לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

פיצול אישיות


 

 

אני לא באמת מוסגלת למלא כרגע דף לבן במילים.

 

ובנסיבות שונות, אולי זה היה קל יותר.

 

 

החוויה הזו של חיים מרתקים ותפלים כאחד מאוד מוזרה בשבילי (ולשם שינוי מילת התואר "מוזרה", או "משונה" באמת מתאימה פה בול).

וזה כ"כ צורם ביום שבו אני מסתובבת במשך כל היום כמו זומבי, לא באמת קולטת עד הסוף מה הולך סביבי (או לפחות את מה שאני באמת אמורה ללמוד), ובקושי נהנית ממה שמסביב (גם אם דברים עדיין מצליחים לבדר אותי ככל הניתן).

 

הדד-ליינס מתקרבים בצעדי ענק, ואני מרגישה יותר טיפשה מאי פעם.

אי לכך ובהתאם לזאת צריך ללמוד.

 

[ככה שלא, לא יהיו עידכונים אלא אם משהו סופר-טראגי-או-מהמם יקרה בזמן הקרוב, והסיכויים לכך קלושים,

מצטערת בפני כל מי שמחכה לקצת חדשות ממני, זה פשוט מסובך, הן קיימות, אך יחד עם זאת הן לא.

תבינו את זה איך שבא לכם.]

 

 

 

 

 

ולעומת זאת, המערכת לסמסטר הבא נראית מעניינת (וכן אני אומרת את זה ממש עכשיו, לפני שהתחילו המבחנים של הסמסטר הנוכחי שההצלחה בהם מוטלת מאוד בספק מבחינתי, וכן, אני ואמרת את זה עכשיו, לפני שבאמת התחלתי ללמוד את כל המקצועות שאני אלמד, ושהם לא כאלה קלים וחביבים, ולפני שאני אתחיל לדפוק את הראש בקיר על למה לקחתי אותם ולמה אני לומדת את כל זה..).

קצת אופטימיות/מוטיבציה לעתיד לא תזיק לי..

 

נכתב על ידי , 29/1/2007 23:43   בקטגוריות Sky vs. Hell, הרהורים ומחשבות, מוזר לי...  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/4/2007 23:10
 



שאלון (אוכל)


מכאן.

 


מה האוכל המועדף עליך?  כל דבר טעים שהוא.
האם אתה אוהב ? כן
? לא!
? כן
? כן!!!
? כן
? בטח!
? מעולם לא ניסיתי...
? כמובן! (זה הרי אחד מאבות המזון, לא? ^.~)
? כן
? כן
? כן
? כן
? כככככןןןןןןן. ^^
? כן!
אבטיח? אופקורס!
מתי בפעם האחרונה אכלת ? וואו... לא זוכרת... נראה לי שלפני כ-3 שבועות, אולי חודש...
האם אתה אלרגי למאכל כלשהו? לא עד כמה שידוע לי...
מה היית רוצה לאכול? (שלא אכלת בחיים) לא יודעת.. oO צריך לנסות מתישהו סופי, אבל אני בכלל לא בטוחה שאני אוהב את זה...
האם אתה רעב עכשיו? קצת
מה אתה רוצה לאכול בצהריים? משהו טעים, מקווה שאימא עובדת על זה ברגעים אלו ממש..
מה הארוחה הכי טעימה עבורך? כזאת שמכילה 100% דברים שאני אוהבת. אין משהו מוגדר..
מה ארוחת הבוקר המועדפת עליך? כזאת מהסוג שאנחנו אוכלים כשאני מתנחלת אצל קוויקי. (שכולל בערך לרוקן את המקרר ולהחליט כל רגע מה בא לי, ואז גם להכין סלט...) אופציה ב' היא ארוחות השחיתות שיש בבתי מלון... זה גם כיף. (:
צהריים? נמנמ.... יותר מדי...
ערב? יוגורט ואולי משהו קטן ומתוק..
האם יש לך ארוחות לפני כל אלה,כגון: ארוחת 10 ? הארוחות שלי מאז הגהנום הן הדבר הכי לא מסודר שיש... אז לפעמים כן, ולפעמים לא...
מה המאכל השנוא עליך? הממ... חצילים (ברוב הסוגים שלהם), כל מה שמכיל נענע, ועוד שלל דברים שאני יודעת שקיימים אבל לא זוכרת כרגע..
מה החטיף האהוב עליך? לבחור רק אחד?! P:
מה המאכל הבריא האהוב עליך? סלטים למיניהם
האם אתה אוהב מאכלים שאתה מודע שהם לא בריאים עבורך? לדוגמא: צ'יפס. מלפפון חמוץ (מלפפון רגיל בריא מאוד אבל חמוץ לא) כן..
מה המשקל שלך? פחחח.
האם אתה קורא לעצמך שמן? כן
רזה? לא
רגיל? לא ממש
האם הית רוצה לשנות את משקלך? כן
האם אתה אוהב לאכול? ממ.. כן. oO
אם היית רעב אבל היית צופה בסרט נורא מעניין, האם היית קם ולוקח לעצמך משהו לאכול או שלא היית זז מהמקום עד שהסרט נגמר או שיש פרסומות.? אם יש פרסומות הייתי קמה.. אם לא, יכול להיות שלא..

 


 

הממ.... זה היה סוף שבוע מעניין...

 


 

 


 

נכתב על ידי , 23/1/2007 14:09   בקטגוריות שאלונים  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-4/2/2007 22:20
 



ריענון נהלים


 

 

You

 

Yes, you

 

 

I know you're here.. You know you're here.

 

אני שונאת לעשות את זה, אבל תקלו מאוד על כולנו אם פשוט תשאירו הודעה כאן.

 

ואחרי שאתם עושים את זה, תשימו לב לרשימות העליונות.

הן לא במקרה כאן.

באמת שלא.

 

תודה רבה על שיתוף הפעולה.

 

 

נכתב על ידי , 18/1/2007 22:40  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/1/2007 22:22
 



תשובות לשאלון השבועי


 

בא לי תות.

 


 

למה אנשים חוגגים את ראש השנה הלועזית, לדעתך?

במדינה שלנו באמת צריך לחשוש מזה שאנשים מחפשים סיבה למסיבה?


האם חגגת את השנה האזרחית החדשה? עם מי והיכן?

הממ.
אם לעשות שיעורים באלגברה עם הארי (אוף קוייקי, הכל בגללך! מגיע להם כינויים אחרים אבל עכשיו הכינויים האלה תקועים לי בראש! >.<), להפסיק חצי דקה לפני כדי לעשות ספירה לאחור, לשמוע זיקוקים מהמרחקים ולא לראות אותם ואז לחזור מיד לאלגברה נקרא לחגוג- אז כן, ועוד איך חגגתי!


האם את יודעת מי היה סילבסטר?

בטח!
החתול הזה מ"סילבסטר וטוויטי"!
P:


אנו משתמשים בשגרה בלוח השנה האזרחי, האם לדעתך אנחנו צריכים להפוך את ערב השנה האזרחית החדשה לחג רשמי עם חופש?

תאמינו לי שאני אהיה בין האחרונים שיגידו לא לזה.


מה הדבר שהכי תרצי לעשות בשנה החדשה?

להפתיע את עצמי.
בהרבה תחומים.
ולהצליח בהכל, אני מניחה.

[לפרטים הגישו שאלות מדויקות יותר לראש הלא החלטי שלי. יש יותר מדי דברים, ולא כולם צצים בבת אחת, אני אף פעם לא עונה כמו שצריך לשאלות הללו...]


האם היית בשנה האחרונה ברשימת הפעילים?

לא.

[ג'י, למה? חייבים להיות? אחרת אני לא קיימת?...]


 

היי, מה דעתך, נראה לי שמגיע לנו מזל טוב

נכתב על ידי , 15/1/2007 17:29   בקטגוריות שאלונים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-24/1/2007 13:31
 



תודה,


 

 

תודה ל-2 בחורות מיוחדות שהצילו את סוף השבוע הזה.

לאחת מהן אמנם יהיה קשה להגיע מכאן (או בכלל), אבל אני עדיין חייבת להגיד תודה על זה שהייתן שם בשבילי.

 

 

ותודה גם למסעדה של אהרוני, שלמרות חלק מביקורות הגולשים שמצאנו עליה, הביאה לשולחננו אוכל משובח שכמותו לא אכלתי זה הרבה זמן.

 

 

יהיה טוב.

 

 

 

 

 

שבוע מצוין לכולם.

 

נכתב על ידי , 14/1/2007 11:13   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/1/2007 19:45
 



15 דברים *תמימים* לעשות עם אבזור קשירה


אז, נכון שתמיד תהיתם מה באמת אפשר לעשות עם אביזרי קשירה?

אז זהו, אנחנו תהינו מהם הדברים התמימים (Honest!) שאפשר לעשות איתם.

ותודה לצ'ר על מתנת הימולדת האחרון של קוויקי, שהיוותה השראה לפוסט זה.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 12/1/2007 15:17   בקטגוריות NightSky over Quicksand  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-19/1/2007 10:50
 



הספק


 

לא במובן הפיזיקלי, כמובן.

 


 

יום א'

- טרמפ עם אמא לזיו. (כ"כ נדיר, שראוי לציון. אפילו היא אמרה שזה הזמן איכות הכמעט יחיד שאני יכולה להקדיש לה, והיא לי במהלך כל השבוע. )

- סידור ענייני בנק/כרטיס אשראי.

- טרמפ לטכניון, היישר לאיפה שהייתי צריכה, עם מישהי שעצרה לי כי הייתי לבד בתחנה והיא "יודעת איזה לא כיף זה לחכות בתחנה הזו".

- סידור סגירת החשבון בלאומי (אני לפחות מקווה שהם עשו את זה...)

- החתמת שובר המתנה באס"ט

- טיול קצר למכלול

- ספר במתנה ("התמימים" של הרלן קובן)

- הרצאה בחדו"א

- הרצאה באלגברה

- הרצאה מבדרת חלקית, ומשעממת בטירוף על בטיחות במעבדות חשמל (חלק א', חלק ב' צפוי להיות בשבוע הבא).

  פינת האנקדוטה: יש לנו איזה ילד מעצבן, שאנחנו מכנים "The Questionator". הוא כל הזמן שואל את השאלות הכי מעצבנות שיש, ועוד עם הקול הכי מעצבן שיש. והוא היה אתמול איתנו בהרצאה הזו. הפאן הוא, שהפעם הקליטו את זה לוידאו, ככה שלא רק אנחנו נסבול (אתמול בהרצאה פשוטה ומשעממת נספרו 11 שאלות לפחות! וזה עוד אחרי שהייתה איזו הרצאה שלא נכחתי בה, אבל ספרו שם 10 שאלות, בשעה אחת, לא שעתיים!), אלא כל הדורות הבאים שילכו לוידאו במקום להרצאות, יסבלו ממנו גם! *מוהאהאהאהאהא*

- סיום ש"ב בפיסיקה (לא שאני באמת יודעת לעשות אותם :/) וספרתיות (אותם לפחות אני קצת יודעת לעשות..)

חזרה הביתה בסביבות 10-10:20. כשחזרתי, הייתי אמורה לסיים עוד שיעורים בחדו"א, אבל כל היום סבלתי מכאבי תופת שנבעו כנראה מאוכל לא משהו ביום שבת. :/ לא יכולתי לזוז, אז העפתי את החדו"א והלכתי לישון.

 

יום שני:

- למרות שאיחרתי והייתי צריכה לשבת חצי בחוץ בתרגול באלגברה, דווקא מהמקום שלי, ראיתי הרבה יותר טוב מאלו שהגיעו מוקדם ותפסו מקומות ליד שולחנות.

- שני העתודאים שלי, שתמיד תופסים מקומות, החליטו לא לקום בבוקר (דווקא ביום שבו גם אני קמתי עם חוסר יכולת לקום וחוסר רצון עז לגרור את עצמי לגהנום),וזה היה משעשע, כי הייתה לי הרגשה שזה מה שקרה כשלא ראיתי אותם בבוקר, אבל גם לא כיף, כי גם אני רציתי לישון.

- ש' עזרה לי המון עם התרגילים שלא עשיתי בלילה בחדו"א. ואפילו הצלחתי לעשות תרגיל ארוך ומעצבן לבד. ונכון!

- 2:30. חצי שעה לפני הרגע האחרון להגשת השיעורים, אני יושבת מול תרגיל אחרון ומעצבן, שיכול להביא לי את הקצת מעל 90 שאני צריכה כדי שזה ייחב ל100, ורצון עז לפרוש.

- 2:44 אחרי שפתרתי חצי סעיף וקיוויתי שזה ייתן לי לפחות חלק מהנקודות אני לוחצת על כפתור השליחה ומגלה שזה אחד התרגילים המעצבנים שבהם לא נותנים חלקי נקודות, או שהכל נכון או שלא. אני מתעצבנת על המחשב, מסתכלת על ה89.3 המטריד בעין, ושמה פס על הכל ומתכוונת לעזוב.

- 2:45 אני מקבלת הודעה ממישהו שהיה אצל המתרגל הראשי, שאומרת שדוחים את הגליון ליום חמישי. עם הרבה הקלה בלב, הלכתי הביתה (תוך כדי איסוף עבודה באלגברה 10 =] ).

- בית. ספגטי עם רוטב שמנת-פטריות

- חזרה לגהנום. תוך כדי לחכות המון זמן לאוטובוסים.

- תרגיל רטוב. [if you know what I mean ] (טוב אתם לא, סוטים! ומי שכן יודע על מה באמת מדובר, רחמי עליו.)

סיימנו את חלק א'. עכשיו נותרו חלק ב' וג' שנראה ממש מעצבן.

- פלאפל, ב10 ומשהו בלילה. נכנעתי ללקנות גם, והבנתי מהר שזו היתה טעות. אני צריכה להפסיק לאכול בשעות מאוחרות.

- אוטובוס, שעזרו לי לעצור. נהג שהזעיף פנים כי הוא חיכה עד שרצתי עד אליו. פקק מוזר. רוורס ראוי לשבח של נהג האוטובוס. ובית, סוף סוף.

- אימא חולה שצריך לטפל בה קצת, אבל אני מניחה שיהיה בסדר.

 

יום שלישי (הוי, זה היום.)

- איחור קצר לתרגול חדו"א בבוקר, כי הייתי צריכה להכין תה לאמא, להספיק לאכול קצת ולהתארגן בעצמי, ועוד קצת לעזור לאימא.

- טרמפ לגרנד עם ר'.

- החלפת ספר ב"סטימצקי" ב- 2 ספרים שסה"כ עלו לי 30 ש"ח (!). הכבדת העומס על מדף הספרים לקריאה ב:

- The Picture of Dorian Gray של אוסקר וויילד

- Moby Dick

ועוד ספר של אדגר אלן פו, שהוא בדרך, ואולי עוד ספר של המינגווי. בינתיים, עד שהם יגיעו, יש לי להספיק לקרוא את אוסף הסיפורים הקצרים של ווירג'יניה וולף, לפני שאני מחליפה אותו.

- מקדונלד'ס (כדי לחשל את הקיבה לפחות פעם בחודש. "נו מקדונלד'ס, אזרחית, אותו דבר, צריך אחד מהם..")

- טרמפ הביתה עם ר'. (גאד דמיט, אני צריכה להמציא כינויים באופן דחוף.)

- בית...

- וכעת, איחור ענקי להרצאה של ניר קציר. כל הכבוד לעצמי.

 

 

Have a nice day everybody.

[סמיילים לפוסטים זה נחמד.]

נכתב על ידי , 9/1/2007 16:38  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/4/2007 23:14
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)