לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

(HELP) לשחק עם צבעים יכול להיות עסק לא פשוט...


אז..


נאמ..


כאמור, אני בתהליכי שינוי עיצוב הבלוג, או ליתר דיוק- לשם שינוי- החלטה של איך הוא יראה.


שיניתי את הרקע לצבע חביב ומרגיע שאני די אוהבת, אך אבוי לי!


חוץ משחור- אין לי שום צבע של כתב, שמשתלב לי נורמלי!


כרגע השארתי את הבורדו הזה, סתם כדי שלא יהיה שחור..


מחר אני כנראה אחזיר את השחור...


אבל אם למישהו יש רעיון לצבע שישתלב עם זה טוב- מומזן לעזור!


 


אז החלטתי לשנות את הרקע הורוד- פשוט כי החלטתי לעשות כרגע טור רשימות אחד במקום 2. זה משהו שניסיתי כמה פעמים בעבר, אבל משום מה החלטתי לחזור שוב ל2 עמודות.


עכשיו- תהיה רק עמודה אחת.


אי לכך ובהתאם לזאת, הצבע הורוד פוטר. הוא היה גדול מדי.


כלומר- החלק הורוד היה כזה צר, ותפס מקסימום חצי מסך [על מסך ה15 אינץ' שלי] וזה היה בהרמוניה (סתמו!) עם העובי של הרשימות.


אז עכשיו, כשזה תופס יותר מקום- יותר מדי ורוד לי בעיניים,אז החלפתי לתכלת-טורקיז חזק וחביב.


 


לא, חוץ מפקצ"ות אין לי כ"כ סלידה מורוד.


להפך- ורוד עם שחור, כמו שהיה כאן ממקודם- זה שילוב שאני נורא אוהבת.


חוץ מזה שהצבעים מתאימים, זה גם תמיד סימל אצלי את כל הרעיון של ילדות (ורוד) מול העולם הגדול (והשחור) שעוטף אותה(ה2 טורים של הרשימות). זאת בעיקר הסיבה העיקרית שזה היה ככה....


 


אבל החלטתי לשנות..


מי יודע למה זה יועיל...


 


בכל אופן- רעיונות לשינויים כאן- יתקבלו בברכה!


 


Love ya and good night!


 


אייקון למזכרת מהתקופה הטובה:


נכתב על ידי , 4/10/2004 23:28   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/10/2004 08:58




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)