לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

תשובות לשאלון השבועי



כמה צבעים הייתם מכניסים לקשת בענן פרטית משלכם?

את כל הצבעים חוץ מגווני חאקי למיניהם

מה לדעתכם ההמצאה הכי גדולה של המאה? (ז"א מתחילת המאה הנוכחית.. 2000)

אם הייתי יודעת מה המציאו במאה הזאת, זה היה יכול להיות נחמד...

למרות שבמאה הזאת, משתדלים להמציא כמה שיותר דברים קטנים, הכל נהיה כ"כ קטן, שאני כבר לא יודעת מה יכול להיות גדול, ומומצא לאחרונה

על איזה אבר בגוף הייתם מוכנים לוותר?
בעעע...
שאלה קשה דווקא...

[ופה אהבתי את התשובה של מוני עם השערות ברגליים, זה בהחלט מתאים]

נמנמנמ...
אני מניחה שאולי זה יהיה איזה איבר פנימי כלשהו שלא משתמשים בו.

אם הייתה לכם תנשמת (בהנחה שאתם לא אלרגים לתנשמות), איך הייתם קוראים לה?

דאמ..
נראה לי שאני דווקא כן אלרגית לתנשמות...

הייתי קוראת לה מיצי אולי...

P:

אם יש לכם שני אגוזים וקניתם עט פיילוט כמה פעמים תצטרכו לקום לשירותים באמצע הלילה? (זהירות, שאלה מכשילה!)

אם היו לי שני אגוזים, לא הייתי קונה עט פיילוט, כי משום מה- אני לא ממש אוהבת אותם.
אבל בגלל שאני לא אוהבת אותם, ויש לי עט פיילוט,ואולי אני אלרגית גם אליו, זה אומר שאני אקום לשרותים בערך 7 פעמים, מתוכם פעמיים כדי לנסות לשטוף את הדיו של הפיילוט מהידיים, פעמיים כדי לשטוף את הדיו מהאגוזים, פעם אחת כדי לאכול את האגוז הראשון בסתר, פעם שנייה כדי סתם להסתכל במראה, ועוד פעם, כדי לאכול את האגוז השני.
סה"כ- אם אני לא טועה- 7 פעמים.


מה הייתם רוצים להיות בגלגול הבא שלכם?

מי אמר שאני אחזור למקום הזה בגלגול הבא שלי?

מה יגיד לכם המלאך בשערי גן-עדן?
ומי אמר שאני אלך לגן עדן?

מקומי בגיהנום כבר מובטח מזמן!


 




 


טיהי- סקאי לאהוב זה שאלון!!!


 


^.^

נכתב על ידי , 6/10/2004 10:26   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/10/2004 21:06




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)