שרגע לפני מבחנים, הבלוג מתעדכן הרבה יותר מבד"כ.
אז מי אני שאזניח אותה?
הבעיה היא, שאני באמת צריכה ללמוד.
בעיה אחרת היא, שקורים דווקא לא מעט קטעים ממש מצחיקים בטכניון, אבל 3/4 מהם אי אפשר לכתוב כי הם מהסוג של "הייתם צריכים להיות שם כדי לצחוק" (כמו הקטע עם מחולל הססמאות-מד טמפרטורה-מקרין מספרים רנדומלי מהיום, או איך גרמתי לת' לכתוב במקום הלא נכון במחברת אתמול), והשאר סתם דורשים הסבר מיותר.
מה שכן, היום במצב מוצק למשל, למדנו ש-
"אין ילדים בקרקעית הבריכה" ו-"ילדים שקפצו מהמים הם לא דולפינים."
אני חושבת שזו הייתה איזושהי אנלוגיה לאלקטרונים ורמות אנרגיה, אבל צחקתי במקום להקשיב.
אה, וגם פספסתי את זה, אבל מסתבר שבאותה הרצאה, מרצים עם מבטא ארגנטינאי שאומרים "זיהומים מיוננים" לא נשמעים כמו שהיו רוצים.
ובינתיים ציטוט מהרצאה בשדות (חמישי 26.6.08):
המרצה מסמן משהו עם אות S גדולה בכתב לא ברור להחריד.
סטודנט: "אתה יכול בכל זאת לרשום s?"
מרצה: "כן... אבל לא."
שבועיים דחוסים עם 4 בחני אמצע מחכים לי. נמאס לי להגיד שזה לא הולך להיות כיף, אז נתראה בעוד שבועיים עם פוסטים שלא יכללו את זה, או לפחות יכללו "לא כיף" מהסוג של "יש לנו טריליון עבודות להגיש עכשיו".
לילה, בוקר ויום טוב לכולם.