לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

דו"ח מצב


 

לזכותי ייאמר, שלעומת כמעט כל המבחנים הקודמים שניגשתי אליהם יחס ה"קריאת חומר VS תרגול" לא רע בכלל, ואף מתקרב לרצוי.

לרעתי ייאמר, שחומר כבד של קרוב לחצי קורס, אני ממש לא יודעת כמו שצריך. :/

ככה שכדי להצליח במבחן מחר (שאגב, דורש ציון של מעל 56 במבחן כדי לעבור את הקורס, משהו שלא היה עד עכשיו) אני אצטרך המון מזל. ואינטואיציה טובה.

 


 

בלי שום קשר, אימא חזרה היום עם האוטו החדש. הוא לא ממש חדש כי הוא כבר יד שלישית (2002), אבל כל עוד חלקכם גם לא ראו במה היא נהגה עד היום, זה בסדר.

פז'ו 206 כחולה וחמודה להחריד עומדת אצלנו בחניה.

אימא עם רגשות מעורבים, ואני עם חיוך שכזה, כי אמנם עוד לא ייצא לי לנהוג בה בשנה הקרובה (עניינים של ביטוח, לא ממש מטריד אותי למען האמת), עדיין יהיה כיף ליסוע בה. נצטרך רק להתרגל להנאות האוטומט לשם שינוי.

<תמונות יצולמו בהקדם האפשרי>

 


 

יום ארוך מחר.

מבחן קשה על הבוקר (קשה כבר מאבד את המשמעות שלו כשכל מבחן שאני עושה הוא קשה, אבל ככה זה), מנוחה קצרה, 'הרווחת דמי כיס', בתקווה טיול לקניון כדי לקבל החלטות לגבי מסך חדש, התארגנות של תיק ושלל דברים לקוויקי ברביעי.

 

אה, כן, ורצוי עד מחר - השתלת מוח דחופה.

שלי נשרף.

נכתב על ידי , 12/5/2008 21:30   בקטגוריות Sky vs. Hell, מוזר לי..., סתם כי בא לי לעדכן.., קצרצרים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-14/5/2008 00:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)