לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

מהפעמים האלה שאפשר לספור על יד אחת


 

קפה בד"כ לא באמת מעיר אותי.

כן, זה טעים ונחמד ויוצא לי לשתות לא מעט ממנו, אבל איכשהו יום, אחרי שהלכתי עם ויקי וחבר שלה למנדרין, הקפה שלהם באמת הצליח להעיר אותי.

כן, הייתי נורא עייפה לפני זה ככה שזה לא חוכמה, אבל באמת שאיכשהו עד עכשיו יש לי כוח לדברים והזמן באמת די טס. ולהזכירכם, הזמן שלי טס בלימודים לשדות, וזה לא דבר שיש לזלזל בו. הבעיה הם בזמן שטס, זה שכל קצובת הזמן שיש לי ללימודים לבוחן בשדות, הולכת לאיבוד כשהזמן טס, יש יותר מדי מה ללמוד.

 

***

אני לא מאמינה שעברתי מל"מ. כ"כ לא מגיע לי על השטויות שעשיתי במבחן. אני עדיין מתכננת לחזור על הקורס הזה כי אני יודעת שאני יכולה בהחלט להוציא הרבה יותר. אבל אני נושמת לרווחה מאוד, עם הידיעה שלסמסטר הבא אין לי את כל העניין של לרדוף אחרי לא מעט מרצים שייאשרו לי לקחת את הקורסים שדורשים מל"מ בתור קדם, ויש לא מעט כאלה באופן כללי. שיו...

***

 

 

אה, ומשפטים כאלה יגרמו לי להפסיק להתבכיין על הטכניון לכל אדם שנקרה בדרכי:

תום says:

בעיה רצינית... אבל היי-אני מניח שבסופו של דבר (מתי שלא יהיה הסוף) זה ישתלם

Sky. says:

אני מאוד מקווה, אני צריכה להתחיל לעבוד על לשפר באופן מאוד רציני את הממוצע, וזה נורא קשה... :/

תום says:

אז חורשים קצת... כבר הייתה את הבעיה הזאת בתיכון.. אני מניח שהטכניון יותר שונה אבל יש לך ראש טוב על הכתפיים שלך, **** (:

תום says:

כבר הגענו למסקנה ממזמן שאת סוג של גאון מטומטם שכזה :P

 

 

סופ"ש מעולה לכולם!

=^_^=

נכתב על ידי , 3/7/2008 23:38   בקטגוריות שיחות משעשעות, Sky vs. Hell  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-6/7/2008 00:20




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)