לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

דברים לעשות מחר


 

אני פשוט מעט סנילית לאחרונה, אז לפני שהחודש מתחלף, אין לי כוח לראות את הפוסט הקודם בראש החודש, ומצד שני, אין לי כרגע זמן לכתוב פוסט מלא על הימים האחרונים.

אז יהיה כאן מעין memo לעצמי לגבי מספר דברים מעטים שיש לי לעשות מחר.

 



 

דברים לעשות מחר:

- לקום בבוקר, לגלות שאני במחזור, לבכות על מר גורלי, להתעשת ולהיזכר בפריט הבא

[יותר מדי כאב לי הגב היום, ומחר יום שישי, רוב הסיכויים שזה באמת מה שיקרה]

- להגיע לביצפר בזמן (כלומר, בסביבות 9:20) , לכתוב מתכונת בחיבור במשך 3 וחצי שעות

- להגיע הבייתה, להשלים שעת שינה (כי היום מעבירים לשעון קיץ >.<) ובעיקר לנוח

- לכתוב פוסט שמסכם את השבוע!

- להעתיק כמה דברים שחירבשתי עם ליז במהלך השיעורים בימים האחרונים, לגרום לה לסרוק כמה ציורים שנמצאים אצלה.

- להתחיל ללמוד למתכונות בפיסיקה ומחשבים.

- להכין עבודה במחשבים, שהייתי אמורה להגיש היום, ביום ראשון שעבר, לפני שבועיים ולפני חודש [זו אותה עבודה, פשוט דחיתי את ההגשה..]

 

- לעשות מעשה אחד שיגרום לאנשים אחרים להרגיש טיפשים, אחרי הכל, ה1 באפריל מחר:

April Fool's Day

והוא סוף סוף יוצא ביום שיש ביצפר [לעומת היותר מ6 שנים אחרונות שהיה עליו חופש פסח.]

 

טוב, בעיקרון, נדמה לי שזהו.

 

ביי ביי לכם.

לילה טוב!

 

 



נכתב על ידי , 31/3/2005 20:22   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קליאו ב-1/4/2005 23:36
 



שלום לוליפופצ'יק יקרה שלי, האם את רוצה ורד בתחת?


ליז מהבית של עדן (16:32) :

שלום לך לוליפופיק שלי!

ליז מהבית של עדן (16:33) :

מה שלומך כוסית?

ליז מהבית של עדן (16:34) :

רוצה לעשות לי באראן?

נווו יענו כבשה קטנה ממין זכר....

ליז מהבית של עדן (16:34) :

את יודעת שאני יובנולאס?

נראה לי שכן....

ליז מהבית של עדן (16:34) :

צ'או...

קאקו..

מוו... מוו....

 


 

נאמ, נחמד לגלות הודעות כאלה כשאני חוזרת הבייתה.

 

 


NightSky (19:52) :

הייתכן ובמקרה היית היום אצל עדן?

~MoonLight~ (19:53) :

לייק דההההה...

~MoonLight~ (19:53) :

מה לא ברור?

~MoonLight~ (19:53) :

לוליפופצ'יק יקר?

NightSky (19:53) :

אהה..

 זה מסביר בהחלט את ההודעות המוזרות שהרגע קיבלתי....

 

וברור ביותר

;-)

 

לוליפופצ'יק??

כן.. מקורי בהחלט..

~MoonLight~ (19:55) :

לוליפופ... כינוי של אחת מהפקצות של עדנה, לא זוכרת של מי....

פשוט זה נשמע מוזר, ואיכשהו הגענו ללוליפופצ'יק...

NightSky (19:55) :

פחחחח

הו, וול

ולמה יש לעדן פקצות באייסי?

~MoonLight~ (19:55) :

לילט, נגה ויתר ה"חברות" שלה...

~MoonLight~ (19:55) :

ליטל*

~MoonLight~ (19:55) :

בלעעע...

NightSky (19:56) :

אהההההההההההההההההההההה

נו, כמה צפוי

:-P

~MoonLight~ (19:59) :

שאלה קיומית לי אלייך:

כמה פרעושים יש לשמינית של כלב נובח?

NightSky (20:00) :

XD

זה לא היה כמה פרעושים יש על שמינית זנב של כלב שהוא רק 0.1 אחוז נובח?

 

כלב נובח אינו נושך, מה שאומר שהוא לא עצבני, ככה שאין לו פרעושים

:-P

~MoonLight~ (20:01) :

את בטוחה?

כי עובדה שאני לא עצבנית, אבל נושכת וכנראה גם בעלת אחוז מסוים של פרעושים בתוספת כינה נחמה אחת....

NightSky (20:02) :

אז זה פרעושים או כינה נחמה?

[או שזו כינה נחמה באורגיה סוערת עם הפרעושים, כאשר הנביחות מהוות רעש רקע להסתרת מטרותיה האמיתיות?

[בלאט, ההשפעה מאתמול כנראה לא עברה עד הסוף..]

 

ולמה את נושכת?

~MoonLight~ (20:04) :

אין לי מושג בקשר לאורגיה...

אני מקווה מאוד שזה לא המצב (מצבי, דוסתי היקרה, כבר השתפר אז אני לא סוטה לגמרי היום... רק קצת... ;-) )

ולמה אני נושכת את שואלת אותי....

כי זה כייף... לייק דה כזה כאילו... וכי אני די רעבה...

NightSky (20:05) :

קצת זה בסדר...

 

כן, אני יודעת שזה כיף!

[במיוחד אחרי שנשכתי את עדן]

ואת מי את נושכת?

~MoonLight~ (20:06) :

את אולקה, וגם כל דבר שזז, לא זז, יכול לזוז אבל לא משום מה לא רוצה, בעל תחת או שהוטרד ע"י לנה...

NightSky (20:07) :

אם הוא בעל תחת, אני חוששת שאין צורך להוסיף את האחרון, כי לנה בתוך הספיקה להטריד אותו..

 

~MoonLight~ (20:09) :

וואלה נכון!

דרך אגב: מה לדעתך הקטע שלה עם תחתים (או איך שלא אומרים תחת ברבים) של אנשים?

זה כבר מתחיל להפחיד... במיוחד אחרי הסימן הכחול שיש לי עכשיו, ושרכשתי הודות ללנה...

NightSky (20:10) :

:-P

זה מסוג הדברים שקשה לנחש לבד...

צריך לשאול אותה...

כל אחת ומה שעושה לה את זה...

~MoonLight~ (20:10) :

העניין הוא שאני כבר שאלתי אותה, אבל היא רק הסתכלה עלי ואחרי שתי שניות אמרה:

תחזרי שוב על השאלה, כבר שכחתי מה שאלת אותי...

NightSky (20:11) :

אהההההה

טוב, אז זה בטח משהו חסוי...

אולי חייזרים תקפו אותה באמצע הלילה וציוו עליה לתקוע דברים חדים בכל התחתים ביקום, כדי שיהיה להם יותר קל להשתלט עלינו

Oo

 

~MoonLight~ (20:15) :

יש מצב...

נראה לי שאנחנו צריכות לעצור אותה ולהציל את העולם!

הולך?

NightSky (20:15) :

הולך!

ואז נשתלט עליו לבד

:-P

 

~MoonLight~ (20:16) :

נכון!

מועחעחעחעחע.. קחי קחה קחו.... אפצ'ייייי.... אפצ'ווו.. מועחעחעחעחעחע...

~MoonLight~ (20:16) :

]:->

NightSky (20:16) :

;-)

 

wheeeeee

טוב, אז איך אנחנו עוצרות את הלנה שלנו?

 ~MoonLight~ (20:17) :

שמשידות את כל התחתים ביקום כדי שהיא לא תטריד אותם?

~MoonLight~ (20:17) :

משמידות*

NightSky (20:17) :

המממ זה לא יהה קצת מסוכן/מגעיל/קשה/מוזר?

~MoonLight~ (20:18) :

אהההה... אופסי... את צודקת....

~MoonLight~ (20:18) :

אז מה נעשה?

ממהההההההההההה???????????

NightSky (20:19) :

המממ

בת'כלס, צריך להשמיד את כצה והחייזרים, אבל זה קצת סאדיסטי גם. חוצמזה- לפי המשימה שנתנו לה, כנראה הם גם חובבי סאדו, ככה שיהיה קשה להרוג אותם ככה...

 ~MoonLight~ (20:20) :

נכון....

אז אולי פשוט נעזוב את רעיון ההשמדה ונצטרף אליהם... אל כוחות האופל....

אני אביא עוגיות...

;-)

NightSky (20:21) :

אבל הם לא כוחות האופל!

אנחנו כוחות האופל!

הם סתם וונאביז...

:-P

 

~MoonLight~ (20:21) :

אז אני אביא להם פיצה במקום...

וואנאביז אוכלים פיצה, נכון?

NightSky (20:22) :

מממ.... יש מצב!

כולם אוכלים פיצה.

אז כנראה שגם וואנאביז.

~MoonLight~ (20:24) :

אז נגרום להם לעבור לצד שלנו, הם יהפכו לאוויל גאייז

)GUYS(

מועחעחעחע...

ואז אני אמלוך על העולם, את תיהיה אלוהים ולנה תוכל להטריד כל יצור (כמעט) בעל תחת...!

~MoonLight~ (20:24) :

תיהי*

NightSky (20:25) :

sounds fair enough!

 

 

נכתב על ידי , 30/3/2005 20:20   בקטגוריות Moonlight&NightSky cooperation INC  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sky ב-1/4/2005 14:39
 



ארג!


הרגע בזבזתי קרוב לשעתיים בנסיון לתעד את אירועי היום.

הפוסט לא נשלח.

ולא, לא שמרתי הפעם.

 

ארג.

>.<

 

מרפי טיפש!

 

ולא ,אין לי כוח לשחזר עכשיו.

 

רק שתדעו שנרצח לו פוסט על יום הזוי בטירוף, שגרם לי להסיק שעונת הייחום פועלת גם על בני אדם, אחרת אין שום הסבר הגיוני לכמות השטויות והדברים ההזויים שנפלטו מהפיות של חברותיי וגם שלי.

 

 




4 נקבות מיוחמות מחפשות אימוץ.

מישהו מעוניין?

^.~

נכתב על ידי , 29/3/2005 17:58   בקטגוריות שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sky ב-3/4/2005 22:40
 



פתטי


אין לי רעיון כ"כ למה לכתוב, אז אני אתחיל ונראה..

כנראה זה הולך להיות פוסט סיום החופש שמקדים מעט את זמנו.

 

וול, אז..

נכון שיש את האנשים האלה, שברגע שמתחיל חופש, הם כבר יודעים מה הם עושים בכל שניה, וגם אם לא, זה ממש לא משנה, כי במילא כל שנייה בחיים שלהם עמוסה במליון דברים, פעילויות שוות, ובקיצור- הם עושים כיף חיים?

טוב.. אז ככה..

אני, סקאי, ואני לא אחת מהאנשים האלה.

ברגעים אלה ממש אתם יכולים להתחיל עם הרחמים עליי.

אבל אני מניחה שלא תעשו את זה.

אני גם מרשה לכם לא לעשות את זה מהסיבה הפשוטה שאני די טובה בזה בעצמי.

אמנם רחמים עצמיים זה שיט, ואני משתדלת לא לשקוע בהם בד"כ, אבל דמיט- כמות הכיף שאני סופגת, קטנה מחופש לחופש, בכמות עצומה.

חופש הפורים הזה, זה הדבר הכי פתטי שהיה יכול לקרות לי.

עשיתי בדיוק- כלום!

נאדה!

אני אפילו לא זוכרת פעם אחת שיצאתי מהבית ב3 ימים האחרונים.

זוכרים את הרחמים ממקודם? האלה שאפילו לא חשבתם על להביע?

כן. כאן זה המקום להתחיל.

אה, ואתם גם יכולים להפסיק, בדיוק מאותה סיבה ממקודם.

וול, אז היה מפגש מהולל של ישרא. לא באתי, ונגיד שהתירוצים, שהיו בעיקר בשביל עצמי, אכן מוצדקים, זו עדיין לא סיבה לא לעשות כלום.

אתמול רציתי שק אגרוף. מהסיבה הפשוטה שהייתי חייבת להוציא אנרגיות על משהו.

הרגשתי כמו העכברים האלה, ששמים בתוך כלוב קטן, עם קצת נסורת למטה, 2 מיליגרם מים כדי שלא יתייבשו, וגלגל אחד באמצע, כדי שכאילו-יבדרו-את-עצמם.

אז כן, גם להם נמאס בשלב כלשהו מהגלגל פלסטיק חצי מתפרק ששמים להם כדי שיהנו.

וגם האטרקציות בבית שלי שואפות לאפס.

מהמחשב די נמאס אחרי כמה זמן. לעשות עבודות לא במצב רוח שלי, למרות שכנראה מחר אני אצטרך להידפק איתן, וגם לבהות בטלויזיה נמאס אחרי שחורשים על כל הסרים שיש שם להציע.

כן, תאמינו לי שלראות "אמריקן פאי 3" או "אוסטין פאוורס" בחברת אמא שלי, יכול להיות משעשע בהתחלה, אבל זה לא בדיוק מה שמתחשק לי כרגע.

הייתי צריכה לבוא לליז אתמול, או היום. אבל כל פעם שניסיתי להשיג את לנה [כי בת'כלס רציתי לבוא יחד איתה.. ענייני ערפדים שכאלו...] או שהיא לא ענתה לטלפון (ולצערי הפלאפון שלה חצי גוסס) או שבדיוק בשנייה ששלחתי לה הודעה- היא החליטה להתנתק מהאייסי. הו, איזה יופי!

ומחר? אני אפילו לא רוצה לפתוח את הפה. יש לי להכין עבודות במחשבים, אזרחות ותנ"ך. ללמוד למבחן באזרחות, שלא נדבר על רצף המתכונות שמתחיל באפריל, שהיי, זה בדיוק עוד כמה ימים!

אאאאאאהההההההההההההההההההההההה!!!

אז נכוווווווווווון [כן, אני מרשה לכם לקרוא את זה בנימה של חלי מ"ארץ נהדרת"] שחופש זה בשביל כיף.

ו-נכווווווווווווווווווווווווווווווווווון שאפשר גם לנצל חופשים בשביל לצבור אנרגיות לזמן הקרוב.

אבל משום מה, יש לי תחושה שאחרי שפספסתי את האופציה הראשונה, גם את השנייה לא ממש ביצעתי.

מה יהיה איתי, דמיט?

אוי לי אם הקיץ ייראה ככה. [לגבי פסח אני כבר אשתוק]


אם כבר קיץ-

ציפיות יש רק לכריות!

[עזבו, אני אבין את עצמי..]


אה, ופורים עצמו היה כיף, תודה ששאלתם.

התחפשתי למוזה יווניה.

כן, כן, האלה שנותנות השראה כביכול? אז בת'כלס הן הבנות של זאוס ועוד אחת עם שם די ארוך, שאם ממש תתעקשו אני אעתיק לכאן.

חיטטתי בכל מיני אתרים וחיפשתי חומר על אלי יוון והנספחים שלהם.

במקור, הייתי אמורה להתחפש לאת'נה- אלת החכמה והמלחמה ביוון. [ברומא היא הייתה מינרווה, סתם.. טריווית הארי פוטר, לחובבים.]

אבל זה כלל יצירת כידון ושריון עגול די גדול, מה שאמר: המון עבודה, בשביל משהו שייזרק לפח אחרי 5 דקות.

אז בא הרעיון של המוזה, שכלל בסה"כ משהו די קטן, כשהתלבושת נשארת אותו דבר.

אז אמא שלי ואנוכי הצלחנו לעשות משהו שיכול להזכיר נבל קטן.

חשבתי בהתחלה להיות מוזת מוזיקה, או משהו בסגנון. עד שברוב טימטומי נזכרתי שאין מוזה למוזיקה. אבל יש מוזות לשירה. וזה ממש יתאים לי.

אחרי שהתחפושת הייתה כבר מוכנה, מצאתי את התמונה הבאה, באחד האתרים, כאן ציירו את ארטו, מוזת שירי האהבה. המעניין הוא, שאחרי שסיימנו לתפור ולעשות את התחפושת (סיימנו עלק, אמא שלי עשתה כמעט הכל), שמתי לב שיצא לי ממש דומה לתמונה. [את התמונה מצאתי כשהכל היה כבר מוכן!]

 




בביצפר היו תחפושות ממש שוות. להתחיל למנות את כולם יעשה להן עוול, כי יש דברים שצריך לראות כדי להבין.

לפי מיטב הבנתי, במרכז הארץ [אופס, הרגע חשפתי פרט חשוב, שאני לא משם! P: סתם...] היו מלא פקצות, שהתחפשו בעצם לפקצות. או למלאכים/שטנים/פרפרים ושות'

אין לי מושג מה הלך פה בסביבה, אבל בביצפר שלי אחוז התחפושות הנדושות היה לא כזה גבוה, והיו מלא אנשים שעשו דברים מקוריים ויפים. אני מתחילה לחשוב שנחמד כאן בסופו של דבר.

קיבלתי את המשלוח מנות הכי שווה בכיתה! [בטח בגלל זה נדפקתי עם חופש מעפאן]

השנה הייתה דרך חלוקה מוזרה ביותר, בה פשוט אחת הבנות שלפה שם, ונתנה לאותו ילד את המשלוח שהיה הכי קרוב אליה בשולחן, באופן רנדומלי ביותר. זה קצת מוזר, אבל חפיף. קיצר, יצא איכשהו שעמדתי בין 2 שולחנות וכמה ילדים, ביניהם שוקי ולנה חסמו לי את היציאה, וכך קרה שאחרי שקיבלתי משלוח משלי, לא יכולתי לצאת וחיכיתי עד ששוקי ולנה יקבלו משלוח גם, כדי שיזוזו ואני אוכל לנשום [לכל הפחות]. בכל מקרה, קיבלתי משלוח סביר לכל הדעות. אפילו אחד שהייתי אומרת עליו סבבה! עם מלא דברים טעימים בפנים, ארוז בנייר עטיפה חמדמד, אבל בגודל יחסית קטן. אחרי שהצלחתי לצאת, הלכתי להביא את המשלוח שהוגרל לא' בעל העצם השבורה [כי הוא ישב מאחורה, ואני הייתי ליד הזו שמחלקת, אז לא היו לי הרבה ברירות] ואז הלכתי לצלם את יוני וטל, שהתחפשו לכושים מהסבנטיז, ויצא להם מדהים! נותרנו לא הרבה ילדים בכיתה ואחרי שצילמתי ראיתי את האורקית מתקרבת אליי ומנסה לתקשר איתי [אני שונאת שהיא עושה את זה!] : "את... התחפשת לאלו... נו... אממ.. מטרויה! נכון?" ניסיתי למלמל משהו על ההבדלים בין מוזות, אלים, וסתם שחקניות עם אובר מייקאפ על הפרצוף, עדשות מגע ומראה אלוהי שמקנה להן המאפרת. והאורקית ניסתה כמובן להמשיך: "זה... מאוד מתאים לך לאופי! " כאן כבר רציתי שתעוף לי מהפרצוף [כי יוני וטל המשיכו עם הפוזות, ומישהו היה צריך לצלם את זה!] וגייסתי את כל חוצפתי ואמרתי לה: "אני יודעת!" P: לקחתי את מצלמתי והסתובבתי ממנה. אחרי הצילום האחרון ראיתי את מעין נושאת משהו אדום בידיה, באה לעברי ואומרת: "סקאי, נכון קיבלת משלוח קטן?" .. פה ניסיתי להגיד לה משהו, אבל לפני שהספקתי למלמל, ולפני שאפילו פתחתי את הפה, היא דחפה לי ליד את המשלוח שא' הביא ואמרה לי לעוף מהכיתה לפני שהאורקית ניגשת אליי.

וכך עשיתי.

וטוב שכך!

כי אחרי כמה שניות קלטתי שקיבלתי את הדבר הכי שווה בכיתה, ולו לפי גודל האריזה!

א' הביא משלוח מנות בתוך קופסת קרטון לא קטנה בצורת לב אדום, עם לבבות עליו, שכאילו-מנצנצים באור בזויות שונות. לא עזתי לפתוח את זה עד שהגעתי הבייתה. בבית גם גיליתי שהוא כתב ברכה ממש מגניבה ומשעשעת! [שתצטרף לאוסף הברכות שיש לי אי שם בחדר]

בינתיים, ליז הייתה בקריז [הייתי חייבת חרוז!] כי היא קראה לי כל הזמן הזה לצאת, וכולם חיכו לי כמה דקות ארוכות. אבל יצאנו יחד החוצה, והתחלנו להסתובב וגם להצטלם.

אחרי כמה פוזות, עדן התחילה לצעוק בכל האיזור: "אני רוצה את קלסו! אני רוצה את קלסו כאן ועכשיו! תביאו לי את קלסו!"

בקלסו נתקלתי עוד ממקודם, הוא נכנס לכיתה שלנו במלוא הדרו וגובהו נושא על ראשו פאה בלונדינית שמונחת בצורה עקומה ביותר, לבוש בחצאית מיני שחורה, חולצת רשת, וחזיה מינימלית שחורה לתוכה הוא דחס שני כדורים לבנים. אני חייבת להודות שהמראה הזה הימם אותי למשך כמה רגעים. ניסיתי לצלם אותו עם ביפ [לא כי רציתי תמונה של ביפ, פשוט איכשהו הייתי חייבת לגרום לקלסו לעמוד במקום ולהסתכל למצלמה, כי הוא כל הזמן הזיז את הראש לכל הכיוונים]. מעניין איך התמונה יצאה.

בכל אופן, אחרי הצרחות של עדן (אותן אני אזכור לעד) סיפרו לי שקלסו לא היחיד, אלא יחד עם עוד 2 בנים הם התחפשו לסרסור עם 2 נערות הליווי שלו. מקווה שהתמונות יצאו טוב, כי זה היה פשוט ענק!

 

לאחר כמה זמן, כשלא נשאר הרבה מה לצלם, עלינו למקדונלדס, להתנחלות המסורתית. נשארתי בסוף עם אלן ולנה, כי לנה הלכה לפתח פילם וחיכינו לפיתוח. בתמונות שלה יצאתי פיכס. אז נחכה לפילמים האחרים.

אגב- שימו לב למאורע ההיסטורי- נתתי לאנשים לצלם אותי! רוח השטות של החג אכן השתלטה עליי.

אבל גם התנקמה בי, כי יצאתי זוועה.

אבל אני אשאר אופטימית, שלא כהרגלי, כי יש עוד 3 פילמים לפיתוח [שלי, של ליז ושל אלן, אולי היכנשהו שם יש אולי תמונה אחת לא גרועה שלי.]

 

שתהיה לכם שארית חופש שמח, וחיים שלווים!

לאב יו אול

(היי, תראו מה הצלחתי להכין, ואל תשימו לב לעובדה שיש שם כמה פאקים שלא הצלחתי לסדר) :

 



נכתב על ידי , 26/3/2005 20:10   בקטגוריות שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-28/3/2005 21:53
 



שאלות או לא להיות


 

עוד מספר שאלונים הצטברו לי, אז החלטתי לשים כאן!

 

תהנו! [וכרגיל, אתם מוזמנים לספר מה יצא לכם בשאלונים האלה]

 


 

 

How Chicken are You?


You are..
A Little Chicken!
You're a bit chicken... you take some risks, but anything worse than a poodle scares you. You're more likely to die of fear than a skydiving/bungee jumping/shark swimming accident :)


מה הפוזה שלך?



(שאלון לא משהו האמת, אבל העיקר הכוונה)

 


 

What Passion Burns In Your Soul?

The one passion that deeply burns in your soul is that you want the world to be a better place! You love nature and... Well... Basically everything on this earth! Your conquest is to try and make everyone realize the beauty around them, but most just laugh at the idea or say you're crazy. But... Who cares what they think? You're a sweet, sensitive person who strongly stands behind your own, or others beliefs! You are usually the leader of the pack, not taking crap from others and showing everyone your power. You believe the world should be filled with people who really, truely appericate it... But then... The only person that would be left you be you! Your scantuary is anywhere outside where you can enjoy what mother nature gave you. A bliss... Keep enjoying life and help others realize the awe in nature! I guess there really is such things as having green thumbs :D

 


?Which Alcoholic Drink Are You


יאמי!


What kind of masks you hide behind?


 



You hide behind The Shadow Mask, you don't like to be in the spot light, you like to hide from everybody and just be alone, you think you put yourself in this position with your own will but the truth is that people made you go there, you don't trust people any more though inside you there is a voice screaming to go out and see the light, you look for some one who understands the real you, some one loves you unconditionally, if you were looking for some one to talk to, i'm all ears


Which colour of Death is yours?

 

 



אחרי שינויים בכמה תשובות יצא לי גם זה:

 



נכתב על ידי , 25/3/2005 17:07   בקטגוריות שאלונים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-28/3/2005 21:51
 



רק כי גם לי בא : פוסט תמונות שכזה


שוקי שלח לי אתמול עוד תמונות מהמצלמתשוקי שלו בפלאפון

אז החלטתי לשים כאן.

 

[כן, אני עצלנית ואין לי כוח לכתוב פוסט ענקי על פורים]


 

 

שרשרת "שר הטבעות" של ליז

 

 

 

טבעת שלי - כי השתעממתי בשיעור הבעה :/

 

 

 

תליון חמוט של שדון, שייך לליז

 

 

 

כשליז חולה, אז יש לה שמן (שיש גם משחה כזאת בעצם) שהיא שמה כדי לפתוח את האף או משהו. קיצר, זה דבר מסריח ביותר, שצריך להיזהר שלא להיתקרב אליו! (הדבר היחיד לזכותו הוא שהוא באמת עוזר איכשהו. כל הוירוסים מפחדים מהריח ובורחים)

קיצר, מובאת לכם תמונה כדי לדעת למה לא להתקרב:

 

 

 

הכישרונית בפעולה:

 

 

 

 

תפסתי את הטוניקה (הפנים טושטשו), ביום שבו היא נראיתה מאוד "פרודו באגינס סטייל", עם החולצה הזו, והמשו-כאילו-גלימתי שלה.

לשיפוטכם:

 

 

 

שוב השחתת רכוש ביצפר:

 

 

 

הפוסט הארוך, איך שהוא נראה על הנייר:

1- נדמה לי שהכל נכנס.

2- חצי עמוד

 

 

 

עין של ליז:

 

 

 

העין של עדן הביגימוטיקית:

 

 

 

 

my shoes

 

 

 

גרב מפוספסת, שאריות חצאית שחורה ונעליים דוסיות :

 

 

 


 

פורים שמח!!!

 

 

 

נכתב על ידי , 24/3/2005 21:45   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., סתם כי בא לי לעדכן.., "אני מצלמה!"  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sky ב-25/3/2005 20:37
 



מישהו מעוניין לחטוף אותי?


פליז?

 

פריטי פליז?

 

חשקה נפשי למצוא את עצמי מחר בת"א.

 

ואפילו היום שלי פנוי!

(בהתחלה היה אמור להיות לי שיעור מוזיקה אי שם בצהריים, אבל הוא היה היום בערב בסוף..)

 

ואני אפילו מרשה לכם לחטוף אותי!

 

באמת!

 

מישהו מתנדב?

 


 

זה ממש מציק, במיוחד שב10 הימים האחרונים יותר מדי אנשים הזכירו לי את העובדה שמחר עזריאלי יהיה מפוצץ בעשרות רבות של אנשים שהולכים לפגוש אחד את השני ממקומות שונים ומשונים,  ושאלו אותי האם אני אבוא.

אבל מה אכפת לי? הייתי אמורה ליסוע לת"א עוד מזמן ובסוף לא נסעתי.

יש לי אנשים לפגוש, דמיט!

אני רוצה ת"א!

אני רוצה לצאת מהשגרה!

 

התחטפוני?

 

 

נכתב על ידי , 23/3/2005 23:23  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-9/9/2006 21:38
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)