לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

מי היה מאמין!


 

חזרתי בחתיכה אחת!

 

פוסט מחר, או מחרתיים, אחרי שכל הבירה הזו תשקע...

 

אני אוהבת אנשים שגדלים בשנה... P:

 

^_^

נכתב על ידי , 31/1/2008 01:20  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-6/2/2008 18:45
 



מהאיש העצלן ביותר בעולם לאיש הסדיסטי ביותר...


 

 

NightSky (19:16) :

חחח

החיים הקשים...

הארי (19:16) :

בעיקר כשמתעצלים לעשות כביסה בטכניון ;-)

NightSky (19:17) :

העצלנות הורגת, זה כן...

הארי (19:17) :

אז איך אני עוד לא מת???

NightSky (19:19) :

באמת שאין לי מושג. אתה נס רפואי!

הארי (19:21) :

יאי, האדם העצלן ביותר בעולם!!! (((:

NightSky (19:21) :

לגבי זה אני לא בטוחה.. יש לך עוד קצת איך להגיע לשם...

הארי (19:24) :

מה עליי לעשות?? ^_^

NightSky (19:25) :

לא לזוז מהמיטה במשך כמה שנים...

NightSky (19:26) :

זה כמו האנשים השמנים האלה שמגיעים למשקל של חצי טון ולא זזים מהבית שלהם, זה המקרים הכי עצלנים בעולם נראה לי...

אני מקווה בשבילך שלא תגיע לזה ;-)

הארי (19:26) :

המממ... אני יכול לעשות את זה, אבל אני צריך בשביל זה קונסולה למשחקי מחשב...

הארי (19:26) :

ומשרתת אישית

NightSky (19:27) :

אני מניחה שבשביל זה אתה צריך משהו כמו טבעת נישואין.

[החברים שלך יקנו לך קונסולה כמתנת חתונה ;-)]

הארי (19:28) :

חחח, את רוצה להתחתן איתי? ^_^

NightSky (19:29) :

מה גורם לך לחשוב שאני ארצה להיות המשרתת האישית שלך? :-P

הארי (19:30) :

חחח, הקסם האישי האדיר שלי... את תנמסי כשתשמעי את הצורה הסקסית שבה אני אקרא "תביאי לי אוכל!"

הארי (19:30) :

ודברים יותר גסים, כי משום מה משרתת ולא משרת :-P

NightSky (19:30) :

LOL!!!

NightSky (19:31) :

זה מפסיק אבל להיות סקסי כשמגיעים לחצי טון, אתה יודע.. :-P

הארי (19:31) :

חחח... אז את כבר תהיי קשורה אליי בחוזה :-P

הארי (19:31) :

"עד שהמוות יפריד"

הארי (19:31) :

ואל תעלי לך רעיונות לראש, אפילו כשאני שוכב במיטה, לא קל להרוג אותי :-P

NightSky (19:32) :

הסרטן והורידים הסתומים משומן יהרגו אותך הרבה לפני...

ת'כלס, אני אצטרך למצוא חבל ממש עבה... oO

הארי (19:33) :

אני אתנגד... ואתנקם! (אם אני אמצא דרך לעשות את זה מבלי לקום :-P )

NightSky (19:33) :

אזהו, שזה יהיה נורא קשה.. :-P

הארי (19:34) :

טוב, בשביל העונג הרב בלהכאיב לך, אולי אני אפילו אקום... וחסר לך שתספרי על זה לאחד המתמודדים האחרים, או שאת תינעלי בתוך ארון! :-P

NightSky (19:35) :

אני אספר, אני אשלח SMS ויוציאו אותי מהארון (אליו במילא לא תצליח להכניס אותי כי אני אהיה יותר מהירה ממך וממאות הקילוגרמים שלך :-P)

הארי (19:35) :

אל תסמכי על זה :-P

הארי (19:36) :

ומאיפה לך שיהיה לך טלפון בתוך הארון? :-P

הארי (19:36) :

זה לא ארון-חדר... זה ארון כמו שיש לי במעונות!

הארי (19:36) :

(טוב, חוץ מזה שהדלתות לא מתפרקות)

NightSky (19:36) :

יהיה לי. :-P עכשיו אני יודעת שתנסה להחביא אותי בארון...

NightSky (19:36) :

חחח הן יתפרקו.. הן יתפרקו...

הארי (19:36) :

אז איפה כבר תחביאי טלפון? אל תשכחי, אנחנו נהיה נשואים...

הארי (19:37) :

there will be no such thing as a hole in your body which is unaccessible to me! :-P :-P :-P

NightSky (19:37) :

אבל אתה לא תזוז מהמיטה, אני יכולה לעשות כל מה שבא לי בכל הדירה!

NightSky (19:37) :

אוי ווי...

NightSky (19:37) :

[LOL, אבל אוי ווי...]

הארי (19:41) :

את תהיי נעולה עם שרשראות שמתחברות לידיים שלי בכל רגע :-P

NightSky (19:41) :

איך בדיוק אתה רוצה שיביאו לך אוכל ככה? :-P

הארי (19:42) :

הן ארוכות מאד, אבל עם כפתור שמגלגל אותן בחזרה אוטומטית :-P

NightSky (19:43) :

כל כפתור מתקלקל בשלב כלשהו, זה טבעם של כפתורים...

הארי (19:44) :

חחח, אל תבני על זה... אני עצלן, אבל מהנדס :-P

NightSky (19:44) :

ועדיין, כל כפתור מתקלקל מתישהו...

הארי (19:44) :

אני אתקן אותו, הוא ממש לידי :-P

NightSky (19:44) :

אתה לא תוכל לזוז כדי לתקן אותו!

הארי (19:46) :

חחח, בשביל ההנאה הצרופה של לראות אותך שוב ושוב נגררת לחדר כשאת הכי פחות מצפה לזה?? :-P

NightSky (19:46) :

כמה סדיסטי מצידך.

רק בגלל זה אני לא אתחתן איתך! :-P

הארי (19:48) :

חחח, אם את לא נהנית מסאדיזם, אל תתחתני איתי, נקודה... המתנה שתקבלי ממני לחתונה זה סט: שוט פלוס סאדו-סטיק... ולא, את לא תהיי זו שמשתמשת בהם :-P

NightSky (19:48) :

מה גורם לך לחשוב ככה? :-P

תדאג שהוא יהיה סגול עם נצנצים לפחות? ;-)

הארי (19:49) :

חחח, אם את חושבת שזה מרגיש ככה יותר טוב? אין בעיה :-P

NightSky (19:50) :

סתם תמיד צחקתי על "שוט סגול עם נצנצים" יהיה נורא נחמד אם באמת יהיה לי אחד כזה פעם oO יכול להיות מבדר למדי..

הארי (19:50) :

חחח, תגידי לי אם את מוצאת את זה מבדר אחרי שהגב והתחת שלך כחולים בלילה החתונה :-P

NightSky (19:51) :

חחח אבל זו מתנת חתונה, אני לא אפתח מתנות חתונה בליל החתונה שלי!

[ושוב- למה נראה לך שאני לא אהיה זו שתשתמש בהם? :-P]

הארי (19:52) :

חחח, כי לבינתיים, אני היותר חזק בינינו :-P

וכמובן שאת פותחת את מתנת החתונה מהחתן במהלך החתונה! בעיקר כשהיא מיודעת לליל הכלולות :-P

NightSky (19:54) :

מה הקשר לזה שאתה הכי חזק? :-P

הארי (19:54) :

חחחחח!!! איך את מתכוונת להשתמש בהם עליי, כשאני מתנגד ובעצם מנסה להשתמש בהם עלייך? :-P

NightSky (19:54) :

מי אמר שאני אשתמש בהם עליך? :-P:-P:-P

הארי (19:56) :

חחחח, דארלינג, אם את מתחתנת איתי ומבלה את ליל הכלולות עם מישהו אחר, אני מבטיח לך, המקל והשוט יהיו בכזה שימוש מתמיד שיהיה חסר טעם אפילו לשחרר את הקשירות בין פעם לפעם, כי זה יותר מדי מאמץ לזמן כה קצר :-P

NightSky (19:56) :

אבל כבר אמרתי שאני לא אתחתן איתך!

כמה פעמים צריך להגיד לך לא? :-P

הארי (19:57) :

חחח, טוב, אני לא באמת צריך להתחתן עם מישהי בשביל להוציא על גבה (זה בכוונה :-P ) את נטיותיי הסדיסטיות :-P

NightSky (19:58) :

i guess...

ולחשוב שהכל התחיל מזה שרצית להיות האיש העצלן ביותר... עצם כל פעולות הסאדיזם האלה, כבר הופכות אותך ללא-עצלן בכלל! :-P

הארי (19:59) :

חחח, לא בדיוק... כי אלה דחפים בסיסיים... אפילו האדם העצלן ביותר לא עצלן מדי כדי לאכול או לשתות

הארי (19:59) :

או לעשות סקס...

NightSky (20:00) :

הוא כן!

אולי לא כדי לאכול... אבל זה יהיה הסקס הכי פאסיבי בעולם (שזה כבר לא כיף) חוץ מזה שהוא יצטרך למצוא בכלל מישהי שתסכים לעשות את זה איתו, וזה כבר יהיה קשה...

הארי (20:02) :

חחח, לא אם הוא עשיר...

אבל את צודקת, צריך להיות עצלן במידה... לוותר על סקס טוב בשביל לא להתאמץ? אפשר כבר למות ולגמור עם כל הסיפור :-P

NightSky (20:03) :

זו הייתה הנקודה שלי כשאמרתי שתמות מהר... בכל מקרה האיש העצלן ביותר בעולם ימות מהר...

הארי (20:04) :

גררר, עכשיו אני מרגיש במצברוח סדיסטי... את לא במקרה בטכניון, נכון?

NightSky (20:05) :

אני לא!

and get those thoughts out of your head!

הארי (20:05) :

חחחחחח!! חבל מאד (והיי, היופי בסדיזם זה שהפרטנר לא צריך להסכים ]:-> )

NightSky (20:06) :

עקרונית הוא כן...

NightSky (20:06) :

אבל לא ניכנס לזה...

NightSky (20:06) :

לך תתעלל בסשה במקום זה, יהיה מועיל יותר. :-P

הארי (20:06) :

חחח, מה, את הולכת לפי החוק? :-P

הארי (20:06) :

איכס! גועל נפש!!!

NightSky (20:06) :

איזה חוק? =O

הארי (20:07) :

את יודעת, "בהסכמה" וכל השטויות האלה

NightSky (20:07) :

יופי, זה אומר שהצלחתי להוציא אותך מהמצברוח הסדיסטי? :-P

הארי (20:07) :

לא, צריך יותר מאמץ בשביל זה :-P

NightSky (20:07) :

אממ.. אה כן, הממ.. עקרונית למה לא? אתה לא תבוא לאנשים ותתחיל לתקוף אותם, לפחות לא כאלה שאתה עוד רוצה לשכב איתם אח"כ... oO

NightSky (20:07) :

רועי?

הארי (20:07) :

לא!

הארי (20:08) :

די עם הגברים המכוערים! :-P

הארי (20:08) :

תתחילי לשלוח שמות יותר מעניינים!

NightSky (20:08) :

חחח נו, אני מנסה לגרום לך להפסיק לחשוב בכיוון...

NightSky (20:08) :

סדאם חוסיין?

הארי (20:08) :

וכן, למה לא? הן יהיו פגועות מדי כדי להתנגד!

קיוויתי לשמות נשיים...

NightSky (20:08) :

לא תקבל ממני... אני כאמור מנסה לגרום לך לצאת מהמצברוח הסדיסטי... עוד תביא מכות לויקי היום!

הארי (20:09) :

חחח, כמתנת יומולדת? הממ... רעיון לא רע... וככה אני גם יכול לשמור את מה שקנינו לה...

NightSky (20:11) :

לפחות אני אדע עכשיו לא להזמין אותך ליומולדת שלי אם אני אחגוג אי פעם....

הארי (20:11) :

ותפספסי את כל הכיף? אל תשכחי... סגול עם נצנצים...

הארי (20:11) :

ופלאפי ומיצי גם יהיו נוכחים

NightSky (20:12) :

תביא אותו במתנה, עטוף בסרט ורוד, לא בתור שימוש מיידי!

הארי (20:12) :

הממ... אני אשאיר אותו אצלך אחרי השימוש למזכרת?

NightSky (20:12) :

לא. אתה פשוט לא תשמש בו עליי. או על אף אחת אחרת לצורך העניין. אני לא רוצה שוט משומש!

הארי (20:13) :

חחחח, טוב, אני אביא שניים... ומה, את תעצרי אותי מלהשתמש בשוט ביומולדת שלך? מה עם כל החברות המזוכיסטיות המסכנות שלך, לא יהיה אף אחד שיגרום להן להינות מהמסיבה...

NightSky (20:14) :

מאיפה לך שהן מזוכיסטיות?

ועוזב את החברות שלי בשקט! הן לא עשו לך שומדבר!

הארי (20:15) :

]:->   :-)   :-D   ;-)   ]:->

הארי (20:15) :

(סמיילי שווה עשר מילים)

NightSky (20:15) :

פחח.

 

 

-פה בערך נאלצתי לקטוע-

 

בכל זאת, לילדה הזו יש יומולדת, ואני מרשה לעצמי לפרש את מלמולי ה"אה, אז ככה קוראים לך..." בתור "ייאי! יש לי יומולדת! בואי, יהיה כיף!"

 

 

=^_^=

נכתב על ידי , 30/1/2008 19:56   בקטגוריות שיחות משעשעות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-1/2/2008 13:44
 



ככה נפטרים מאוכל:


מעשה בשקית מרשמלו, שנקנתה לפני זמן מה ביחד עם עוד שתיים כדוגמתה.

הראשונה נאכלה בין היתר יחד עם קוויקי, אז גילינו את נפלאות הטבעת המרשמלו בקפה חם. אפילו את אימא לימדתי את הפלא המופלא, ויהי בוקר ויהי ערב, והיה כי טוב.

השנייה נפתחה לפני זמן לא רב בערב שבו התחשק לי משהו רך ומתוק, ומי אם לא נסיכת המרשמלו, תפתח שקית מרשמלו לשם המטרה הקדושה. אז היא נפתחה, אבל מהר מאוד הבנתי שאין לי הרבה סיכוי לאכול את כולה לבד. (בידיעה מוחלטת שאימא לא תאכל מהם הרבה..)

ויהי בוקר, ויהי ערב ותבוא ההבנה כי אנוכי מוקפת בסטודנטים רעבים, שיעשו הכל תמורת אוכל (אפילו ישלמו עליו ) וכמובן שלא יתנגדו למרשמלו חופשי. בעיקר אם הם ילדים קטנים (אממ.. נו, עתודאים.) שלא יתביישו לזלול מרשמלו באמצע הרצאה. לשם המטרה אפילו נקנה קפה בהפסקה השנייה, וגם בלעדיו, השקית הלא-קטנה-בכלל נגמרה חיש מהר. אפילו ההרצאה המשעממת-לרוב במעגלים עברה הרבה יותר טוב מהקודמת.

 

 



 

 

ולנושא הרבה יותר חשוב ומעניין:

היום יום הולדת לנורמה ולויקי - תהיו ילדים טובים ולכו להגיד מזל טוב!

 

 

נכתב על ידי , 29/1/2008 19:55   בקטגוריות יום הולדת, קצרצרים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוויקי סלולרי ב-2/2/2008 16:19
 



You know it's a good day when -



- בין מבול אחד למשנהו, דווקא כשאת צריכה להיות בחוץ, הגשם מפסיק באורח פלא.

- כשש"ב 2 במת'נט במל"מ לוקחים לך פחות מ-10 דקות.

והעיקר -

- כשאחרי יותר משנה שאת מספרת לחבר שלך עד כמה שוקולד עם סוכריות קופצות זה טעים וכייפי, ותוך כדי מתלוננת על העובדה ששנים (literally) לא ראית אותו בשום סופר/קיוסק/מכולת שכונתית, את נכנסת לסופר הקרוב למקום לימודייך בשביל לקנות יוגורט, ומגלה על מדף השוקולד, את השוקולד האבוד עם הסוכריות הקופצות.

 

אין, פשוט אין.

 

 

המשך שבוע נעים (:

סקאי, עם חיוך רחב על הפנים, ששום מבול לא יצליח להוריד כרגע. ^^

 

 

נכתב על ידי , 28/1/2008 19:32   בקטגוריות אופטימי, קצרצרים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/1/2008 19:25
 



תמצית


בשלושת הימים האחרונים:

- נסעתי עם הארי בטרמפ, במהירות מופרזת להחריד על כביש 4, כל זאת כדי להצליח לעקוף את האוטובוס לקוויקי, שיצא מחיפה בערך דקה לפנינו.

- הייתי עם קוויקי בבריכה. בלי ג'קוזי, ועם חמאם בכלל לא מחומם.

- יצאו לנו השניצלים הכי טעימים שהכנו עד כה!  גם הפירה יצא מוצלח מתמיד.

- הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת (שוב ושוב ושוב..) שקפה עם חלב וניל זה מוי יאמי!

- הגעתי למסקנה שפוסטים קצרים ב-250 תוים אכן עושים את שלהם. (לא נראה לי שהפוסט הזה כבר נכנס לקטוגוריה..)

- גיליתי שחוץ מזה שאיכשהו מגיעים אליי מחיפוש בישרא של "סמיילים סוטים", היום הצליחו להגיע איכשהו דווקא לפוסט הזה מחיפוש של צירוף המילים: "גמר בתוכי".

 

עד כאן, ושבוע טוב ומוצלח לכולם!

=^_^=

נכתב על ידי , 26/1/2008 21:23   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי, קצרצרים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/1/2008 19:26
 



Blond moment


חמישי בערב, דיון קצר על חשיבותה של חופשת לידה בשביל הקשר בין האם לתינוק, תוך כדי צפייה בטלויזיה. אני:"אולי אצל בני אדם זה לא עד כדי כך, אבל זה כמו תופעת ההטמעה שיש אצל ציפורים למשל, או כל מיני חיות.." עוף זה ציפור ופרה זה חיה, מישהו? פאדיחה...
נכתב על ידי , 26/1/2008 13:31   בקטגוריות NightSky over Quicksand, That was Funny XD, ציטוטימים!, קצרצרים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/1/2008 20:49
 



אז ככה...


הגעתי למסקנה שתמונות עירום ופוסטים על סקס לא יהיו כאן לעולם. גם לא וידויים חושפניים ודברים מהסוג. אז מה, מה שיחזיר את כמות הקוראים/מגיבים/כניסות לימים הטובים של הבלוג זה פוסטים באורך של 250 תוים? כי אם כן, רק תגידו. אני מוכנה לנסות! כבר החל מעכשיו..
נכתב על ידי , 25/1/2008 19:32   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, קצרצרים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פֶּטֵל ב-27/1/2008 20:31
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)