לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

5 דברים.


 

הכותרת אמורה להיות "אני אכתוב לשם שינוי פוסט לנושא החם, כי לכתוב פוסט על איך נדפקתי בשני המבחנים הראשונים, שהיו דווקא במקצועות שאני מחבבת פלוס הסמסטר, ויצאתי מכל אחד מהם בתחושה שבאמת פתרתי דברים במשך 3 שעות ואח"כ גיליתי שאני כנראה לא אעבור אף אחד מהם - זה מה-זה מבאס.", אבל זה ארוך מדי.

 


 

אז ככה, חמשת הדברים שתמיד-תמיד-תמיד יהיו לי לא משנה עם איזה תיק אצא מהבית (עד שכנראה תתפסו אותי בלי):

 

- חבילת מסטיקים בטעם רנדומלי שהוא בטוח לא מנטה, ושפתון לחות לשפתיים. (הם באותה שורה, כי איכשהו הם גם תמיד יהיו באותו כיס, לא משנה באיזה תיק.)

- פלאפון. אחד מהם. בד"כ שניהם. (ולפני שצועקים עליי על פינוק הדור ולמה לכל הרוחות יש לי שניים: הם זהים. בדיוק אותו דגם של פלאפון ישן נושן שכל מה שהוא יודע זה בעיקר להתקשר ולשלוח SMSים וזה כל מה שאני צריכה, אה וגם לפלוט המון המון קרינה, ואת זה אני פחות צריכה. אחד מהם בכלל שייך עקרונית לקוויקי ומשמש ב'תכלס כפלאפון העיקרי, כי איתו יוצא שאני מדברת יותר. השני, שלי, קיים לאם אימא תתקשר, או חלילה, כל אחד אחר שיעיז, ובכלל, הוא משמש כאחלה שעון מעורר.)

- צרור מפתחות מהבית (שסתם במקרה יש עליו גם מפתח לחדר של קוויקי במעונות P: וכן אני נהנית לציין את זה אז שקט.). כי כבר היו דברים מעולם וחזרתי הבייתה כשאימא שלי לא הייתה שם (למעשה, זה קורה יותר ממה שהיא חוזרת הבייתה ואני פתאום לא שם :/), וזה הכי לא כיף שבעולם להיתקע מחוץ לבית כשאין לך לאן ללכת. (הו, ימי הילדות כהשניים וחצי חברים שהיו לי גרו במרחק יריקה ממני.)

- ארנק. או לכל הפחות: הכרטיס לאוטובוס, תעודת סטודנט וכסף קטן ו/או כרטיס אשראי חסר תועלת.

- משקפיים. ראייה ושמש, בימי הקיץ החמים. בקיץ זוג אחד מוצא את עצמו בכל פעם בתיק, ואמנם משקפי הראייה זה לא משהו שבד"כ בתיק, אבל עדיין לא כדאי שאני אצא מהבית בלעדיהם, גם אם אני לא-כזאת-עיוורת.

 

זוהי חבילת הבסיס.

 

אם תרצו, אפשר להרחיב לחבילת ה"חמישה דברים שאני תמיד לוקחת בתיק ללימודים":

- קלמר, שתמיד מכיל יותר מדי צבעים ויש עליו ציור של חתול.

- קלמר נוסף, שהוא סתם מקום יעיל לאחסן בו שלל שטויות שסטודנטים צריכים, כמו DiskOnKey, אזניות קטנות (שלא עובדות, אין לי מושג למה הן עדיין שם), שדכן וכו'.

- יומן. כי מסתבר שאני בערך היחידה בסביבה שככה יודעת מתי יש מה ואיפה. ועם כל השינויים והתוספות שיש פה למערכת, זה נורא שימושי.

- קלסר עם דפים שבאופן מקרי לחלוטין (ואופן מקרי לחלוטין הוא כמובן "ישבתי בכיתה ואשכרה כתבתי") מכיל חומר לימודי כלשהו.

- בקבוק מים, כי אני צמאה רק מלחכות בתחנה.

 

 

או לחילופין, "חמישה דברים שאני תמיד לוקחת בתיק לקוויקי":

- בגדים (דאא.)

- בקבוק מים, הפעם כי רק הנסיעה זה יותר-מדי-זמן-ללא-מקור-שתיה-זמין-כלשהו.

- קרם לחות/ידיים ודברים מהסוג. (כי נו, אני לא באמת אתחיל לפרט את כיס הטואלטיקה שיש שם מעצם היותי בחורה בעייתית)

- סט איפור כלשהו

- גלולות. (כי תינוקות זה כיף כשהם שייכים לאחרים.)

 


 

וזהו ^^

 

(אני אהדוף את עצמי עכשיו להמשיך לראות וידאו בשדות. מישהו במקרה לוקח איתו אקדח לכל מקום? אני אשמח לפליטת כדור מקרית כרגע, לכיוון הרקה השמאלית שלי בבקשה.)

נכתב על ידי , 22/8/2008 19:10   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן.., פרויקטים מיוחדים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/8/2008 00:51




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)