לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

10:45 בבוקר, ואני ערה יותר מרבע שעה!


לא ייאמן!


חופש, ואני ערה בשעות לא נורמליות שכאלה, כמו 8 וחצי!


הייתכן והחלקתי על הראש? [בהחלט ייתכן]


הייתכן וחטפו אותי חייזרים בלילה? [הלילה הזה אולי לא, אבל בלילות הקודמים...]


ואולי אני סתם התחלתי להפעיל את השעון הביולוגי שלי? [חע! אין מצב..]


ואולי... אולי... אולי אני כיוונתי את השעון המעורר על 8 וחצי לבד?


 


אוי ואבוי!


אני באמת כיוונתי את השעון המעורר לבד!


אני?


הכיצד עשיתי זאת לעצמי?


 








טוב... סתם..


אני אפסיק לזיין ת'שכל...


התעוררתי ב8 וחצי כי החלטתי לעשות שיעור נהיגה על הבוקר, ב9 וחצי.


וזאת למה?


ממתי אני כזאת פסיכית שקובעת שיעורים מוקדם, כשיש לי אפשרות לעשות אותם בסביבות 11-12 כמו תמיד?


כי בתכנון המקורי, הייתי אמורה היום לבוא לליז, יחד עם לנה ואלן. אז עשיתי שיעור מוקדם, כדי שאני אסיים אצל לנה וניסע ביחד.


אבל ללללללללאאאאאא. לא לנה, ולא אלן בסוף לא באות לליז, ואני כרגע, לא אטריד את ליז לבד. [אני יכולה לעשות את זה מאוחר יותר P:]


ולא הכי היה לי כוח לבטל אתמול את השיעור היום, או לפחות לדחות אותו. חוצמזה- רציתי לבדוק האם אני מסוגלת לנהוג כשאני חצי מסטולה מהלילה.


היה שיעור בסיידר. לא נהגתי היום עם האולסטארז, אלא עם הסקצ'רז הרגילות שלי. הסולייה שלהם קצת יותר עבה... בטסט אני כנראה אהיה עם האולסטארז. יותר נוח לנהוג איתן. [וזה מביא מזל! או שלא... P:]


עשיתי איזה מליון וחצי חניות... בלאט... התעייפה לי הרגל...


אבל לא נורא...


רציתי ללכת עכשיו לפתח ת'פילם שיש לי במצלמה, כי אני רוצה לקחת אותה מחר לת"א... אבל במחשבה שנייה- אין לי מושג האם הקריזות של אמא שלי יתנו לי בכלל ליסוע מחר לאנשהו...


*מחזיקה לעצמי אצבעות*


אם כן- אני אלך מחר בבוקר לצלם את הגרפיטי של "קת הסטן" שיש ליד הבית שלי,ואלך לפתח אותו.


אם אני אספיק בכלל... אם לא, ואם אני בכלל כן נוסעת מחר בסוף, אז אני אנסה להחליף פילם לבד! [או ליתר דיוק,אנסה לא לשרוף אותו.]


 





 


בלאאאאאאאאאאאאאאאאאט


[חיחי, ליז קוראת את המאהב, לי אין כוח, זה משעמם מדי, אבל אני אצטרך מתישהו, זה למבחן בספרות, ויש שם איפושהו את המילה "בלאט" טיהי. ספרים לא חינוכיים שכמותם!]


 


 


ביגבגים רוצים להציע לי פרו? זה מוזר..


אתמול קיבלתי הצעה ממישהו לא מוכר ולא מזוהה, שכינה את עצמו bigbug שמציע לי פרו...


 


[*אני רוצה פרווווווווווווו!!!!!!!!!!!*]


 


אבל זה נורא מוזר...


 


וואטאבר...


 








 


אני אנסה להמשיך לישון, ואז אני לא אצליח...


ואז אני אתחיל לדבר עם הכפתורים של מונלייט ^.~


 


אגב- אתמול היא הכינה לי כפתור לינקוק חדש ונורא יפה!!!


[נא לבהות פה בצד ימין]


 


והיום היא החליטה שהיא מכינה עוד כפתור, אבל היא צריכה סיבה.


אז בגלל שהיא נוסעת לכמה שעות טובות עוד מעט לאנשהו, החלטתי שהסיבה שלי היא שלא יהיה לי עם מי לפטפט, ולכן אני צריכה כפתור שאני אוכל לדבר איתו בזמן שהיא לא כאן.


מקורי, הא?

 


> הכפתור שאיתו אני אמורה לדבר:


 




 


מיאו מיאו-


בלוג הרגע: חיחי, זה משעשע!


http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=63407

 


ביי ביי ויום טוב לכולם!

נכתב על ידי , 4/10/2004 10:45   בקטגוריות Moonlight&NightSky cooperation INC  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-4/10/2004 21:10




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)