לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

שנה טובה (:


 

אני לא יודעת מה באמת אני רוצה מעצמי בשנה הקרובה, לכן אני בד"כ לא כותבת רשימות של הבטחות לשנה הקרובה. הבטחות כאלה אף פעם לא מממשות את עצמן, לפחות לא אצלי.

אולי מה שאני רוצה, זה לשם שינוי לדעת ולהבין מה אני רוצה, בכל תחומי החיים.

אני רוצה שנה של עשייה, והגשמה עצמית. כי זה חסר לי.

אני רוצה שנה של חדשות טובות. (בניגוד להיום למשל, שקיבלתי טלפון על ה-דוד מאמריקה, שנפטר בשבוע האחרון)

שנה של הצלחה (בלימודים ובחיים, אבל לשם שינוי בלימודים, אולי זה יביא גם הצלחה בחיים).

שנה של בריאות (כי מי היה מאמין, אבל בשנה האחרונה, לעומת הקודמת, והקודמות בכלל, איכשהו הצלחתי להיות פחות חולה, גם אם אני די בטוחה שזה רק כי התפזרו קצת המבחנים והיה טיפונת פחות מלחיץ, איכשהו, למרות כל הבלאגן.)

וקיטשי ככל שזה לא יהיה, פשוט שנה של אושר ושמחה.

 

ואת כל זה, והרבה דברים טובים (ומתוקים!) אני מאחלת גם לכם.

שנה טובה, אנשים טובים!

נכתב על ידי , 29/9/2008 20:26   בקטגוריות אופטימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Davys Heart ב-2/10/2008 12:22




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)