לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

שאלון Google Images


 

כשקוויקי נותן, אני לוקחת.

 

שאלון Google שכזה:

[התחלתי לענות ב17.2.2008, וסיימתי רק היום, בערך. חוסר החלטיות לא יוביל אתכם לשום מקום.]

 

1. הגיל שבו תהיי ביום ההולדת הבא שלך:

 

 

ואני אשמח לקבל את הבחור במרכז כמתנה, תודה.

 

הידעתם שהתיקון ה21 לחוקת ארה"ב הוא ביטול חוק היובש?

 

2. מקום שתרצי לבקר בו:

 

 

 

3. המקום האהוב עלייך:

 

אני לא חושבת שהצלחתי למצוא אחד כזה בינתיים. יש לי הרבה לטייל בעולם לפני שזה יקרה..

 

4.  החפץ האהוב עלייך:

 

מגניב, זה שט על מים. P:

וגם זה יפה.

 

5. המאכל האהוב עלייך:

 

ואני מתפלאת איך קוויקי לא שם דווקא את זה.

 

6. בעל החיים האהוב עלייך:

 

זה אולי לא ממש החתול הראשון שנופלים עליו כשמחפשים "Cat" אבל הוא נורא חמוד, ואפילו מתאים לרוח הפורימית הממשמשת ובאה (או שהייתה באה, תתחשבו בתאריך המקורי של התחלה השאלון...):

 

 

7. הצבע האהוב עלייך:

 

יפה, זה אפילו כל הסקלה.

 

8. העיר שבה נולדת:

 

 

אני צריכה לברר את העניין, כי יש לי זיכרון מעומם על איזה סיפור שלפיו לא בדיוק נולדתי שם ספציפית, אבל זו לפחות העיר שבה חייתי כמעט 3 שנים בברה"מ, אז זה נחשב.

 

9. שמה של חיה שהייתה לך בעבר:

 

טוב, אז לא באמת הייתה לי חיה בעבר, זה חוסך התלבטות בשאלות.

 

10. שמו הפרטי של אהבה ישנה שלך:

 

 

11. הכינוי/שם המסך שלך:

 

התמונה גדולה מדי בשביל הפוסט, אז קבלו קישור:

 

http://www.synrgistic.com/argentina/gfx/nightsky.jpg

 

למה אין תמונות מספיק יפות של שמי לילה בחיפוש?

 

12. השם הפרטי שלך:

 

הייתי צריכה לנחש שלא רק על ערים מברה"מ מוצאים תמונות של כוסיות, אלא גם על שמות. אז תודה לקוויקי שבחר לי תמונה אחת -

 

 

13. שם המשפחה שלך:

 

 

14. הרגל מגונה שלך:

 

הייתי מקדישה יותר זמן לציפורניים אם היה לי.

בכל מקרה, אני עושה קליקים מוזרים כאלה עם הציפורניים שמשגעים את אימא שלי, ונראה לי שגם קצת את קוויקי לפעמים.

 

15. העבודה הראשונה שלך:

 

משעשע.

ולא חיפשתי טלמרקטינג, גם כי אני רוצה לשכוח את החוויה, וגם כי במילא החזקתי בזה בסה"כ לא יותר משבוע.

 

16. שמה של סבתא שלך:

 

 

17. המקצוע הראשי שלך בקולג':

 

 

נכון שלא קשה לנחש, הא?

 

 


 

 

המממ.

הקורבנות שלי הם:

מיאל (כי יש לה חופש, וזמן פנוי צריך למלא בלעשות שטויות כמובן.)

סר חופש (שמצידי ייקח יום חופש מהצבא כדי לענות על השאלון P:)

ו-ויקי (שתיקח רגע חופש מכל הלימודים האלה. P:) [טוב, אז היא בינתיים הספיקה כבר לענות.]

אז במקום ויקי, להשלמת השלישייה - קאיה (כי אם זה באמת ישעשע אותה אני אהיה מרוצה.)

 

=^_^=

נכתב על ידי , 6/5/2008 19:49   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/5/2008 18:13




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)