לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מסקנת היום:



הבעיה עם פרויקטים מגניבים היא שהם הרבה יותר קשים לביצוע ממה שנדמה.

מסקנה לעתיד:
אם פרויקט ב' שלי הולך להיות בעיבוד אותות/גרפיקה כלשהי, אני משאירה את זה בדו-מימד. וללא תלות בזמן.
תודה.



היום הזה לווה בסוג של "להתעקש על שלי" כשאני יודעת שאני צודקת.
זה מרגיש די טוב. אני צריכה לזכור את זה.
נכתב על ידי , 2/8/2010 23:52   בקטגוריות Sky vs. Hell, קצרצרים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-14/8/2010 13:57
 





אני מהמרת על רומא.



אבל אם אתם שומעים על יעד אירופי מעניין אחר, במחיר שפוי לזוג סטודנטים עניים, אי שם בסוף אוגוסט-תחילת סמפטמבר, אני אשמח לשמוע.
נכתב על ידי , 1/8/2010 21:40   בקטגוריות קצרצרים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-13/8/2010 12:29
 



First Impressions



אחרי 2 דקות נסיעה, הבנתי שהמוזיקה החלשה ברקע היא של nightwish, מהתקופה הטובה, וביקשתי שיגביר.
אחרי 10 מטר הוא אומר לי שאני עדיין יכולה להתחרט שביקשתי.

זה באמת עד כדי כך מוזר שבחורה שלובשת ורוד, ללא פריט שחור/כהה אחד, תרצה לשמוע קצת מוזיקה טובה?



בחיי שהיה פה פוסט עמוק ורציני יותר, אני פשוט עייפה.
נשחרר מהטיוטות בהזדמנות.




אני צריכה לשתוק פחות באירועים חברתיים. איפה מוצאים חיים שכאלה, שיוצאים מהם סיפורים טובים לחבר'ה?
ולא לאכול צהריים, אפילו אם זה קצת, לפני ערב המבורגרים משובחים.
נכתב על ידי , 24/7/2010 23:52   בקטגוריות קצרצרים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/7/2010 23:11
 



אני רוצה...



להסתפר שוב.
ולהיות שובבה.

ושלטוס לחו"ל לא יהיה כל כך יקר.


ועוד הרבה הרבה דברים.
נכתב על ידי , 18/7/2010 17:15   בקטגוריות קצרצרים, פוסטים מטומטמים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-19/7/2010 11:29
 



לקראת סוף החודש


(וכי אין לי מקום אחר לכתוב את מסקנת הסופ"ש האחרון)

רק רציתי לציין שאין לי הסבר נורמלי לזה, אבל מצאתי את זה סקסי למדי שה+1 כ"כ מתעניין במונדיאל.

ומצד שני, זה לא אמור להפתיע אותי בהתחשב בעובדה שהוא 50% ארגנטינאי.
נכתב על ידי , 30/6/2010 10:28   בקטגוריות קצרצרים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-5/7/2010 19:19
 



דברים שמצחיקים אותי עד היום:


[שיחה מעכשיו:]

+1: בסרט האירי הזה יש את ג'וליה רוברטס Oo
אני: ‫ואלן ריקמן ועוד כמה שמות מפורסמים‬
+1: אלן מי? :P
‫אני: סנייפ.‬
+1: אהה




חג פסח שמח (וכשר) לכולם! :)
נכתב על ידי , 28/3/2010 22:23   בקטגוריות שיחות משעשעות, קצרצרים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-12/4/2010 00:41
 



מסקנת היום



בפעם הבאה שאני ניגשת למועד ב' בקורס שאני חוזרת עליו, אחרי שבמועד א' שיפרתי ב-13 נקודות את הפעם הקודמת, לא משנה כמה לגיטימי זה לרצות לשפר עוד יותר את הציון (ובאמת שזה היה לגיטימי) -
לא משנה כלום.
פשוט תתנו לי בעיטה חזקה, תזכירו לי באיזו פקולטה אני לומדת ומי כותב את המבחנים.



לילה טוב,
הלכתי לחפש את המוטיבציה לגשת למבחן ביום שישי, ולא לנסות אפילו ללמוד למועד ב' של יום חמישי, כי את הקורס ההוא כבר עברתי.

נכתב על ידי , 16/3/2010 00:31   בקטגוריות שחרור קיטור, Sky vs. Hell, פסימי, קצרצרים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-16/3/2010 16:26
 




דפים:  
39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)