לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני רוצה...



להסתפר שוב.
ולהיות שובבה.

ושלטוס לחו"ל לא יהיה כל כך יקר.


ועוד הרבה הרבה דברים.
נכתב על ידי , 18/7/2010 17:15   בקטגוריות קצרצרים, פוסטים מטומטמים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-19/7/2010 11:29
 



נשבר לי השוקולד!


 

"רוצה לאכול גלידה?", אימא שאלה.

עניתי שכן, ללא היסוס מרובה. בכל זאת, צריך לעזור לפנות מקום במקרר ובמקפיא, אחרי שהוא התמלא באופן מסתורי בימים האחרונים. (ככה זה כשקונים הרבה דברים ואין זמן לאכול אותם כי אני לא נמצאת מספיק בבית).

זה היה מגנום (מריר אקוודור), שתוך כדי אכילתו, התעוררה בי השאלה: אז איך אתם אוכלים את המגנום שלכם?

 

אני בד"כ בכלל לא מורידה את כל העטיפה ואוכלת אותו די לאט. מה שהכי מציק לי - זה השוקולד הזה, שנשבר! בדיוק בגלל שאני אוהבת לאכול אותו לאט, ולשמור כמה שיותר מציפוי השוקולד לסוף, כל פעם שהוא נשבר, זה הורס, כי פתאום צריך לאכול את החתיכה שנשברה, אחרת היא תיפול מהר.

זו רק אני?

 

 


 

סקאי, במצב רוח מוזר ונטול חומר אמיתי לפוסטים.

 

אה כן, אימא רוצה לשלוח אותי להופעה של מדונה, כי היא לא תוכל להיות שם. היא פשוט הולכת ל-Faith No More.

oO

 

 

נכתב על ידי , 6/6/2009 19:07   בקטגוריות פוסטים מטומטמים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LoveKitty ב-11/6/2009 08:50
 



I has New Computer


 

 

רק רציתי לציין.

 

 

~סמיילי שהולך להתלהב בשקט~

 

 


 

לא להיבהל, זה רק המאוורר הצדדי שלו:

 

 



וכן, הוא גדול.


זה מה שיש בתמונה הקודמת, קצת מרחוק יותר.

אני מחבבת את השם של המארז הזה, לא ידעתי שהוא בא גם עם לוגו כזה.



זו לחלוטין התלהבות מהמצלמה. אבל נורא נוח לי שכל החיבורים מקדימה, למעלה. כולל כפתורי ההפעלה. זה לא משהו שקיים במחשבים מלפני 6 וחצי שנים, you know.


זה באמת סתם...

מבט אל הקרביים. אל תזלזלו, הם עלו מספיק כדי שאני אתעד אותם בתמונה.


הקרביים. :)

וכמו שאמר האיש בחנות: "הנה המטוס!" (מצטערת על חוסר הפוקוס בתמונה)



 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/3/2009 23:51   בקטגוריות קצרצרים, פוסטים מטומטמים, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי, "אני מצלמה!"  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-29/3/2009 00:33
 



stuff.


 

- אני ישנה יותר מדי כשנותנים לי. היום, אתמול ואפילו בחמישי (אז ויתרתי על תרגול כימיה בבוקר כדי להישאר מתחת לפוך) ישנתי יותר מדי. אולי לא יותר מדי בשעות (כי הלכתי לישון מאוחר) אבל לקום מאוחר ממש הורס את שאר היום, בעיקר בימים שיש בהם המון מה לעשות.

 

- ההספק האפקטיבי שלי ביומיים האחרונים אגב שואף לאפס יותר מדי.

 

- משהו שצריך לשנות בטכניון: לתת 0.5 נקודה לפחות על כל סמסטר, רק על סידור מערכת. זה שורף כ"כ הרבה זמן דווקא בתקופות הכי לחוצות, ולעיתים פשוט כמעט בלתי אפשרי (בעיקר מעכשיו והלאה, כשהמערכת המומלצת כוללת קורס וחצי וצריך לחשוב לבד מה לקחת בדיוק ומתי, תוך כדי התחשבות בהתנגשויות של שעות, תאריכי מבחנים וקדמים).

 

- 2 ציטוטים חביבים:

[יוספו בעריכה]

 

 

 

- בחמישי האחרון קוויקי ואנוכי ציינו שנתיים וחצי של ביחד. לבנאדם שסובל אותי כבר שנתיים וחצי ונשאר בחיים מגיעה סוגשל מדליה. או פרס או משהו. נסתפק בינתיים בח"ח ענקי ותודה.

 

- תותים ממש טעימים עם קצפת זה יאמי.

(ולא משנה כמה אנשים רעים will tease me עם הפונדו שוקולד שלהם.)

 

- קוויקי טוען שאם אני רוצה קוראים ו/או תגובות אני צריכה להתחיל לכתוב על סקס.

באמת נראה לכם שזה יקרה?

 

=^_^=

נכתב על ידי , 17/1/2009 18:28   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן.., פוסטים מטומטמים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/1/2009 20:13
 



ביי ביי 2008!


 

[פשוט כי כנראה אני לא אהיה בבית קרוב לחצות, או לפחות זו התקווה, וכי לא בא לי שהפוסט האחרון יהיה על גניבת שטיחונים...]

 

כמו שאמרתי לכמה אנשים טובים:

זה הזמן לעשות את כל מה שרציתם לעשות ב-2008 ולא הספקתם!

 

 

 

מה, מה גשם עכשיו?

יש לי חצאית ללבוש הערב! חצאית דקה! זה לא ילך ככה. >.<

נכתב על ידי , 31/12/2008 17:43   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן.., פוסטים מטומטמים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Davys Heart ב-2/1/2009 18:50
 




אני שונאת שעון חורף. והאמת חוץ מזה, אין לי הרבה מה לכתוב כאן, או בכלל.

לתת לי חופש זה כמו לתת אגוזים למי שאין לו שיניים. או לתת לחתול לשמור על השמנת, משהו כזה. אני לא יודעת למצל (*) חופשים כמו שצריך, מסתבר. לא בשביל ללמוד, ולא בשביל לעשות את הכיף חיים שאני אמורה לעשות מעצם היותי סטודנטית שצריכה לחגוג את ימי החופש הספורים שהואילו לתת לה.

 

כלום, זה פחות או יותר מה שקורה בחיים שלי. ולכן אין לי מושג אם אני אעדכן הרבה בקרוב. (וכן, אני יודעת שבכל פעם שאני כותבת את המשפט הזה, לפתע נהיים לי הרבה דברים לכתוב עליהם.)

לכן, אני כותבת את השורה הזו כשאני בעצם אצל קוויקי, ויש מצב שנלך היום לסרט, אז "משהו" כן קורה.

 

זהו.

חג שמח וכאלה. (:

 

 

(*) למצל - 1. שגיאת הקלדה נפוצה, במקור: לנצל.

                2. ברוח word of the day: למצל: לנצל+למצות. במשפט, כאמור, אני לא יודעת למצל חופשים.

נכתב על ידי , 12/10/2008 14:40   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן.., פוסטים מטומטמים, קצרצרים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-15/10/2008 00:25
 



תם ולא נשלם.


אלוהים יודע למה, אבל ניגשתי היום למבחן האחרון בין כל מועדי הא'. זו הייתה טעות קשה, וידעתי שזו תהיה, אבל אני מטומטמת.

בכל אופן, הדגש הוא על, מבחן אחרון, כמובן.

ואז מה אם אני אעשה מועד ב' בכל אחד מהמקצועות הפעם.

בינתיים, חופש.

סוג של...

 

ייאי!

נכתב על ידי , 9/9/2008 16:56   בקטגוריות Sky vs. Hell, קצרצרים, פוסטים מטומטמים, סתם כי בא לי לעדכן..  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miel ב-12/9/2008 14:57
 




דפים:  
39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)