לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

"מדבקה מגבינה מנצנצת"


 

כותרת צומי, ציטוט משעשע (ה"מגבינה" היה אמור להיות "מגניבה"), או לא משנה:

חודש חדש, שמתחיל, משום מה, לא כ"כ רע.

למרות החדשות הרעות מאתמול (לא הלכתי להלוויה היום בסוף) קמתי הבוקר עם מצב רוח חיובי להחריד, קופצני, והכי מוזר, אופטימי באופן אופורי למדי לגבי המבחן היום.

לא שבאמת הייתה לי סיבה, המבחנים ידועים כקשים, ואני ידועה כאחת שלא באמת יודעת את החומר בד"כ.

אבל איכשהו, כל העניין של שיכנוע עצמי שיהיה בסדר, ושאני יודעת את החומר (ובדיעבד, כל הקורס הזה הוא KCL וKVL אחד גדול!), איכשהו הצליח, פחות או יותר.

אה כן, אני אוהבת את צ'ירי. בזכותה עוד באמת יהיה לי ציון די טוב במעגלים, ככה מסתמן.

חלק ראשון די קשה, חלק שני סביר פלוס, איכשהו, למשהו, נקווה לטוב.

 


 

עוד מבחן מאחוריי, ועוד 2 מבחנים חשובים מאוד לפניי, מבחנים שאחד מהם, כרגיל אני אשמח לעבור (פורייה), גם אם בעצם אני יודעת שאם לא היה מבחן כ"כ עקום הייתי עוד יכולה להוצאי בזה ציון טוב כי זה לא מקצוע כ-ז-ה מסובך, ושני שאני אשמח אפילו לקבל בו פי שניים מהמועד א' (מל"מ) ולו רק כי עליו מתבסס רוב המשך התואר שלי >.<

 

בינתיים, הררי הררים עצומים של שיעורים מחכים שיעשו אותם, ואיכשהו, באמת צריך, כי הסמסטר הזה מתחילים ללמוד כמו שצריך [זה עוד שכנוע עצמי, שבתקווה גם יתממש], כי צריך.

 

שבוע טוב, חודש טוב, לילה טוב.

=^_^=

נכתב על ידי , 1/6/2008 22:42   בקטגוריות Sky vs. Hell, סתם כי בא לי לעדכן.., ציטוטימים!, אופטימי, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/6/2008 20:34




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)