לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

תהיית הרגע








אז... נשים ממושקפות לא יכולות להיות מושכות, הא?

[ותודה למי שזה לא יהיה שהגיע לכאן מחיפוש המילה "ממושקפות" בגוגל, וגרם לי לתהות איך זה קרה.]
נכתב על ידי , 24/2/2010 17:55   בקטגוריות קצרצרים, הרהורים ומחשבות, That was Funny XD  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-12/3/2010 14:18
 



5 סיבות למה היום הזה היה גרוע:



- לא הספקתי לעבור על כל החומר למבחנים שיהיו ביום ראשון. (רציתי לסיים היום לפחות את הרוב כדי להתחיל לתרגל)
- אימא צריכה את המחשב לעניינים של עבודה, הפעם באמת דברים חשובים. וללמוד בסלון/על הספה זה לא נוח, לא כיף ולא מועיל בכלל.
- בלי קשר לנ"ל ובלי קשר לבאים, מצאתי את עצמי פשוט במצב רע גרוע להפליא, למרות הקפה עם גלידה ששתיתי בבוקר.
- הגעתי למסקנה שאני שמנה, ומכוערת, ואף פעם לא באמת אהיה מרוצה מהחיים.
- מצאתי (בלי לחפש, שידרו ביס 1) סרט גרוע, אבל ממש גרוע שג'וני דפ משחק בו. הוא כ"כ גרוע שלא ידעתי אם לצחוק או לבכות מרוב הפיגור המתפרץ ממנו. אני חושבת שזה הסרט השני אי פעם (אחרי זה) שלא ננתי לו צ'אנס ולא טרחתי לראות עד הסוף, אפילו לא עד האמצע.


עכשיו, ניסיתי לחשוב גם על 5 סיבות שהיום הזה היה בסדר, אבל עכשיו גם גיליתי שהשתנה אצלי (מסתבר שזה היה הדרגתי) ה-layout של הפייסבוק, ועכשיו גם הוא גרוע.

אבל אם ננסה בכוח אז:
1. ***:  :D:D:D
I love you


ופה זה נגמר.
נכתב על ידי , 10/2/2010 01:30   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-15/2/2010 13:48
 



זה לא שיש לי יותר מ-5 דקות



אז מחר מועד א' בענ"ת, ואני מרגישה כמו לפני המועד ב' (לא ניגשתי לא') של מבל"ס, שזה בקיצור: המממ הנושאים כאן ממש מעניינים. למה אני לא מצליחה לפתור לבד כלום?!
אה כן, כי בכלל כל השאלות הן אקראיים, הסתברות ועוד דברים שלא טרחתי ללמוד מספיק בזמנו ועכשיו הולכים לדפוק אותי למרות שאני מבינה את העקרונות לא רע בכלל.

ובכלל, שיחה שהתחילה מ"למה לא למדתי טוב מהסמסטר הראשון?" עם ה+1 נגמרה עכשיו בקטע נוסטלגי שגרם לשנינו לחייך ללא הפסקה. אני רוצה לתת לו חיבוק ענקי וחבל שלא אראה אותו כמו שצריך עד סוף השבוע הבא. (אולי בחמישי הקרוב, אבל גם זה לא להרבה זמן).
הוא היה כאן רוב השבוע שעבר, והיה נחמד, למרות שהייתי צריכה ללמוד. מיותר לציין שבמקום זה התעסקתי בדברים והכנתי עוד עוגיות ומה לא.
והיה כיף, ואני כבר יומיים מתנהגת כמו בחורה טיפוסית וקיטשית וחושבת לעצמי רק על כמה כיף לי כשאני איתו והרבה בלה בלה בלה קיטשיים שהבלוג הזה הוא בהחלט לא המקום בשבילם.
בכל מקרה, הלכנו עם הארי לגלידה בזיו בשבוע שעבר. היה נחמד. ואני עדיין חייבת לספר על איזה כיף היה בסוף ינואר. אבל באמת בפעם אחרת.
מחר שני מבחנים, ובראשון שאח"כ 2 מבחנים, ורק אלוהים יכול לעזור לי, כי מכונת זמן עדיין אין.

עוד דקה, הצילו!
הממ... אה, כן. קר לי. ואין לי מושג איך אני אתעורר מחר ב-7 בבוקר.

21:30.

לילה טוב.
נכתב על ידי , 7/2/2010 21:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/2/2010 00:45
 





39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)