לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

ציטוטים+סתם עוד כמה דברים


בהתחשב בעובדה שרק אתמול בבוקר עוד רציתי לחתוך לעצמי ת'ורידים ולדמם למוות- מצבי משופר.


 

כנראה..


 

ויחסית כמובן...


 

יום שלישי- יום ארוך כרגיל... ארוך ומעייף...


 

אז אין לי ממש כוח לפרט, רק שהיה חביב יותר כי הפולנים טסו אתמול סוף סוף, אז היינו ממש קצת ילדים בכיתה. אפילו בספורט נתנו לנו לשחק! [לא לפני שהיא הריצה אותנו כמה דקות הגונות]


 






 


 

אז בגלל שאני עצלנית- קבלו פוסט קצרצר של ציטוטים טריים מהיום:


 

 


 

+ מ' [ילדה מעצבנת מהכיתה]: "למה הם לאום אתני?"


 

  טוניקה [המורה לאזרחות. היא פשוט תמיד לובשת כאלו מכוערות]: "כי הם בני אדם מטומטמים!"


 

 


 

+ ציף ציף [המורה לאנגלית]: "איך אומרים... "נאסף אל אבותיו"?"


 

 כבשה [ילד חננה עם תלתלי כבשה שיושב מאחורינו]: "שכב עם אבותיו!" (מישהו זעק נקרופיליה?)


 

 


 

- שיעור פיכסיקה. היה משעמם רצח. בשעה השנייה היא עוד הואילה בטובה לשחרר חצי מהילדים, שהיו איתה עוד בשעה קודמת מסיבות לא מובנות, והחליטה להשאיר רק את הכיתה שלי, שכללה באותו רגע- רק 7 ילדים! גרררר...


 

 


 

+ וונדרוומן [המורה לפיכסיקה] : "מה קורה לנגד המשתנה כשהוא משתנה?"


 

 ג'וש: "הוא משתנה!"


 

 


 

+ וונדרוומן:"כשאתם באים לשיעור, אתם צריכים לשכוח מכל הצרות!"


 

[ולהיזכר שכל מה שהיה לנו עד עכשיו זה כלום לעומת השיעורים שלך?]


 

 


 

+ וונדרוומן:"אפשר לדעת מה הרעש הזה? אני עוד לא יצאתי מהכיתה!"


 

 ליז, בלחישה צעקתית: "אז תצאי!!!"


 

 


 

+ "אני אבכה, אני אבקש ממנה להחליף לי חיתול, ולשים לי טלטאביז!" -אני. מרגישה כמו בבייביסיטר אחרי שראיתי שנשארנו רק 7 ילדים.


 

 


 

+שיחה מרתקת ביני לבין ליז בסוף השיעור:


 

ליז:"גרר..."


 

סקאי:"מיאו"


 

ליז:"פשש"


 

"סקאי:"ווף ווף"


 

ליז:"מוווו.."


 

סקאי: בההה"


 

 


 






 


 

זייהו להיום...


 

בערב עוד היה לי שיעור מוזיקה שעבר די נורמלי...


 

וגם לשם שינוי הצלחתי לתפוס ת'מורה נהיגה שלי...אולי מחר יהיה לי שיעור, אם לא- אז ביום שישי..



 





 


 

אתמול שכחתי לספר על חתול שתלטן שהיה בתחנת אוטובוס בדרך לביצפר. הוא החליט שהוא  מלך התחנה. כשבאתי לשבת, הוא ישב על המושב לא רחוק ממני,והשתזף לו להנאתו. התיישבתי, והוא מיד החליט לגשת אליי ולרחרח את התיק שלי. לצערי- האוכל היחיד שהיה לי זה תפוח. ואני בספק עד כמה זה היה מועיל לו. כשהוא הבין שאוכל לא יצא לו ממני, הוא החליט פשוט לקפוץ על התיק שלי, ולהתיישב עליו! חוצפה! אמנם- לא ממש היה לי אכפת, אבל ידעתי שבקרוב יש לי אוטובוס, ואם החתולון ינעץ ציפורניים ברגע שהאוטובוס יבוא- אני לא מתכוונת לפספס אותו. אז ניסיתי להרים את התיק, כדי לראות האם החתול יזוז. והוא בקושי זז, אבל לבסוף ירד חזרה למושבים. שנייה לפני שהחזרתי את התיק לברכיים, הוא החליט שיהיה לו נורא כיף להתיישב לי על הברכיים! העפתי אותו די מיד. חתולים זה אחלה- אבל לא כשהפשפשים באים על המכנסיים שלי. החזרתי את התיק. וגם החתול חזר לו לשבת על התיק! מרגיש כ"כ בנוח. ממש מלך. טוב, אז למלכים הרי צריך לעשות טוב, לא? שירגישו טוב... ובכלל- הבוקר אתמול לווה הרי בהרגשה זוועתית, אז די הרגשתי שלפחות החתול הזה רוצה להיות בקרבתי, אז מי אני שאסלק אותו. ליטפתי אותו קצת. גם לא ראיתי עליו שום יצורים עוקצניים, אז גם לא היה לי כ"כ אכפת. הוא היה חמוד כשליטפתי אותו. זה עשה לי הרגשה קצת טובה. אחרי 3 דקות באמת בא אוטובוס, והייתי צריכה להעיף אותו ברשעות מהתיק שלי. הו,וול, אני בטוחה שהוא מצא לו משהו נוח לשבת עליו, למרות שאח"כ ראיתי אותו שוב בפוזה שמצאתי אותו כשבתי- על המושב ההוא, משתזף לו בשמש.


 




 


 

שיר שאני לא יכולה להוציא מהראש היום:


 


Weatus


 

A Little Respect


 


i tried to discover
a little something to make me sweeter
o baby refrain, from breaking my heart

Im so in love with you
i'll be forever blue
that you give me no reason
You know your making me work so hard
that you give me no
that you give me no
that you give me no
that you give me no soul
i hear you calling
oh baby please (give me a little respect)
give a little respect to me

and if i should falter
would you open your arms out to me
we can make love not war
and live with peace in our hearts

Im so in love with you
i'll be forever blue
what religion or reason could drive a man to forsake his lover

dont you tell me no
dont you tell me no
dont you tell me no
dont you tell me no so
i hear you calling
oh baby please (give me a little respect)
give a little respect to meeeeee

Im so in love with you
i'll be forever blue
that you give me no reason
You know your making me work so hard
that you give me no
that you give me no
that you give me no
that you give me no soul
i hear you calling
oh baby please (give me a little respect)
give a little respect to meeeeee

נכתב על ידי , 28/9/2004 23:37   בקטגוריות שירים, ציטוטימים!  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/9/2004 15:51




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)