לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אוסף דברים שלא הספקתי לכתוב


 

2 קטעים ישנים:

 

***

אחרי ההצהרה של אימא, על כך שקנתה לעצמה מערכת סטריאו ענקית על גלגלים ולא אוטו חדש, היא התחילה במרתון של "בואו ניקח דיסק ממדף הדיסקים של הבת שלי ונשמע כל שבוע דיסק אחר". סבבה. היא אפילו לקחה דיסקים שהיא קנתה לעצמה בעיקר.

אז באחד השבועות, מצאתי את עצמי נוסעת עם אימא באוטו כשברקע רועש לו דיסק של Faith No More.

החלפת התפקידים של הורה-טינאייג'ר מעולם לא הייתה בולטת כל כך כמו ברגע שבו אני ביקשתי להחליש קצת את הרעש הזה.

 

***

 

הייתי צריכה ללכת ללמוד בלשנות. תודו שרק סוג-של-גאון יכולה לעלות ב-11 בלילה על הקשר המילולי בין המילה האנגלית ליום שבת (Saturday) למילה האנגלית לרוויה (Saturation).

עליתי על זה תוך כדי הלימודים למועד ב' במל"מ (שנמשכו פחות מ24 שעות מכורח הנסיבות), כשראיתי שבדף הנוסחאות מקצרים את המילה רוויה לSAT, בדיוק כמו שביומן (או על חבילת הגלולות הקרובה למיטתכן, אבל ששש.) מקצרים את יום שבת לאותו קיצור, SAT.

ואז עליתי על הקאטץ', שביום שבת אלוהים נח, כי העולם כבר היה רווי בכל הבריאות שלו. הבריאה הגיעה לסוג-של-רוויה ולא נותר מה לעשות, אז הוא הלך לנוח.

(מי יודע, אולי המחשבה הרגעית על הבחור מלמעלה גרמה לי לעבור את הקורס. ^.~)

 

***

 

חוץ מזה, זה עבד לי גם עם רוסית, כשגיליתי את הקשר המשעשע בין המילה להשוויץ (хвастатся , אם כתבתי את זה נכון בכלל) ל"לנפנף בזנב", או לכשכש בו, מה שעושה לכם את זה, זה פשוט דומה מדי! וגם אם זה משעשע רק אותי, אני שמחה. P:

 


 

הידעתם כי 24 שעות הן בהחלט מעט מדי זמן ליממה? יש לי יותר מדי דברים להספיק. :(

 


 

יום יבוא ואבין למה אני לא מממשת את הפוטנציאל שלי.

 

 

ולכל מי שחולף לו כאן - שיהיה שבוע נפלא!

=^_^=

נכתב על ידי , 13/7/2008 20:56   בקטגוריות That was Funny XD, הרהורים ומחשבות, סתם כי בא לי לעדכן..  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-20/7/2008 23:32




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)