לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

גיימן VS פראצ'ט (1)


אחרי שסיימתי את Sourcery לפני כ-3 ימים, מיד התחלתי לקרוא את Coraline של ניל גיימן. את שני הסופרים אני אוהבת מאוד, אם הייתי צריכה לדרג, ככל הנראה שניהם היו מקבלים אצלי את אותו דירוג גבוה. מה שכן, יש ביניהם הבדלים די בולטים, למי שמכיר את הכתיבה שלהם.

מה ששמתי לב אליו דווקא בקריאה עכשיו, של ספר-מיד-אחרי-ספר, זה שיתרון אחד של גיימן על פראצ'ט (היתרון לפחות אצלי) הוא שאת העולם שלו הרבה יותר קל לי לדמיין, ומכאן, ככל הנראה, גם יותר קל לי להתחבר לעלילה ולמה שקורה בה. ובתור אחת שאיכשהו הפסיקה להיות ילדה קטנה שמצליחה לדמיין כל דבר, להצליח לדמיין דברים באופן רצוף מתוך קריאה, הפך לקריטריון די חשוב בשבילי.

 

זהו. הייתי חייבת לכתוב את זה איפושהו.

 


 

מחר יום עסוק.

אחרי דממת אלחוט מצד so called friends למשך זמן די רב פתאום יש לי תכניות למחר בבוקר ולצהריים.

(ועצוב שחיים רגילים של אנשים מרגישים לי כמו סופר-פופולריות לרגע. הכל עניין של השוואה אני מניחה.)

נכתב על ידי , 2/10/2008 22:30   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, סיפרותי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-7/10/2008 21:31




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)