לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אז, חם היום, הא?


 

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני יושבת לי כאן בחדר, עושה את עצמי לומדת למבחן השני במעגלים מחר (בחיי, למישהו יש רפרנס למבחן?), מנסה להסניף חמצן לריאות, כדרך הטבע, לוקחת שאיפה עמוקה ומיד קולטת שמשהו לא בסדר. תוך כדי השאיפה אני פשוט מריחה חול!

חול, אבק וג'יפה! וזה לא שלא ניקיתי אבק בחדר, כי למען האמת אני לא, אבל זה גם לא חדש (אני חושבת שהפעם האחרונה שניקיתי אבק הייתה כשקוויקי היה פה, וזה היה לפני כמה עידני קרח. בחיי. הממוטות הספיקו להיכחד ולהיווצר אבולוציונית מחדש בזמן שעבר.) ככה שאני לא אמורה להרגיש בהבדל מהבחינה הזו. אבל אז אני נזכרת בכל הצהוב שהיה פה כל היום, כשניסיתי להציץ לעבר הים הכחול, וראיתי ים צהוב (וזה אפילו לא מהפיפי של הילדים, כי עונת הרחצה לא החלה רשמית, וזה גם לא הליכלוך של המפעלים, כי זה הרי מה שהופך את הים לירוק. מה גם שלא ראיתי דגים מתים צפים. מה שמוביל אותנו לבעיה העיקרית - לא ראיתי!), או סתם ניסיתי להבדיל בין כל הכבישים כאן בחוץ, ועדיין כל מה שראיתי זה כמה פסים אפורים, והעיקר- כן, כן, הרבה צהוב. ומה שהכי לא הוגן בכל העניין, שצהוב מלוכלך הוא בכלל לא הצבע האהוב עליי! זה לא שהייתי מרגישה בסדר אם הייתי רואה פתאום עצים סגולים, כבישים כחולים וים אדום [בעצם, זה כן, זה סימן לזה שאני באילת, הרבה דרומה מכאן, ובעיקר הרבה דרומה מהטכניון. מספיק דרומה כדי להיות בטוחה שלא יפוצצו אותי באיזה מלון בסיני, או שאני לא אטרף ע"י פליטים (או סתם פילים) מאפריקה (זו הנקודה שבה אני יכולה לקשר את הפוסט שלי לנושא החם, נכון?) כי דווקא היו לי רעיונות אחרים לאיך אני אסיים את חיי], אבל לראות שמיים צהובים, ים צהוב, אוויר צהוב והכל צהוב, וול, זו איזשהי פרסומת סמויה ממש לא טובה לצבע של השנה שעברה, הכל קונספירציה של מעצבים. (וגם זה לא ממש ברור לי, אנשים באמת אוהבים ללבוש צהוב? או צהוב עם אפור?)

 

הפוסט על היומולדת של קוויקי יפורסם כאן מחר, אם ירצה השם (והשם במקרה שלי הוא האימא, שעוד מאתמול, 5 דקות אחרי שחזרתי הבייתה אחרי העדרות של כשלושה ימים, הצליחה לעלות לי על העצבים, שוב כמובן, עם הקטע של המחשב והעובדה המצערת לעיתים שהוא נמצא בחדר הפרטי שלי).

רק שתדעו, שהיה ממש כיף, ומי שלא בא, וול, תמציאו לעצמכם קללה עסיסית משלכם, כי אני בינתיים אנסה לעשות רושם של ילדה טובה.

...

טוב, זהו, סיימתי.

 

בכל מקרה, רק שתראו איזה יצורים חמודים מסתובבים ברופין [הוא חמוד כי הוא היה חתלתול טוב ואכל את כל הפסטרמה שהבאנו, טוב קוויקי הביא לו (כי כמובן את שני ההמבורגרים מברגר קינג שמרנו לעצמנו. זה קטע כזה של היררכיית גודל חתולים.)] -

 

 

 

For the record: הוא לא נושך, תפסתי אותו בדיוק באמצע ה"מיאו".

 

 


 

נספח: "שיחות משעשעות"

 

NightSky (00:11) :

מממ.. נכון שיש לך רפרנס למבחן מחר? :-P

סשה (00:12) :

כן, השארתי למתרגל האחראי מעטפה היום בבוקר במשרד והוא שלח לי למייל

סשה (00:12) :

מי אמר לך? אני אדאג שהוא לא יקבל. ]:->

סשה (00:13) :

דווקא חשבתי שזה היה מצחיק >.<

NightSky (00:14) :

זה היה, זה פשוט היה כ"כ מצחיק שלא נשאר לו כוח להבהב ששלחת הודעה. :-P

סשה (00:15) :

חחח

סשה (00:15) :

אז מה נשמע?

NightSky (00:18) :

אממ...

למוח שלי יש התנגדות אינסופית ולכן לא יזרום בו מספיק זרם כדי להפעיל אותו בזמן המבחן מחר.

[אתה חושב שאם אני אכתוב את זה בתור תשובה מחר, המרצה יוותר לי?]

סשה (00:20) :

יש מצב

סשה (00:20) :

יו' אמר שהוא מתכוון למחוק את השאלות ולענות על שאלות במרוכבות במקום

NightSky (00:22) :

חחחחחחח

או פשוט לסמן ג'.

 

...

 

סשה (00:38) :

טוב זה היה הזוי, יו' דפק אצלי על הדלת (הוא הלך לישון לפני שעה) נכנס ושאל שאלה במעגלים, ואז הארי נכנס והם התחילו לנסות להבין איזה שאלה מהמבחן סמסטר שעבר >.<

סשה (00:38) :

בחדר שלי!

NightSky (00:39) :

נו מה, בחדר שלהם?

NightSky (00:39) :

למה לזהם את האויר הכבר מזוהם [אני נשבעת לך שנשמתי היום חול, ממש הרחתי חול!] עם דיבורים על מעגלים? ברור שהולכים לעשות את זה בחדרים של אנשים אחרים.

סשה (00:40) :

ניסיתי לא לנשום היום

NightSky (00:40) :

אני רואה שלא הצליח לך. :-P

סשה (00:40) :

חחחחחחחחח

 סשה (00:41) :

לא מספיק בכל מקרה :-P

NightSky (00:41) :

חבל. דווקא כשמחר יש מבחן. אחרי זה כבר לא שווה למות.

 

נכתב על ידי , 6/4/2008 23:15   בקטגוריות "אני מצלמה!", הרהורים ומחשבות, סתם כי בא לי לעדכן.., שיחות משעשעות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-12/4/2008 16:54




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)