לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

הבה נמצא את נקודת הג'י!


אני אתחיל מכמה ציטוטים קטנים מהיום, כי אין לי הרבה כוח לספר על היום, אני אנסה לתמצת אח"כ בנקודות.

+ "מדי פעם צריך להזריק מוטיבציה.." -האורקית בשיעור חברה. [אז ככה קוראים לזה היום... מוטיבציה... אה-הא.]

+ "בוא יואבי, תמצא את נקודת הג'י!" - נדמה לי, אבל רק נדמה לי שהאורקית אמרה את זה לגבי המסך הזז, שהיה צריך לכוון אותו קצת. אני ממש לא בטוחה בקשר להקשר המקורי. ^.~

+ ארז: "דאפי שטוחה!" (המורה אמרה שהיא דמות שטוחה, הילד לקח את זה לקונוטציה טיפה שונה)
המורה הקואזימודית לספרות: "כן... זה קורה בגיל הזה, זה בסדר. זה ישתנה בהמשך, ואם לא, נעשה לה ניתוח! אל תדאג, יהיה בסדר!"

+ "אני מרגישה כמו אמבה." המורה לספרות בווידוי מרגש.

ונראה לי שזהו.

קטעים מוזרים מהיום:
* בבוקר קמתי מוקדם כי רציתי לבוא ב8 לשיעור השלמה בתנ"ך. קרה מקרה, ובאתי לביצפר רק ב8:20, ועוד פגשתי את יוליוס, לנה ויוני שהסתובבו למטה, אז לא נכנסתי לכיתה, ולהכתי לשבת איתם בחוץ. צחקנו קצת על שמות של אנשים (כמו "עידנית" ו"יונית") וחטפנו כמה מבטים רצחניים מאותם אנשים, אבל היה חביב.
* בשעת חברה המורה אמרה שכל מי שלא בא אתמול מקבל הערה בספר הכיתה שתלווה אותו לאורך זמן רב. יופי. אני גם ממש שמה על זה. אז מה, שוב השנה בגלל ההערה הזו היא לא תתן לי תעודת הצטיינות? ממש איום.
אח"כ אחרי שיעור אנגלית, היא באה לכיתה לברר מכמה אנשים למה הם לא באו.
אורקית: "סקאי, למה לא באת אתמול?"
סקאי: "אה... הייתי חולה כל הסופשבוע." [כן, אני מקורית, אני יודעת P:]
-אורקית מסתובבת אחורה חוזרת על עקבותיה וממלמלת משהו נוסח: "כן, כמו בכל טיול..."
שתקפוץ!!! ביץ' שכמותה! שתקפוץ! (מקומה 50! בלי מצנח!)
* חיחי. באחת ההפסקות, עדן באה לכיתה אלינו. ישבנו ופטפטנו, ואז לנה סתם אמרה כזה שלשוקי היה כאב ראש בבוקר, והיא נתנה לו כדור. הכאב אבר, אבל שוקי נהיה מסטול. אני ועדן שאלנו אותה איזה כדורים אלה (אחרי הכל- נשמע שווה- גם משכך כאבים, וגם הופך אותך למסטול/ית גמורה). מסתבר שזה היו כדורי "אדקס". היה משעשע כשלעדן לקח איזה 5 דקות לקלוט איזה כדורים אלה, והיה עוד יותר משעשע לקלוט שככה בנים מגיבים לכדורים נגד כאבי מחזור. [כן, אני יודעת שזה גם כדורים נגד סתם כאבים, פשוט ההקשר נורא מבדר].


אחרי ביצפר היה לי שיעור נהיגה ארוך וחביב. ארוך, כי הייתי צריכה לחכות מ1 וחצי עד 3 כמעט, עד שהשיעור עצמו יתחיל. הספקתי להתקדם לא מעט ברומח בינתיים. למרות שעדיין יש לי עוד מלא עד שאני אסיים את הספר הראשון...
היה חביב. אספתי בדרך את עדן ובתדודה שלה, שעברה לעיר כדי ללמוד, והיה מבדר.

וזייהו להיום בערך, אתמול עבר בלי יותר מדי תקריות מצערות.

המשך יום נעים אנשים
ביי ביי
^_^



(משהו טוב בזה שלמדתי HTML שנה שעברה- לפחות אני זוכרת כמה שטויות שעוזרות לי להדגיש מילים, ואני גם זוכרת שאר רקות, אבל אין לי כוח להשתמש בהם בינתיים... אני יותר בעד שהעריכה הנורמלית תחזור לעבוד לי...)
נכתב על ידי , 25/10/2004 16:27   בקטגוריות בית ספר, ציטוטימים!  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-5/11/2004 00:36




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)