לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

יום אחד בעתיד, אני אתחיל להתלונן


בעוד פחות משנה, תזכירו לי שאני טיפשה ומטומטמת והכל יכל להיות אחרת.

בינתיים, אני מתכחשת לדברים.

בינתיים גם אין לי חיים (רמז דק לכל אלו שרוצים עדכון: No life, no posts , ככה זה עובד.)

נכון להיום אני :

מותשת פיזית ונפשית

צריכה חיבוק ארוך ואמיתי

צריכה בין היתר איזו מכה בראש, אחת חזקה כזאת, שתשנה לי כמה גישות ומחשבות.

צריכה פאקין' שופינג.

צריכה שינוי

 


 

שאלון + בונוס, מוקדשים לסהר, כי היא ביקשה כ"כ יפה.


עונות וכל הקשור אליהם :

-חורף או קיץ

קיץ
-סתיו או אביב

אביב (!!!)
-ים או בריכה

ים
-פירות של חורף או של קיץ

פירות של קיץ
-חום או קור

חום
בגדים עבים וארוכים או דקים וקצרים

לכל עונה הבגדים שלה. ^.~

סוגי אופי :

-שקרן או כנה ואמיתי

מעדיפה כנות.
-רכלן או לא רכלן

לא רכלן.
-אופטימי או שלילי

אפוטימיות כמובן, זה עדיף בהרבה.
-מצחיק או לא מצחיק

מצחיק
-חכם או טיפש

אני נוטה לשנוא אנשים טיפשים. מצד שני, יש טיפשות שפשוט מצחיקה אותי. אז נלך על משהו באמצע
ביישן או לא ביישן

אני מספיק ביישנית כדי לענות "לא ביישן".

כללי

-דיסקמן א אמפי3 (או אמפי4)

אמפי3 (למי שיש 4 נראה לי בכלל עוד יותר נחמד)
-מיקי מאוס או מיני מאוס

מיקי מאוס
-פרחים או עצים

פרחים
-תנ"ך או ספרות

שאלה מכשילה. נראה לי שלקראת סוף ביצפר, אהבתי את שניהם באותה מידה..
-בנים או בנות

בנים, i guess
-שנה שלמה או שנה מעוברת

מעוברת. (כשמבינים שהזמן טס, כל יום נוסף הוא די נחמד)

נו טוב, שיהיה עוד אחד.

 


1)כמה גינסים יש לך בארון
2 לערך.
2)כמה סריגים יש לך בארון?
תלוי מה מגדירים סריג. בערך 3-4 (רק שזה לא כולל סתם סוודרים וחולצות חורף אחרות)
3)מה אתה אוהב ללבוש כשאתה יוצא ליציאה
דברים יפים.
4)מה לובש ללימודים\עבודה
סתם בגדים פשוטים נוסח ג'ינס וחולצה שנופלת ראשונה מהארון.
5)חטיף אהוב
צ'יפס (פרינגלס)

(אני אוהבת הכל, זה פשוט מה שיש לי כאן עכשיו... P:)
6)ממתק אהוב
כל דבר המכיל בתוכו אחוז לא מבוטל של שוקולד.
7)פרט מה יש לך בחדר
ארון, שולחן, כיסאות... מכונת כביסה, מכונת תפירה... סתם, לא.
אבל אממ... ארון, משהו שהוא בעצם מדף אנקי והוא שולחן בבסיסו, מחשב, מסך מחשב, מודם, עכבר ומקלדת, שידה על גלגלים, פינת מדפים קטנים, מיטה, פסנתר, חלון, 4 קירות, דלת, ספרים, כריות, מצעים, בובות פרווה, כלי כתיבה, איפור, שטויות שאמורות להיות תכשיטים, מראה, דיסקים, דפים, שלט טלויזיה, נרות, פסלונים, צדפות, לקים, בשמים ובגדים.
(טוב, פרשתי בשיא מלפרט...)
8)איזה פריט אתה הכי אוהב בחדר?
וואי, לוידעת.
9)איזה פריט שונא
מראה
10)יש לך תמונות:?ואיזה
אחת די ישנה של סבא שלי
11)פוסטרים?
נופ
12)צבע הקיר?
צ'כלצ' ולבן (שיצבע כנראה בקרוב..)
13)ספגטי שאתה אוהב?
כל אחד שאימא שלי מכינה.
14)בשר אהוב?
עוף.
15)חיה אהובה?
חתולים
16)מה עשית היום?
נשמתי. נסעתי באוטובוס. התעייפתי. הייתי בבית. לא הלכתי לקניון (נו טוב, נלך מחר..)
17)מה אכלת אחרון?
עוגת שיש מתוצרת אימא.




 

 


 

 

נאמ. שישי שעבר (17/2/06) מיסיס ליזממו ואנוכי החלטנו ללכת סוף כל סוף ל"נרניה".

היה כיף.

ופדופילי לגמרי. למרות שלפנינו ישבה שורה כמעט מלאה של אנשים שנראו אפילו יותר מבוגרים מאיתנו. כנראה שמה שהטריד זה חברות ילדות קטנות (גיל 9-10 בערך, נראה לי..) שלעסו פופקורן, וכל הזמן פטפטנו ביניהן בידענות על מה יקרה הלאה בסרט.

אבל הסרט היה יפה ומהנה (:

 

מה שלא היה יפה ומהנה זה 2 דברים: בהתחלה, המקרן לא היה מכוון והתמונה התפצלה ככה שהחלק העליון היה למטה והחלק התחתון היה למעלה.. וזה היה מצחיק ל2 שניות, אבל לרגע כבר חששתי שכל הסרט יראה ככה. נקודה מינוס לקלונוע (רב-חן כלשהו) שבד"כ הוא לא רע כ"כ.

הדבר השני זה- היו פרסומות (האמת, לא יותר מדי) אבל לא היו טריילרים! >.< פאקדמיט. זה אחד הדברים הכי שווים שיש להם להציע בתור הקדמה לסרט. ונכון שאפשר לראות גם באינטרנט וזה.. אבל זה נראה די טוב על מסך גדול.. וחבל שלא היו.. :/

 

 

טוב הממ.

זהו להיום.

אין לכם מושג כמה שעות שינה יש לי להשלים.

ככה שלילה טוב לי, והמשך יום נחמד לכם.

 

 

ביי ביי.

מיצי מיצי.

הללויה.

 

 



נכתב על ידי , 26/2/2006 17:16   בקטגוריות שאלונים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ&rsquo;רנובוג ב-13/3/2006 15:18
 



פוסטיוי.


יש דבר כזה יותר מדי טלויזיה.

עוד לא הגעתי לשלב הזה, אבל  אני יכולה להתקרב.

 


 

"הוט" החליטו שבגלל שאנחנו מנויים אליהם יותר מדי זמן, אנחנו צריכים לשלם פתאום הרבה יותר על הכבלים.

יען כי זאת, אתמול נעשו טלפונים לשם וגם ל"יס". בינתיים, אנשי הלווין (איך כותבים נכון לוויין? ~יותר מדי אותיות בצורת קו ברצף...~) באו עם הצעה זולה בהרבה, מה שאומר, שבהחלט ייתכן ובסוף החודש, נאלץ להגיד "ביי ביי, שלום ולהתראות" לממירי הכבלים (אגב, בחדר שלי יש את אחד הפריטים האלה, שצריך להציג במוזיאון שנקרא "ממיר אנלוגי", נו הזה שהיה לפני כל הדיגיטלים למיניהם...), וגם למודם, מה שאומר יומיים תמימים (לפחות) נטולי אינטרנט (האמת, זה לא כ"כ רע, אבל אני מתחילה פה פוסט בכייני, אז הרשו לי..).

יס גם מציעים תמורת 40 שקלים נוספים בחודש (התחייבות לשנתיים) להוסיף לעסקת החבילה MP4. הממ, זה לא יזיק, אבל לא יודעת עד כמה כדאי. צריך לברר...

בלעכס. התרגלתי לכבלים... אפעם לא היה לנו לווין...

יש המלצות/הערות/הצעות/סתם שטויות בנושא? (כל דבר יועיל...)

 


 

טוב, אז עכשיו, צריך לנצל את "הוט" עד הסוף.

יש דברים שיהיו חסרים לי, אני כבר מתחילה לעשות רשימה:

 

- כמה סדרות באקסטרא-הוט: פיירפליי (אויש, מה אני אעשה בלי הסדרה הזו? :( ), רומא (ואז מה שראיתי רק את הפרק הראשון. לא היה לי זמן אח"כ, ובמילא אמא שלי השתלטה על הסדרה עם השפה הרוסית. סדרות זה לא משהו שאני רואה ברוסית >.<) ועוד כמה ששכחתי כרגע.

- "חברים" בערוץ ביפ. עד שהם שמו סוף סוך את העונה הראשונה.. פרקים שבחיים לא יצא לי לראות. אוף היה מגניב להשלים את הפער שם. :(

- אם כבר ביפ: רנו פסקאל! מודה ומתוודה, אם יש משהו שאני אתגעגע אליו, זה התכנית שלו. גם אם לא ראיתי הכל, ואני לא מתמידה, התכנית הזו תמיד מבדרת אותי איכשהו.

- "בטיפול". אז נגמרה העונה הראשונה. אבל לא ראיתי הכל, וממש בניתי על השידורים החוזרים כדי להשלים את החסר (ואז מה שאני לא באמת משלימה). ואז מה שהצילומים לעונה הבאה יהיו רק בקיץ עד כמה שהבנתי, עדיין, סדרה די איכותית בסגנון אחר, שדי אהבתי.

- הממיר האנלוגי הקטן והישן שמונח על השולחן שלי ומאפשר טלויזיה במחשב. לא שממיר אחר לא יעשה את זה, אבל הוא כ"כ קטן וקומפקטי, וכ"כ ממעיט בערוצים, שהוא לימד והרגיל אותי לא לראות יותר מדי טלויזיה (כי למי יש כוח לצאת מהחדר עד הסלון? ^.~)

 

-המשך יבוא, כשעשיתי אתמול רשימה בראש, זה נראה הרבה יותר..-

 

 


 

לטענת פטל, הייתי היחידה שהלכה לראות את טקס הפתיחה של אולימפיידת החורף.

לא יודעת מי כאן ראה או לא, אבל היה די יפה! (חוץ מבקטעים שבהם כמעט נרדמתי. אבל היי, זה היה בעיקר בנאומים ובעוד קטעים שאני לא זוכרת.)

ראו שהשקיעו לא מעט במופע, ובאמת שיצא אפילו די מרהיב בכמה קטעים.

אבל עזבו את זה, לקראת הסוף, הזמינו את פאבארוטי לשיר.

נדמה לי שזה היה כבר אחרי הנאומים שבהם נרדמתי, ואיכשהו התעוררתי לקראת הקטע הזה.

פאבארוטי שר לו להנאתו. מוזיקה, טונים נכונים, הכל סבבה. מן הסתם, די קר שם בחוץ.

קלוזאפ על הפנים של פאברוטי. הפה פעור (הו שר, אל תשכחו!). פתאום אני שומעת משמאלי את היציאה הבאה: "אבל קר שם! הוא יחטוף עכשיו שפעת!"

גאש. איזו אימא פולנייה יש לי -_-

 


 

אם כבר עוד אולימפיאדת חורף, אני די אוהבת לראות את התחרויות של ההחלקה על הקרח.

ואתמול בערב היה ממש יפה! (כן, כמות מילות התואר שלי מאוד מצומצמת כשזה מגיע לתחומים שאני לא באמת מבינה בהם כמו ספורט, אומנות ושלל דברים אחרים שבגללם בכלל המציאו את מילות התואר.)

~גאוות הזדהות לרגע עם הזוג הרוסי שזכה אתמול בזהב~

הממ. וואו, מה שכן, הייתי בהלם מהמתחרה (משו.. ז'אנג) של הזוג הסיני, אלו שזכו במקום השני.

דאמ, איזה עצבי ברזל. בחיי שלא האמנתי שהיא תחזור לתחרות תוך כמה דקות אחרי נפילה כזו. זה ממש קריפי לראות את זה בשידור חי.. ועוד לראות אותה חוזרת לקרח אח"כ כמעט כאילו כלום לא קרה. (אגב, באמת יותר חכם לראות את התחרויות מיורוספורט במקום מה שמראים בערוץ 2 בערב.)

 


 

אם כבר תחרויות, טלויזיה ומה שביניהם, לא רוצה את הרביעיה שעלתה לגמר של "נולד לרקוד". >.< (ולא, אני לא פקצה כי אני רואה את זה!) דווקא אל ליאור ורונה-לי רציתי להשאיר. כבר העדפתי "להעיף" את מאיה ושי (לא שהם רעים, כל השישיה של חצי הגמר היו מעולים אחד-אחד), פשוט רציתי לראות בגמר את אור, ליאור, רונה-לי ורוני, אבל ככה זה כשנותנים לאנשים בבית את זכות הבחירה. (דמיט עם הדמוקרטיה הזו! איפה הדיקטטורה כשצריכים אותה?)

 


 

אפטר ט"ו בשבט שמח!

(שתיתם 4 כוסות יין לפי מיטב המסורת היהודית? ^.~)

 


 

האפי וולנטיינז דיי

(או: יום אהבה שמח, וכאלה.)

 

מיותר לציין שאני רוצה ילד מכל מי שקורא כאן, דא?

^.~

 


 

הו, נזכרתי -מעתיקה ממיקי, בערך-

 

יום שנה שמח לרשיון הנהיגה החביב שלי!

 

(דא, אתמול לפני שנה עברתי טסט. היום לפני שנה, קיבלתי רשיון רשמית. וויפי ייאי!)

 


 

הממ.. צריך להקדיש לקוקי תמונה, אחרת קוקי תקנא, וקוקי מקנאה זה לא טוב.

במיוחד שסוף סוך יש פוסט בלי שאלון..

 



 

(נו, חזרזיר מאוהב, ברוח היום)

 

מוקדש הפעם לקוקי.

 

(כן, אני עושה מה שאומרים לי בתגובות. מי שדורש הקדשה, מקבל. יש לכם עסק עם חלשת אופי, זה מה שיוצא.)

 


 

בברכת לילה טוב והיזהרו מטלויזיות, הן מאוד לא נעימות כשהן נופלות לך על הראש מבניין רב קומות,

סקאי.

^_^

נכתב על ידי , 14/2/2006 20:55   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/2/2006 20:39
 



שאלון יתום


הוא מסתובב לו פה בישרא.. יום יבוא ואני אמצא את השאלות האבודות שבו. כל היודע דבר על הימצאות כותבו המקורי, מוזמן לשתף. בינתיים, הפוסט הזה יכלול הרבה שאלות, הרבה תשובות והרבה מידע לא מועיל עלי. נו, אבל לזה אתם רגילים מכל פוסט שנמצא כאן.

תהנו.

 

 

1. איך קוראים לך? סקאי

2. למה קראו לך ככה? כי השמיים היו מה-זה יפים באותו יום.

3. אבל למה? כובע.

4. את אוהבת את השם שלך? הוא לא רע.

5. מה השם השני שלך? אני עוד צריכה להמציא אותו. (בא לכם לעזור?)

6. מה השם משפחה שלך? אני מניחה שזה הופך את Night   למעין שם משפחה :P

7. מה השם המלא שלך? נייטסקאי! (לחיי הגאונות!)   (~הערת שוליים לכותבי שאלונים: הנה, זה דבר שלא עושים. לא טוחנים נושא כמו "מה השם שלך" במשך כ"כ הרבה שאלות רק כדי להראות שיש לכם שאלון ארוך. זה מציק -_- אלא אם כן זה שאלון שהנושא שלו זה השם של מי שעונה עליו.~)

8. מי המציא לך את השם? אני (עם עזרה קלה מצד ההתמכרות לאוונסנס בזמנו.)

9. למה? כי אתם צריכים לקרוא לי איכשהו! (ולא, אני לא תמיד באה לבד.)

10. בת כמה את? 18 (תתעלמו מה"חצי, בעצם אפילו אחרי חצי" oO)

11. ועכשיו במדויק: יש פה ברשימות בצד מונה, שסופר את ימי, שעות, דקות ושניות חיי על פני האדמה הזו. לכו תציצו בו.

12. מתי יש לך יומולדת? עוד יותר-מדי מעט

13. בננה או מרשמלו? מרשמלו ! ! !  (שונאת בננות. אוהבת מרשמלו. גי'ש, זה היה קשה.)

14. פטיפון או מיקרופון? פטיפון (כי עדיף לאנושות שאני אשמע מוזיקה במקום שאני אנסה לשיר..)

15. תפוח אדמה או תפוח עץ? תפוח עץ  (אם כי אולי עדיף תופוח אדמה.)

16. אמא או אבא? שאלה מכשילה.

17. אח או אחות? כנ"ל. אח כנראה. (בנות כ"כ אכזריות אחת לשנייה לפעמים -_-)

18. פסטיגל או פסטיבל? פסטיבל (כל דבר שהוא לא פסטיגל! כל עוד זה לא שיר נולד או משהו כזה.. -_-)

19. טלויזיה או מחשב? מחשב

20. למה רוני סופרפלוץ פאקצה? שאלה יותר מסובכת ממהי משמעות היקום. אני חושבת שאם היה גן ידוע או משהו שגורם לפקצות להיות פקצות, היו מבודדים אותו עוד מזמן ומשמידים.

21. מה את עושה עכשיו? כותבת תשובות לשאלון, מפטפטת עם כמות מצומצמת של אנשים ומחטטת בבלוגים. (הו, חיים, היכן אתם? –אנשים העונים לשם "חיים" מוזמנים לשבת בצד ולשתוק, אתכם אני לא מחפשת.-)

22. איפה הרגל שלך עכשיו? איפה אתם חושבים שהיא? טוב נו, אחת על הרצפה, ואחת על הפס הזה שיש בכסא ומאפשר לי לשבת בזוית מאוד נוחה אך כ"כ מזיקה לגב.

23. עשית את זה? לא! זו לא אני! באמת שלא! ~מבט תמים~

24. עם מי? אמרתי לכם כבר שזו לא אני. ~מתחבאת מאחורי עציץ~

25. בגט צרפתי או פודל צרפתי? פודל! XD (~נוסטלגיה~) ... (~ייסורי מצפון~) פודל טעים יותר. בעצם, אני לא תאילנדית- בגט!

26. הידעת? כלב נובח לא נושך.: ברור. הרי אי-אפשר גם לנשוך וגם לנבוח באותו זמן! ג'יש.. הוא קודם נובח ואז נושך. או קודם נושך ואז נובח, תלוי עד כמה אתם טעימים. oO

27. מדונה/ בריטני? מדונה (בימים טובים יותר מעכשיו, האמת..)

28. מה הצבע האהוב עלייך? כחול. זו תשובה אוטומטית. אבל האמת היא שזה די משתנה כל כמה זמן...

29. מה החיה האהובה עלייך? חתולים, I guess...

30. למה מתנחלים שרים בשירים רק את הפזמון? לך תבין מתנחלים... :P

36. איזה בגד את הכי אוהבת ללבוש? פיג'מה!

37. את מתאפרת? לא ממש.

38. האם תשימי פעם ליפגלוס? זה בסדר, כבר עברתי את הגיל שאפשר להתחיל. וזה דווקא די יפה (:

39. יש לך חבר? נופ. :/

40. למה? שאלה מצוינת. נקסט.

42. בגדת פעם? חוששני שלא.

43. האם את/ה חבר/ה אמיתי/ת? לא! *מוהאהאהאהאהא* סתם. אממ.. משתדלת להיות. נראה לי..

44. האם יש לך פיצול אישיות? לי? מה פתאום. אני סתם מכילה יותר מדי תכונות שסותרות אחת ת'שנייה.

45. למה השמיים כחולים? לא הכל כחול! זה רק תא אחד! אפילו חצי, כי הוא משותף עם ליז. והוא רק תכלכל, לא ממש כחול לגמרי. ~מבט תמים 2~

46. אם כשאנחנו מתנגבים אנחנו נקיים, למה מכבסים מגבות? זו קונספירציה של הממשלה כמובן. ושל אבקות הכביסה שרוצות שתכבסו דברים נקיים. *הכניסו שלל רעיונות שנונים כאן, אין לי כוח לחפור.*

47. אם לצב אין שריון זה אומר שהוא הומלס או ערום? הוא הומלס ערום! (ייאיק.) מסכן..

48. מה העניינים? חרא. מה איתכם?

49. מה המצב? זה מרגיש כמו השאלונים הצבאיים האלה, ששואלים אתכם את אותו דבר כמה פעמים כדי לראות עד כמה אתם עקביים. המצב קשה אך יציב, תודה.

50. מה המילה האהובה העלייך? אוי. לוידעת. (ואלו לא מילים אהובות, אלא ניסיון להראות שאני באמת לא יודעת.)

51. מה השם האהוב עלייך? זה חסוי. O_O

52. מה השיר האהוב עלייך? אין רק שיר אחד. 'צטערת.

53. מה את/ה הכי אוהב/ת לאכול? כל אוכל טעים שהוא. גלידה-שוקולד-מאפים טעימים-סלטים ושלל דברים. כל עוד זה מוכן טוב ויוצא טעים, אני אבלוס הכל.

54. את נותנת? כמובן. (עכשיו השאלה היא מה, ואת זה נסו להבין לבד.)

55. היית במסיבה פתוחה במועדון? כנראה שלא.

56. לאן את יוצאת בימי שישי? אם הייתי עונה על השאלון הזה בגיל צעיר יותר, זה היה מביך. בעצם, גם עכשיו. אבל הרשו לי להשתמש בתירוץ הזקנה ולהגיד שאני לא מי-יודע-מה יוצאת בימי שישי.

57. את זוכרת את מס' הבלוג שלך בעל פה? 42664. לכו תהיו פה שנה וחצי ולא תזכרו ת'מספר בלוג שלכם. (סתם, זה כנראה מרוב כתיבת תגובות, ומרוב פעמים ששכחתי לסמן וי במשבצת ששומרת ת'פרטים אז הייתי צריכה לכתוב הכל מחדש. בסוף זוכרים הכל.)

58. יש לך מצלמה בבית? יאפ. אבל אני רוצה לבגוד בה עם דיגיטלית (ו/או שווה יותר).

59. ומיקרופון? טכנית אמור להיות איפושהו. אבל אי אפשר לעשות איתו כלום. הוא לא מהאלה שבאמת מתחברים למחשב.

60. את אוכלת ציפורניים? לא! איכס. חוצמזה, הן צריכות לגדול, והן נשברות מספיק גם בלי שאני אכסוס אותן...

61. זה טעים? לא.

62. נכון שהיהודים שולטים? האמת היא שהיהודים מצליחים בקושי לשלוט במדינה של עצמם, ככה שבכללי, השאלה הזו מעמידה את שלטון היהודים בספק עצום. (ולשאלתכם: כן.)

63. את/ה מנגנ/ת בגיטרה? לא :/

64. נכון שמוש השור שקסי? לא.

65. איזה שוקולד יותר טעים? פרה או קליק? שניהם. (שוקולד זה שוקולד, פור גאד סייק! זה טעים מעצם היותו שוקולד!)

66. ג'ורג' או פיל? שו?

67. גיטרה או טוסטר? חוש ההישרדות של האדם גורם לי לענות טוסטר. לכו תכינו אוכל בתוך גיטרה! אם כי גיטרה משמיעה צלילים הרבה יותר חביבים בד"כ.

68. מה יוצא מחזיר וכלייה? חזיר עם כלייה מיותרת?

69. מיני מאוס או מיקי מאוס? מיקי (~מעניין אם הוא יגנוב גם ת'שאלון הזה~) מאוס.

70. למה ללמה קוראים למה? הכל בגלל האמריקאים האלו! לכו תבינו אותם. הם הרי לא מספיק מקוריים כדי לתת לכוכבי לכת שמות, זה הכל הולך באותיות ומספרים לרוב. הם מצאו חיה לא מוכרת, זרקו סתם אות מהא"ב שלהם (y) וככה קראו לה. בישראל כמובן מעתיקים הכל מאמריקה, אבל בגלל שק' הייתה כבר תפוסה בתור שם לחיה, הם החליטו לתרגם את זה ישירות מאנגלית לעברית, וזו התוצאה.

71. את/ה יודע/ת מה זה בלימפ? אופקורס!

72. רוצה לשמוע בדיחה? כן. ~נראה אתכם עכשיו!~

73. את רואה MTV? מדי פעם

74. מה אומרת המילה WTF? זו לא מילה, כסילים. אלו ראשי תיבות של אחד הביטויים היותר שימושיים בשפה העברית (כן, עברית.)

75. את חוגגת את חג ההודיה? לא. רצח עם של תרנגולי הודו מעולם לא עשה לי את זה.

76. ואת חג המולד? לא ממש.

78. איזה מגזינים את קוראת? חע. לא קוראת. ואפילו את אוסף עיתוני הנוער שתפס מגירה ענקית בארון שלי זרקתי לפני זמן יחסית רב.

80. את מבולבלת? לעיתים. ובמיוחד עכשיו, לאור העובדה שחסרה לי שאלה מס' 79! אני מרגישה מרומה!

81. מה את מרגישה עכשיו? XD אמרתי שאני מרגישה מרומה! תלמדו לקרוא...

82. את משועממת? אני עונה על השאלון הזה, לא?

~  =O חסרות פה שאלות! אני חייבת למצוא אותן >.<  ~

87. ממתי את בישראבלוג? יוני 2004.

89. אם יהיה מפגש ישראבלוג בפארק רעננה את תבואי? יש לשם רכבת? :P

90. מה מפחיד אותך? אני.

91. את אוהבת לענות על שאלונים? אני מאוד מקווה שזו שאלה רטורית...

93. האם לפעמים את מוצאת את עצמך מדברת בסגנון ובקול שלא מתאים לך? כמעט כל פעם שאני מדברת. אני פשוט לא יודעת לדבר! oO

94. מה יותר מגניב? איטצופודרופיה או אנטיטופטורוסיסקוטן? מגניב?! יש גבול למה אני יכולה להיות כדי לחשוב שזה מגניב.

95. הייתה לך תאונה פעם? XD כן. ~blush

97. יש לך גרוש על התחת? לא! תרומות יתקבלו בברכה.. :P

98. את עצובה עכשיו? מצאתם מתי לשאול אותי את זה.. לא ממש.. oO

99. את יודעת שזאת השאלה ה-99 עכשיו? לא זה לא. לאור העובדה שחסרות שאלות באמצע, זו רק השאלה האיןליכוחלספור כמה. רמאים.

100. נראה אם תצליחי לספור כמה שאלות עוד יש עד הסוף? כן, כי אני עד כדי כך משועממת. רמת השיעמום שלי כרגע עומדת על "לענות על שאלון מאוד ארוך שחסרות בו שאלות כדי לא להתמודד עם המציאות" אבל זה ממש לא מגיע ל"לספור כמה שאלות יש בשאלון שאני עונה כדי לברוח מהמציאות". עמכם הסליחה.

101. יש לך פוטושופ? כן.

102. יש לך פלאפון? דא.

103. מאיזו חברה? פלאפון (אסקייפ)

104. מה את עושה איתו? מה אתם חושבים שאני עושה איתו? ~בלינק בלינק~  ^.~

105. כמה פעמים את שולחת SMSים ביום? אממ... מהפלא', די מעט בחודש. ככה שביום זה בערך 0.005

106. כמה החשבון שלך? לחודש הקודם זה אמור להרקיע שחקים ל140-150 ₪. וזה עוד השיא. כי בד"כ החשבון עומד על 0-20 ₪. oO

107. מה יותר טוב? טוקמן או חשבון? עם התכנית שיש לי, חשבון. זה פשוט יוצא לי ממש זול. אבל אח"כ.. בגלל שאני במילא לא מתקשרת הרבה, נראה עד כמה רעיון הטוקמן ודומיו שווה.

108. מתמטיקה או חשבון? חשבון. ובדידים! חה. נזכרתי בזה הרגע, איזו נוסטלגיה. חשבון של כיתה ב' בהחלט עדיף!

109. ביולוגיה או מדעים? מדעים.. משלב הכל ביחד..

111. נכון מספר שאלה מגניב? לא כשאמור להיות כתוב 110, שזה בד"כ המספר שבא אחרי 109. אבל אני לא אתווכח איתכם.

112. יש לך ראש כחול? לאור הרעיון לעשות עם הראש שלי משהו, הוא בהחלט יכול להפוך לכחול. אם הצבע מתאים לי בבגדים בד"כ, למה שלא יתאים בשיער? ^.~

113. נכון שלבר מוח יש הרבה מוח? לא. הוא סתם עשה דילים עם חתחתול.

114. ולבר כוח יש הרבה כוח? לא. הוא סתם סדיסט.

116. האם את שותה? לא כרגע ממש. אבל עקרונית, כן. (wanna buy me a drink? ^.~)

117. האם את מעשנת? לא.

118. יש לך עבר פלילי? לא באופן רשמי לפחות ~מבטים חושדים לצדדים~

119. נראה לך שתגיע לגן עדן או גיהנום? חתיכת דילמה. בגיהנום, עפ"י הבטחה ישנה של השטן, מחכה לי גן עדן (וקיר נוזלי של שוקולד. Don't ask!) נראה לי שאני אהיה מהנשמות התועות האלו שלא יגיעו לשומקום ויהפכו כנראה לרוח רפאים מייללת בתאי שירותים מוזנחים.

120. למה? ככה.

122. דבר 1 שהיית לוקחת איתך לאי בודד: סכין (לא בגלל נטיות התאבדותיות. זה פשוט שימושי.)

123. סדרה מצוירת מועדפת? לוני טונס ושות'. או טום וג'רי.

135. נכון שגילי מארתור מעצבנת? אכן.

136. אם המורה שלך היה מתוודה בפנייך שהוא מאוהב בך מה היית עושה? חע. אין לי מורים עכשיו! הממ.. אני חושבת שזה היה מאוד ספוקי. הייתי בורחת בעיקרון. ומנסה לנצל ת'מצב לטובתי, אבל גם ככה יצאה לי תעודה לא רעה, אז אני מניחה שפשוט הייתי בורחת.

137. אם היית הולכת עם חבר/ה במדבר והיה נשאר שלוק קטן של מים. בכל מקרה אחד היה מת. היית לוקחת אותם לעצמך? וואי.. אתם לא יודעים מה זה מזכיר לי (שמעתי פשוט "מעשייה" עם אותו סיפור בערך לפני שבועיים-שלושה בערך. קריפי) ולא יודעת, כנראה שלא.

138. אם היית מאוהבת במורה שלך מה היית עושה? הממ. הבה נביט. אם זה אותו מורה משאלה 136, אני מניחה שתשובה הייתה התשובה האולטימטיבית שלי לשאלות ה"מה" למיניהן: "סקס פרוע". (מה? זו תשובה שמתאימה כמעט לכל שאלה! נסו..). אבל ייאיק. אני רק נזכרת בכל המורים שהיו לי ואני משתדלת שלא להקיא, אז תעשו טובה, זה לא קורה מחוץ לסרטים אמריקאיים מוזרים, אז צאו מזה.

139. מילוי אהוב בסנדוויץ'? אין משהו מיוחד...

140. מחקתי את השאלה בטעות? לא. אבל מחקת הרבה שאלות אחרות כנראה בטעות (כן אני אובססיבית ואטפל לזה עד סוף השאלון.)

141. אתה מבריז הרבה מהבצפר? נכון להיום, כן. בעצם, לא. זה לא נקרא להבריז, זה נקרא לסיים י"ב! אבל לא הייתי מבריזה הרבה. חבל..

142. מה את אוהבת בעצמך? שאלה מכשילה?

143. מחמיאים לך על זה? משהו.. כל הזמן פשוט.

144. מה אומרים לך? שיואו את..אממ.. לא. עזבי, התכוונתי לזו שלידך.

145. האם קרה לך פעם שחברה ממש טובה ירדה עלייך? ישמצב. oO

146. מה הדבר הראשון שהיית עושה אם היית זוכה בלוטו? מוודאת שזו באמת אני..

147. 50 סנט? שקל תשעים? (בעצם, אפילו זה לא שווה הרבה כיום..)

149.את מצוירת? אולי היה עדיף באמת אם הייתי מצוירת! (~נזכרת בכל מיני ציורים של ליז. בעצם.. איפה ההתלבטות? ברור שעדיף!~)

150. ניסית פעם נרגילה? לא...

151. בנים או בנות? לא יכולים אחד בלי השני.

152. בורקס או פשטידה?בורקס

154.חצאית קצרה או מיני? אם כבר חצאית קצרה, אז עדיף מיני.

155 מכנס קצר או ארוך? ארוך.

156. בגד ים שלם או ביקיני?ביקיני, אם זה מתאים לכן.

157. ביקיני או חוטיני? ביקיני

159. מהו הדבר הראשון שאת מסתכלת עליו בבחור? ממש ראשון, זה פשוט הכל. אח"כ כבר עוברים על דברים.. oO (יכולת הניסוח שלי פשוט מדהימה בשאלות כאלו.)

160. מה הכי חשוב בזוגיות? אהבה..?

161. כמה זמן את/ה רואה מחשב? הא? הממ.. יותר מדי, בכל אופן.

162. כמה זמן את/ה במחשב? כנ"ל. יותר מדי.

163. האם את/ה מכור למסנג'ר? לא ממש מכורה

164. ולאייסי? כנ"ל

165. מי החבר/ה הכי טוב/ה שלך? לוידעת. אין אדם אחד ספציפי שאני יכולה להגיד עליו/עליה הכי טוב/ה..

166. יש לך קראש? נכון לעכשיו, נראה לי שלא.

167. את לסבית? לא.

168. אתה הומו? ראו שאלה 167. ואנוכי נקבה, תודה על היחס.

169. האם כשיש למישו יומולדת את/ה זורק/ת עליו ביצים? לא! מי עושה דברים כאלה?! (בעצם.. רגע... כדאי? ~חיוך זדוני~)

170 האם את/ה נוטר/ת טינה? מבחינה עקרונית ומעשית, יוצא שכן. אבל ממש לא תמיד.

171.מה הצבע שיער שלך? חום

172. והצבע עיינים? ירוק

173. נכון שמרקו רוצה אל אמא? לכו תתווכחו עם ליריקה מעולה של שירי ילדות אהובים.

174. קיבלת מחזור? היום, לא, תודה.

175. מה המשקל שלך? הוא חסוי מפאת חוסר מקום לכתוב אותו. סתם.. אבל כמו בשאלת המחשב: יותר מדי.

176. והגובה? 1.64 מ' אולי 1.65. צריך לוודא את זה באופן רשמי.

177. האם את פרחה? לא.

178. איזה סוג של אנשים את הכי שונאת? אני לא שונאת אנשים. :/ לא תמיד זה טוב...

180. איך שיר נולד? כמו תינוק. אחרי כמה ימים אחרונים, אני כ"כ מבינה את זה. השיר הזה כ"כ נכון...

181. נכון שלהיות הומו זה בסדר? נכון

182. אם לבן קוראים אושר הוא הומו? זוהי טענה שגויה. זה מסוג הטענות החד-ערכיות (ככה קוראים לחרטה הזה? כבר שכחתי..) שיכולות להיות נכונות רק אם קודם אמרו לכם שיש הומו, וקוראים לו אושר. אבל זה לא אומר שכל אושר הוא הומו. משהו כזה..

183. למה בטיולים תמיד מתלכלכים? זו חלק מקונספירציה של מדריכי טיולים. יש להם הסכם עם המוביל הארצי שככל שיתלכלכו יותר תלמידים, הם יעשו יותר מקלחות ויבזבזו יותר מים לכינרת ואז כולנו נמות מיובש. בעצם, עזבו ת'הסכם עם המוביל הארצי. זה אומר שיש להם הסכם עם הפלשתינים.

185. למה הזברה לובשת פיג'מה? כי זה נוח, כייפי וסקסי בטירוף!

186. טושים או צבעי עיפרון? על נייר – צבעי עיפרון.

187. יש לך טמגוצ'י? לא! ואפילו אל היה לי כשזה היה שיא האופנה. ~סניף-סניף. זה נקרא ילדות קשה.~

189. את פאקצה? הממ. רק אתמול בערב נאמר לי שאני פקצה רק כי מישהו החליט שזה שהתנגן לי שיר של רובי וויליאמס, אח"כ של קיילי והעובדה שאח"כ הלכתי לראות "נולד לרקוד" – הופך אותי לפקצה. וול, תגידו לי אתם כמה פקצה אני? (רמז: התשובה היא לא. :P)

190.וואי השאלה ה190.מתרגשת? לא. רק עייפה קצת. זה מתיש.

 

 

 

 

 


 

 

הבטן שלי והגב שלי כואבים באופן רנדומלי, כל אחד בתורו, ולפעמים אפילו ביחד. אני תוהה האם זו לא נקמה משניהם על כך שאילצתי אותם להיפרד אחד מהשני עקב אכילת יתר בימים האחרונים.

אני שומעת אותם מנסים לדבר אחד עם השני.. מרגישה אותם מנסים להתקרב ולא מצליחים.

זהו כאב ההתרחקות.

הו, כמה עצוב. ~סניף סניף~

ופאק, כמה כואב. >.<

מקווה שיעבור עד מחר.

 


 

לשתות הרבה קפה זה רע.

לעבור מכוס בשבוע בממוצע לכוס-3 כוסות ביום זה מאוד מאוד מאוד לא בריא.

לפני כחודש התפרסם איזה מחקר שגילה שקפה מעורר את החשק המיני אצל נקבות.

האותיות הקטנות הדגישו שאלו נקבות של עכברים.

באמת תודה!

(דגלאס אדאמס צדק כנראה. העכברים באמת שולטים ביקום. הם לפחות נהנים יותר מהדברים שמזיקים לנו.)

 


 

 

סקאי, סוגיות לפני שינה, INC

 

חזרזיר. מוקדש ללינה. P:

נכתב על ידי , 10/2/2006 00:44   בקטגוריות שאלונים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/9/2006 17:20
 



Oh, Calamity


(ניתן למצוא קשר ישיר בין הכותרת למצב הרוח הנוכחי, אם כי קשר שכזה לא נמצא לחלוטין בין הכותרת לבין תוכן הפוסט.)

 


 

יש אנשים שפשוט לא מבינים שברגע שהם חוזרים על אותה בדיחה שהיא במקור די משעשעת במשך כל 2 שניות (ואני לא מגזימה, זה באמת היה בקצב כזה), זה פשוט הורס את הבדיחה. הופך אותה ללא מצחיקה, אותם ללא מצחיקים ולפעמים אפילו די מטומטמים.

 


 

I hate stupid people.

אני עוד יותר שונאת אנשים מטומטמים עם יותר מדי סמכויות שלא מגיעות להם.

 


 

אני חייבת להוריד 5 קילו.

אבל אני עצלנית מדי.

כשאני לא אהיה עצלנית מדי, אני אחשוב על להוריד אח"כ עוד 5 (טוב, אולי 3. עם אני אוריד סה"כ 10 קילו יש לי סיכוי קל להיראות קרוב לשלד.)

 


 

אני רוצה/חייבת לשנות משהו בשיער שלי.

אני רוצה אותו קצר (יחסית למה שיש עכשיו, זה נקרא משהו בגובה הכתפיים..) ובצבע אדום-בורדו-מעניין-שכזה-שיש-לי-בראש.

עם הרעיון הדי נחמד הזה יש 2 בעיות עיקריות:

1. צבע אדום מאוד לא יתאים/יחמיא לפנים הבמילא אדומות שלי.

2. שיער קצר ואני זו בעיה. מצד אחד, אני אוהבת אותו כשהוא קצר ורק גזור. את התקופה שממש קצת אחרי התספורת. זה אפילו די מתאים לי לפעמים. אבל מצד שני, אני מאוד רגילה לשיער ארוך. ואין לי טיפת סבלנות לחכות שהוא יתארך שוב. אני אפילו די שונאת את האורך הזה באמצע, שבין הקצר לארוך. כי זה לא יפה עלי וגם אין לי הרבה מה לעשות עם השיער כשהוא באורך הזה.

בלאט.

 


 

אנוכי לא לדעת מה אנוכי לעשות בפורים.

וויץ' איז א ליטל בעיה.

 


 

אנוכי לא לדעת מה אנוכי לעשות בחיים.

וויץ' איז א ליטל וורי ביג בעיה, למען האמת.

 


 

 

 

 

אנוכי סקאי,

Good Night

^_^

נכתב על ידי , 7/2/2006 23:15   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ&rsquo;רנובוג ב-9/2/2006 21:19
 




לישון הרבה זה ממכר.

בחיי.

 

כבר יום שני ברציפות שמתבזבז אצלי בעיקר על לישון הרבה ולא לתפקד יותר מדי.

 


 

נאמ.

החיים שלי לא מעניינים כרגע, אתכם הסליחה על היובש בבלוג.

(מישהו רוצה להמליץ על קרם לחות מתאים?)

 


 

המקור.

 


שמי: סקאי
גיל: 18
אזור בארץ: צפון

זה או זה-?
פורום או קומונה?
פורום
טלפון או פלאפון?
פלאפון
טלויזיה או מחשב?
מחשב
א' או 1?
א
מחנכת או מחנך?
מחנכת (אפעם לא היה לי מחנך, ולאלו שכן היה, זה היה נראה מוזר מדי)
ספרות או היסטוריה?
ספרות
שמפו או מרכך?
שמפו
כדורגל או כדורסל?
כדורסל
להיות עני ואחלה בנאדם או עשיר וחרא בנאדם?
עני ואחלה בנאדם
נביעות או מי עדן?
אין העדפה מסוימת
נינט או שירי?
כנ"ל
סקעת או מויאל?
כנ"ל
יהודה סעדו או עמיר בניון?
אף אחד

הדברים ש...
אני הכי אוהב: שמחה
אני הכי שונא: שקרים
הכי מצחיקים אותי: כמעט הכל
גורמים לי לבכות: כל מיני...

מתי בפעם האחרונה...
בכית: לא זוכרת, האמת.
צחקת: ממש צחקתי, ביום שני בערב. אבל לפני כמה זמן, קראתי משהו משעשע.. נגיד לפני שעה בערך.
אכלת: לפני 3 שעות
דיברת: גם לפני 3 שעות בערך.
צעקת: וואו.. ממש ממש מזמן... גם לא זוכרת.
התעצבנת: מתישהו בחודש שעבר..

האם אתה...
מתעצבן הרבה? לא כ"כ
בוכה הרבה? לא
אוכל הרבה? אולי
שותה הרבה? לא כ"כ
נמצא הרבה שעות ביום במחשב? נראה לי שכן
נמצא הרבה שעות ביום מול הטלויזיה? לא ממש
שומע הרבה מוסיקה? משתדלת
קורא הורוסקופ? מדי פעם
עונה על חידונים? לא תמיד
מקשיב לאנשים? כן
מגן על חלשים? לא תמיד
משוחח הרבה בטלפון? לא
ברוגז עם מישהו? כרגע, לא עד כמה שזכור לי
מאוהב? לא ממש





נכתב על ידי , 4/2/2006 16:55   בקטגוריות שאלונים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/9/2006 19:25
 





39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)