לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

-פה אמורה להיות כותרת שתמשוך עשרות קוראים בשנייה-


שאלון חדש מבית היוצר של Moonlight&NightSky:


 


1. איך את/ה מעדיף/ה את הכבשה הפרטית שלך?


 


- שווארמה


- צלויה


- ברוטב


- שעירה


- מגולחת


- לובשת סוודר


- קופצת מעל גדר


- אחר: ___________


 


2. איך את/ה מעדיף/ה את העז (הלא) פרטית שלך?


 


- מתה


- 6 feet under


- נרצחת בדם קר


- נרצחת בדם חם


- חסרת זכות קיום


- כל התשובות נכונות


 


3. אם היית חתול, היית:


 


- גארפילד


- פליקס


- מיאו


- חד חתול


- עושה 'מיאווו'


- חתו"צ


- לא אוהב/ת חתולים. אני אלרגי/ת.


 


4. אם הייתה לך גרב מפוספסת:


 


- מה פספסתי גרב, איך זה?


- הייתי הופך/ת אותה לחברי הטוב ביותר.


- הייתי גורב/ת אותה!


- היא הייתה נמתחת עד הברך, ונלבשת יחד עם האולסטארז.


- לא אוהב/ת גרביים. אני אלרגי/ת.


 


5. אש:


 


- Ooooo…. Nice….. Me like…..O-o


- חמים ונעים... ואולי גם טעים, תלוי מה צולים.


- הצילו! שריפה!


- אש, אש, מדורה. תחתונים של בחורה (שלום כיתה א').


- פיקאצ'ווו....


 


6. חרוז:


 


- תפוז


- כאלה שיש בשירים, בסופי שורות.


- שרשראות, צמידים, הכל הולך.


- שיעור ספרות


 


7. Kinki:


 


- O yes!


- God, no!


- כתובת ששווה למקם על הקלמר-ג'ינס.


- המורה לספרות ושירת ביאליק (והמבין יבין).


- אחר, לפי רמת סטיותייך האישיות: __________


 


8. תעשה לי:


 


- ילד


- מיאו


- מסאז'


- חתו"צ


- פוני ורוד


- צמות


- שעווה ברגליים


- אחר (לכל מי שיש לו רעיונות עוד יותר דפוקים): _____________


 


9. על מי/מה את/ה מוכן/ה להניח את הראש?


 


- כל אחד


- כרית!!!


- כל דבר שזז


- כל דבר שלא זז


- כל דבר שמשום מה לא רוצה לזוז


- כל דבר רך וצמרירי


- אחר: _________


 


10. מהי מילת הקישור המועדפת עליך?


 


- כאילו יוואווו, כאילו שייווואווו... כזה!


- בלאט


- אכן כך


- ניוטון


- אההההה...


- מיאו


- ו.... ו..... ו...


- אני לא לקשר מילים.


 


11. אם היית דמות מאגדה, מי היית?


 


- פיית שיניים (מה רע בלהרוויח כסף על עשיית גשרים ופלטות לילדים קטנים ואומללים?)


- הזאב הרעב והרע (כי בא לי המבורגר-כיפה-אדומה החדש של מקדונלדס)


- שלגיה (עובדה, אני מוקפת בגמדים)


- פיטר פן (נו באמת, מי צריך להתבגר?)


- The wicked witch from the west.  (כי זו דרך חיים)


- סנטה קלאוס (כי גם אני צריך דיאטה)


 


12. איך את/ה מעדיף/ה להעביר את זמנך החופשי?


 


- לבהות בקיר/תקרה/רצפה/ארון/שולחן/כסאות/חתול שעובר בחצר.


- לדפוק את הראש בקיר/תקרה/רצפה/ארון/שולחן/כסאות/חתול שעובר בחצר.


- לתכנן רצח המוני של פקצ"ות.


- להכין חתוצ"ים תוצרת בית.


- לישון.


- לקרוא.


- לכתוב שאלונים שרוטים, עקומים וחסרי תכלית.


 












אתם מוזמנים לענות גם על השאלון!


 


-רק לא לשכוח ללנקק לשתינו חזרה! P:







ועכשיו:


התשובות שלי:


 


 


1. איך את/ה מעדיף/ה את הכבשה הפרטית שלך?


 


- שווארמה


- צלויה


- ברוטב


- שעירה


- מגולחת


- לובשת סוודר


- קופצת מעל גדר [כל עוד היא גורמת לי להירדם- היא עושה את תפקידה נאמנה!]


- אחר: ___________


 


2. איך את/ה מעדיף/ה את העז (הלא) פרטית שלך?


 


- מתה


- 6 feet under


- נרצחת בדם קר


- נרצחת בדם חם


- חסרת זכות קיום


- כל התשובות נכונות [פשוט אין מה להוסיף]


 


3. אם היית חתול, היית:


 


- גארפילד [זה שמור לליז]


- פליקס [לא תודה]


- מיאו [כנראה שמיאו]


- חד חתול [לא!]


- עושה 'מיאווו' [מיאו אני עושה גם ככה]


- חתו"צ  [לא תודה, אני עדיין רוצה לחיות]


- לא אוהב/ת חתולים. אני אלרגי/ת.


 


4. אם הייתה לך גרב מפוספסת:


 


- מה פספסתי גרב, איך זה?


- הייתי הופך/ת אותה לחברי הטוב ביותר.


- הייתי גורב/ת אותה!


- היא הייתה נמתחת עד הברך, ונלבשת יחד עם האולסטארז. [נו, אני כתבתי את התשובה הזאת, ברור שזה מה שאני עושה!]


- לא אוהב/ת גרביים. אני אלרגי/ת.


 


5. אש:


 


- Ooooo…. Nice….. Me like…..O-o [פירומנית שכמותי]


- חמים ונעים... ואולי גם טעים, תלוי מה צולים.


- הצילו! שריפה!


- אש, אש, מדורה. תחתונים של בחורה (שלום כיתה א').


- פיקאצ'ווו....


 


6. חרוז:


 


- תפוז


- כאלה שיש בשירים, בסופי שורות.


- שרשראות, צמידים, הכל הולך. [טוב נו, אני אוהבת להתעסק עם חרוזים]


- שיעור ספרות


 


7. Kinki:


 


- O yes! [גיחי P:]


- God, no!


- כתובת ששווה למקם על הקלמר-ג'ינס.


- המורה לספרות ושירת ביאליק (והמבין יבין).


- אחר, לפי רמת סטיותייך האישיות: __________


 


8. תעשה לי:


 


- ילד


- מיאו


- מסאז'


- חתו"צ


- פוני ורוד


- צמות


- שעווה ברגליים


- אחר (לכל מי שיש לו רעיונות עוד יותר דפוקים): _____________


 


[כל התשובות נכונות... טוב נו, על השעווה אני אוותר בינתיים, אין לי כוח למזוכיזם]


 


9. על מי/מה את/ה מוכן/ה להניח את הראש?


 


- כל אחד


- כרית!!!


- כל דבר שזז


- כל דבר שלא זז


- כל דבר שמשום מה לא רוצה לזוז


- כל דבר רך וצמרירי


- אחר: _________


 


[בהחלט, כל התשובות נכונות]


 


 


10. מהי מילת הקישור המועדפת עליך?


 


- כאילו יוואווו, כאילו שייווואווו... כזה!


- בלאט


- אכן כך


- ניוטון


- אההההה...


- מיאו [כי עם עובדות לא מתווכחים]


- ו.... ו..... ו...


- אני לא לקשר מילים.


 


11. אם היית דמות מאגדה, מי היית?


 


- פיית שיניים (מה רע בלהרוויח כסף על עשיית גשרים ופלטות לילדים קטנים ואומללים?)


- הזאב הרעב והרע (כי בא לי המבורגר-כיפה-אדומה החדש של מקדונלדס)


- שלגיה (עובדה, אני מוקפת בגמדים)


- פיטר פן (נו באמת, מי צריך להתבגר?)


- The wicked witch from the west.  (כי זו דרך חיים)


- סנטה קלאוס (כי גם אני צריך דיאטה)


 


[אהה... אני צריכה לחשוב על זה...]


 


12. איך את/ה מעדיף/ה להעביר את זמנך החופשי?


 


- לבהות בקיר/תקרה/רצפה/ארון/שולחן/כסאות/חתול שעובר בחצר.


- לדפוק את הראש בקיר/תקרה/רצפה/ארון/שולחן/כסאות/חתול שעובר בחצר.


- לתכנן רצח המוני של פקצ"ות.


- להכין חתוצ"ים תוצרת בית.


- לישון.


- לקרוא.


- לכתוב שאלונים שרוטים, עקומים וחסרי תכלית.


 


[כל התשובות נכונות!!!]


 







 




נכתב על ידי , 4/10/2004 13:53   בקטגוריות Moonlight&NightSky cooperation INC  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-13/8/2005 13:57




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)