לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

To sum it all up


[זה לא הפוסט שזה היה אמור להיות, כי יש כ"כ הרבה מה לכתוב ואני חייבת לתמצת, אין זמן.]

 

נתחיל מיום חמישי שעבר, למרות שגם לפני זה היה משעשע (רעיונות של עתודאים: לגדל טונה בבריכה ותרנגולות על המרפסת. להשאיר ערכות כימיה ליד הבניין של הנדסה כימית, כמו שמשאירים תינוק באמצע הלילה ליד בית חולים. כשאת האחרון באמת עשינו.)

20.11.2008

קמתי מוקדם בבוקר. בכלל, זה היה שבוע ללא יותר מדי שינה. אני חושבת שאיכשהו בכל השבוע הזה ישנתי בממוצע 6 שעות בלילה. שזה אולי הרבה יחסית לאינסומנים כבדים, אבל מעט כדי להצליח לעמוד על הרגליים מספיק זמן. יום לפני זה אמנם גיליתי שלישון 4 שעות לפני מעבדה גורם לי להיות ממש בפוקוס, אבל רק לשעתיים הראשונות. בשעתיים האחרונות כמעט נפלתי.

בכל אופן, קמתי מוקדם, ועדיין הברזתי מתרגול כימיה (אני צריכה להפסיק להבריז מהם >.< לא הייתי באף אחד מתחילת הסמסטר) בגלל התירוץ של 'אמא לא מרגישה טוב' ועדיף שאני אהיה איתה בבית את השעתיים האלה מאשר להשאיר אותה לבד.

מגרמנית (זה משעשע שהתגובות לקורס גרמנית מתחלקות ל-2: "מכל השפות דווקא גרמנית שוברת שיניים?!" ולחילופין: "וואי, איזה מגניב!") יצאתי חצי שעה לפני הזמן כי שיכנעתי את אימא שכדאי שאני אסע איתה לרופא בת"א (ובצדק, לא מטעמים של התחשק לי להבריז מהלימודים, אלא כי לשם הביטחון היה עדיף שיהיה איתה מישהו). הדרך לתחנת הרכבת הייתה נטולת פקקים באופן מפתיע, הגענו מספיק זמן לפני, רק שמרפי החליט להתערב וחיפשנו חנייה פחות או יותר עד השנייה האחרונה. עלינו לרכבת של 2 וחצי בפוקס.

למרפאה אנחנו כבר יודעות להגיע ברגל, זה לא רחוק מתחנת הרכבת. ועדיין, איכשהו אימא פנתה רחוב אחד מוקדם מדי. מה שהתגלה כמאוד מעניין, כי מצאנו ככה את בית האופרה/הקאמרי וכל המרכז לאומנויות הבמה. זה היה מעניין כי יום לפני היא הייתה צריכה להיות שם עם חברה באופרה. הן לא נסעו בסוף (אימא חולה ולחברה נפטר דוד כמעט שבוע קודם לכן), אבל היא כבר הספיקה לחפש באינטרנט דרכי הגעה באוטובוס. דבר מיותר כשמגלים שזה נמצא משהו כמו 10 דקות הליכה רגועה למדי מעזריאלי.

בדרך חזרה מהרופא נכנסו לשם, ויצאנו עם הבטחה שבגלל שהכרטיסים ההם לא מומשו, יחכו לה 2 כרטיסים ליום שני אח"כ. איזה נחמד (:

ברכבת חזרה, ואפילו קצת קודם בעצם, אימא התחילה להרגיש יותר טוב. מה ששם אותנו בדילמה חדשה. בעיקרון ביקשתי מקוויקי להיות בסטנד-ביי לזה שהוא יצטרך לבוא לכאן, כי יש לנו זוג כרטיסים להופעה של עברי לידר. נכון ליום רביעי לא היה הרבה סיכוי שאימא תלך (כן, היא בליינית לא קטנה בשנה ומשהו האחרונות), אבל היא התחילה להרגיש טוב, ומצד אחד הופעה של עברי לידר זה משהו ללכת עם החבר. מצד שני, הסיבה היחידה שהיו 2 כרטיסים זה כי אימא התכוונה ללכת בכל מקרה, ואני סתם לא התנגדתי לראות אותו גם. בקיצור, זה לא בדיוק היה מתפקידי לבחור. ולמרות שממש רציתי להיות שם עם קוויקי, היה את הטיעון ההגיוני שהכרטיסים שלה, ואם היא מרגישה מספיק טוב כדי להיות שם, אחרי כל הימים שהיא הרגישה על הפנים, מגיעה לה להנות קצת.

כשהגענו לחיפה אימא הצהירה שהיא רעבה. אז לפני ההופעה עוד הספקנו לזלול חצי מנת פלאפל כל אחת. לא אוכל איכות, אבל ככה שזה כשאין זמן וכאלה.

עברי היה מעולה, אבל אני מחבבת את המוזיקה והשירים ועל כן אני משוחדת.

לא יצא לי לשמוע את השירים מהאלבום החדש עד ההופעה, ואלו שהוא ביצע מאוד מצאו חן בעיניי. הבחור יודע לכתוב, אין ספק.

אגב, משהו שהגעתי אליו בהופעה הזו: לכל הפרחות/פקצות/ילדות מעצבנות יש את אותו קול!!! כל אלו שמזייפות בשירים במקום לתת לזמר לשיר, כל אלו שתמיד צועקות "עברי תעשה לי ילד", למרות שגם אם הוא היה סטרייט הוא לא היה מציץ לעברן - לכולן, בכל מקום, יש את אותו קול מעצבן! לא יאומן.

 

תמונות להמחשה:

 

 

 

 

אחרי ההופעה, שנגמרה בסביבות 11 וחצי או לקראת 12 (אני לא זוכרת, אבל היא הייתה נטו שעה ו-50 דקות), מכיוון שחצי מנת פלאפל זה לא בדיוק אוכל שמספיק אחרי שלא אוכלים כל היום, החלטנו ליסוע לBlack המקומי ולבדוק האם הוא עונה על הציפיות שהותיר הסניף בסינמה סיטי. יש להם מבצע מאוד חביב ללילה. המבורגר עם צ'יפס ב35 ש"ח (שזה פחות מכמה שעולה ההמבורגר בנפרד בשעות היום). לפחות אימא הייתה ממש ממש רעבה, וזכרתי עד כמה האוכל שם ממלא, אז הכיוון היה נכון. הזמנו לתוספת את הרוטב גוואקאמולי שאני ממש אוהבת אצלם (והיה אח"כ אישור מאימא שזה טעים) ובצל מטוגן.

היה טעים היה נחמד, וזה נתן סוג של סיום חביב ליום ארוך.

הבעיה הייתה שהיום הזה לא נגמר. ב-2 ומשהו בלילה יצאנו משם. במקרה גם חנינו במקום הנכון (כי מסתבר שהם סוגרים את החניון של לב המפרץ, אבל החניון של איזור הסרטים נשאר פתוח. זה פתאום גרם לי להיזכר איך האוטו של קוויקי נשאר לישון שם פעם, לפני קצת יותר משנתיים, אחרי המופע של קוקה-קולה, אם אני לא טועה) אבל היציאה הייתה מוזרה. כלומר, חדשה, לא הכרנו אותה. נסענו בעיקרון בכיוון הנכון, וראינו שיש דוקרנים ביציאה. יצאתי החוצה לבדוק שהם בכיוון הנכון, והם באמת היו. בחשש קל אך ללא יותר מדי ברירה (זה לא שהייתה יציאה אחרת, ובכל זאת בדקתי) יצאנו. העניין הוא שיצאנו תוך כדי שמיעת "פפבום" לא סימפטי. אלוהים יודע איך (ואלוהים סוג-של יודע. מי שהתקין את הדוקרנים לא סיים עד הסוף, ככה שחסר סט אחד בכל קצה, ככה שיש מצבים שאם נוסעים קצת קרוב לקצה, או בזוית מסוימת, הם לא ירדו כמו שצריך וידקרו את הגלגלים) הם פינצ'רו לנו גלגל קדמי אחד. דווקא אחד מתוך שניים קדמיים חדשים וטובים שאימא החליפה לא מזמן. (גם זה לא מרצון אחרי שחבורת ונדליסטים החליטה להרוס קצת את האוטו שבזמנו רק נקנה, בעודו עומד בחנייה). עד שמצאנו מי שיעזור לנו להחליף גלגל (ותודה ענקית [not] לכל המכוניות שחלפו ביציאה מהקניון עם מבט בוהה, ולעיתים פליטת "יואו, איזה באסה פנצ'ר בלילה גשום!") ועד שזה קרה, כבר היה 3 ומשהו בלילה. ככה שהלכתי לישון באותו יום, או לילה, או לפנות בוקר, איך שלא תסתכלו על זה, בסביבות 4 או 4 וחצי בלילה. (רק בתור תזכורת קטנה, קמתי ב7 בבוקר.)

 

למחרת, או ליתר דיוק, כמה שעות לאחר מכן, העיר אותי טלפון מקוויקי (כן, רק העיר, למרות שתכננתי לקום הרבה לפני)

יחסית לסופ"ש קצר של משהו כמו 24 שעות, היה מאוד נחמד ^^

גילינו שהרול של ברגר קינג די חביב בתור אוכל. שמזרנים רכים מדי זה לא בהכרח טוב (אבל להשתלט על מיטות של שותפים זה דווקא לפעמים כן ) ושנחמד לנמנם כשבחוץ יורד גשם זלעפות.

מה שכן אי שם אחה"צ של יום שבת התחלתי להתעטש קצת יותר מדי, עד למסקנה הבלתי נמנעת של "אופס, כנראה התקררתי". כבר התחלתי להתרגל לרעיון של לחיות שבוע עם אותו "אופס התקררתי", רק שכשחזרתי הבייתה, ושתיתי תה והכל, הלכתי לישון. לישון הרבה לא יצא לי כי בקושי יכולתי לנשום. בסביבות 5 וחצי לפנות בוקר אפילו הצלחתי איכשהו להקיא את הנשמה, חוויה לא סימפטית במיוחד שנמנעתי מלחוות במשך שנים מאוד רבות. ההשערה שלי בדיעבד הוא כנראה הרעלת ויטמינים, או כדורים, או משהו כזה. אבל אין לי מושג.

את כל יום ראשון העברתי במיטה. איכשהו הצלחתי טיפה לישון בבוקר אח"כ, וככה גררתי את רוב היום. בלי לצאת פיזית מהמיטה ולנסות לישון כמה שיותר. הלכתי לאיבוד לכמה אנשים מהטכניון, ואפילו לטלפונים לא הייתי מסוגלת לענות.

בפינת הבאסה של אותו יום ניצבה מסיבת היומולדת של הארי, שפספסתי. והחלק האירוני בכל הסיפור הוא שבמשך כל השבוע הקודם עמלתי על לשכנוע/לגרור/ללחוץ חברתית על כך שיעשה משהו לכבוד היומולדת. גם כי צריך לעשות משהו לפתיחת השנה, גם כי רצינו סופסוף לנסות את הסקנד פלור, וגם כי ימי הולדת שעדיין לא בשיא העומס, חייבים לחגוג.

בסוף הייתי היחידה מכל רשימת המוזמנים שלא באה. מי אמר מרפי ולא קיבל?

אחרי יום ראשון שכזה, כל יום שני עמד בסימן שאלה. יש לי 2 הרצאות חשובות (את ראשון פחות היה לי אכפת להפסיד). חשבתי שאולי אני אצליח לבוא. כשהתעוררתי, כל מה שסתם לי את הגרון עד אז נעלם, וחשבתי לי ש"הנה, יופי, הכל בסדר. אולי זה בכלל היה איזה וירוס של 24 שעות?". הספקתי להגיע למטבח, לספר לאימא שאני מרגישה יותר טוב, ואז כמעט התעלפתי. הכמעט זה רק כי היא הייתה בסביבה להביא לי מיץ לשתות. אני חושבת שאם הייתי לבד בבית כבר הייתי נופלת לרצפה. אחרי זה, בחילה קלה וכאב ראש, החלטתי שלפחות השעתיים הראשונות של הבוקר לא בשבילי. חזרתי לישון קצת והחלטתי לקום לקראת 10 לראות מה קורה.

לטכניון אמנם הגעתי, רק חבל שהמקום היחיד בהרצאה של 3 שעות רצופות היה בשולחן שנמצא בדיוק בין 2 מזגנים. וסופרפוזיציה של קור של שני מזגנים זה לא בדיוק הדבר הכי טוב בשבילי.

ביום שלישי, אחרי שבשני כבר חשבתי שהכל מתחיל להיות בסדר, שוב הרגשתי לא משהו, אבל לפחות הלא-משהו המוכר של ההתקררות.

ביום רביעי (26.11.2008), במעבדה, גילינו שאסור לשאול שאלות את המדריך. הכל חוזר כמו בומרנג. וזה דווקא אחרי שהמעבדה הקודמת דווקא עברה די בסדר, נראה לי. oO זה לא הולך להיות פשוט הסיפור הזה, בכל מקרה. בצהרי יום ד' מצאתי את אחת החברות וישבתי לפטפט איתה במשך יותר משעה. צריך להקדיש יותר צהריימים כאלה לדברים כאלה, נראה איך זה יצא.

תוך שכנוע עצמי התחלתי להרגיש קצת יותר טוב. שכנוע עצמי ותה עם לימון עובדים מצוין. אה כן, גם הופעות טובות.

בסביבות 5 וחצי היינו עם אימא על הרכבת לת"א (כן כן, דז'וו מיום חמישי, ולחשוב שהיא עוד הייתה שם גם ביום שני). בחלק האמנותי לדרך עמד לחץ לא קטן מזה שלא מצאנו את המפתחות מהבית איתנו. טלפון לחברה, שבכלל הייתה מחוץ לעיר, וכשכבר הגענו לת"א היא סיפרה שהמפתחות נשארו בתוך הדלת. אחרי שקצת נרגענו כי היא לקחה אותם אליה, המשכנו בדרכנו.

אחרי האופרה ביום שני, נתנו לאימא איזה שובר לקפה, ואם כבר הגענו מספיק מוקדם, החלטנו לנצל אותו. אז ישבנו לנו קצת על כוס קפה ועוגיות. ואחרי זה הגענו להיכל התרבות.

כשבאים עם לא הרבה ציפיות מצליחים להנות יותר, אבל לא בהכרח. את רופוס ווינרייט (Rufus Wainwright אם בא לך לחפש אותו ביוטיוב, מומלץ אגב.) לא ממש הכרתי. אימא שמעה אותו בסרט על לאונרד כהן לפני כמה חודשים, ואז השמיעה לי איזה שיר שלו מיוטיוב (את החידוש להללויה ונראה לי שעוד משהו) וזה פחות או יותר כל מה ששמעתי ממנו. זה היה מספיק טוב כדי שאני אסכים להצטרף להופעה הזו, ואני לא מצטערת. הבחור ללא כל ספק מוכשר. מנגינות שמתחשק לטבוע בהן ומילים שכשהן לא לוקחות אותך לטיול בעולם הן עדין סוחפות.

היו הרבה חלקים משעשעים, כי הרופוס הזה גם יודע להופיע. קטעי מעבר עם סיפורים משעשעים, ובכלל התנהגות כריזמטית. גם הבלבול במילים ובמנגינה בשירים שהוא ביצע עם אמא שלו (זמרת בפני עצמה) הצליחו לשעשע עם השנינות והחן מסביב.

אבל חלק משעשע ולא קשור לחלוטין היה כשישבתי ומחקתי מהמצלמה תמונות מההופעה של עברי לידר, כדי שיהיה מקום (אין לי הרבה תמונות מההופעה של רופוס, מה שכבר צילמתי, היה לוידאו. אז גם אין לי יותר מדי וידאו, אבל זה רק מסקנה של להשיג כרטיס זיכרון גדול יותר בשביל הופעות.) ראיתי בזוית העין איזה צבע מוכר, ואז הרמתי קצת את העיניים וראיתי ג'קט מוכר ואז המשכתי להרים אותן וקלטתי שעברי לידר עובר ממש מולי (יחד עם גל אוחובסקי ועוד מישהי), עם אותו ג'קט שבו הוא הופיע אז. חטפתי סוג-של 12-year-old-fangirl-moment אבל כשאימא חזרה (היא יצאה לקנות 3 דיסקים של אותו רופוס, עליהם היא שמה עין עוד קודם) סיפרתי לה את מי ראיתי ובתגובה היא ענתה: "כן, יש מלא סלבריטיז בחוץ!". חוץ מהרגשה רגעית של "שיואו איזה מגניב" (כי סליחה, בתור לא-תל אביבית אני ממש לא רגילה לפרצופים מוכרים שעוברים מולי בכל רגע) זה דווקא נורא נחמד להגיע להופעה שאליה הגיעו גם אמנים שאת בעצמך מעריכה. מעין "אם הוא גם אוהב את המוזיקה שלו, אז הוא אפילו עוד יותר בסדר". (הפכתי את זה ליותר עקום ממה שהתכוונתי. אוף, לא משנה.)

 

תמונות להמחשה:

 

 

 

 

ב11 וחצי בערב בערך היינו על הרכבת חזרה, ועם כל הטיול של לאסוף את המפתחות רק בסביבות 2 יכולתי ללכת לישון. הלכתי קצת אחרי. ומן הסתם בבוקר למחרת לא יכולתי לקום בזמן.

אז הגעתי רק לגרמנית, ואת שאר היום הצלחתי ממש לשרוף.

בערב, הלכנו להצגה "הרטיטי את ליבי" של הקאמרי (זה בסדר, הפעם לא בת"א). אני ממש לא הצלחתי להחליט האם אני אוהבת מתוך זה את חנוך לוין או לא. כי אפשר לחלק את הקטעים ההומוריסטיים ל50-50, כי חלק אהבתי והם הצחיקו אותי וחלק ממש לא. אבל בגדול הייתה הצגה נחמדה מאוד. :)

 

וזהו. את סוף השבוע הזה אני מעבירה בניסיונות To catch up עם הררי שיעורי הבית שכבר נוחתים עלינו (עד כדי כך שחוץ מלסמן ביומן אני ממש מסתובבת עם פתקי to do list איתי כל כמה ימים) וגם אם זה לא פרודוקטיבי כמו שחשבתי, לפחות משהו.

 

שיהיה לכולם שבוע טוב!

[אני מצידי אעדכן כשיחזרו להיות לי חיים.]

 


 

אחד מתוך שני שירים שתקועים לי בראש:

 

 

Cigarettes And Chocolate Milk / Rufus Wainwright

cigarettes and chocolate milk
these are just a couple of my cravings
everything it seems i like's a little bit stronger
a little bit thicker, a little bit harmful for me

if i should buy jellybeans
have to eat them all in just one sitting
everything it seems i like's a little bit sweeter
a little bit fatter, a little bit harmful for me

and then there's those other things
which for several reasons we won't mention
everything about them is a little bit stanger, a little bit harder
a little bit deadly

it isn't very smart
tends to make one part
so brokenhearted

sitting here remembering me
always been a shoe made for the city
go ahead accuse me of just singing about places
or scrappy boy's faces have general run out of town

playing with prodigal sons
takes a lot of sentimental valiums
can't expect the world to be your raggedy andy
while running on empty, you little old doll with a frown

you got to keep in the game
retaining mystique while facing forward
i suggest a reading of a lesson in tightropes
or surfing your high hopes of adios kansas

it isn't very smart
tends to make one part
so brokenhearted

still there's not a show on my back
holes or a friendly intervention
i'm just a little bit heiress, a little bit irish
a little bit tower of pisa
whenever i see ya
so please be kind if i'm a mess

cigarettes and chocolate milk
cigarettes and chocolate milk

 

נכתב על ידי , 29/11/2008 20:53   בקטגוריות "אני מצלמה!", סיכומים ארוכים, אופטימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/12/2008 22:41
 



יציאת היום


נו, אתמול. או משהו כזה. השעות מאבדו משמעות אחרי חצות.

 

שייכת ליו'. ממש משעשע אצל העתודאים האלה. אני שוקלת להשאיר אצלם כוס לשתייה במעונות מרוב זה שאני נמצאת שם ומשתמשת בכוסות שלהם...

 

 

יו', על אחד מתוך שני ספרים במצב מוצק שהוא השאיל מהספרייה: "זה ספר מסובך יותר, אותו אני לא אקרא!"

אני: "אה, אז הוא סתם מונח אצלך על המדף כדי שתרגיש יותר חכם?"

יו': "הוא מונח עכשיו על השולחן. אבל אם יפגע בו פוטון הוא בטח יעלה למדף."

 

 

 

 


 

יש לי כ"כ הרבה מה לספר, בעיקר על יום חמישי הארוך (מי אמר יום הרפתקאות של 20 שעות רצוף ולא קיבל?) ועל סופ"ש הקצר אך המהנה אצל קוויקי, וחבל, כ"כ חבל שאין לי זמן וכוח לכתוב אותו.

אה כן, ואני כבר כמה ימים חולה בסוג של רכבת הרים של התקררות. גם על זה אפשר לכתוב כמה שורות.

נו טוב, בפוסט הבא.

 

סקאי, סימני חיים מתחת להריסות שיעורי הבית זה אנחנו, INC.

נכתב על ידי , 26/11/2008 00:27   בקטגוריות Sky vs. Hell, ציטוטימים!  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוויקי סלולרי ב-30/11/2008 12:58
 




 

אלוהים אדירים,

יש לי כ"כ הרבה דברים לכתוב עליהם. כ"כ הרבה...

והדבר היחיד שאני מסוגלת לרשום עכשיו זה:

פאק, המעבדה הזו כ"כ לא שווה את ההשקעה שהיא דורשת!

[ואני אפילו לא זו שעושה כרגע את כל העבודה.]

>.<

נכתב על ידי , 19/11/2008 01:18   בקטגוריות Sky vs. Hell, שחרור קיטור, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Davys Heart ב-27/11/2008 10:11
 



אז מילאתי את חובתי!


 

האזרחית-

וסוף סוף הלכתי להצביע. אני גם כנראה אלך להצביע (לשם שינוי) בבחירות הארציות, אין לי מושג למי. אבל משום מה לעירוניות דווקא היה לי חשוב להצביע. לא כי אני תומכת באחד המועמדים המובילים, אלא בדיוק להפך. הצבעתי למישהו שהסיכוי שלו להיות בין שלושת הראשונים, נראה לי די נמוך, אבל הרגשתי את הצורך הזה של להראות לשאר ש"אתם לא טובים מספיק".

חבל שכל מה שקשור לפוליטיקה בסופו של דבר נהיה עסק די מגעיל. כי חיפה למשל, צריכה ראש עיר שבין היתר תהיה לו באמת דעה 'ירוקה', ויהיה לו חשוב לשמור על הסביבה כאן (כי היא די, ובכן, מזוהמת. ונהרסת.) ואני יודעת שאף אחד לא באמת יצליח לשמור על העיר הזו ירוקה (כי ישלמו לו הרבה בשביל תכניות בניין ופיתוח, וכי גם הרבה אנשים יגידו שאין איפה לקנות/להשכיר דירות) וכחולה (כי למה לשמור על פיסות הטבע האחרונות של הים כשאפשר להרוס את החוף הציבורי עם מפלצות ענק, ולהרוס את נוף המפרץ עם ייבוש למטרות רווח כספי - אלוהים, אין לכם מושג כמה עצבים יש לי על ייבוש הים! זה אולי לא הזמן להוציא אותם, אבל אם לא עכשיו, אני לא יודעת מתי כן..). אני חושבת שצריך הרבה - וול, אין לי מילה עדינה לזה - ביצים, כדי באמת לעמוד על שלך מול חברות ענק ומול גופים ממשלתיים (כמו משרד הביטחון למשל) כדי לשמור על פיסות הטבע ההולכות ונעלמות.

בקיצור, אני יודעת שהקול הקטן שלי לא יישמע כמו שצריך בבחירות האלה, אבל אני גאה בעצמי, שלמרות שלמדתי עד מאוחר, והיה לי מבחן אח"כ, וחזרתי הבייתה ב-21:45, הספקנו להגיע 3 דקות לפני סגירת הקלפי ולהצביע.

 

 

 

וגם מילאתי את חובתי הסטודנטיאלית-

וניגשתי היום למועד ב' בהסתברות. היה בסדר, ותמיד טוב שיש את צ'ירי בסביבה.

חוץ מהתחינות העתידות לבוא שיתנו לי לעשות מועד ג' של מילואים בשדות, במקום לחכות עוד 3 חודשים למועד ג' הרשמי (שהוא מועד א' של הסמסטר שהתחיל עכשיו, ומי שמרכיב את המבחן הוא אחד המרצים האימתניים בפקולטה למיטב ידיעתי  - אני ממש לא רוצה לגשת אז.) - ניתן לומר שסיימתי את חובותיי לסמסטר אביב תשס"ח ואפשר להתחיל את הסמסטר הזה!

(שבלי לשאול אותי, כבר התחיל, ויש לי כ"כ הרבה דברים לעשות! )

 

 

מחשבות רנדומליות של הרגע:

- השיער שלי נראה נפלא כשאף אחד לא רואה, כמה חבל.

- משעשע אותי שנכנסתי לכתוב פוסט בדיוק ב22:22, ב11/11!

 

שיהיה לכולם המשך שבוע נעים!

נכתב על ידי , 11/11/2008 22:22   בקטגוריות Sky vs. Hell, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-26/11/2008 02:10
 



נדבקתי


(או: פרולוג על סף פתיחת שנה ג')

 

רק שנה ג' נשמע מפחיד מספיק, אז אני אתעלם מהעובדה המבעתת למדי ואחזור שנתיים אחורה.

כי זה בערך משום מה, מה שמסתובב לי בראש.

 

תקשיבו, אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל נדבקתי בחיידק החדשנות הזה, או מה שלא יהיה.

כבר כמה זמן, חודשים אפשר לומר, שאני סוג-של מלווה את החברות עם כל העסק הבאמת לא כזה פשוט של תחילת הלימודים (בעיקר כל מה שבא לפני), טלפונים שמצטברים לשעות של דיבורים ועצות עד כדי אובדן-קול כמעט. אני לא מתלוננת, להפך, גיליתי שזה אפילו די כיף ויש לי המון מה להגיד/לספר/לייעץ וכו'. מה שאני כן מנסה להגיד, שלא רק בגללן, איכשהו נדבקתי.

ביום ראשון מתחילה שנה חדשה (יש לי עוד מועד ב' אחד לעשות ביום שלישי, ואיכשהו להתחנן שיתנו לי מועד ג' בשדות כי אתמול היה קטסטרופלי למדי בשבילי) ואני משום מה מרגישה כמו אחרוני הסטודנטים החדשים. סוג של "שלום כיתה א'" של ילדים ממש. וזה כ"כ מוזר!

 

האמת אני חושבת שאני די יודעת מה הן הסיבות העיקריות להרגשה הזו, חוץ מהעובדה שכמה וכמה אנשים שאני מכירה מתחילים את הלימודים שלהם עכשיו.

חלק לא קטן מהעניין זה שיש לי מערכת מוזרה לסמסטר הקרוב. כל הקורסים שקשורים לחשמל מרוכזים בימי שני-רביעי שנראים מפרכים למדי, כשבראשון וחמישי, אני פותחת וסוגרת את השבוע עם קורסים משנה ראשונה ותחילת שנייה (שאני רוצה/צריכה לחזור עליהם), וקורס בחירה. זה נותן איזשהי אווירה שונה.

ובכלל, אולי רק נדמה לי, אבל השנתיים האלו אמורות להיות שונות מהשנתיים הראשונות, וזה גם נותן ולו במקצת תחושה אחרת, של התחלה בתוך התחלה, של משהו אחר.

אני רק מקווה שאני אצליח סוף סוף באמת לפתוח דף חדש, להתרכז יותר בלימודים (חהחה, אני אומרת את זה כל סמסטר), אולי אפילו להנות מהם, הגיע הזמן גם לזה...

 

אז זהו, נראה לי שזה יהיה פוסט רשמי של פתיחת שנה, ככה שנאחל שנה מוצלחת לכל הסטודנטים אי שם!

נכתב על ידי , 7/11/2008 22:50   בקטגוריות Sky vs. Hell, מוזר לי...  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/11/2008 16:32
 



תשובות לשאלון השבועי [על העתיד, או משהו כזה]


מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?
כשאני אהיה גדולה אני ארצה להיות קטנה.
בינתיים, אני רוצה להיות ילדה גדולה שיודעת מה היא רוצה מהחיים שלה. (כי כרגע אני לא)

מה את עושה כדי להשיג את זה?
פחות או יותר כלום.
לימודים לתואר ראשון לא בהכרח יספקו הכל.

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
מממ... בתקווה, עם עבודה קבועה עם משכורת לא רעה.
כנראה עדיין בחיפה.

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
וואו, זה הרבה.
מבחינת מיקום אני מניחה שעדיין בארץ.
אולי עד אז אני כבר אדע מה אני רוצה להיות כשאני אהיה גדולה. P:
(וכמעט עניתי על זה משהו נוסח: "רודפת אחרי 2 צוציקים קטנים שעושים לי רעש בכל הדירה")

מה יקרה אם לא תצליחי להגיע למטרות שלך?
אני אקפוץ מהחלון!
סתם, ברור שלא.
האמת, אני מניחה שאני פשוט כרגיל אהיה מאוכזבת מעצמי ואנסה למצוא מטרות חדשות שמתאימות לי.

האם תרצי להתחתן?
אני מניחה שכן, לכל הפחות להיות עם מישהו "happily ever after"

מדוע להתחתן? בגלל כסף או אהבה?
אהבה כמובן.
(אלא אם כן מצאתם מליונר בן 90 על סף מוות, אז הממ... i don't know. לכו על זה?)

כמה ילדים את רוצה?
שניים או שלושה.
(2 בנים ובת.)

האם תהיה לך חיית מחמד? איזו?
חה, אם עד עכשיו לא הייתה לי אז אח"כ תהיה?
אני מניחה שאם בכלל, זה יהיה חתול.
אני לא אסתדר עם כלב, ודגים נראים לי משעממים למדי, גם אם הם קישוט יפה לסלון P:
(ואוגרים/חמוסים ועכברים קטנים מעולם לי עשו לי את זה עד כדי כך שאני ארצה לגדל כאלה.)



נכתב על ידי , 4/11/2008 15:47   בקטגוריות שאלונים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/11/2008 22:42
 



7 משפטים משירים (בעברית)


סוף סוף נושא חם נחמד (כלומר, אחד כזה שבאמת יש לי יכולת לכתוב עליו משהו), אז למה שלא נשתף פעולה?

 

האמת, התחלתי לחשוב על זה עוד בשישי בערב, ותהיתי אם אצליח למצוא עשרה משפטים, נו, כי 10 זה מספר עגול כזה, ונדמה לי שזה גם מה שביקשו, אבל אני אתמקד במילה "עד" (..10 משפטים), וגם בעובדה שאני לא מקשיבה מספיק לשירים ישראליים, ורציתי שכל משפט יהיה של מבצעים שונים.

זו רשימה די חלקית (כי מאז שישי בערב לא באמת המשכתי לחשוב על איך להרחיב אותה), ומורכבת מאמנים שאני נהנית להקשיב להם בתקופה האחרונה (שזה בערך שנה).

אני חושבת שצריך לעשות דבר כזה גם עם שירים לועזיים, אני בטוחה שפה אני אמצא יותר משפטים (מה שכן, תהליך הסלקציה יהפוך את זה לקשה מאוד עד בלתי אפשרי כמעט).

 

אז ככה:

 

1. עברי לידר - "תמיד אהבה":

"ברגעים שטוב לי אני לא יכול לכתוב..."

(מתאים לי, ולא רק לי ככל הנראה, בצורה די טובה. אה כן, שכחתי להגיד חיפשתי יותר בכיוון של משפטים שיכולים לתאר אותי או שהייתי רוצה להזדהות איתם, ולא רק כאלה שגורמים לי להרהר בהם, כי גם כאלה יש לא מעט)

האמת היא שבכלל, השיר כולו נשאר אצלי בראש עוד מהפעם הראשונה ששמעתי אותו, וזה כבר אומר משהו.

 

2. מטרופולין - "היא לא אומרת כלום":

"היא לא אומרת כלום
לא מספרת כלום"

פעם שמעתי כבר מכמה אנשים שונים שאמרו שהשיר הזה מאוד מתאים לי, כאילו נכתב עליי.

המשך השיר, אחרי 2 השורות הראשונות פעם התאים לי יותר, היום אני משתדלת להיות במקום קצת יותר אופטימי, מאשר להיות סגורה בחדר, בשקט.

אבל עדיין אני לא סומכת על אנשים מהר כדי לספר להם דברים. פאק במערכת.

 

3. ברי סחרוף - "חם על הירח":

"ויהיה, יהיה לנו טוב
כשיהיה חם על הירח"

זה מהמשפטים שאולי לא קשורים אליי אישית ממש, אבל אהבתי את שתי השורות האלה גם אם הפרשנות שלי אליהן חורגת משאר השיר.

אני אוהבת אותן, כי הן מזכירות לי עד כמה קשה להסתפק במה שיש לנו, להסתכל ימינה ושמאלה ולראות שהחיים די טובים בסופו של דבר. אנשים שחושבים שרע להם, וסוף העולם מגיע, ומצפים לכ"כ הרבה דברים שיגיעו אליהם שנדמה שבאמת יהיה להם טוב רק כשיהיה כבר כ"כ חם על הירח. (משהו כמו "כשהגהנום יקפא", רק הפוך.)

טוב, אז במחשבה שנייה אולי הם כן קשורים אליי ואל הפרפקציוניזם המוגזם.

 

4. כנסיית השכל - "איך זה מרגיש":

"איך זה מרגיש,
אין עתיד באופק
אין מקום שיש סיבה טובה להיות בו.
איך זה מרגיש,
להיות תמיד בצד
אף פעם לא באמצע
אף פעם לא קרוב מספיק
לא לקחת חלק.

ואין לי חלום
אין לי געגוע שט לי בזמן
שממשיך לנוע"

תקשיבו, נתקעתי פה עם עניין השורות, בהתחלה רציתי לצטט את הבית הראשון, אח"כ חשבתי שהשני דווקא יותר מתאים לי, אבל גם השלישי קשור. אני חורגת מעניין השורות כי זה לא שיר ארוך במיוחד, וכל בית בו, בנפרד, מאוד מאוד גורם לי להתחבר אליו.

עם הכנסייה בכלל יש לי רומן שכזה, אני אוהבת את המילים של כמעט כל השירים של ברמה של 'להתחבר למילים'.

 

5. היהודים - "חופשי":

"והוא חופשי להאמין בכל
בכל מה
בכל מה שהוא רואה
ולהקשיב לרעש ים כחול
זה כל מה
זה כל מה שהוא רוצה
"

האמת היא שזה פשוט גם כל מה שאני רוצה. וחופש.

איזה שיר מקסים. פשוט מקסים. זה מהפזמונים האלה שחושבים "איך לא כתבו את זה קודם?"

 

6. כנסיית השכל - "הלילות":

"ומה אם אומר לך
שהים יפה זאת אומרת נורא
בגלל מה שלא רואים
אבל נמצא בתוכו"

אני חושבת שגם כאן נתתי ביני לבין עצמי סוג של פרשנות שונה מההקשר לשיר, ואולי קרובה, לכן הפעם אני אשתוק ואשאיר אותה לעצמי. זה דווקא מהשירים שאני פחות אוהבת (זה בסדר, אין שירים שלהם שאני בכלל לא אוהבת, יש יותר ויש פחות), אבל השורות האלה מאוד יפות בעיניי.

 

7. עברי לידר - "כמה שאני אוהב":

"וכמה שאני אוהב, אני רוצה גם משהו אחר
וכמה שזה עושה לי טוב
אני אחר כך לא זוכר
"

האמת היא שזאת בחירה על הרגע האחרון, רציתי שיהיו 7 משפטים, אם כבר.

אבל חשבתי על כל מיני שירים של עברי לידר שוב, ומצאתי את השורות האלה, שאין כמוהן מלתאר אותי בחודשים האחרונים, ובשנה האחרונה. הכל היה תמיד כ"כ לחוץ, בכל פעם שהוציאו אותי (בכוח כמעט) להופעות, לסרטים ולשאר בילויים אחרים, בפעמים שכבר הצלחתי להנות באמצע, ההשפעה של כל הטוב, נמוגה די מהר, בין אם מכורח הנסיבות של "החיים האמיתיים אי שם" ובין אם פשוט סתם, כי כזאת אני. אני יכולה ללכת להופעות, להנות ומה שלא יהיה, אני אח"כ אשכח, די מהר, מכל הכיף שהיה, וזה ישאר לו בעבר.

 

 

זהו לבינתיים, אני באמת תוהה האם אני אעשה בהזדמנות פוסט שכזה עם שירים באנגלית, יש כ"כ הרבה משפטים מוצלחים.

בכלל, יש כ"כ הרבה משפטים מוצלחים בכל מקום. כמו שהתחלתי עם "משפטים מסרטים", ויש משפטים מעולים משירים, וגם בספרים, ובכלל בכל מקום.

זה נחמד לאגד אותם מדי פעם.

נכתב על ידי , 2/11/2008 15:06   בקטגוריות שירים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/9/2010 02:30
 





39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)