לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006


רציתי לכתוב פוסט, כי עמד להיגמר החודש, ומשום מה, אם אני לא מעדכנת הרבה זמן, תמיד יש לי חשק לעשות עוד עידכון כלשהו לפני שהחודש נגמר, סתם כדי להגיד שבין תאריך הפוסט האחרון שפורסם לבין סוף החודש, הייתי ונשארתי בחיים, והכל בסדר, וגם קרה לי משהו פה ושם, וכל זה, והנה, יש פוסט, אני בסדר, אני אכתוב פוסט בתחילת החודש הבא, ואולי גם אח"כ.

 

אז הנה, נגמר החודש, אני בחיים, אמנם הפוסט הקודם היה חסר עלילה, אבל אני חושבת על השבוע האחרון למשל, ומבינה למה. (מצד אחד לא יותר מדי, מצד שני יותר מדי, יותר מדי קטעים משעשעים, או סתם נחמדים שהעבירו את השבוע ה"ארוך" הזה ומלא ההתרחשויות, ואני מגיעה ללסכם את השבוע, ומגלה שממש אין לי כוח או חשק להתחיל לכתוב הכל, גם אם יש טיפה חשק לתעד..)

השינוי העיקרי הוא שלא בטוח שיהיה לי מה לכתוב בפוסט תחילת חודש (וגם אם יהיה לא בטוח שיהיה לי כוח לכתוב אותו..), ואני מאוד בספק לגבי מה יהיה הלאה.

 

הטראומה היומית שלי (אחת מתוך 2 עיקריות, אבל הראשונה נפתרה במהלך היום, אז נשארתי עם ההלם מהשנייה) למשל, היא שעוד כשבועיים וחצי יש בחן אמצע בחדו"א. ועכשיו, חברים יקרים (ביטוי זה נגנב מהמרצה שלי באלגברה 1 מ'), אתם מוזמנים לזרוק ניחושים מה אני באמת יודעת בחדו"א. (רמז: ה-1000 תוים שמקצים לכם לתגובה לפוסט, הם מעל ומעבר בשביל לענות על זה, אני חושבת שאם היו נותנים לי לענות על השאלה הזו, היא הייתה כוללת 2 מילים: לא הרבה).

 

וכעת, אלך לי להמשיך ולא לעשות כלום, או ליתר דיוק לראות את מדריך הטרמפיסט לגלקסיה (ל"יס" יש יציאות טובות!)

 

וכן, אני אמשיך את הפוסט אח"כ...

באמת!

 


 

היי, תראו: המשך!

 

 

אז אם התחלתי, הטראומה הראשונה של היום הייתה הגשת שיעורי בית במדמ"ח (AKA מבוא למדעי המחשב, וייתכן וזו הפעם האחרונה שאני כותבת את השם המלא של הקורס..). אז אתמול (רביעי) ישבתי עד 7 בערב בלדפוק ת'ראש במחשב ולפתור את כל שיעורי הבית לבד, לגלות שאני דווקא די אוהבת לתכנת (הערה זו מוגבלת לתכניות קצרות ופשוטות, וגם זה רק כשהן יוצאות לי נכון וטוב ועובדות כמו שצריך. בשאר המקרים, אני עדיין לא סובלת את זה.), ואני אוהבת לראות שהכל יוצא כמו שצריך. מה שאני לא אוהבת, זה שדברים נתקעים לי ולא יוצאים כמו שצריך.

אתמול למשל, בזמן שהותי בחווה, כשלא עשיתי את התרגילים הפשוטים שהצלחתי, וכשלא צוטטתי לכל חבורת האנשים שישבה סביבי והייתה מבדרת למדי (אנשים שנה שנייה אם אני לא טועה, שכל עולמם סובב סביב רפרנסים וירידות אחד על השני, ועל החברה של השלישי, הם מבדרים בסיטואציות מסוימות), היית ימספיק מיואשת מהכל, ואפילו עבר לי בראש נוסח של פוסט, על כמה אני שונאת את המספר 3. על זה שכל הצרות שלי לשיעורי הבית שהיו להגשה ליום למחרת מסתכמות בדברים שקשורים ל-3. למשל: סך כל הבעיות שלי עם השיעורים, הוא 3. אני לא הצלחתי לסיים כמו שצריך את שאלה מס' 3 במדמ"ח. ואם זה לא מספיק, גם סעיף ג' של אחת השאלות באלגברה לא הצליח לי כמו שצריך, ועל סעיף ג' של שאלה אחרת לקח לי קצת יותר מדי זמן לחשוב. מישהו רואה פה מוטיב חוזר של מספרים שלא אוהבים אותי, או שזו רק אני?

האמת היא שעוד באותו ערב הייתי צריכה לפנות לכמה עתודונים חכמים ולבקש את עזרתם עם סיום התרגיל במדמ"ח, אבל בינתיים פשוט נמאס לי לראות אותיות ומספרים, וגם רציתי להיפטר מהאלגברה (אמרתי לעצמי שביום רביעי אני מסיימת עם משהו עד הסוף, ולא רציתי להשאיר לשעות האחרונות דאגה ל-2 תרגילים), אז שלפתי את השאלות, ומשום מה יצא לי לי לפתור את שני סעיפי הג' מספיק מהר.

בערב, הטרדתי אנשים מסוימים לגבי השאלה שלא הצליחה לי, והיום בבוקר, היה לי חלון של שעתיים מ-9:30 עד 11:30 (שעת ההגשה הייתה 12:00, רק שתבינו), קיבלתי מייל חביב עם תשובה שעזרה לי בדיוק לפתור את הבעיה.

שמחה ומאושרת, סיימתי את התרגיל, הדפסתי אותו, ופניתי לפעולה שהייתה אמורה להיות פשוטה: לשלוח את התשובות שלי בהגשה האלקטרונית, וללכת להגיש ידנית בתאי ההגשה. אבל מה...

מסתבר שמשהו עם הסיסמא שלי לא בסדר, וכמה אנשים שעוד הטרדתי בדרך (והם הטרידו עוד אנשים) לא הצליחו לגלות את הבעיה, כי להם זה עבד לפי הדרך שאני ניסיתי..

בקיצור, היה יום מלחיץ. לא הגשתי כמו שצריך, אבל שלחתי מיילים למתרגל שאח"כ אמר לי שזה בסדר (אפילו נתקלתי ממש במקרה במרצה שלנו אחרי שהלכתי להגיש ידנית, וגם הוא אמר לי שזה בסדר מבחינתו)...

העיקר שעבר ונגמר...

 

ובכלל, חתיכת שבוע ארוך...

 

אני חושבת שאם לסכם את ממוצע שעות החזרה שלי הבייתה, הוא שואף ל-8 בערב.

[הנה, רשימה:

יום ראשון- 10 וחצי-11

יום שני- 6

יום שלישי- 9 וחצי

יום רביעי- 8 בערך

והיום חזרתי ב-5 (אבל זה כבר כי נסעתי לקחת את הג'קט מגולף. אגב הג'קט, ביום שלישי שעתיים חלון שלמות התבזבזו לי על כלום שכלל ליסוע לגרנד, לגלות שהוא עוד לא חזר, וליסוע חזרה לגהנום, מה שסתם בזבז לי את הזמן, השאיר אותי רעבה וגרם לי לקנות קרואסון לא-יותר-מדי-חם-וטרי-כמצופה בקפיטריה של מאייר. -_- אבל כן, עכשיו יש לי ג'קט חדש ואלגנטי (ומינוס 90 ש"ח בחשבון) וייתכן והוא אפילו ייראה טוב...)]

 

זה מתיש...

 

מה שכן, אני תמיד מוצאת את עצמי עם אנשים מבדרים, אז בינתיים זה די נחמד... אני רק צריכה להתחיל להכיר אותם קצת יותר טוב, ולהסתובב איתם יותר...

למשל את החלון הראשון של שלישי ביליתי עם 2 עתודאים חביבים שתוך כדי שיחה גילינו שגם הם היו באייקון (את נראית לי מוכרת מאיפושהו!), ושאם אני רק ארצה, אני אוכל ללמוד מהם יפנית (ולא, לא רק לדבר.).

ואת צהרי יום ד' ביליתי עם עוד כמה אנשים, ועם מיקו-תשיג-לי-שוקולד, ואפילו הספקנו לאנוס את החתול ייץ! [ולפגוש בלוגר oO]

אז הממ.. כן...

הכל היה כ"כ נחמד אם רק לא היו לי לימודים על הראש!

 

ובסופ"ש הזה אני מגלה איזה כיף זה להיפטר מכל השיעורים שיש להגיש עד יום ראשון, אבל כמה לא כיף לחשוב שכבר יש מלא שיעורים לאח"כ, שלא להזכיר את תקופת בחני האמצע שמתקרבת בצעדי ענק.

 

 

אז הנה, התחלתי את הפוסט מפטפוטים על לסכם חודש סתם, אבל בעצם חשבתי שהנה, שרדתי חודש בגהנום. ולחשוב שלפני שבועיים אמרתי שלציין הישרדות של שבועיים זה משהו..

 

 

סופ"ש חביב לכולם!

 

 

 

נ.ב.

היי, תראו מה שלחו לי למייל-

[זה כ"כ הופך לקו-מפריד הרשמי שלי!]

 

 

<(^-^<) ^(^-^)^ (>^-^)> ^(^-^)^ <(^-^<) ^(^-^)^ (>^-^)> ^(^-^)^ <(^-^<) ^(^-^)^ (>^-^)>

 

 

 

נכתב על ידי , 30/11/2006 21:55   בקטגוריות Sky vs. Hell, הרהורים ומחשבות, סתם כי בא לי לעדכן..  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/12/2006 23:54
 



שק הפונקציות של אלוהים


 

נכון שזה נשמע כמו שם של ספר פילוסופי להחריד? [שאולי במקרה כתב איזה מתמטיקאי]

בכל מקרה, אם אי פעם מישהו יגנוב את השם הזה, אני אהיה מוכנה להעיד לטובת המרצה שלי לחדו"א על זכויות יוצרים, זה נשמע כ"כ גאוני בתור שם למשהו!

 

טוב, אני אפסיק להתלהב ואפנה לסיבת כתיבת הפוסט, הלא היא ציטוטים, כמובן.

כי הרבה חיים אין לי.

טוב נו, אולי חוץ מפיקניק החתולים/עתודאים שהייתי בו היום, והיה נחמד מאוד, אבל נחסוך מכם את המידע, סתם בתור שמירה על פרטיות של אנשים שאני עוד לא בטוחה עד כמה צריך לשמור על פרטיותם.

 

אז כן, ציטוטים.

יש לי שתי סיבות עיקריות לעשות פוסט של רק ציטוטים.

1. יש לא מעט.

2. כשמבקשים ממני לצלם חומר משיעור קודם בפיסיקה, ואני מביאה בכיף, ומגלה אח"כ שיש ציטוטים של נועם סוקר בשוליים, והילד שצילם עוד צילם בכוונה עם אפקט כהה יותר, כדי שיראו את כל הקשקושים שלי בעיפרון (רובם קשורים לחומר, אך ניחא), זה קצת מפדח.

 

 

אז כן, פינת ה- "Say what?!" החודשית/שבועית/וואטאבר:

 

נתחיל ממערכות ספרתיות:

 

ניר קציר הוא איש משעשע, שאתמול החזיק אותנו שעה יותר מהרגיל כדי להשלים פערים מהרצאה שהתבטלה שבוע שעבר. יצאנו כ"כ מאוחר שאני וש' חטפנו התקף צחוק אדיר עוד מקצת לפני סוף ההרצאה. אז לכל מי שפסע באיזור הטיילת בטכניון וסבל ממראה מיותר של שתי בנות ששרות: "מינימיזציה, מינימיניזציה.. מינימינימיזציה!" (כפול הרבה מאוד פעמים), עימכם הסליחה.

בכל מקרה, עם ניר קציר יש לי בעיה עיקרית אחת, הוא ציטט כ"כ הרבה דברים שלו, שכבר לא מתחשק לי לצטט, במיוחד כי הכל מופיע כאן או כאן, או באפסילון סביבה כלשהי של הפוסטים האלה (כן, ניר שלנו נהנה למחזר יציאות מוצלחות, אבל נו, שיהיה לבריאות, כל עוד הוא משעשע).

 

 

"כל אחד יכול לבוא ולקבל כמה שהוא רוצה במבחן, כל עוד הוא עומד בתנאי שהממוצע פה הוא 100, וכל אחד מכם יקבל 100." [21.11.06]

 

סטודנט: "אתה יכול לכתוב גדול יותר? לא רואים פה מאחורה.."

ניר: "אתה רואה כאן *מצביע על הלוח* הנ' שלי גדולה! יש לי גם אותיות קטנות יותר.. אז בממוצע זה דווקא די גדול." [21.11.06]

 

 

אלגברה 1 מ':

 

אז ביום רביעי שעבר עברתי מהמרצה הדי משעמם שלי, למרצה אחרת, בשם לודמילה. מהשם לכולנו ברור שהיא לא בדיוק הצברית הממוצעת, ובעלת מבטא רוסי משעשע, אבל עזבו את זה. האישה התגלתה בראשון האחרון כאישה אדירה ומשעשעת להחריד!

אין ציטוטים, פשוט כי היה צריך להיות נוכחים בכיתה כדי להתפקע מצחוק, ואם עכשיו אני אתחיל לספר לכם על כמה היא מכה את עצמה, מילולית, על כל שגיאה קטנה שהיא כתבה על הלוח (והיו לא מעט דווקא באותו יום), תאמינו לי שכבר התחלנו לחשוב בינינו לבין עצמנו על איך סוגרים מהר-מהר את כל החלונות כדי שהיא לא תחליט לקפוץ פתאום.

בכל מקרה, כמו ללא מעט עולים חדשים (יותר ופחות), יש לה שגיאות כתיב משעשעות, אבל כשהיא ניסתה לכתוב על הלוח "כל האיברים בשורה שווים ל-0", וכתבה במקום זה: "כל האירים בשורה שווים ל-0", אני מצאתי את עצמי מתגלגלת מצחוק.

 

פיזיקה 1 מ':

 

אז עברתי סופית מהמרצה הקודם לנועם סוקר הקצת-יותר-משעשע. אני חייבת להודות שזו ההחלטה היחידה שאני לא בטוחה שאני שלמה איתה סופית, אבל שיהיה, אם אני לא טועה סוקר אחראי השנה על הקורס, והוא באמת די משעשע ומגניב, אז נניח שאני אשאר אצלו.

מה שכן, קצת החזרת חובות:

 

עופר אייל: "כל החוקים הפיזיקליים עובדים עד נגזרת שנייה."

סטודנט: "ולמה לא גוזרים פעם שלישית?"

עופר: "כי מספיק! די!"

[13.11.06]

 

הוא פתר איזה תרגיל דוגמה לחשוב אורך יום במקומות שונים על כדור הארץ "אני עומד כאן..."

סטודנט: "למה לקחת את פי להיות אפס?"

עופר: "זה מטעמי אגוצנטריות!"

[9.11.06]

 

תרגיל: "יהי מטוס שנע... לנו יש טיל שנורמת המהירות שלו היא u. מצא את u  כדי שנוכל לפגוע במטוס"

[ואז הוא קלט כמה מיליטריסטי זה נשמע]

עופר: "כמובן, כדי שנוכל לחלק שם סוכריות!"

[16.11.06]

 

ו... נועם סוקר:

 

באמצע כתיבת חוקי ניוטון על הלוח:

נועם: "*שיעול* ... איינשטיין מת.. ניוטון מת... גם אני.."

[14.11.06]

 

הוא ניסה להדגים משהו עם זריקת הדבר שמוחק את הלוח באויר:

נועם: "פעם היה פה ספוג.. אבל הסטודנטים לקחו אותו כדי להתקלח."

[14.11.06]

 

כשהוא כתב את חוק קולון על הלוח:

נועם: "שמות צרפתיים קל מאוד לכתוב- אתם כותבים את השם כמו שאתם שומעים אותו, ופשוט מוסיפים אותיות בכל מיני מקומות אקראיים."

[16.11.06]

 

(באותה נימה, ניר קציר, 21.11.06: "בשמות צרפתיים אומרים רק את החצי הראשון מכל מה שאתם כותבים")

 

סוקר: "כשחלקיק מהשמש נכנס לשדה המגנטי של כדה"א ומגיע עד הקוטב הצפוני, במה הוא מתנגש?"

סטודנט: "בקרח!"

[21.11.06]

 

*כותב משוואה על הלוח*

נועם: "אם תסתכלו על זה, זה אולי נראה מסובך ממבט ראשון, אבל אם תתעמקו בזה תגלו שזה מסובך לאללה!"

[על משוואה שבסוף הייתה דווקא די פשוטה. 21.11.06]

 

מבוא למדעי המחשב ח':

סאהר הוא מרצה משעשע ונראה די מגניב. נקודה.

 

סאהר: "בניין טאוב, למי שלא מכיר, זה הקניון שם אחרי אולמן."

[טאוב באמת נראה כמו בניין חדש דמוי קניון מבחוץ! 9.11.06]

 

סאהר: "שעות קבלה זה לא בשביל שאני אכנס ל-ynet או ל-one ואקרא עיתון, זה כדי שתשאלו שאלות! אחרת.. אם לא תבואו.. זה מה שאני אעשה!"

[9.11.06]

 

סאהר: "אתם גם תמיד יכולים לשלוח מייל.. אם מישהו מתבייש לשלוח מהמייל שלו אתם תמיד יכולים לשלוח ממייל אנונימי, לפתוח אחד חדש, "חיננית17בלונד" לדוגמה, ואני אענה לכם."

[2 שניות אח"כ הוא קלט ש-17 זה קצת צעיר ולא חוקי והלתחיל לגחך על עצמו "עכשיו אתם יודעים מה יש לי בראש.." 9.11.06]

 

האמת היא שמה שלמדתי בעיקר באותו יום, היה שהמבחן של הקורס למדעי המחשב [זה בערך אותו קורס, רק לפקולטות שונות, גם רוב הסיכויים שהמבחן זהה] הוא יומיים לפני שלנו, ככה שצריך להתיידד עם אנשים ממדעי המחשב. P:

 

16.11.06

למישהו צלצל הפלאפון, עם השיר "מעמקים" של עידן רייכל

סאהר: "תשאירי דווקא, צלצולים יפים אפשר להשאיר. מה שלא יפה- אז לא!"

*מישהו בכוונה מפעיל צלצול פשוט ורגיל*

סאהר: "הנה, זה- לא!"

 

חדו"א 1 ת':

 

הו, אביב-תמתח לי את הגבול-צנזור הוא פשוט מלך. נקודה. לא אכפת לי אם אני אכשל בקורס הזה, אני יודעת שהוא מקבל ממני 5 בסקר על המרצים.

[היום הוא למשל בא עם חולצת "השומר הצעיר, קן נווה שאנן" אם אני לא טועה, וגרר כמה התפרצויות awww מהסביבה הקרובה אליי.]

 

וזה מה שהיה על הלוח ב-8.11.06

שאלה: איך מחשבים גבולות?

תשובה: בעזרת גבולות ידועים, אריתמטיקה של גבולות, ועוד כמה קונצים שנלמד בהמשך.

 

הוא כתב על הלוח תרגיל לחישוב גבול עם n בשורש, בחזקה ובמכפלה:

אביב: "במבט ראשון- אמאל'ה. במבט שני- אני בעצם לא צריך אותך כרגע."

 

תוך כדי ציור ענן (אם לא הבנתם, על תשאלו):

אביב: "הטוש שלי כבר מתחיל לכתוב בלבן."

 

(באותה נימה: ניר קציר, לפני שבועיים, "תראו, הטוש הזה כותב בשקוף!")

 

תוך כדי כתיבת הגדרה לגבול סדרה ששופאת לאינסוף:

אביב: "זה הרבה יותר עברית מהאפסילונאוטיקה הזו."

 

תלמידה שלא הבינה את זה, ביקשה הסבר ודוגמה:

אביב: "תחשבי על מספר ממש גדול... חשבת עליו? .. אל תגלי לי!"

 

ב-15/11/06 הוא נכנס לכיתה ועבד עלינו שהוא עושה בוחן פתע, שנכתוב 2 הגדרות. 10 דקות הוא הקדיש ללהכניס לנו לראש שפה קשה ללמוד, ושזה קורס לא קל ושאנחנו צריכים לעקוב ולהישאר בעיניינים, ולחזור על החומר ולדעת טוב את ההגדרות. הוא זכה באותו יום להערכתי הנצחית, כי ברור שאף מרצה לא יבזבז 10 דקות מההרצאה שלו כדי להסביר לתלמידים שלו שזה לא גנון ושצריך לקחת ברצינות את הקורס, ככה שח"ח ענק לו. מה שכן, היה משעשע לראות את תגובות התלמידים...

אביב, באמצע הקראת 2 השאלות על ההגדרות, לתלמיד שלא הבין מה קורה פה: "אפסילון גדול מאפס, BOO!"

 

וכשהשיעור התחיל:

"אז מה הייתה המטרה של התרגיל בקרדיולוגיה שעשינו?"

[קצת אחרי שהדופק של כולם התחיל לחזור למוטב.]

 

בדוגמה של סידרה שהיא מנה של 2 דברים, הוא עשה משהו עם לחלק שני איברים, ככה שיצא הרבה חילוק אחד מתחת לשני:

אביב: "עברנו לכתוב ביפנית, מלמעלה למטה."

[15.11.06]

 

אביב: "עד עכשיו ראינו משפטים לא כבדים, שהיו באפסילון סביבה של ההגדרות."

[15.11.06]

 

 19.11.06 - למדנו על הלמה [lema] של קנטור:

סטודנט: "קנטור זה סוס עם ראש של בנאדם!" (אז... מה היה הסכם שלך, בנאדם?)

 

היי, תראו, מישהו ציטט את זה בtzitut.com!

 

אביב: "זה לא למה [lama] זה למה [lema]!"

 

אביב התוודה שהוא מתבלבל בין הפתגמים עם "לא דובים ולא יער" ו"מרוב עצים לא רואים את היער" [השני התאים להוכחות של הדברים שעשינו] ואמר: "מרוב דובים לא רואים את היער" וכעבור כמה זמן, כשחזרנו לרעיון המשפט עצמו: "עכשיו נחזור לדובים."

 

אחרי הלמה של קנטור עברנו למשפט בולצנו-ויירשטראס (ואני אבין בהחלט אם אין לכם שמץ של מושג על מה מדובר), אחד התלמידים שישב לא רחוק ממני, בשורה הממש-אחרונה, עבר לשבת על אדן החלון, כדי לראות משהו מהלוח. כעבור מספר דקות אביב שם לב אליו:

אביב: "זה לא שווה את זה! מה שאתה חושב - לא, זה לא שווה את זה!"

 

והיי, תראו, גם את זה ציטטו!

 

אביב: "אני רוצה לדחוס לפה עוד דבר אחד מסובך כדי שביום רביעי יהיה פה קטרזיס. קטרזיס זה בערך הדבר היחיד שאני זוכר משיעורי ספרות בתיכון!"

 

22.11.06

והיום, התחלנו ללמוד על פונקציות [ייאי, איזה כיף! not]

אחת הדוגמאות שהוא נתן היה על סטודנטים, שמפעילים עליהם את הפונ' "תעודת זהות", והטווח הוא בעצם מספרים טבעיים.

אביב: "אבל זו לא פונקציה בבית-ספרנו, כי תחום ההגדרה הוא לא ב-R (מספרים ממשיים)"

סטודנט: "אבל למה?"

אביב: "מה, אתה איבר ב-R?"

~סטודנט מתמהמה~

אביב: "נעים מאוד, אני פאי!" [פאי meaning המספר פאי, לא העוגה.]

 

סטודנט: "המינוס ברח לך מהסוגריים.."

אביב, מסתכל על הלוח: "שובב!"

 

ובסוף, הוא הוכיח את הנטייה שלו לכתוב על הלוח דברים שהוא חושב, תוך כדי הדגמת גבול של פונק', בתוך ענן [שזה איך אנחנו אמורים לחשוב]:

"רוצים אפסילון גדול ממשהו, כלומר רוצים (שייגמר כבר השיעור)....."

 

עמית עינב:

 

9.11.06

עמית: "היו יוונים, והייתה להם סיגמה. ולנו יש ססססכום."

 

אחרי שסיימנו עם דברים לגבי אינדוקציה, אי שוויונות וכאלה, ועברנו לחסימות ואקסיומת השלמות:

עמית: "עד עכשיו שיחקנו, ועכשיו הגענו לחדו"א Hardcore!"

 

 

[עריכה]

מזה בכלל שכחתי, אבל כיף להיתקל שם בציטוטים שאני יודעת שנכחתי באותו זמן בכיתה והיה מבדר.

והעובדה שהציטוט הזה ישן, רק מראה שהמרצים נהנים למחזר בדיחות, כי גם בזה נכחתי.

 

[סעריכה]

 

 

 

זהו, להפעם.

אני כנראה מחכה שהשיעורים שלי יעשו את עצמם, אחרת אין לי שום הסבר לזה שכרגע ישבתי שעתיים מול ישרא.

 

תהנו מהחיים אנשים, כל עוד החתולים לא גונבים לכם את האוכל בפיקניקים. ^.~

=^_^=

נכתב על ידי , 22/11/2006 19:11   בקטגוריות ציטוטימים!, That was Funny XD, Sky vs. Hell  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-7/12/2006 16:12
 



תשובות לשאלון השבועי


ערכי רשימה של 10 אנשים שעולים לך כרגע בראש.מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם מס’ 7?
היום בהפסקה באמצע ההרצאה באלגברה, as a matter of fact.


מהי התכונה שאת הכי אוהבת במס’ 10?
הו, שלפעמים היא חושבת בדיוק כמוני.

[ויש לה עיניים ירוקות. P:]


האם היית יוצאת עם מס’ 6?
Ooooh
הממממ....

oO

מתי הכרת את מס’ 4?
שאלה קשה.
אני באמת אמורה להתחיל לחטט בנבכי הבלוג?
נעגל את זה לכלפני שנתיים בערך.

מה את יודעת על משפחתו של מס’ 5?
האמת היא שלא הרבה, אבל לא מעט.
אני לא אפרט כאן מטעמי פרטיות, וכאלה...

מה היית עושה אם לא היית מכירה את מס’ 1?
זו שאלה לפוסט ארוך שלם ונפרד בנושא.

[דלתות מסתובבות, מישהו?]

בואו נסכם את זה בכך שחיי לא היו מעניינים לגמריי בחצי השנה האחרונה.

האם את חושבת שמס’ 3 ומס’ 9 היו מסתדרים בתור זוג?
הממ... ~מבט זדוני~

גיחי.



לאיזה בי"ס הולך / הלך מס’ 8?
הלכה, ולא שיש לי ממש מושג.

מה שכן, כרגע זה בית הספר הגבוה לענייני צבא הגנה לישראל.
[או כל ניסוח מתפלסף אחר לצה"ל. P:]

איך היית מתארת את מס’ 2?
הממ...
הילדה הכי מגניבה ובעלת שמחת חיים טבעית שיצא לי להכיר בתיכון, i guess

האם היית שוקלת לפתח מערכת יחסים עם מס’ 10?
~מבט תוהה~
אני תוהה מה יש למס' 10 להגיד על זה.
ואני עוד יותר תוהה מה יש למס' 1 להגיב על זה אם התשובה תנטה לחיובית. ~סמיילי מצחקק~

 

 

 

נספח:

רשימת 10 אנשים (כל פעם שאני עושה שאלונים כאלה, ומס' האנשים שצריך לכתוב מתמעט, דווקא יותר קשה לי למצוא כאלה. זה די אומר משהו על מערכות היחסים שלי עם הסביבה, וזה לא משהו טוב. -_-)

 

1. קוויקי

2. עדן

3. ליז

4. סר חופש

5. ג'ולייט

6. דר

7. שירלי

8. פטל

9. אורן

10. בימבה

 

 


 



נכתב על ידי , 19/11/2006 21:54   בקטגוריות שאלונים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/12/2006 00:30
 



משיחותיי עם עצמי


 

 

"היי את, תתחדשי על העיצוב (:"

 

"תודה נשמה."

 

.

.

.

 

 

"עכשיו, לכי לטפל בכאב הראש שלך."

 

 


 

 

[הערת מערכת: לפוסט הפסימי הקודם הוספה אנקדוטה משעשעת, כזו מהסוג שתוכלו לצחוק עליי כל החיים, אתם מוזמנים להנות מכל רגע.]

נכתב על ידי , 18/11/2006 15:58   בקטגוריות עיצוב חדש  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/11/2006 19:12
 




 

 

אני לא חושבת שזכור לי שעברו עליי בתקופה האחרונה 24 שעות קשות כ"כ.

 

 

 


 

 

אני שונאת להיות חולה.

פיזית ונפשית כאחד.

 

 

 

 


 

קרה לכם שניסיתם לעשות משהו טוב למישהו (בין אם ישירות ובין אם בעקיפין), אבל מהצד זה לא נראה בדיוק כמו שהתכוונתם?

 

 

 

 


 

[18/11/06]

עריכה:

 

טוב, כדי לאזן את הפסימיות של הימים האחרונים, הרי לכם אנקדוטה משעשעת/מפדחת/מגעילה [תלוי איך כל אחד מכם יקח את זה]:

 

כמו שנזכר באחת השיחות בתגובות, כשהייתי קטנה, נהגה אימא שלי לקחת כדור אקמול/דקסמול [מה שהיה], לפורר אותו, להוסיף 2 כפות וודקה וכף או כפית חומץ, ולמרוח את כל זה עליי למשך הלילה, כדי שבבוקר אני ארגיש יותר טוב.

את פרט הטריוויה הזה על חיי גיליתי רק אתמול, וחשבתי לעצמי "להחלים תוך יום-יומיים זה בדיוק מה שאני צריכה! נמאס לי להיות מרותקת לשבוע מכל צינון, ושלא נדבר על דברים קשים יותר...", אז ביקשתי ממנה לנסות לעשות את זה שוב.

עכשיו, אי שם בחצות הליל, היא ניגשה אליי עם קערית קטנה ובה התערובת המוזרה, והיא עומדת לה וצוחקת.

אני: "על מה את צוחקת?!"

אימא: "תסתכלי על זה!" ~ממשיכה לצחוק~

~אני מסתכלת ומתחילה לצחקק~

אימא: "בגלל שלקחתי את הדקסמול התכלת ופוררתי אותו, התערובת יצאה בצבע תכלת!"

~שתינו ממשיכות לצחוק~

אימא: "עכשיו, אם אני אמרח את זה עלייך, את תהיי מחר כחולה!"

אני: "אבל אני מעדיפה להיות כחולה ולא חולה" [אוי ,רק כשכתבתי את זה עכשיו אני רואה שבהחלט אפשר להוסיף פה *סטגדיש*]

איכשהו, היא שכנעה אותי לרדת מהרעיון של להימרח בזה, כי גם ככה הסיכוי שזה יעזור לילדה גדולה ולא קטנה, די קלוש.

אימא: "אבל... את יכולה לשתות את זה! אולי זה ישפיע..."

אני: "O_O"

ואז התחלתי לחשוב... 'טוב, גאד, יש פה תרופה, ויש פה וודקה. נתעלם לרגע מהחומץ, נניח שאני לא ארגיש אותו. יכול להיות שזה לא יהיה כ"כ נורא? ובכלל, תסתכלו על זה! זה בצבע תכלת וזה אלכוהולי! רק חסר להוסיף קצת שמנת ויש לי פה "סקאי" בכנה ביתית פירטית שכזו. חה, באמת. אולי זה יהיה בסדר...'

קיצר, תוך כדי התפקעויות צחוק חוזרות ונשנות משתינו ניסיתי ללגום מהדבר הנורא הזה.

"ייייייייייאאאאאאאיייייק! איכס איכס איכס!"

אימא: "מה ניסית לקחת שלוק? זה לא קוקטייל פה! צריך לשתות את זה בבת אחת! יאללה, קדימה!"

אני: ":("

 

טוב... בואו ואגלה לכם משהו.

אם חשבתם שדפקתם את הראש עד עכשיו, תשכחו מזה. זה לא זה, עד שלא ניסיתי לשתות את הדבר הנורא שאני שתיתי אתמול בלילה.

תאמינו לי.

מה שכן, תאמינו לי שגם עדיף לכם לא לגעת בזה, גם אם באמת מתעוררים למחרת טיפה יותר בריאים. זה עדיין איכס טוטאלי.

[וכמו שגיליתי הבוקר וגם במהלך הלילה, די מייבש את כל הגרון למשך זמן רב, וזה ממש לא כיף]

 

בכל אופן, אתם מוזמנים לגחך עליי על כך ששתיתי בסופו של דבר את הדבר הכה-לא-ראוי לשתייה הזה.

אבל נו, שיהיה.

אני מצאתי בזה משהו מבדר.

נכתב על ידי , 17/11/2006 21:46   בקטגוריות פסימי, הרהורים ומחשבות, That was Funny XD  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-6/12/2006 08:45
 



המוח שלי התאדה היום לגמרי.


 

 

אין תאים פנויים במערכת, אנא חיזרו במועד מאוחר יותר (רצוי בגלגול הבא), תודה.

 

 

 

 

 

 

אני ממש לא אוהבת את העובדה שאין לי כוח לכתוב פוסט נורמלי.

 

[יש לי ציטוטים להוסיף, וסתם דברים משעשעים שקרו ואולי יש לי כוח לכתוב עליהם. הטכניון הוא מקום משעשע למדי, עד שמתחילים להכין שיעורי בית.]

 

 

 

 

 

חוץ מזה שחדו"א היא השטן, ימי שלישי הם גם השטן! [כן, זו מסקנה מהיום]

 

סקאי, הולכת לשנות מערכת, INC

 

 

 

 


 

אנא התעלמו מהפוסט המאוד מטומטם וחסר הפואנטה הזה.

זה מה שקורה משילוב של חוסר יכולת לכתוב פוסט, עם רצון לכתוב פוסט חדש.

הוא יימחק, או ירד לתהומות הארכיון בשלב כלשהו השבוע.

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2006 22:29   בקטגוריות פוסטים מטומטמים, סתם כי בא לי לעדכן..  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-17/11/2006 23:26
 



שלום שנה א'


[סמיילי מצב הרוח שנראה שמח כנראה יתחלף החל מהשבוע הבא, אבל נו, תנו לי להנות קצת מהרגע]

 

אז הממ.. ביום ראשון [לפני כ-4 ימים] החל סמסטר א' שלי בגהנום [שידוע בכינויו בעגה היותר מקצועית: "מוסד הטכניון"].

בינתיים הכל נחמד, אבל זה עומד להשתנות מאוד בקרוב... כמות הבדיחות של המרצים בשיעורים היא ביחס הפוך לחלוטין למס' השיעורים (זה אומר בשפה פשוטה שככל שיש יותר שיעורים, ומתקדמים יותר בחומר, הכל נהיה יותר רציני. אבל כאמור, זה יתחיל לקרות כנראה החל מהשבוע הבא.. אז בינתיים אני בסדר, ואפילו מודה בזה).

 

כידוע, או שלא כידוע בעצם, לכם, אתמול היה יומולדת לאימא שלי, והיום הולכים לחגוג, אז אין לי יותר מדי זמן לכתוב פוסט.

יכול להיות שאני אערוך אותו, אבל בינתיים מס' נקודות:

 

הרצאות ותרגולים ראשונים, זה דבר משעשע לרוב. והרי ציטוטיאדה [גאד, כמה התגעגעתי לזה!]:

 

 

פיזיקה 1 מ': (מספרים ואותיות למקצועות זה כנראה משהו שאמור לגרום לנו להרגיש שבית הספר מאחורינו, וכבר אין סתם פיזיקה ולקבל 100 מללקק למורה או משהו כזה)

 

7/11/06

 

נועם סוקר:

 

- "תראו, צריך לשמור על ממוצע ציונים בכיתה. על כל תשובה נכונה שמישהו מכם אומר בכיתה מקבלים נקודה, אבל אתם בוחרים ממי להוריד אותה!"

 

- "יש יתרון טוב בגיל שלכם, שמתחילים לא לראות טוב.. יותר קל למצוא בן זוג."

 

- "לכל מי שמתקשה, מצאתי דרך למצוא את יד ימין שלכם! אתם שמין שעון על השולחן. מרימים את השעון ביד שמאל. עכשיו, מה שנשאר זו יד ימין! ... מי שיש לו שתי ידיים שמאליות, שייגש אלי בשעות קבלה.."

זה נקרא גאונות לשמה.

 

 

חדו"א 1 ת' (זה מקצוע שהומצא כנראה כדי שיחידי סגולה שישרדו את ההרצאות והתרגולים בלי שיימס להם המוח, יכולו לצאת לאוויר הפתוח ולהגיד לרוב הסטודנטים האחרים בטכניון: "I know something you don't know!"):

 

אביב צנזור: [אני חושבת שאם אני אוהב חדו"א עד סוף הסמסטר, זה רק בגלל ההרצאות הטובות שלו.. לפחות עד עכשיו...]

 

5.11.06

 

- בטון מאוכזב: "אה, אז את לא יכולה לעמוד שם ולהחזיק את זה כל השיעור?" - נאמר לילדה שקמה לסגור את הדלת, ולפני שהיא הספיקה לחזור למקום הדלת נפתחה שוב.

 

- "יהיו פה הרבה אנשים שיחשבו 'אה, הבנתי!'... ואז יגיע הבוחן..."

 

- "אלו הם המספרים הטבעיים {1,2,3,4...} ... סופרים איתם תפוחים... מכירים אותם בגיל 3 בערך." (מצטערת, אבל אני מצאתי את ההסבר מאוד משעשע, לפחות באותו רגע.)

 

- "ואלו המספרים השלמים.. כבר לא כ"כ קל לספור איתם תפוחים..." (נו, מינוסים וכאלה..)

 

8/11/06

 

- "מה שעשיתי כאן בעצם זה ששזרתי שתי סדרות..." כעבור רגע: "תנסו רגע להגיד הרבה פעמים 'שזרתי שתי סדרות', נראה אתכם!"

 

- "אתם תמיד תקבלו את ה-10 דקות הפסקה שלכם ב-ε  סביבה של וחצי!" .. לכמה אנשים שרצו הפסקה [ואם אפסילון לא אומר לכם כלום, מצבכם הכי מעולה שיש, תאמינו לי!]

 

- הוא נתן כמה דוגמאות לדברים, ואת דרך המחשבה של איך להגיע למשהו, הוא צייר בתוך עננים ורק אח,כ כתב בנוסחאות, ואז הוא ירד על עצמו

בקול משעשע: "'יוסי, מה למדתם היום בחדו"א?'...'פירמלנו עננים'."

 

 

עמית עינב:

 

7/11/06

 

הדבר הראשון שכתבתי בשולי הדפים היה הדבר הבא:

"התרגיל בחדו"א 1 ת' גורם לי לחשוב על מה זה אומר אם למתרגל יש קלסר של פו הדוב עם פרפרים", פשוט כי ראיתי את המתרגל נכנס עם הקלסר הזה, וזה נראה לי הזוי למדי.

כעבור חצי שעה, הוא הראה את הקלסר לכולם וטען שפו הדוב שלו נורא חמוד [מה שמאוד נכון, אגב].. אבל זה פשוט היה מוזר. מוזר-משעשע, כמובן.

 

- "אני לא אשקר לכם... ת' זה לא לטירוף.... זה באמת לא קורס קל!" ג'י, תודה על העידוד, בנאדם.

 

- "התרגילים יחדדו את היכולות הטכניות שלכם עד ל... חוד!... חד!.."

 

- "ואז רצו לחלק את הפרה, כדי לעשות מנגל! ... וככה נולדו השברים"

 

- כותב על הלוח את אי שוויון המשולש [|Y|+|X| > |X+Y|]... "יש גם כזה עם מינוס! זה התאום האפל שלו!"

 

- באחד התרגילים הוא כתב גדול שווה, במקום סתם שווה..: "הוספתי עוד מידע לא נחוץ על מנת לבלבל את הסטודנט!" [אוי, איזה כיף.]

 

- ואז הגענו לאותו אי שיוויון המשולש עם המינוסים: "זה אי שיוויון המשולש האפל! אל תגידו את זה לאף אחד! אל תעזו להגיד למרצה שלכם שאמרתי את זה! אבל הוא אפל! הוא רע, הוא אפל, אתם יכולים לקרוא לו מורדור אם בא לכם."

 

 

 

 

 

 

TO BE CONTINUED

 

 I hope...

 

 


 

כמות הפרסום הלא סמוי והשיווק המתבצע בסטודנטים, זה פשוט מדהים!

למשל היום, הלכתי לקבל את כרטיס הסטודנטית שלי [בשעה טובה..], ובתור מתנה יחד איתו מגיע תיק ויומן. א-ב-ל כל זה מגיע בשקית שהיא בעצם פרסומת להוט, בתוך היומן כמובן יש עשרות פרסומות [ולעזאזל, אם הייתי יודעת שמחלקים יומן לא הייתי קונה אחד >.<], ועוד יש שקית קטנה שלהיינץ', עם קטשופ וחרדל בפנים! [כדי שאם אין לכם כלי כתיבה תכתבו עם קטשופ בתוך היומן?! oO] אני מתפלאת שעל הניילון שעוטף את התיק לא הייתה איזה פרסומת נוספת.

וכמובן, לא נדבר על כל מה שהולך מבחינת שיווק רצחני ואישי בקטע שאי אפשר לעבור ליד בניין אולמן בלי שיתנפלו עליך עשרות אנשים שיציעו לך כל מיני דברים.

[בנקודה זו עליי לציין שאין לי שומדבר נגד חברת קוקה קולה, שאת הפרסום הלא סמוי שלה עושה בחלוקת קולה חינם. כן ירבו. P:]

 


 

היום הגעתי למסקנה שצהרי יום ד' זה מנהג חביב למדי!

 

מה שלא חביב זה לראות את ביפ oO [מזל שהוא לא ראה אותי], וכן חביב להיתקל באנשים נחמדים שהיו איתי בכיתה סתם ככה.

 

עוד דבר חביב זה אנשים חביבים [יימאס לי לכתוב ב' בשלב כלשהו, אני מבטיחה.] שניגשים עליי ומתחילים לדבר איתי סתם ככה, ואז נסחבים איתי ממקום למקום ומסתובבים איתי לפחות שעה וחצי. הממ.. אז כן, יכול להיות שקטע ה-"making friends" עוד במקרה יעבור בשלום.

 


 

הא, אתמול בחלון עוד פגשתי אותו.

אנשים שממלאים לי את הזמן כשחוות המחשבים במילא מפוצצת ואין לי מה לעשות, זה טוב.

 

 

וזהו לבינתיים.

 

אגב, גם לו היה יום הולדת אתמול.

סתם כדי לסיים את סיקור המזלטובים.

 

 

סקאי, כזאת עם כרטיס מגנטי ותמונה מפחידה שאומר שהיא חשמלטורית רשמית.

 

נכתב על ידי , 8/11/2006 16:47   בקטגוריות Sky vs. Hell, ציטוטימים!, אופטימי, יום הולדת  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-17/11/2006 22:01
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)