לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון השבועי


1. הכנתן נקניקייה בתוך קומקום?
לא.
בעיקר כי אני לא מאמינה בקומקומים חשמליים.
או בנקניקיות.
:)

2. פיתחתן שיחה עם ה- "skipe test call"?
לא באמת.

3. נשכבתן על הכביש באמצע הרחוב?
עדיין לא.
צפו להתפתחויות בנושא.
אולי יותר לקראת החורף כשהכביש לא יהיה לוהט כל כך מהחום.

4. ניסיתן לקנות אבטיח במסגרת בי"ס?
לא.
אבל הייתה לנו קפיטריה מסריחה, זה לא נחשב.

5. שפכתן על חברה שלכן תה מהחלון של הכיתה?
היי, הן לא היו עד כדי כך גרועות.
(:

6. מישהי סיבכה לכן מטרף ביצים בשיער?
נחשוב על זה בפורים הקרוב אם אני ארצה להתחפש לליידי גאגא.

נכתב על ידי , 17/7/2011 23:19   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/4/2014 23:33
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מגדירה את עצמך כבנאדם חברותי?
כן.
אבל אני לא כלכך טובה בזה.
אז כנראה שלא.
oO

עם כמה מהחברים שלך את בקשר יום-יומי קבוע?
1-2
(לא כולל ה+1.)

בעינייך, חברות היא דבר טוב או רע? מתי חברות מגיעה למצב של תלות?
חברות היא דבר נהדר.
לא טוב היות האדם לבדו. (ידה ידה ידה)

אני מניחה שזה מגיע למצב של תלות כשזה כל מה שיש בחיים, ואין תחביבים אישיים או חברים אחרים או פשוט חיים מעבר לזה.

האם התלות בחבר מסויים, היא דבר רע כשלעצמו? או שאולי דבר טוב?
שאלה טובה.. oO

קרה לך פעם שפחדת להתחבר לאדם מסויים מהחשש לתלות בו?
לא.

האם תלות באדם מסויים היא בעצם לאבד את העצמאות ואת ה"אני" הפנימי שלי?
תלוי עד כמה התלות הזו עצמוקה, אני מניחה.
כנראה שזה לא חד משמעי, ואפשר למצוא את עצמנו תלויים במישהו אחר, במצבים מסוימים, בלי לוותר על הצמאות האישית באופן כללי.

אם היה קורה לך מצב של חברות שהיא תלות, איך את היית נוהגת? האם את חושבת שהיית מסוגלת להמשיך בקשר התלותי הזה, ובכך לאבד את ה"אני" העצמי שלך, או שמא היית חותכת את הקשר, עם כל הקושי שבדבר?
אם זה היה מגיע למצב מוגזם, כנראה שהייתי חותכת.
מצד שני, אני לא לגמרי מבינה את הרעיון של השאלון הזה, אז כנראה שאני לא לגמרי מבינה את כוונת המשורר עם התלות הזו.

האם את חושבת שבחברות צריך להיות תלותיים, להשרך אחר החבר ולעשות ככל העולה על רוחו מבלי להתנגד לו ואף לומר את דעתך האישית?
חס וחלילה.
מצד שני זה לא אומר להיות אנטי לכל דבר אחר או שונה שחברים מציעים.

בהכרות שלך עם עצמך, האם את חושבת שאת אדם תלותי? לאו דווקא בחברות, יכול להיות גם בזוגיות?
קצת כן וקצת לא.

נכתב על ידי , 6/7/2011 10:45   בקטגוריות שאלונים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sahar_K ב-18/7/2011 11:40
 



תשובות לשאלון השבועי [דגדוגים]


1. האם את רגישה לדגדודים? אם כן, היכן?
כן. בכל מקום כמעט.

2. האם את אוהבת שמדגדגים אותך? איפה בעיקר ולמה?
זה מצחיק לפעמים כשה+1 מדגדג אותי.
אם כל אחד אחר ינסה דינו יהיה מוות.

3. האם את אוהבת לדגדג אנשים?
קצת, את ה+1 בעיקר. בגלל הקול המצחיק שהוא עושה כשאני מדגדגת אותו בהפתעה. :)

4. מה דעתך על דגדוגים?
זה נחמד, במידה. לא מנהג שכדאי לאמץ יותר מדי.

5. האם חבר שלך מדגדג אותך?
כן. :oops:

6. האם את בעד/נגד דגדוגים? ולמה?
בגדול נגד, עם exceptions מסוימים.
בד"כ אנשים שמתחילים לדגדג לא מפסיקים בזמן, וזה כבר הופך להיות מציק ולא נעים. זה מצחיק ל2 וחצי שניות, אח"כ זה לא נחמד.

7. אם חבר שלך יתחיל לדגדג אותך ולא תהייה לך אפשרות להשתחרר, מה תעשי?
אתפתל מרוב דגדוגים?

אני תמיד יכולה לדגדג אותו בחזרה ולהשתחרר בקלות. :)

8. האם פעם דגדגו אותך למוות? אם כן ספרי כיצד, אם לא, מה היית עושה אילו כן?
כן. חזרתי מהמתים כדי לספר על זה.



9. כשאת רואה שמדגדגים מישהו, האם תעזרי לו להשתחרר מהדגדוג או תצטרפי למדגדג, ולמה?
רוב הסיכויים שאני לא אעשה כלום. ולו רק בגלל הסכנה להיות מדוגדגת בחזרה, מאיזשהו צד.

10. ולסיכום- לרוב, האם אתן המדגדגות או המדוגדגות?
כנראה שבד"כ מדוגדגת. אבל אני תמיד מחזירה. }:-)

נכתב על ידי , 20/10/2010 00:12   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/12/2010 15:20
 



תשובות לשאלון השבועי [לימודי תנ"ך ותורה]


מהו הספר מחמשת החומשים, האהוב עלייך ביותר?
בראשית.
הסיפורים היותר מעניין נמצאים שם, לדעתי.

האם אי פעם קראת את כל התורה, מתחילתה ועד סופה?
לא.
אני חושבת שהיה זמן כלשהו שרציתי, אי שם בתיכון. פשוט בתור אתגר. וויתרתי.

האם יש ספר מסויים, מבין ספרי התנ"ך, שאת ממש לא אוהבת ולא רוצה לקרוא?
אני לא חושבת שקיים כזה.

כיצד לדעתך יש ללמוד את התנ"ך בבתי הספר? כספר הסטוריה או כספר של אמונה?
ספר של אמונה.
גם אם יש בו חלקים שמתאימים יותר ל"היסטוריה" ,עדיין הרוב לא מוכח מספיק שקרה.

בכלל, אני חושבת שהדרך שלימדו אותנו בתיכון, לפחות חלק מהשיעורים שאני זוכרת הייתה מאוד יפה: מתמקדים בקטע, במשמעות שלו אז והפירוש. ואח"כ מה המקור של זה, מאיפה זה נבע, למה כתבו את זה ואיזה מקורות דומים יש בסיפורי עמים מקבילים שחיו אז. השיעורים הכי מעניינים היו אלו שבו שמענו על סיפורים מקבילים ועל פרשנויות שמתאימות יותר לימינו (ולכל מיני ממצאים ארכיאולוגיים/מדעיים שהתגלו כיום).


מי, לדעתך, כתב את התורה?
אוסף אנשים שחיו בתקופה מאוחרת יותר.

איזה ערך יש, לדעתך, ללימודי תנ"ך - גם עבור חילונים? האם לדעתך זה תורם לנו משהו רוחני?
אם זה תורם משהו רוחני, זה יפה.
לדעתי הערך בללמוד את התנ"ך בכל זאת קשור לחיבור כלשהו למשהו שמשותף לנו כעם.
בכל מקרה, אם להתעלם מקטעים שיכולים להיות פחות רלוונטיים בימינו, יש הרבה דברים יפים בתנ"ך, בין אם בתור סיפור ובין אם בתור חוקי התנהגות ומוסר שרלוונטיים עד היום. אולי לא כל החוקים מתאימים, אך יש מספיק שכן, וניתן לפרש ולהתאים אותם לאורח החיים של ימינו.

מתי היתה הפעם האחרונה, בה נכחת בקריאת התורה בבית כנסת?
וואו, ממש מזמן. אני חושבת שבגיל חד ספרתי (גג בסביבות 12 או משהו כזה).

האם תרצי שילדייך יהיו בקיאים בתנ"ך ובמקורות שלנו, או שתעדיפי שיתמקדו יותר בלימודים מדעיים?
כמובן שאעדיף שיתמקדו בלימודים מדעיים.
מצד שני, הייתי שמחה אם הם לא היו בורים מוחלטים בסיפורי התנ"ך המפורסמים יותר.




אני לא באמת חוזרת לעדכן בקרוב...
נכתב על ידי , 4/10/2010 10:48   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/10/2010 14:42
 



תשובות לשאלון השבועי


האם, לדעתך, הממשלה באמת עושה כל שביוכלתה כדי לגמור את עסקת שליט ולהחזיר את גלעד שליט לישראל?
אולי.
זה לא שיש לי דרך באמת לדעת.

(ולא "הוא עדיין לא כאן" זה לא באמת סימן למשהו.)

האם את חושבת שהמחיר שארגון ה"חמאס" דורש תמורת שחרור גלעד שליט הוא הוגן?
כמובן שלא.
ממש ממש ממש לא.

איך את חושבת שחוטפיו של גלעד שליט מתייחסים אליו?
אני מאמינה שלא טוב במיוחד.


האם את מאמינה שגלעד שליט יוחזר בריא ושלם?
בריא - ברור שלא.
שלם - אני מקווה שכן.

מה לדעתך יהיה המעמד של גלעד שליט לאחר שישוב לישראל?
אזרח [?]

האם את חושבת שהממשלה מתייחסת ברצינות להפגנות בנוגע לשחרור גלעד שליט?
אני בטוחה שהם לא מתעלמים מהן.

ומצד שני, אני בטוחה שהן לא תורמות למצבו של גלעד. או לקידום העסקה לשחרורו.
או לכל הפחות לקידום תנאים הגיוניים לשחרורו.

האם את חושבת שגלעד שליט ימשיך לשרת בצבא לאחר שחרורו?
איזו סיבה יש לו להמשיך לשרת בצבא?!

נכתב על ידי , 29/6/2010 20:16   בקטגוריות שאלונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי [תזונה נכונה]


1. סלט ירקות או סלט פירות?
סלט ירקות

2. סופלה שוקולד עשיר או עוגה דלת קלוריות?
סופלה שוקולד עשיר :]

3. האם ה-BMI (איזון המשקל עם הגובה) שלכן הוא מעל הנורמה?
לא באמת.

4. אתן באות לאירוע שמגישים בה מאכלים לא הכי (יותר נכון: הכי לא) דיאטטיים בעולם. האם תעמדו בפיתוי?
בד"כ לא. אבל אני גם לומדת לא להגזים.

5. באתן לארוחת חג והדודה מאיצה בכם לאכול את הכבד אווז העסיסי שהכינה. האם תעזו להגיד "לא תודה"?
בהחלט. אני בכלל לא סובלת כבד באשר הוא.
אבל אם נכליל, בארוחות חג אני משתדלת לטעום קצת מהכל. אז לוקחים מנה קטנה וממשיכים הלאה. (במידת האפשר)

6. יש מצב שאתן אוכלות דברים שאתן לא אוהבות במיוחד בכוח, רק בגלל שהוא משמין?
ממש לא. oO
גם משהו שאני לא אוהבת והוא גם משמין? למה לאכול את זה?

7. אם תעשו דיאטה, תוכלו להחזיק בה עד הסוף ובלי התחמקויות והתחרטויות?
כנראה שלא, אבל דברו איתי בקיץ.
[הלאה תור לתזונאית.]

8. אתן בביקור חודשי אצל הדיאטנית\התזונאית. תשקרו ותגידו ששמרתן למרות שהתוצאות בשקילה מוכיחות אחרת?
כנראה שלא

9. האם אתן מרוצות מהגוף שלכן?
פחחח.

הממ.. רגע, תנו לי לחשוב על זה.

זה "לא" או "ממש לא"?

10. מאמינות במושג: "דיאטת השמנה"?
אכן, ואפילו מכירה כמה אנשים שנאלצו לעשות את זה.


נכתב על ידי , 18/6/2010 16:01   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/6/2010 10:12
 



תשובות לשאלון השבועי [על מה אתם חולמים בלילה?]


מה החלום האחרון שלכן שאתן זוכרות?
האמת היא שדווקא מהזמן האחרון אני לא זוכרת משהו מעניין במיוחד...

יצא לכן פעם לנסות לכתוב את החלומות שלכן?
כן, לפני כמה שנים טובות.
לאחר כמה ימים גיליתי שאני מעדיפה להתהפך לצד השני ולהמשיך לישון, מאשר להדליק את המנורה ולכתוב בכתב עקום מה שאני מספיקה לזכור.

קרה לכם שחלום מסויים חזר לכן שוב ושוב?
כן, היה כזה כשהייתי קטנה יותר, הוא כלל חוויות לא שגרתיות של כל החושים בבת אחת, לא משהו שאני יכולה למצוא לו מקבילה כלשהי, איפושהו.
היה גם אחד שחזר פעמים בודדות בשנים של החטיבה/תיכון.
אבל בגדול, מאז אני לא זוכרת על חלום שממש חוזר על עצמו.

מה הסיוט הכי מפחיד שהיה לכן?
אני לא חושבת שזה הכי הכי מפחיד, אבל היה אחד שחלפתי אי שם בכיתה ו' או ז'.
הוא כלל חרב ענקית (אבל ממש ענקית) שדמות לא ברורה מכניסה לי לראש, היישר לגולגולת, מלמעלה. זה נראה כ"כ אמיתי והרגיש כ"כ אמיתי בחלום. התעוררתי תוך שנייה, והרגשתי דגדוג בקצה הראש, איפה שנכנסה החרב בחלום. הזיעה הקרה הזו גרמה לי לצמרמורת חזקה מדי במציאות והחלום נשאר בזיכרון.

אתם מאמינות בחלומות נבואה?
אני רוצה להאמין שזה קיים.

אפילו היו לי סוג-של כמה.

מצד שני תמיד מבינים את זה בדיעבד. לחיות את החיים עפ"י זה שחלמת שמשהו נורא יקרה, או לחילופין משהו טוב שפתאום מחכים לו רק כי הופיע בחלום, זה לא בדיוק הדבר הכי טוב לעשות.

כמה חלומות בדרך כלל אתן חולמות בלילה?
תשאירו את השאלה הזו למומחים.
אני חושבת שהמקסימום שאני זוכרת מלילה אחד, זה 2 או 3...

מה החלום הכי מוזר שהיה לכן?
אי שם ביסודי היה לי חלום על דמויות צבעוניות שרודפות אחרי. הוא עצמו לא היה כזה מוזר, הדמויות היו. לאחת מהן היה מעין קפיץ ענקי שהיא יכלה להעיף כדי לתפוס דברים. oO

היה לי פעם חלום שראיתי בו מעין נוף מרהיב, חצי מדברי (קשה לי להסביר, זה לא באמת מדבר, היו שם סלעים בגווני אדמה) ממקום ממש גבוה. כשהתעוררתי ממש זכרתי את הנופים ואת היופי, ותהיתי איפה, אם בכלל אפשר לראות את הנוף הזה על כדור הארץ.

על מה אתן בדרך- כלל חולמות?
בעיקר הרפתקאות שונות שקורות ברחבי מקומות לא באמת מוכרים.
אני תמיד אמרתי ועדיין אומרת שאם אני אי פעם אצליח לשחזר חלום אחד במלואו, אני יכולה לכתוב סרט אקשן מצליח ביותר.

יש לי מדי פעם גם חלומות שמשום מה מתרחשים בדירה הישנה שבה גרנו, בד"כ גם סבא שלי מופיע בהם.

נכתב על ידי , 14/3/2010 20:42   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/3/2010 15:30
 




דפים:  
39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)