לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

פעם ראשונה ש...


- הייתי בים המלח ובאמת נכנסתי למים.

- וזה היה כיף.

- שנסעתי ליום כיף כ"כ רחוק, מזה לא מעט זמן.

- יצא לי לראות הארלי דיוידסון "in the flesh" ולעמוד דקות ארוכות ולהזיל ריר. (גם אם מדי פעם רואים משהו על הכביש, זה לא אותו דבר כמו לבהות באחד שחונה בלי לזוז ובלי ששומדבר יפריע).

 

הממ... ים המלח אתמול היה כיף, אינדיד. ^^

 

 


 

מחשבה גיקית למדי מהדרך חזרה: (אני מאשימה את החום והעובדה שישבתי בצד של השמש. ואת הטרקטור שנסע על איזה שדה ליד הכביש שגרם לי בכלל להרהר על כך)

בני האדם הם כמו אלקטרונים בעצם.

אני אסביר.

אלקטרונים (ובעצם כל דבר) שואפים תמיד להיות ברמה האנרגטית הנמוכה ביותר האפשרית.

הטרקטור הזכיר לי, שמראשית המין האנושי, בני האדם ניסו להשתכלל, להמציא חפצים שיעזרו להם בציד, כלים שיעזרו לעבוד בשדה וכו' וכו' - בעצם, כדי להקל את חייהם. וכל ההמצאות מימינו - מטרתן היא בעצם להקל עלינו את החיים, כדי שאנחנו נשב עצלנים בבית ולא נצטרך לעשות שום דבר.

בדיוק כמו האלקטרונים, להוציא כמה שפחות אנרגיה.

 

[זה בסדר, אם לא היינו נוסעים עם אבא שלו, קוויקי היה מרביץ לי ברגע שחלקתי את המחשבה המוזרה שבאה משומקום. אתם יכולים גם.]

נכתב על ידי , 14/9/2008 13:57   בקטגוריות NightSky over Quicksand, הרהורים ומחשבות, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-20/9/2008 18:20




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)