לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

נכון זה מגניב לכתוב פוסט ב14:14?


הא? הא? הא?

חיחי...
נאמ..
סתם...

זה מה שקורה לי בימי שלישי. אני מתחרפנת. לטוב ולרע. בד"כ זה לרע, היום זה כנראה לאיפושהו באמצע. הכל התחיל מזה שבבוקר היו לי שעתיים שלמות של מבחן באנגלית. בכיתה שלי, ישבו האלה שיש להם תוספת זמן, מה שאומר, שכמעט כל הכיתה שלי הייתה צריכה ללכת לכיתות אחרות לחפש מקום. הדבר הכי משעשע, היה שכמעט כולם, הלכו לכיתה ליד, ולא לשאר הכיתות שנמצאות במסדרון מתחתינו. בקיצר, נוצר מצב שבכיתה עם 40 מקומות, נכנסו אולי 60 במקרה הטוב. ואולי יותר. אז בזבזו לנו איזה 10 דקות על להוציא את כולם, כדי להכניס חלק, ואז להעיף חלק לכיתות אחרות. הייתי מאלה שנכנסו לאותה כיתה שבה רצינו להיות בהתחלה. ישבתי עם ליז ולפני ישבו יוליוס ומיה. סביבה חברותית שכזו, לא שזה עוזר לנו להעתיק כ"כ, אבל עדיין, נחמד לעשות מבחן בסביבה לא עוינת, נגיד את זה ככה.
המבחן עצמו, לפחות הטור שלי, היה עקום. 2 הטקסטים שקיבלנו היו עקומים וכך גם השאלות בעצם. היה גם קטע כתיבה, שאין לי מושג איך הספקתי גם לסיים אותו, וגם להספיק לעתיק מהטיוטה, לדף חדש, נקי ויפה.
אבל איכשהו הצלחתי.
נקסט
היה שיעור חברה במקום שיעור התעמלות היום. שזה דווקא אחלה, בהתחשב בעובדה שאני אמנם שונאת את האורקית, ובאמת אין לי מושג למה מגיעות לנו 3 שעות חברה בשבוע (אחת זה יותר מדי, ה2 שיש לנו בשבוע ממוצע זה כבר הרבה, ועוד השבוע יוצאות 3! 3!!!), אבל זה עדיף מספורט. חצי מהשיעור ישבתי לקרוא רומח, כי המורה לא ראתה אותי, ובחצי השני, כהאורקית החליטה לקום, אני החלטתי לנמנם. למען האמת לא ישנתי, סתם חטפתי סחרחורת ולא יכולתי במילא לשבת נורמלי, אז העדפתי לדפוק ת'ראש בשולחן. [מסקנה:זה בכלל לא מעביר סחרחורות]. פעמיים הטלפון של האורקית צלצל. טיפשה שכמותה, אפילו לכבות פלאפון היא לא יודעת.
בהפסקה שאחרי אני וליז הלכנו לחפש בריסטולים בשביל פלקט באנגלית שאילתרנו (ליתר דיוק ליז ולנה אילתרו על הבוקר עוד לפני שהגעתי). זה כלל טיפשות של סגנית המנהל, בכך שאין לה מושג איפה אפשר להשיג בריסטולים בביצפר, וכלל תחינה ענקית לליז כדי שתשאל את האורקית (לי היא לא תתן, היא ממש שונאת אותי), ואכן אצלה בחדר היו בריסטולים. בזמן שהתלבטנו האם לקחת את הבריסטול הירוק או האדום, מצאתי לי את המעמד עם הפתקים הארורים שכה חביבים על האורקית. סחבתי לה 2 פתקים ורודים. P:
[אחד הפתקים הורודים שימש לי לדף קשקושים, שבין היתר כתבתי PINK! עם טיפקס בכתב מוזר, שמשום מה גרם ללנה שהסתובבה אליי וגם לליז ושוקי אח"כ לתהות על פשר המילה pint , פשוט איכשהו הK נראתה להם כמו T. שיהיה...]
מהר חזרנו לכיתה וסיימנו את הפלקט (שכלל להדביק את הדף הלבן שעליו ציירו מקודם, ולכתוב את המשפט שציירנו למעלה -הא! שלא תגידו שלא עשיתי כלום! P: - אה, זה גם כלל לבקש מיורה לורד. זה היה משעשע כי אני כזה באתי אליו ושואלת אם יש לו לורד, ומסתכלת על השולחן שלו, שכולו מקושקש בלורדים. שאלה רטורית שכזו... ^.~)
אח"כ היה תנ"ך, לא מעניין במיוחד... יחסית לשיעורים הזויים אחרים..
ומיד עם הצלצול, בעצם- 2 דקות לפני, כי איכשהו השתחררנו לפני הצלצול, אני וליז רצנו בטיל לחדר המורים כדי להתחנן למורה לפיסיקה שתשחרר אותנו מהמעבדה, ובמקום זה נבוא בראשון בבוקר. זה הרבה יותר עדיף...
זה כלל את זה שאני הסברתי לה בקול שקט ומנומס שנבוא אח"כ, ואת ליז, שעמדה בצד והשתעלה ללא הפסקה, בשביל האפקטים. ^.~
העיקר שהשתחררנו ועפנו מיד מהביצפר.
וזייהו, חזרתי קצת לפני 2 הבייתה, ועוד מעט כנראה אני אנסה לסדר את החדר ולנגן... מקווה שהשיעור היום ילך טוב.
תחזיקו לי אצבעות.

ביי ביי
Have a nice day

Sky ^_^
נכתב על ידי , 26/10/2004 14:14   בקטגוריות בית ספר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/11/2004 22:58




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)