לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004


וואו..


איזה יומיים מבדרים...


 


וול... יחסית הרבה זמן לא כתבתי פוסט נורמלי (ומיום חמישי עבר די הרבה זמן), אז נראה האם אני זוכרת איך מחברים 3 שורות ביחד, ונקווה שיצא משהו הגיוני.


 








יום ראשון:


התחלתי ב10:25! וויהי! קמתי קצת עייפה, אחרי שנשארתי ערה עד 1  בלילה (תודה לאל שלא עד 2 וחצי כמו בלילה בין שישי לשבת P:), מה שאומר שישנתי לא הרבה שעות. (יחסית).


כמו שסיפרתי ממקודם, לאמא שלי נגנב הפלאפון :( אז נתתי לה את שלי שיהיה לה בתור שעון מעורר בבוקר. רק שבסביבות 6:15 היא נכנסה לחדר שלי כדי להחזיר לי אותו (אחרת לא הייתי מתעוררת בערך עד שעות הערב המאוחרות). הבעיה עם חדרים כמו שלי (חדרי ממ"ד לאלה שלא יודעים) היא בעיקר הדלת הבומבסטית (יחסית). ברגע שפותחים אותה, איכשהו, אני יכולה להיות בשינה הכי עמוקה שיש, אבל אני מיד אתעורר! זה ממש מעצבן לפעמים... אני מתעוררת עוד לפני שבאים להעיר אותי, רק מהפתיחה של הדלת. אבל למזלי באותו בוקר כנראה ישנתי די טוב, ואני זוכרת ששמעתי את הדלת נפתחת... ואז נרדמתי ממש מהר, וקמתי רק ב8 :)


האמת, היה לי אחלה מצב רוח באותו יום... כנראה בגלל הסופשבוע...


ג'וני החזיר לי את החיוך לפנים (טוב, פחות לפנים,אבל את המצב רוח הדי טוב) באותו יום, וממש הייתי צריכה את זה יחסית לתקופה האחרונה :/


אז תודה. (:


הספקתי לאוטובוס (וויהי!) אך לצערי פגשתי את ביפ בהמשך הנסיעה. למזלי הוא לא התיישב לידי (אין לי כוח להזדהם על הבוקר) והמשכתי לקרוא ספר... ניסיתי להתחמק ממנו גם בהליכה לביצפר, אבל הוא קצת נטפל אליי... אבל היה איזה משהו משעשע, שכנראה פלטתי אחרי הסופשבוע ההזוי הזה, שהוא סיפר לי על כל מיני מבחנים פסיכולוגיים שעשו לו במיונים לצבא... ואיכשהו אמרתי משו נוסח זה שיש כל מיני אנשים בעולם, שחלק יראו בסתם כתם מטושטש תפוז, וחלק יראו בו תינוק נאנס. (לא מצחיק. אבל אין לי מושג מאיפה פלטתי את השטות הזו. בכל אופן, העז התחיל להתפקע מזה. שיהיה לו לבריאות. או שלא.) הוא בעצמו אמר שהראו לו דף ריק, והוא ענה שזה שדה דשא, שהייתה בו פרה, והיא אכלה את הכל, והלכה משם אח"כ... -ססמ"ב-


איכשהו הגעתי לכיתה, בדיוק כשהיה צלצול להפסקה. חיחי. מצאתי בפנים רק את שוקילנה. [אם כבר שוקילנה, סיפור בסוגריים. תרתי משמע. יום שישי שוקילנה רבו בגלל חלון. שניהם היו בכאסח ענקי אחד עם השני. ממש התעקשו לעמוד על שלהם ולא לסלוח אחד לשני. איכשהו דיברתי עם שניהם וגרמתי ללנה להתחיל לדבר איתו, כי בסה"כ שניהם היו פגועים. בכל אופן, ביום שבת שכחתי לשאול איך זה נגמר, אבל ביום ראשון נוכחתי לדעת שאכן הצלחתי, והם השלימו! *מרגישה גאה בעצמי*.]


בקיצר, ה2 האלה ישבו שם והתחרפנו טוטאלית! היו פשוט מלא קטעים מצחיקים לאללה.


הם שיגעו לי במיוחד את השכל עם איזה משו שהם דיברו עליו עוד בלילה הקודם. מילים שנגמרות ומתחרזות עם "דה". הם כבר עלו כמעט על כל מילה אפשרית... כשלפתע הברקתי עם "טרמפיאדה" שהם לא חשבו עליה, ומיד אחרי לנה זרקה "אולימפיאדה". נראה לי שהשניים האלה עשו איזושהי תחרות ביניהם מי מביא יותר מילים. לנה אפילו שלחה לו ב12:15 בלילה, כשהוא כבר ישן, הודעה שכללה סה"כ: "אינתיפאדה!!!" והמסכן נבהל וחשב שקרה לה משו... חיחי...


 


היום עצמו היה סביל ביותר!


שעה אנגלית.


שעתיים חלון (ישבתי והתחממתי לי בספריה. המקום היחיד עם המזגנים שעובדים על חימום טוב בביצפר.)


ושעה אנגלית ושעה אזרחוי.


 


בחלון, כשהייתי בספריה, אז בהפסקה בין 2 השיעורים (יש לי שעתיים חלון! P:) לנה החליטה לבוא לבקר אותי כי במילא הכיתה שלה ליד. ניסיתי להשלים משו בתנ"ך, והיא בינתיים חיטטה לי בהודעות בפלאפון (נו... מה לעשות... יש שם דברים כ"כ מרתקים... אני בקושי מוחקת הודעות, רק כשממש כבר אין מקום להודעות חדשות P: ) כאשר לפתע התחלנו לשמוע צלילים מוזרים שאין לנו מושג מאיפה הם באו. חשבתי בהתחלה שלספרנית, שדואגת להשתיק את כולם, אבל בעצמה מרעישה יותר מעדר פילים רצים, יש איזה רדיו שם אצלה או משו והיא החליטה להפעיל אותו... אבל האיכות של הסאונד הייתה טובה מדי. והספרנית עתיקה מדי. מה שאומר שזאת לא היא. ואז קלטתי שזה בא מהמערכת כריזה (שאגב, האיכות שלה ביום ממוצע שואפת לאותו מקלט רדיו מתקופת הספרנית). החליטו לשים לנו בהפסקה ברקע את השיר: "allways look at the bright side of life" או איך שזה לא נקרא... בקיצר, זה השרה אווירה נוררררא מוזרה. אבל באמת. דוגרי, זה נתן לי אפילו קצת הרגשה שמעצימה את תחושת הבית כלא שהביצפר עושה. פשוט כי זה כאילו הם מנסים לייפייף את הכל בכוונה, וככה להסתיר את כל הרשע בפנים. זה ממש עשה לי הרגשה כזאת.... אבל האמת, היה חביב לשמוע כל מיני מנגינות אופטימיות (?) בהפסקה הזו. קצת הוסיף לחיוך (: 


 


תקריות מצערות ו/או משעשעות מהביצפר, אני לא ממש זוכרת...


אני רק זוכרת שבגלל שעדן הייתה חולה, וליז לקחה לעצמה יום חופש, כי גם היא לא הכי בריאה, נותרתי לבדי לעשות בייביסיטר לשוקילנה. ודווקא היה מבדר ביותר.


 


כשחזרתי הבייתה, הסתכלתי מהחלון, והיה מראה קצת מגעיל. על רקע השמיים הנורא יפים שהיו באותו זמן, ועל רקע הים הכחול, שקיבל גוון מאוד יפה של תכלת, ראיתי את הארובות של חברת החשמל, פולטות ענן עשן סמיך ושחור. זה היה פשוט זוועתי...


 


בערב, הייתי אמורה ללמוד לאנגלית. ו"למדתי". אולי איזה חצי שעה... אחרי זה שוב פטפטתי עם אנשים (נו, מה לעשות שזה יותר מעניין מלשנן מילים שאני לא אזכור יום אחרי המבחן) ולמדתי קצת אח"כ.








יום שני:


לא כיף לקום ב7 בבוקר. ממש לא כיף :( במיוחד כשיש שמיכה כ"כ חמה וכייפית, ובחוץ כ"כ קר...


אבל לא הייתה לי ברירה... למרות שלא היה לי אכפת לפספס את השיעור הראשון [חברה עם האורקית...] וכבר חשבתי שאני מפספסת את האוטובוס, ושאני אגיע רק ב9 וחצי לביצפר.


אבל לא פספסתי... ושוב הגעתי כמה דקות לפני הזמן (גאד, ההסעה הזו מדייקת יותר מדי!!!)


ליד חדר ערבית (שמה האורקית החליטה שיהיו השיעורים שלנו בימי שני) לא היה אפחד. מוזר. אבל אחרי כמה זמן, נזכרתי שבפעם הקודמת מצאתי את כולם בספריה (שהיא ליד) מתחממים להנאתם במזגן. אז הלכתי לשם, ואכן מצאתי איזה חצי כיתה שלי יושבת שם. הצטרפתי לכמה דקות, שם הספקתי לקלוט שהרבה אני לא יודעת באנגלית, אבל בהחלט יש מקרים גרועים ממני.


המשכתי ללמוד מילים בשיעור חברה, ככה שאין לי הרבה מושג מה הלך שם... משו על הקטע עם כיפה אדומה שלא הספקנו לקרוא ממקודם... וואטאבר...


אח"כ אנגלית. היינו חצי כיתה. ועשינו איזה דף, שהיינו צריכים להשלים משפטים לפי איך שבא לנו. אז החלטתי שזה יהיה מבדר ביותר להכניס לכל קטע ריק את הפועל jump from the roof. כך יצאו לי כל המשפטים, וזה אשכרה התאים גם לתמימים שביניהם. המורה אמרה לי לקרוא את אחת התשובות שלי, אז עניתי לה שעדיף שאני לא. כי תמיד יש כמה ילדים שהיא אומרת להם שהתשובות שלהם לא מוסריות. וזה עוד על משפטים שכוללים עגילים בגבה. אז מה היא עוד תחשוב על תמימה שכמוני? ^.~


אח"כ היה ספרות, ואחריו מבחן.


בהפסקה לפני המבחן, אני וליז ניסינו לעזור לג'ולייט להבין כל מיני דברים בקשר לסיפור. אז ניסיתי להביר לה באופן ממש כללי... אבל היא כל הזמן צרחה עליי: "I have no body! I have no body" זה היה ממש משעשע לראות ילדה קופצת וצועקת שאין לה גוף בעוד כולם במילא בלחץ בכלל המבחן.(הגוף=גוף טקסט לתשובה במבחן, לא הגוף שלה באמת... P:)


המבחן היה ככה-ככה.


במילים, נראה לי שעניתי הכל נכון. בקטע עם המשפטים, אחד נראה לי בסדר, השני נראה לי שלא (וזה 10 נקודות!). השאלה על הסיפור- 60 נקודות (!!!) חירבשתי משו... אולי זה לא מספיק טוב, אבל זה מה שהצלחתי להוציא בפחות מחצי שעה.


בקיצר- נראה...


אחרי זה היה עוד ספרות והבייתה.


בדרך עליתי עם ליז ושוקי. היה מבדר בהחלט... איכשהו התחלנו לדבר על דברים של חורף (פוך-שוקו-מרק-וכן ליז, לשוקי יש נטיות סבתתיות שכאלו...) ואח"כ על כל מיני חנויות שמוכרות דברים שווים ממש בזול ליד הבית של שוקי... חחח... נראה לי שזה היתרון היחיד בשכונה שלו! (אה, ושהיא גם לא רחוקה מהים P:)


אניווי, חזרתי הבייתה, וגיליתי שהעכבר שלי מת כמעט לחלוטין. הסוללות הלכו קאפוט.


אז לא יכולתי לעשות הרבה, אבל מה שכן- שרון שלחה לי סרטון של דקה, מהמפגשחוף שהיה בקיץ. זה ממש קוטל! במשך 40 שניות, שומעים את שתינו ברקע, מנסות לקלוט דברים נוסח:"ומה הכפתור הזה עושה?" ורואים שם כל מיני אנשים, מכל מיני זוויות לא הגיוניות שצולמו בעודנו מטלטלות את המצלמה מצד לצד כדי להפיח בה רוח חיים.


אח"כ ניסיתי לנגן קצת (אני ממש מתה מחר בשיעור!)...


ובערך ב4 ומשו ג'וני התקשר אליי, ואיכשהו דיברנו 50 דקות בפלאפון... היה מבדר והזוי ביותר! (רק חבל שנאלצתי לחזור על כל משפט פעמיים בגלל הקליטה הגרועה בחור שבו הוא גר..)


אמא חזרה לקראת 6, ונסענו לדודים שלה. לדודה יש היום יומולדת, מה שמזכיר לי משו טיפה לא קשור:


 


מזל טוף לשחר!!!


 


היה חביב יחסית דווקא.


יש לי רגשי אשמה בגלל הדודים האלה, שכל הזמן מתלוננים על זה שאני לא מתקשרת אליהם :/


נאמ.


+וידוי+


אני גרועה בשמירה על קשר! במיוחד טלפוני...


אני פשוט מניאקית, זונה, רעה וטיפשה בכל מה שקשור ללהרים טלפון לאנשים אהובים ולתקשר איתם!!!


בלאט על עצמי!


+סוף וידוי+


אבל היום לא יצא לי כ"כ להיות איתם לבד, אז סבבה.


אבל אוף :(


בכל אופן, היו כמה קטעים חביבים, שהאנשים התחילו להיזכר בכל מיני קטעים מהתקופה בה עלינו לארץ. היה מבדר נורא!


כמו איזה קטע שאמא שלי ונטאשה, הלכו ביום חם ביותר באוגוסט של א"י, מהבית לאיזור צ'ק פוסט, שאז היה מקום נטוש ביותר, בגלל שהן שמעו על איזו חנות חדשה שנפתחת ומוכרים שם דברים בזול. החנות- לא הייתה שם. הכל היה לחינם. ולמה ברגל? כי הם היו חדשות בארץ, ולשלם 1.70 ש"ח לאוטובוס, היה אז מוגזם.


עוד סיפור של דוד אריק, שסיפר שהלך פעם לאיזה חבר שלו, וראה שהוא קנה מיטה חדשה עם מזרן קפיצים ממש עבה. הוא לקח תנופה מהדלת, וקפץ על המיטה בכל עצמו וכוחו. רק שמשהו הפריע לו בבטן. בשניה שהוא נחת, גוש לא קטן נע מתחתיו וניסה לברוח. מסתבר שמתחת לשמיכה ישן לו החתול הענק של החבר, ואריק פשוט נחת עליו! XDD


אריק חטף טראומה. החתול עוד יותר.


היו עוד כל מיני, אבל בא לי לישון...


אני אערוך מחר כנראה...








ביי ביי ולילה טוב!


 


 




נכתב על ידי , 29/11/2004 22:53   בקטגוריות אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-2/12/2004 15:20
 



תשובות לשאלון השבועי



מה מצב הרוח שלך כרגע?


אההה, חביב דווקא

תודה ששאלתם.. P:



מה אתה מרגיש כשאנשים מדברים על עצמם בגוף שלישי?

שלי להבין מאוד אנשימים כאלו



מה הם המילים הכי יפות בשפה העברית?

מיאו
מיצי

חחח..
סתם..

אההה....
אינלי מושג למען האמת *פרצוף של אבלה*

אם היתה לכם הזדמנות לשנות משהו שקרה בעבר, מה הייתם משנים, ולמה?
אהה...
לא מעט דברים....

כל מיני דברים שעשיתי, או ליתר דיוק שלא עשיתי, וגרמו לדברים לא הכי חביבים לקרות...


שחור- סתם צבע או דרך חיים?
צבע שהוא דרך חיים.

כאילו, זה אחלה צבע לכל מיני דברים..
אני רק מקווה לא להגיע למצב שזאת אכן תהיה דרך חיים שלי שכזאת, כי בסה"כ יש עוד צבעים, ובמבט שני, הם דווקא לא רעים כ"כ בכלל...
(וול, חוץ מכמה צבעים פקצ"יים במיוחד)

מה לדעתכם גורם לאנשים לפתוח דף וירטואלי ולשתף את שאר העולם בחיים שלהם?
1. שיעמום. (ע"ע עבדתכם הנאמנה)
2. רצון לכתוב יומן
3. עודף שעות מול האינטרנט
4. שילוב מוצלח ביותר בין 2 ל3 (ע"ע עבדתכם הנאמנה)
5. בידור עצמי (ע"ע הבלוג של ההיפופוטם המושי-מושלם)
נכתב על ידי , 29/11/2004 14:34   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/11/2004 22:00
 



ארררג


אינטרנט טיפש!!!


 


כל 2 שניות מתנתק...


עד שהאייסי עובד, המסנג'ר לא.


כשהשני מתחיל להראות סימני חיים, האייסי מתנתק.


וגם האינטרנט עצמו.


 


פויה פויה פויה!


 


וגם כואבת לי העין עדיין :(


 


ואין לי כוח ללמוד איזה 40 מילים באנגלית!


 


וגם אין לי כוח לכתוב פוסט על היום הדווקא די מבדר שהיה לי...


 


גגגררררררררררר


 


 




נכתב על ידי , 28/11/2004 17:46   בקטגוריות שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/11/2004 22:00
 



מה מסתתר מאחורי כיפה אדומה והזאב?


או לחילופין, "כיפה אדומה - הסיפור האמיתי"


 


אתמול בשיעור חברה, האורקית חילקה לנו איזה צילום של קטע על כיפה האדומה, בגירסא קצת מעוותת.


ליז החליטה לקחת את הרעיון ולעוות אותו עוד יותר!


 


הרי התוצאה:


 


 



כיפה אדומה


 


בוקר אחד התחשק לזאב


איזה המבורגר עסיסי כי היה קצת רעב.


ולכן הוא הלך ודפק על דלתו


של מקדונלדס אחד שהוקם בביתו


של זקן מן הכפר – הוי! זוועה ואימה!


זקן זה לבש שמלה אדומה!


"אפשר ל'יכנס?" כך שאל הזאב,


והזקן תקע בו מבט די רעב.


'אוי, שכחתי שלא נכנסים לבתים


שכבר מרחוק נראים חשודים!'


כך חשב הזאב, כנראה מתוך חוש,


ואמר לזקן :"המבורגר בשני גרוש."


כשראה מה הוגש לו, ילל במבוכה:


"או אלוהים, זו אינה ארוחה!"


הזקן בכלל לא שיפר ת'מצב


הוציא אקדח והצמיד לו לגב.


הזאב ניסה להשתחרר, אך הזקן צרח:


"אני רוצה עוד מנה! אני זקוק לה כל כך!"


הזאב לא הבין ולכן שאל:


"על איזו מנה אתה מדבר בכלל?"


"ת'מנה תביא לי ילדה לא תמימה


שמוכרת לרוב ככיפה אדומה.


היא תיכף תופיע. עכשיו היא ביער,


אבל עוד דקה היא תגיע לשער."


מיהר הזקן, התעטף במעיל.


המראה שנוצר היה די מבהיל.


טען ת'אקדח, התיישב בכורסה,


והנה כיפה אדומה נכנסה.


עצרה הסתכלה ואחר כך אמרה:


"סבא, סלח לי שאני מעירה,


למה אוזניך אדומות וגדולות?"


"התבלבלתי בין מגהץ לטלפון וקיבלתי כוויות."


הזאב בפינה רעד בבהלה,


אך שתק ומפיו לא הוציא אף מילה.


"ויש לך עיניים כמו שני פנסים!


פצצות לגבות! רסיסים לריסים!"


"לראות אותך ככה הרבה יותר קל  -


איזו פצצה! העלית במשקל?"


לקק הזקן את שפתיו בלשון.


"אולי הפעם תישארי גם לישון?"


'לעומת  אישתו שהייתה צמוקה כמו קש


כיפונת תהיה כמו תפוח בדבש!'


הרהר הזקן ונשך ת'לשון,


אז אמרה הילדונת ברוב תימהון:


"סבא, איזה מעיל של פרווה! ממש שיגעון!"


"לא!" קרא הזקן "זה הזמן לשאול:


סבא, למה יש לך כזה פה גדול?


אבל לא משנה מה תאמרי, כך או כך,


אקח עוד מנה ומהכל אשכח."


כיפה אדומה אז משכה בכתפיים,


זקפה את גבה, פשקה ת'רגליים,


הכניסה ת'יד לכיס מאחור


והוציאה אקדח אוטומטי שחור,


כוונה וירתה בו שלוש יריות,


ומיד הפך לזקן מת מאוד!


אבל הכיפונת המשיכה לירות,


כנראה נהנתה מכך עד מאוד.


הזאב חיכה בפינה עד שהיא תתעייף.


וכשזה קרה, במהירות התחפף.


מאז אותו בוקר ניהל לו יומן


ותיאר בו אירוע שקרה לא מזמן:


אחרי חודש בערך פגשתי אותה


מטיילת ביער מול פתח ביתה.


אבל בלי שכמיה אדומה, ילדותית.


וגם בלי כיפה אדומה ושטותית.


שינוי מהמם של ממש חל בגברת.


עכשיו התעטפה בפרווה נהדרת.


"שלום", היא אמרה לי,


"האם שמת לב


למעילי המקסים מפרווה של זאב?"


הזאב ליטף את גבו בגאווה.


שם לפני כחודש עשה שעווה.


 


 


הערת המחברת:


אני יודעת שהסיפור יצא קצת מבחיל.


אין מה לעשות, הזקן פדופיל!


אבל הוא נרצח בצורה נהדרת


ע"י פקצ"ה שכמו ערס מדברת.


הזאב לעומת זאת נשאר בחיים


וזהו סוף לא רע... להתראות אנשים!



 

 










קרדיט מן הסתם (אז מה אם כבר שמתי לינק אליה, בא לי שוב..)


 


בכלל, אתמול היה לנו כזה יום של עיוותי שירים.


הלכתי איתה לספריה, ושרתי את "בשמלה אדומה ושתי צמות", גם בגרסא מעוותת נוסח השיר הזה פה למעלה, ואח"כ עיוותתי גם את השיר של צ'יבורשקה.


 


רק שאני עצלנית, ואין לי כוח להקליד... P:


 








סופשבוע שקט יחסית, חוץ מהעובדה שאתמול הלכתי לישון אחרי 2 וחצי בלילה, כי פטפטתי להנאתי עם כל מיני אנשים.


תנו לי רק להיות ערה יותר מדי בלילה, ואני לא צריכה שום שוקולד ושום סוכר ושום sugar rush !


המסטוליות באה באופן טבעי!


התעוררתי היום ב12 וחצי כמעט! P: ב10 קמתי אחרי שבקושי ישנתי כי קפאתי מקור (ועוד החלון שלי היה סגור!) ובבוקר ב10 בערך קמתי, וגנבתי לאמא שלי,שהתעוררה בינתיים, את השמיכה העבה (מצאנו את שלי רק היום) ואמרתי לה שאני אשן רק איזה שעה... בסוף נרדמתי לשעתיים וחצי, וגם אז קמתי רק כי כבר לא היה לי נעים להמשיך לישון...


אמא הכינה מיני-קרואסונים יאמיים ביותר!


וכואבת לי עין ימין... היא אדומה כבר 4 ימים, והיום היא אשכרה התחילה לכאוב קצת... פוי... וגם אין לי טיפות או משו בסגנון בבית :(


ואני שונאת את העור שלי... בעעע...


וזייהו להיום, נפסיק להתלונן...


 


^_^


 


שבוע טוב לכולם!


 


 


נכתב על ידי , 27/11/2004 18:30   בקטגוריות Moonlight&NightSky cooperation INC  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tulip ב-29/11/2004 16:14
 



דברים קטנים שמשפיעים


יום עמוס שכזה עבר על כוחותיי.

יום רגיל שכזה, אבל עמוס.

קמתי על הבוקר, ניסיתי לא להקים מהומות, אבל כנראה שאמא שלי עדיין קצת רתחה על זה שאתמול לא התקשרתי למורה נהיגה שלי, והיא די כעסה עליי בבוקר, מה שנורא לא עזר ודי הרס לי את המצב רוח לכל תחילת היום.

מישהו אמר לקום על צד ימין? וול, זה כבר נהרס...

ניסיתי להתארגן די מהר... ובקושי יצאתי מהבית ב8:05. 5 דקות איחור יחסית לתכנון...

התבזבז לי לא מעט זמן על תקלת בוקר שכזו: נכנס לי ריס לעין, והוא ממש ממש שרף! בקושי הצלחתי להוציא אותו... זה היה קריפי, הסתכלתי במראה (חכו, זה אמנם מפחיד בפני עצמו, אבל זה לא הכל) וראיתי על העין שלי, כמעט איפה שהאישון, מודבק לו ריס לא קטן!

ניסיתי וניסיתי להוציא אותו, ואחרי קרב ארוך עם העין, שנגמר בבכי, שכנראה הציל אותי, הריס יצא.

אבל עדיין דאגתי שאני אאחר... אז כאמור, יצאתי ב8:05 מהבית, באתי לנעול את הדלת ובאותו רגע קרו 2 דברים: קפאו לי הידיים. גיליתי ששכחתי את הכפפות שלי על השולחן בחדר.

(מאוחר יותר גם גיליתי ששכחתי להסתרק =O אבל אז שמתי לב שמשום מה -כמו כל פעם שאני לא מסתרקת בבוקר, רק שאז אני דואגת להישאר בבית- השיער שלי נראה הרבה יותר חלק ומסודר, מאשר אם אני כן אסתרק!)

כמו ששכלו של כל ילדון קטן יקלוט לבד, 2 הדברים לא הכי הולכים ביחד, בהתחשב בעובדה שבכלל היה לי קר. בגלל (אמורים להגיד "מפני ש.." אני יודעת!) שלא היה לי זמן בגרוש בשביל לחזור, החלטתי ללכת ככה. קופאת לי להנאתי. (או שלא). טסתי לתחנה, וגיליתי שם עוד כמה אנשים עם פרצופים מוכרים. מה שאומר שעוד לא פספסתי את ההסעה (כבוד לעצמי!) והיא כנראה אמורה להגיע ממש בקרוב, לפי הזמן לפחות. עדן החליטה להתקשר בזמן שחיכיתי, ובישרה לי עם קול צרוד שכזה, שהיא גוססת ושהיא לא תבוא לביצפר, ושאני אגיד לליז שהיא תביא לה ישירות הבייתה את החומר בתנ"ך. [וואו! זכרתי את זה עד עכשיו! אז אני לא סנילית מוחלטת...]

בהסעה ניסיתי לשבת לבד, אבל קרן ראתה אותי, וקראה לי לשבת לידה. וול, אני לא נגד לשבת עם אנשים מוכרים, אבל במילא אין לי הרבה נושאי שיחה משותפים איתה, ואני מעדיפה לשבת בפינה שלי ולקרוא בכמעט-חצי-שעה של הנסיעה. אבל החלטתי לא להיות סנובית [לשם שינוי P:] והלכתי לשבת איתה. הסתבר שהיה שווה. אחרי שיחת "היי-מה קורה-מה נשמע-הכל סבבה" שכזאת, ואחרי ששתקנו יותר מחצי דקה (כמו שאני מכירה את עצמי, אם יש לי משו להגיד, אז אני לא אסתום את הפה, ככה שחצי דקה זה מספיק זמן כדי לתת לצד השני הזדמנות לבדר אותי) הוצאתי את הספר שלי מהתיק והתחלתי לקרוא. [לאלו מכם שתהו מה הספר, ואני יודעת שזה אפחד, אז זה "דרקונים של ליל חורף", למרות שאני חייבת לסיים את "יומנו של מכשף" שכבר קראתי אתמול בשוונג יותר מחצי ממנו.]

פתאום קרן שאלה אותי מה אני קוראת, והראתי לה. "מה,גם אותך יוליה הדביקה?" [יוליה היא אנשה חביבה מאחת הכיתות המקבילות, שהחליטה להדביק את כל חברותיה בקריאת רומח] , וול אחרי שניסיתי לסביר לה שלא, כי אני מכירה את הסדרה זה זמן רב, רק שלא הייתהלי את ההזדמנות להניח ידי על אחד הספרים עד כה, היא הוציאה ספר משלה, והראתה לי, ואמרה שהוא ממש שווה ושולט.

[זהירות, פרסומת סמויה לפניך]

לספר קוראים "נשים, הוראות הפעלה" ואם אני לא טועה, כתבה אותו אחת בשם קורין ארד. רפרפתי לי להנאתי במשך כל הנסיעה, וגיליתי שזה אשכרה ספר חביב לקריאה מהירה.

כלומר, זה לא איזה ספר אינטלקוטואלי שכזה , שניתן להחכים ולהשכיל ממנו, אבל בהחלט שווה לקריאה קלילה כדי להעביר את הזמן. יש שם לא מעט קטעים מבדרים ביותר.

אגב, לבנים מומלץ לקרוא את זה במיוחד כי הוא אכן נותן קצת הוראות הפעלה שכאלו ^.~

בקיצר, אם יצא לי להשיג אותו מתישהו, שווה בשביל הבידור.

[סוף פרסומת סמויה]

 

ההסעה הגיעה לביצפר ממש מהר, והיו לי יותר מ5 דקות לפני הצלצול [אנשים, אני באמת שכחתי איך נראה הביצפר לפני תחילת יום הלימודים עצמו!] הגעתי לכיתה, וגיליתי שהיה שווה לעשות שיעורים באזרחות לבד (דאמ! הם היו קלים!!), כי פתאום לנה, יוליה [הקיסרית, לא אותה אחת מהכיתה המקבילה. היוליה הזו היא פרטית שלנו מהכיתה שלי], ליז וגם שוקי, התנפלו עליי בקשר לשיעורים האלה. (אח"כ גם ראיתי שהם עברו עוד כמה וכמה גלגולים בכיתה. וול, שיהיה להם לבריאות).

תנ"ך עבר לו סתם שכזה, אני לא זוכרת הרבה ממה שהיה... [טוב, עליתם עליי, אני כן סנילית בסופו של דבר!]

בפיכסיקה אח"כ ישבתי עם ליז (כי כאמור עדן גססה לה), שניסתה לכתוב למחר חיבור באנגלית (תזכורת לעצמי: סקאי, שבי כבר לכתוב את הפאקין מכתב הזה!) וניסתי לעזור לה, רק שהמורה הפריעה לנו באמצע, וכל הזמן שאלה מה זה הדף הזה, מה אנחנו עושות, ואפילו הציעה על שתינו בדיוק בזמן שצחקנו ואמרה לכל הכיתה: "הנה, שתי אלה כבר קיבלו את המבחנים שלהן והן צוחקות!" -מה הקשר, אין לי מושג, זה רק גרם לשתינו לצחוק עליה עוד יותר.

גם השיעור הזה נגמר מתישהו, ואחריו היו ספרות ואזרחות [קיבלתי 92 במבחן!! וואו! זה אזרחות!!]. באזרחות, אחרי שהמורה פירסמה את עיתון "הארץ", היום היא החליטה לצרוח על ילד אחד שאמר שהוא הולך למסעדה לאכול סטייק, שזה לא טוב לרצוח חיות, והתחילה לזיין לו את השכל על צמחונות.

בדרך אחרי השיעור להחליף בגדים לספורט, אני וליז תהינו לנו על המורות:

יש לנו מורה לתנ"ך שהיא אתאיסטית (לא מוצהרת, אבל יש לה לא מעט יציאות שגורמות לנו לחשוב שהקשר בינה לבין ה' הוא מקרי בהחלט, וגובל בסכום הכסף שנכנס אליה לבנק במשכורת החודשית. מה שמזכיר לי: פלטינוש, את מוזמנת להפוך למורה שלנו לתנ"ך! יש לך זמן עד סוף השנה... P:).

ויש לנו מורה לאזרחות, שהיא מפרסמת בשיעורים את "הארץ" ואת גרינפיס כנראה, וגם נוטה לרצות להכות תלמידים ולשפוך עליהם קפה קר בזמנה הפנוי (זמנה הפנוי אגב, הוא שיעורי האזרחוי שלנו).

בספורט שוב נשארתי לבד עם ליז, כי לנה הלכה לעשות מבחן ריצה, והמורה החליטה לשחוט אותנו ע"י ריצה של 6 דקות וגם תרגול לקראת מבחן אידיוטי שגם עושים בצבא (ואני כ"כ הולכת להתחמק ממנו...)

בלעכס!

אחרי זה היה לי חלון, אז לפחות להפסקה הלכתי עם ליז לכיתת כימיה, כי סתם היה לי משעמם. בדרך פגשנו את אלן במסדרון. ליתר דיוק, היא נתקלה בנו. יוליה הלכה לפנינו, והיא חיבקה אותה, ואז דחפה אותה אחורה בקריאות: "ליייייז!" וחיבקה את יוליה יחד עם ליז, ואז:"סקאייי", וגררה את שתיהן וניסתה לחבק גם אותי. מוזרה...  היא התחילה לעשות לנו פרצופי-תחת-מפחידים-דורשי-סטירה (שהיא אגב קיבלה מאוחר יותר! תודה ענקית לאנה!) המומות מהזוועות (טוב, אלן ילדה חמוטה ביותר, אבל הפרצופים היו היו מפחידים!) ניסינו לתקשר איתה קצת.

היא התחילה להגיד שנמאס לה שאנחנו קוראות לה אלן בבלוגים שלנו (זאת אחלה נקודה להזכיר שהשמות כאן בדויים מן הסתם).

"סבבה" עניתי לאלן, שאם תחליט על שם חדש לעצמה, כבר לא תיקרא בקרוב אלן, "רק תמציאי לי שם חדש, כי אין לי עוד רעיונות"

בנקודה זו אלן (שהיא לא באמת אלן) פצחה ברשימת שמות שגררו תגובות קהל מוזרות ביותר. והרי הרשימה (חלקית):

מזרע (ע"ש בית המשוגעים)

טירה (ע"ש בית החולים לפגועי הנפש, או במילה אחת:כנ"ל)

מנשה

טנור (שאמור להיות במקור הסוג של הקול), שהחלטנו שיהפוך לתנור (הזה שמחממים בו דברים)

שמעון (בזמן שהיא אמרה את זה, שמעון בדיוק עבר לידה הסתכל בה במבט מתעניין שסוף סוף מישהו מדבר עליו, ואמר: "מה?" בנימה שמעונית שהלוואי והיה ניתן לחקות בבלוג.)

מלווינה

ליז הציעה לה אלפי (הזה מבלי סודות) שגרר את התגובה הבאה מצד אלן:"לאאא! לא רוצה דמויות מפרפר נחמד!"

בקיצר, בסוף הלכנו לנו, מבלי להחליט על שם חדש בשביל אלן, שלא רוצה שיותר נקרא לה אלן.

אולי תעזרו לנו בבחירת השם?

 

בחלון ישבתי לי בספריה ואירגנתי סיכומים בספרות. המורה לאזרחוי ישבה שם עם כמה תלמידים שלומדים מקצוע כלשהו (אני לא זוכרת מה...) והקול שלה הרג לי את התא האפור הקרוי מוח. אח"כ היא עוד התלוננה על תוכנה של ציונים שלא עבדה לה במחשבים בספריה.

בעעע...

יצאתי להתקשר למורה לנהיגה (אחרי שהתחמקתי כבר 3 פעמים מטלפונים של אמא מהעבודה, כי עדיין לא דיברתי איתו) והוא אמר שעוד מעט יהיו רשימות...

בעעע נוסף...

לקראת סוף השיעור השני של החלון, אמא התקשרה שוב, הפעם כבר עניתי לה, ולא היה לי אכפת לדבר בספריה P:

הסתבר שגנבו לה את הפלאפון :/

אאוץ' ביותר...

 

אח"כ היה מחשבים, היינו קבוצה מוזרה. בגלל שאתמול לא באו הרבה מהקבוצה שלי, אבל משום מה נראה לי שהיינו מעט מדי. חפיף, אבל זה היה מוזר... היה סביר, חומר חדש ועקום, שבטח שוב ייקח לי חודש לקלוט... קיבלתי 78 במבחן שהיה! ביץ' היא הורידה לי 8 נקודות על משו פיצי! ועוד 10 נקודות הלכו לי סתם על טיפשות ועצלנות... :/ בלאט...

אבל גם זה נגמר, ויצאנו בערך ב4 מהביצפר. אמא הייתה אמורה להגיע רק בסביבות 4 וחצי, רק שעכשיו גם לא היה לי איך להודיע לה שסיימתי מוקדם.

ישבתי עם שוקי בתחנה ליד ביצפר, ופטפטנו סתם, כי גם אבא שלו היה אמור להגיע רק איזה רבע אחרי. היה קטע ממש מוזר, שראינו שיש אוטו שחונה בחניה פרטית ליד אחד הבניינים מול התחנה, והגיע אוטו נוסף ברחוב, והחליט להיכנס לחניה הזו. שאר החניה הייתה ריקה, רק האוטו הראשון עמד שם. האוטו השני, החליט לכוון את החלק האחורי שלו בדיוק לעבר המכונית החונה. לא ברור למה. הוא התחיל להאט, ואני ושוקי הסתכלו בו וספרנו את המילימטרים עד ההתנגשות, וכל הזמן חשבנו:"הו, עכשיו הוא יתנגש בו!" והוא אכן התנגש בו!!! זה היה פאקינג מוזר, כי למה לכל הרוחות האוטו השני ירצה להחטיף לאוטו הראשון מכה, ואם הוא כבר מסתובב בחניה, למה דווקא לדפוק את האוטו היחיד שעמד שם?

 אז 20 דקות היה לי בידור, אח"כ החלטתי לסיים את הפרק ברומח (לשם שינוי, אחרי שאתמול לא קראתי בכלל) ואז התחיל לרדת גשם!

אני, קר לי רצח מכל כיוון (במיוחד כי הספסל בתחנה היה קפוא! I had a frozen ass !!) בלי מטריה, חיכיתי שאמא תבוא... אפילו עמדתי לי סתם 2 דקות בגשם, רק כדי להיות בגשם, והיא הגיעה לה (באיחור לא אופנתי של 7 דקות) וסוף סוף הבייתה...

 

הקטע עם הפלאפון שלה ממש לא במקום... :/

 

בעע...

 

זייהו לי, יש לי מלא חומר להשלים ולהכין לביצפר, וזה לא כיף... :(

 

יום עקום...


 


חיחי, אתמול הייתה לי שיחת ועידה סופר-משעשעת עם גרב ועוד איזה חבר שלו, שקורא לעצמו סושי, ומסרב למסור את שמו האמיתי... היו מלא צחוקים... היה קטע מבדר שאמרתי שאני הולכת לכמה דקות (באמת הלכתי) וכשחזרתי הייתה לי קצת הצפה, ולא דיברתי איתם, ולפתע שמתי לב שהם מתכתבים עליי... מיני אגו-טריפ...


תום. דילמה. לדבר איתו או לדבר איתו. בלאט, אני לא יודעת מה לעשות איתו (ואני לא דורשת מכם תשובות, כי אתם לא הכי יודעים מדוע ולמה) ...

להמשיך לדבר איתו, לנסות לדבר כרגיל, או לנתק את הקשר בכלל, למחוק אותו מהעבר שלי לחלוטין נשמע לי אכזרי מדי, למרות שלפני כמה ימים זו הייתה התשובה שלדעתי הייתה הכי טובה.

פיכס...


 


הכיצד יכולתי לשכוח?

בהפסקה בין פיסיקה לאזרחות (אנחנו לומדים בכיתה אחרת פיסיקה), נכנסתי לכיתה שלנו, וראיתי על הלוח שלנו כל מיני כתובות מוזרות על גלולות למניעת הריון ושלל דברים שכאלו. בכיתה שלנו, בשעה הזאת, לומדים ביולוגיה. אז מיד מצאתי את ג'ולייט [יוליה הקיסרית, אני פשוט חייבת להבדיל איכשהו בין היוליות] בכיתה, ומיד שאלתי מה בדיוק פשר הכתובות האלו, בייחוד לאור העובדה שלפני 2 שיעורים, המורה שלהם גם לימדה אותם תרגילים לחיזוק הרחם, שהודגמו ע"י אחד מבני הכיתה.

יוליה הצביעה על תיק ירקרק שהיה מונח על שולחן המורה (המורה לביולוגיה עדיין הייתה בכיתה שלנו) והתחילה להסביר לנו, שבשיעור שהיה להם כרגע המורה הסבירה להם על כל מיני אמצעים למניעת הריון. כל נושא "אוף דה חומר" [כמו שהמורה לאזרחוי אומרת] ובכלל לא נדרש לבגרות, אך המורה דאגה כי "עדיף שילמדו את זה עכשיו, מאשר אח"כ". זה משעשע, ג'ולייט אמרה לי את הציטוט הזה של המורה, אחרי שאני, שוקי וליז כבר פצחנו בדיון על הנושא, וכל הזמן אמרתי שהמורה דווקא צודקת וש"עדיף שילמדו את זה עכשיו מאשר בדרך הקשה", אז ג'ולייט נבהלה מהדמיון שבין הדברים שלי לדברי המורה.

בכל אופן, אותו תיק ירקרק שהיה על שולחן המורה, היה כולו מלא בשלל קונדומים,גלולות,ועוד כל מיני אביזרים שאמורים איכשהו להיכנס לתוך האישה, ולהישאר שם, בתנאי שהיא מעל גיל 35 ורוצה למנוע הריון כמעט לחלוטין. בעעע... אח"כ כשישבתי בספריה, אחת הבנות שלומדות אצלה ביולוגיה אמרה לחברה שלה שהייתה איתה משו נוסח: "איכס... זה נראה ממש כמו מברשת לניקוי בקבוקים! ייאיק אם דבר כזה נכנס... פוי!" ... איכשהו התיאורים של ג'ולייט גרמו לנו להגיע לדברים מוזרים ביותר... היא סיפרה שהמורה הסבירה להם על איך מלבישים קונדום ונראה לי שאמרתי משו שגרם לשוקי לחשוב שיש לי עודף ניסיון בתחום... אח"כ גם פלטתי משו נוסח: "בהחלט עדיף שכל מה שנכנס, גם ייצא אח"כ" וזה די גרם לליז להיחנק מהעוגיות שהיא אכלה באותו רגע.

בכל אופן, ג'ולייט סיפרה על הכל די בהתלהבות שכזו, ואפילו הוסיפה שלמחרת, המורה הבטיחה להביא להם הפתעה! ג'ולייט שיערה כי ההפתעה תהיה משהו נוסח זה שהמורה תחלק קונדומים לכל הבנים, וגלולות לבנות. היא אפילו הבטיחה שתביא לי חבילה אם המורה באמת תחלק. XD

[מכייון שאני מוסיפה את זה כבר ביום למחרת, לכל המודאגים, לאאין לי חבילת גלולות, כי ההפתעה של המורה הייתה "ארבה בקופסא עם עלים ירוקים". היא פשוט הביאה להם לכיתה את החיה הירוקה הזו. (אולי כדי להראות עליו איך מלבישים קונדום? =O) וג'ולייט נשארה מאוכזבת, כמו שאני מניחה, שאר כיתת הביולוגיה.) וול, כל הרצון לעבור למגמת ביולוגיה שהיה לכולנו ביום חמישי, אכן שכח.

לא שפיסיקה טוב יותר...

 

^_^

נכתב על ידי , 25/11/2004 20:00   בקטגוריות That was Funny XD  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-28/11/2004 20:35
 



תשובות לשאלון השבועי



איך הוכחת לעולם שאתה קיים ?


צרחתי ללא הפסקה על כל מי שעובר לידי:
"בלאט! קר לי!"

טוב, זה פשוט המשפט היחיד שסובבי שומעים ממני לאחרונה.. :/



מה החטא האחרון שביצעת ?

אממ... דיברתי על קונדומים ושלל דברים שכאלו בפומבי
(הסיבה לכך תבוא בהמשך..)
(נראה לי שזה נחשב לחטא... אבל אני לא אתנגד אם תביאו לי רשימת חטאים ואני פשוט אמחק את המיותר)



אם הייתה לך בחירה להלחם עם מי שאת\ה רוצה, עם מי היית נלחם ?


עם ג'יגליפאף!
(אני פשוט מתה להירדם... וכבר לא אכפת לי להתעורר עם איקסים מקושקשים בטוש על העיניים...)


איזה ציטוט הכי מגדיר אותך כבן-אדם ?

"מיאו!"

מה הדבר הכי גרוע שקרה לך ?


אממ...
וואו...
בעיקרון, אני יכולה להצביע על לא מעט אירועים גרועים שקרו לי...
הגרוע מכולם? וול, אני לא יודעת..
אבל מה שכן, הבנת שמכל דבר רע שקורה לי, צומחים גם דברים טובים, אני לומדת על עצמי דברים, ואני יכולה אולי גם להצביע על כמה אירועים/אנשים שהרסו לי את החיים, אבל יחד עם זאת אני מודה להם, כי בזכותם/בגללם, אני מי שאני...



מה הזיכרון שמחזיק אותך חזק ברגעים קשים ?

לא יודעת... -ססמ"ב-

אני בספק האם יש לי אחד, אם אני אזכר, אני אוסיף...

האם חפצים שקנית שינו לך את האישיות ?


אהה לא ממש...

(אולי הפסל של החתולה השחורה שקניתי בסיני, שגררה אחריה סיפור מאגניב, ודמות מאגניבה לא פחות שאימצתי לעצמי, אבל מעבר לזה, לא נראה לי...)



למי אתה נותן כבוד ?




יש רשימת אנשים שאני מכבדת בהחלט, אני מקווה שהם יודעים את זה
כי אין לי כוח באמת לפרט כרגע



כשתמות, מה תרצה שיכתבו על המצבה שלך ?


לטפו אותי, ואני אעשה "מיאו"!
אה, ורצוי שהמצבה תהיה מקטיפה שחורה.. P:

 

 

נכתב על ידי , 25/11/2004 18:47   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקאי ב-26/11/2004 16:51
 



שוב קפץ לי פיוז לשנות את העיצוב


לא ממש את העיצוב, אבל את הצבעים כאן לפחות...


 


ככה שכל מי שראה מתישהו שחור, שישכח מקיומו, כי קצת נמאס לראות שחור...


למרות שהוא התאים בטירוף לכאן, איכשהו נמאס, והחלטתי לשנות...


 


עד הפיוז הבא...








 


ייאי!


איזה כיף היום!!!


 


אין לי ביצפר!


 


(-קפיצות וקריאות התלהבות פטתיות-)


 


ביטלו לי היום פיסיקה, מה שאומר שאני מתחילה ב12:10, ויש לי רק שעתיים מחשבים...


שלחתי את שוקי היום לשאול את המורה אם אפשר לבוא ביום חמישי במקום היום והיא כזה עונה לו: "בטח, למה לא?" אז סבביישן לי, הרווחתי לי יום חופש!


 


אז מרוב שיעמום (למרות שבהחלט יש לי מה לעשות >.<) החלטתי לשנות פה קצת צבעים...


אז תודה למוני על התמיכה הנפשית ועל העזרה בלמצוא צבע נורמלי לרקע פה באמצע...


 


וזייהו...


 


^_^


 








 


 




נכתב על ידי , 24/11/2004 12:50   בקטגוריות פוסטים מטומטמים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פינקי הנעלבת :( ב-26/11/2004 00:26
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)