לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

תשובות לשאלון השבועי (כסף)


מה דעתך על כסף?
The more the merrier, וכמובן שגם יותר מדי זה גם לא טוב...
כמו הרבה דברים בחיים בעצם.

האם לדעתך ניתן להיות מאושרת אם את עשירה?
כן ולא. כלומר, כסף יכול להשיג המון חפצים נחוצים יותר או פחות, הוא יכול להשיג אפילו חברת אנשים, אבל ידוע שכל הדברים האלו לא באמת יביאו לאושר אמיתי בסופו של דבר.

אם היה לך כרגע מליון שקל מה היית עושה איתם?
וואו, יותר מדי.
בתור התחלה לא דואגת לשכר לימוד. (גם אם זה הדבר השלישי בערך שעלה לי לראש).
הייתי מעצבת את הבית לשם שינוי, וקונה אוטו חדש לאימא [ואולי לעצמי, אם יישאר משהו...]
אני חושבת שאת השאר הייתי משקיעה במשהו, כי כל מליון אפשר להפוך גם לשניים. ^.~

האם לדעתך כסף קונה הכול?
כמו בערך בתשובה על האושר- לא הכל, אבל הוא יכול לקנות הרבה דברים יעילים.

אם היית יכולה לבטל את עניין המעמדות (עניים ועשירים) היית עושה זאת?
אולי.
[קומוניזם לשלטון, או משהו כזה].
הבעיה עם כל זה, זה שזה לא באמת אפשרי ומציאותי לגמרי...

האם את מקבלת דמי כיס?
לא...

האם את עובדת? אם כן במה?
כן ולא.. יותר לא מאשר כן, וגם אז המשכורת יותר מזכירה דמי כיס מאשר כסף שישמש אותי למשהו.

מהי הדרך הטובה ביותר לדעתך לעשות כסף?
עבודה נוחה?
או כנראה, למי שיש את הכישרון לכך, השקעות טובות.. oO

האם לדעתך יש פיתרון לאלפי הקבצנים שיש בארץ? אם כן,מהו?
אני ממש לא בטוחה. :/
תמיד אפשר לחלק את התקציבים של המדינה בצורה קצת יותר מושכלת.

לסיכום,האם את חושבת שלאהוב כסף, זו תכונה שטחית?
טיפה, אבל זה חלק מהעולם שאנחנו חיים בו. :/
אני יכולה להיות הבנאדם המאושר בעולם, אבל אם אני אהיה מרוששת אני גם אהיה הבנאדם הכי חולה, רעב וחסר בית בעולם, וקשה מאוד להיות מאושרים ככה.


 

כבר חודשיים שיש לי בטיוטות שאלון תמונות-גוגל לא גמור שקוויקי העביר לי בזמנו, ואני אף פעם לא מצליחה לסיים אותו. -_-

חוסר החלטיות זה רע.

 

 


 


נכתב על ידי , 28/4/2008 18:59   בקטגוריות שאלונים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-4/5/2008 19:27




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)