לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

פוסט סיכום שבוע וחצי ארוך ביותר


יבוא בקרוב.

יש לי לכתוב על כל החופש כמעט >.<

כנראה זה יהיה בנקודות.

 

 

באופן תמציתי לחלוטין:

 

היה חם ומגניב!

 

באופן מפורט- אני אנסה לכתוב פוסט בקרוב.

 

 



נכתב על ידי , 29/4/2005 12:25   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sky ב-1/5/2005 19:55
 



פלאש + שאלה


 

Mirror mirror on the wall

I know I'm not the fairest of all

 

ובשביל זה יש פלאש P:

 

טוב, סתם רציתי לראות מה קורה באמת כשמצלמים מול מראה. והבנתי.

 

 

 

 


 

המממ..

 

 

 

מחר [טפו טפו טפו] אני בת"א!

 

התכנון המקורי: ללכת לשופינג בכל מיני מקומות בת"א בבוקר [אולי שנקין, ואולי מקומות אחרים...] ואח"כ אולי לפגוש אנשים, וגם לבוא למפגש בעזריאלי.

 

מה שאומר- אני וליז הולכות ללכת לאיבוד ובגדול!

 

מישהו רוצה לשמש לנו כמורה דרך אולי ברחובות העיר?

[הבקשה רצינית ביותר, אנחנו אשכרה הולכות ללכת שם לאיבוד]

 

אה, ושאלה- יש בכלל אנשים שרוצים לפגוש אותנו [לאו דווקא במסגרת המפגשישרא שיש]?

(אם אתם קיימים, let us know)

 

נכתב על ידי , 26/4/2005 10:45  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/4/2005 11:36
 



זה חופש זה?


 

כבר כמה בקרים ברצף אני מתעוררת יותר מדי מוקדם בבוקר.

 

יותר מדי מוקדם בבוקר אצלי זה לפני 10-11.

 

כלומר, למה בחופש, כשאין ביצפר [והפעם זה אין ביצפר כמעט-סופית], אני צריכה לראות את השעות 8-9 על השעון?

אני יותר מדי לא רגילה לזה.

ברביעי-חמישי, היו השלמות מוקדם בבוקר בביצפר.

יום שישי קמתי מוקדם בגלל הקרקס.

יום שבת דווקא קצת ישנתי, אבל לא הרבה כי הייתי צריכה לעזור בבית..

אתמול זה היה בגלל הסוסים.

היום בגלל ליז.

טוב, האחרון מוצדק.

ואפחד לא אשם שאני הולכת לישון ב2 בלילה בערך, מסיבות שלא ברורות גם לי.

 

אבל אני רוצה לישון!!!

פתאום החופש שלי לא כזה משעמם כמו שחשבתי שהוא יהיה.

[למרות שהוא גם לא מלא ביותר מדי אטרקציות..]

 

אבל ררר...

לא נשאר לי זמן לשינה!

>.<

הזמן טס מהר מדי!!!

(כן, זה משפט שאני אומרת יותר מדי לאחרונה...)

 

 

נכתב על ידי , 25/4/2005 09:58   בקטגוריות שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/4/2005 18:55
 



לחץ חברתי לפעמים מוביל לדברים טובים


בעצם- טובים או לא, זו לא ממש החלטה שלי..

 

אבל די ביקשה כ"כ יפה, כ"כ הרבה פעמים, ואני במילא רציתי לפתוח תיקיה נוספת, שאני אוכל להשאיר פתוחה ולא פרטית כמו הקודמת, אז פשוט פתחתי תיקייה חדשה לכל מיני שטויות שאני מכינה בפוטושופ.

בינתיים זה גרוע ולא איכותי לחלוטין, כי אני רק מנסה דברים, וכל מיני טריקים חדשים שאני רק עכשיו לומדת ומנסה לקלוט, אבל אני חושבת שעם הזמן אני עוד אשתפר [אפילו קצת ^.~]

 

אניווי- יש שם יחסית ממש טיפה בינתיים... כי בסופו של דבר לא ממש היה לי זמן לשבת על דברים, אבל לא נורא, זה יתמלא עם הזמן.

 

הרגע הכנתי אייקון חדש:

[ואפשר ללחוץ עליו!]

 

 


 

 

[אם מישהו רוצה לקחת משם דברים- אנא ללנקק. ת'נקס יו]

 

 



נכתב על ידי , 22/4/2005 21:26   בקטגוריות אומנות (?)  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-24/4/2005 20:28
 



אתם לא יודעים מה פספסתם היום!


 

היום...

 

 

היום...

 

היום היה [טוב עדיין יש שעה..]...

 

 

 

היומולדת של ליז!!!

 

 

 

אז...

המון מזל טוב לך אור-ירח שכמותך!

 

 

 

[שלי להכין ברכה. אבל שלי להיות גרועה עדיין בפוטושופ, ולשלי אין עכבר שעובד טוב, הוא רק לזלול וודקה וסוללות, ככה שקשה להזיז אותו, אז זה מה לצאת:]

 

 

 

 

 

love you always (:

 

(me,myself, and the purple god ^.~)

 

נכתב על ידי , 21/4/2005 23:01   בקטגוריות יום הולדת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L i o r ב-24/4/2005 13:40
 



לפני שזה עף לפח


60 דברים שלמדתי בדרך הקשה

 

מאת יאיר לפיד

 

[מה שאומר שלא אני כתבתי את התוכן הבא, לאלה שעדיין יש ספקות לגבי זה.. פשוט מצאתי את הדף הזה, ורציתי לזרוק, אבל ראיתי שזה די שימושי, וכדאי לתעד..]

הערות קטנות בסוגריים- זה כבר שלי.

 

 

1. אף אחד לא באמת רוצה לשמוע סיפורים על נסיעות של אחרים לחו"ל - אנחנו שמחים לשמוע שהחדר שלכם השקיף על הבוספורוס, עכשיו תעזבו אותנו בשקט. [בשביל זה יש בלוג. לספר לכל העולם את מה שהוא לא רוצה לשמוע בLIVE]

 

2. אנשים מדברים על פוליטיקה, כי הם רוצים לשמוע את עצמם. [וזה למה אני שונאת דיבורים על פוליטיקה.]

 

3. אם מישהו אומר שהוא "צריך ממך עצה", הוא צריך ממך עזרה. [לייק דא! עצה באה בשביל לעזור, לא?]

 

4. מהדרינק השלישי ואילך, תקנה את הכי זול. [*אלכוהוליסטים אנונומיים: "ווי לאב יו סקאי!"*]

 

5. זה שאתה לא יכול לראות את התחת שלך במראה, לא אומר שהוא לא קיים. [דברי חוכמה. אפשר להגיד את זה על הציצי שלי? oO]

 

6. תחביב שמעסיק אותך יותר משלוש פעמים בשבוע, הוא הפרעה נפשית. [*גיחוך* באמת שאין לי מה להגיד על הרומן שלי עם המחשב..]

 

7. לאף אישה בעולם אין יחסית נורמליים עם אמא שלה. [טוב לדעת שאני נכנסת לפחות לאיזושהי סטטיסטיקה!]

 

8. אנשים שאומרין לך "חבל, יכולתי להשיג לך את בחצי מחיר", לא אוהבים אותך באמת. [זה בסדר, זה נכון בד"כ גם לגבי אנשים שאומרים לי שהם אוהבים אותי, ושאני כוסית, וכל השאר..]

 

9. אנשים שמשיגים לך את זה בחצי מחיר, באמת אוהבים אותך. [הו, ואני אוהבת אותם גם P:]

 

10. כשאתה מסרב להלוות למישהו כסף, הוא יכעס עליך. כשאתה מלווה למישהו כסף, הוא עוד יותר יכעס עליך.

 

11. אין בכל היקום אף אדם שמודה שאין לו חוש הומור. [שאני אפתח כת של אנשים שרוצים להרגיש מיוחדים ויהיו הראשונים שיצהירו את זה?]

 

12. לרובם אין.

 

13. אם נוכלים היו נראים כמו נוכלים, הם לא היו יכולים להיות נוכלים. [זה מסוג המשפטים של "גנן גידל דגן בגן"?]

 

14. אנשים עם עודף משקל שמו לב לזה בעצם, אין שום צורך להגיד להם. [P:]

 

15. הדרך היחידה לרזות היא להימנע באופן מוחלט מכל מה שטעים לך.

 

16. גם אנשים יפים מוצאים סיבות לשנוא את הגוף שלהם, הן פשוט אחרות. [רגע, אם כ"כ רע להם? אולי הם רוצים להתחלף איתי?]

 

17. כל אדם חושב שהילדים שלו קוראים פחות ממה שהוא קרא בגילם, אפילו אבא של פרופ' לייבוביץ' חשב ככה. [oO]

 

18. אם תנסה "לזרום עם מה שהילדים רוצים", הם ירצו לראות סדרות אנימציה יפניות. [זה בסדר, גם ילדות בנות 19 מתנהגות ככה לפעמים ^.~ סתם... לאב יו ומזל"ט!]

 

19. אם אתה הולך להתקלח ומגלה שהעירייה ניתקה את המים בכל השכונה - זה לא נגדך.

 

20. בניגוד למה שנדמה לך - אתה מזייף גם במקלחת.

 

21. אלוהים אינו נוהג להתערב בהימורים. [נכון! בתור האלוהים הסגול אני בהחלט יכולה להגיד שהוא צודק!]

 

22. כשאתה ממהר, זה הזמן הגרוע ביותר לנסוע בדרך אחרת מזו שאתה רגיל לה. [כמה שזה מוכר..]

 

23. אנשים שמחים לשמוע מחמאות גם אם הם יודעים שאין מאחוריהן כלום. [נכון, אבל לתופעה הזו מתווספת אח"כ תחושת נחיתות טוטאלית, לפחות אצלי. אז עדיף שלא, תודה, אני מעדיפה את האמת הכואבת בפרצוף.]

 

24. בשיחות מקצועיות חשובות, תמיד צריך לקחת בחשבון שהאדם שיושב מולך סובל מגזים. [oO]

 

25. הדברים שנראים לך לגמרי סבירים כשאתה נוהג, יעצבנו אותך כשאתה הולך ברגל. [צר לי, אבל גם הפעם הוא צודק.]

 

26. יש בעולם תופעות על-טבעיות, אבל לא ממש סביר שהיחידה שיודעת את הפיתרון היא זקנה בלי שיניים מיפו, שלוקחת 200 שקל. [נכון, בשביל זה יש את ליז המותק שלוקחת רק 10 אגורות לשעתיים. סתם, גם זה בצחוק!]

 

27. בחורות יפות אינן בהכרח טיפשות, אבל היו להן פחות סיבות לפתח את השכל. [ותאמר האלוהים הסגול:"אין שכל, אין דאגות!"]

 

28. מלכת הכיתה תתחתן ראשונה, תלד ראשונה, ותשמין ראשונה. [ואילו המכוערת תתחתן אחרונה, תלד במקרה הטוב מוטציה, ותישאר מכוערת לנצח. וואו.]

 

29. אם המחשב נתקע, לא יעזור אם תלחץ enter שלושים פעם. [נכון, צריך ישר לבעוט בו. זה אחד המקומות היחידים שאלימות באמת עוזרת!]

 

30. למרות שאתה זוכר שהיה לך פנס באוטו, אין לך פנס באוטו. [נכון, גנבו לנו אותו כשפרצו לנו לפני שנה בערך... איזה כיף (: טוב, זו מחמאה שמישהו בכלל פורץ לאוטו כמו שלנו...]

 

31. כל מעשן מכיר מישהו שעישן עד גיל תשעים ושמונה.

 

32. חצי שעה ריצה שווה בקלוריות שלה לחצי כפית חומוס. [ותחשוב סקאי: מי אוכל חומוס מכפית?]

 

33. אנשים רזים לעולם לא יבינו מה כל כך מסובך לעשות דיאטה. (הפיתרון: לפנצ'ר להם את האוטו) [מישהו רוצה לפנצ'ר אותי במקום?]

 

34. הבוס שלך לא באמת מתעניין בבעיות האישיות שלך. [זה בסדר אפחד לא באמת מתעניין בזה. בשביל יש בלוג. טוב, די . לא.]

 

35. הצעות עבודה מפתות יגיעו ברגע שתהיה מרוצה ממקום העבודה הנוכחי שלך. [אגב, זה מאוד נכון גם לגבי האהבה. :/]

 

36. לעולם לא תראה את הווידאו שצילמת ביום ההולדת הרביעי של הבת שלך. [וזה למה אני לא אוהבת להצטלם. בין היתר.]

 

37. אם אתה צריך פיפי בקולנוע, לך מיד, אחרת תישבר 10 דקות לפני הסוף. [דוגרי.. אין לי מושג איך שרדתי את "שודדי הקאריביים", כשעוד רציתי ללכת לפני.]

 

38. גם אנשים מבוגרים, כשהם לבד, מחלישים את הטלויזיה בקטעים המפחידים. [7 dayssss]

 

39. אם אתה מסתובב לבוש ב"חולצה של הקבוצה" אחרי גיל 15, יש לך בעיית התפתחות.

 

40. אותם אנשים שבוכים בסרטים רומנטיים, משתעממים בסרטים דוקומנטריים על השואה.

 

41. על כל אמירה מדברי חז"ל, יש משפט שאומר בדיוק ההפך. [זה כי אנחנו עם שאוהב להתווכח.]

 

42. לבחורות עם יותר מחתול אחד יש בעיה במערכות יחסים. [גם לבחורות עם 7-8 בובות פרווה.]

 

43. מי שעשתה ניתוח פלסטי אחד, תעשה בהמשך לפחות עוד אחד. [כי היא לא רוצה שהאף שלה ינשור כמו האף של מייקל ג'קסון!]

 

44. מי שמציע לך להיות שותף ב"עסק שאי-אפשר להפסיד בו",משקר. אם אי-אפשר היה להפסיד בו, הוא לא היה מחפש שותף.

 

45. אל תקנה בגדי אימון ושעון-דופק לפני שהשלמת חודשיים במכון כושר. [זה מסביר את מדף בגדי הספורט הלא משומשים שלי...]

 

46. אף אחד עוד לא התעשר מזה שהיו לו חברים עשירים. [אבל לפחות הוא בטח נהנה ממסיבות קוקטייל לשפת הבריכה שלהם, לא? O_O]

 

47. אנשים שאתה פוגש במקרה, לא באמת רוצים "לדבר איתך על משהו חשוב". אם זה היה משהו חשוב, הם היו מתקשרים קודם.

 

48. במכות לא מנצח מי שיותר חזק, אלא זה שנותן את האגרוף הראשון. [אני צריכה ללמוד את זה...]

 

49. יש שוטרים מבריקים, פרופסורים טיפשים, רואי חשבון מלאי דמיון ועורכי דין ישרים כסרגל. פשוט אין הרבה. [וחבל..]

 

50. הומואים מבינים בדיחות על הומואים, פמיניסטיות לא מבינות בדיחות על פמיניסטיות.

 

51. הילדים שלך תמיד יתביישו בזה שאתה לא קול. אם תנסה להיות קול, הם יתביישו בך עוד יותר. [פשוט תהיו מי שאתם, בלי העמדות פנים וזהו?]

 

52. גם בודהיסטים מתעצבנים.

 

53. אם אתה לא מבדיל בין אשכנזים למזרחים, אתה אשכנזי.

 

54. אם תקנה בחו"ל אביזרי מין, יפתחו לך את המזוודה במכס. [חיחיחי]

 

55. זוגות שלא רבים מתגרשים.

 

56. אם הכל הולך מצוין, כנראה ששכחת משהו. [אבל תנו לי לחיות באשליות..]

 

57. גם אם השעה שתיים בלילה והילדים ישנים - תנעל את הדלת לפני הסקס!

 

58. אנשים שאתה צועק עליהם, לא אומרים לעצמם "וואו, הוא בטח צודק".

 

59. הילדים שלך תמיד יחשבו שיש לך יותר כסף ממה שיש לך באמת. [ילדים זה מהשטן! סתם..]

 

60. כל דבר שלמדת בדרך הקשה, תצטרך ללמוד לפחות עוד פעם אחת. [טוב, אז אני יורה בעצמי עכשיו, כן?]

 

 

 

נכתב על ידי , 21/4/2005 12:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-24/4/2005 20:29
 



על סוף השבוע והימים האחרונים


יום חמישי

או: Strawberry Muffins are so Dark and Evil

 

נתבקשנו להביא חולצות ביצפר עליהן היינו אמורים לקשקש כאוות נפשנו במיוחד לקראת יום שישי. הבאנו. מצאנו ילדים עם טושים ואיכשהו הצלחתי לקחת טוש כחול [אח"כ השגתי גם אדום]. ליז, אנוכי ואלן חשבנו מה לכתוב. ליז כתבה על החולצה השחורה שלה בגדול "Strawberry Muffins" (הכינוי שלנו בתפוז..) יצא חביב. אלן ציירה על שלה מישהו עם מצית ואש, שנראית כמו מליון דברים אחרים בנוסף לאש. ואני כתבתי על החולצה בעלת הצבע היפה [אך הלא שימושית אחרי הכל K] "יותר בריא לשתות דם מאשר חלודה", עם תוספת של סמיילי ערפד שליז ציירה לי, וסתם כל מיני שטויות קטנות שהוספתי. יצא נחמד. רק חבל שבסופו של דבר כל העניין יצא ממש דפוק.

תזכורת לעצמי: לבקש משוקי לשלוח לי את הצילומים של החולצות שצילמתי אצלו בפלאפון. (בדרך עוד הוא הספיק להיעלם לי, ככה שיצא שסחבתי לו את הפלאפון לאיזה שעה..)

אח"כ ירדנו לחצר החיצונית, שהיא מעין חניה. אנשים ניסו לעשות שם על האש. רק לא ממש הבנתי למה הם ריססו חלק מהספריים שהם הביאו קודם לריסוס החולצות, לתוך האש, שבתוכה היה הבשר? oO

בשלב כלשהו נמאס לנו, אלן וליז סחבו מהערימה בקבוק קולה, אני סחבתי את החטיף היחיד שהיה זרוק לידי [שהסתבר בתור ביסלי שכזה] וכל אחת גנבה חצי פיתה והתחפפנו למרכז למקדונלד'ס.

ישבנו שם, והיה נחמד ומבדר. נזכרנו בכל מיני קטעים משעשעים מהטיול השנתי בכיתה י' [מרינה כמעט נחנקה מרוב צחוק] וזייהו בערך... החלטנו לבוא לאלן בערב..

 

יום הולדת לאלן

או: we wish you a merry Christmas!

 

וול, כמה ימים לפני התחלתי לסבול מחוסר מצב רוח טוטאלי, וידעתי שאם אני אבוא לאלן, המצב רוח שלי עלול להשתפר. אז בערך ב9 הגעתי אליה, לא לפני ששוב הסתבכתי עם הכניסה לבית שלה [יש 3 שבילים למקומות שונים, והכל חשוך.. מאוד קל להסתבך שם], אבל בסוף מצאתי את הבית שלה ומצאתי אותה ואת ליז מנסות לסדר משהו צבעוני. המשהו הצבעוני הזה הסתבר לחוט ארוך ארוך שכולו מנורות צבעוניות קטנות וחמודות, בתוך פלסטיק צבעוני בצורת עלי שלכת. חמוד. אלן ניסתה לתלות את זה בחוץ על פנס ומסביב לעץ, בזמן שליז התחילה לשיר שירי חג מולד למיניהם. בשלב כלשהו אלן הלכה להביא עוד משהו, ואני וליז נשארנו בחוץ עם חלק מהחוט הזה, שלא ידענו לאן לשים, אז בזמן שליז שרה התחלתי לסובב את החוט סביבה [כן, היא ילדה שימושית ביותר ויכולה לשמש גם בתור מחזיק נורות מהבהבות מצוין!], אלן יצאה, התלהבה מהרעיון וסובבה גם סביב עצמה. [יש לי תמונה שווה שמתעדת את הרגע].

אח"כ הבנו שבכל מקרה אין מספיק אור בחוץ, וצריך נרות. חיפשנו בבית שלה נרות, ומצאנו נר וניל אחד גדול, מעמד לנרות ואממ... זהו בערך. התכנון המקורי היה לעשות על האש בחוץ, וזה קצת קשה כשחשוך. אז ליז ואנוכי הלכנו למרכז לחפש איפה אפשר לקנות נרות ב9 וחצי, בתקוה שהסופר המקומי עדיין פתוח ולא נאלץ לחפש דרגסטורים בסביבה. רצנו בכל הסופר כמו מטורפות בחיפושים אחר נרות, שמצאנו דווקא די מהר. אחרי התלבטות קלה יצאנו משם עם שקית של 50 נרות קטנים כאלה, של שבת. עדן הגיעה עוד לפני שיצאנו, ובינתיים עזרה לאלן עם המנגל. כשחזרנו התחלנו לשים את הנרות בכל החצר שלה, על מנת ליצור אווירה רומנטית (כלומר: אור!), ובדרך מצאנו עציץ מאוד יפה ומקורי, בצורה נוזלית ונשפכת שכזו. הסתבר שכדי שיהיה קצת אור, הן שמו את המנגל המתחמם בצד, על עציץ פלסטיק שהיה בפינת החצר. J בזמן שעדן אלן וליז התעסקו עם הבשר [עדן בעיקר עם המנגל בחוץ, הפכנו את זה למומחיות שלה], שימשתי נערת שליחויות מהמטבח החוצה, וחזרה. "תביאי לי משם את המים, איפה אלן עם המים? תביאי לי מים!", "תגידי לעדן שתתחיל לשים את זה!", "תביאי את זה וזה וזה..."... חפיף, זה עדיף מהשחזת בשר על שיפודים... ;) מתישהו גם מרינה הגיעה [רציתי לקרוא לה דרדסית עקב אירועי הצהריים שבו ישבנו במק'דונלדס וצחקנו שוב על הדרדסים.., אבל ויתרתי.]. באחת הגיחות שלי למטבח רצינו לשתות משהו וחוץ מכמה בריזרים לא ראיתי כלום, למרות שהיו אמורים להיות גם בקבוקי שתיה, אז ליז הוציאה בריזר אננס, למרות שאלן כבר הביאה לה קולה, מצאה איזו כוסית ממש מוזרה וחלקנו יחד את הבקבוק הזה. בשלב כלשהו עדן הצליחה להשתלט על המנגל [שלא פעם ולא פעמיים איים להצית את הסביבה] ויצא אוכן טעים J שבמהלכו גם השאר גילו את נפלאות האלכופופס שהיו לאלן במקרר. אם לנסות לקצר קצת, אין לי מושג איך זה ממש קרה אבל עדן התחילה לדבר שטויות אחרי שככל הזכור לי כל מה שנכנס לתוכה הוא חצי בקבוק של משו של 5% אלכוהול [כלום, בקיצור..] זה היה ממש ממש מבדר, גם כשבהמשך הערב היא המשיכה לטעון שהיא בכלל בכלל לא שיכורה [ולהתנהג קצת אחרת], אבל בסבבה, אחרי הכל היא בחברה טובה ולא קרה כלום. מצאתי את שאריות הבקבוק של עדן [נראה לי שזה היה בטעם לימון או משהו כזה, אבל היה טעים], וערבבתי עם שאריות הבריזר אבטיח ששוב ליז ואנוכי חלקנו. יצא טעם ממש ממש מוזר. אל תנסו את זה בבית (וגם לא בחוץ). היו המון קטעים מצחיקים, אני כבר לא זוכרת הכל..

אה, היה קטע כבר בתוך הבית, שלמרינה נמאס מהאלכוהוליסטיות של עדן והיא לקחה לה מהידיים את הבקבוק לעבר המטבח, בטענה שהיא הולכת להחביא אותו במקום רחוק מאוד ובטוח. זה גרר גל של צחקוקים מרושעים מכל הנוכחות בסלון.. (אני לא אנסה להסביר למה)

אמנם המצב רוח לא ממש חזר אליי, אבל היה מאוד כיף בכל מקרה. J

אי שם לקראת 2 בלילה חזרתי הבייתה, כי היה צריך לישון לקראת אירועי היום הבא. השאר נשארו לישון אצל אלן..

 

בוקר יום שישי

או: הרונדו הכי גרוע בהיסטוריית הרונדואים למיניהם.

 

אני לא אפרט יותר מדי היה גרוע לחלוטין.

קמתי בבוקר עייפה כי בקושי ישנתי. רציתי לבוא מוקדם. ג'ולייט אמרה לי שצריך לבוא ב7 וחצי. אמנם רק ב7 קמתי, אבל ניסיתי לבוא לקראת 8-8 וחצי. ניסיתי.. היה לי מצב רוח משום מה להתלבש יפה, אז זה לקח קצת זמן. הגעתי בערך ב9 לביצפר. ושמעתי חלקיקי הדרכה לקראת מה שמנסים לעשות. אז ניגשה אליי האורקית ורצתה לתת לי חולצה. נשארו רק לארג'ים יופי באמת. אחרי שהזמנו small [החולצות שהביצפר מחלק הן תמיד, אבל תמיד גדולות ב2-3 מידות ממה שבאמת צריך..] אז באותה הזדמנות לקחתי אחת גם לליז.

10 דקות אחרי גם שאר הבנות הואילו בטובן להופיע.

היה גרוע, היינו אמורים לעשות משו מוזר בפני הי'-י"א. יצא ממש מאכזב ודפוק. הם הסתכלו עלינו כמו אנשים שלא מבינים מה רוצים מהחיים שלהם. זה היה פשוט מעורר גיחוך, והכי גרוע זה שאי אפשר היה לברוח מהרחבה של האמפי לשומקום. קיצר- היה פאקינג שיט טוטאלי!

אח"כ לקחו אותנו לספורטן. גם זה היה רעיון די גרוע. במיוחד כי תמיד הרונדו של י"ב היה בסביבות ל"ג בעומר, ועכשיו הקדמנו באיזה חודש! בחוץ קר, במים קר. קר!!! מי לוקח ילדים לבריכה כשעדיין קר??? לא יכלו לחכות ולקחת אותנו אולי ב20 ליוני? או משהו כזה...

אבל לעומת ההתחלה, החלק הזה עוד היה סביר. למרות שהייתי מעדיפה לרבוץ בים במקום..

הייתה מוזיקה די בסדר ברקע, וחילקו בהתחלה עוגות, למרות שכמעט נמעכתי שם בין האנשים, והצלחתי לדרוך על אלן עם העקב שלי [אופסי, סוררי!! L].

אניווי, היה טיפה מבדר וחביב, אבל ממש לא מעבר לזה. בסוף גם הכרחתי את הבנות להצטלם, כי הייתי כבר חייבת לסיים את הפילם עוד מפורים.

בסוף הלכנו עד הקניון ברגל, אמא שלי הייתה צריכה לקחת אותי משם, והשאר הלכו לתחנות.. התעקשתי ללכת בגרביים בלי נעליים. זה היה מוזר, אבל די נמאס לי מהנעליים גם, וכבר לא ידעתי מה טוב יותר. היה קטע אחד כואב שלא היה סלול שם, וללכת על אבנים זה לא ממש התחביב שלי. אבל חפיף, עברנו את זה.

בערב ראיתי סרטים שונים ומשונים וזה היה בזבוז זמן מוחלט. נרדמתי מול הספה.

 

יום שבת

או: איך יצאתי מהארון בלי לדעת מזה אפילו.

 

אימא שלי החליטה שיום זה יוקדש לסידור בגדים. אז נכנסתי לארון שלי במטרה לחפור ולמצוא מה אפשר לזרוק, ומה אפשר להעביר למחסן [מבגדי החורף] ומה אפשר לסדר. כן, יש לי ארון נורא מבולגן, ככה שזה לקח איזה חצי יום, ועדיין יש לי 2 שקיות בחדר שאין לי שמץ של מושג מה לעשות איתן. נראה לי זה יחזור למחסן.

אנשים רנדומליים באייסי החליטו (עקב הודעת אווי מוזרה) לשאול אותי האם כבר יצאתי מהארון.

אז לא, יקירי, עדיין לא. ^.~ טוב, סתם, אבל הארון שלי באמת עדיין צריך סידור סופי..

 

יום ראשון

או: וואו, הן כוסיות!

 

[הקטע הקודם כנראה השפיע עליי יותר מדי]. בכל אופן, בבוקר קמתי מספיק מוקדם כדי להגיע לשעתיים השלמה בפיכסיקה. היה משעמם רצח! אבל ממש משעמם!

המורה שלנו חולת לימוד, וגם כשהייתה הפסקה היא לא הפסיקה לברבר לי ליד האוזן לכמה ילדים שאיחרו את מה שהיא לימדה קודם. בעע..

בדרך חזרה [באוטובוס היה אנש חמוט, אבל זה סתם כי הייתי צריכה לציין את זה איפושהו] ירדתי ליד חנות הצילום כדי לקחת את הפילם שנתתי לפיתוח ביום שישי אחרי שסיימתי אותו. אין לי מושג מה יגידו אחרים, אבל לדעתי יצאו תמונות ממש יפות. [חוץ מאלה שאני שם. אני לא צוחקת, אבל יצאתי זוועה. טוב, אולי חוץ מבתמונה שהסכמתי להצטלם בשישי, שם אני בסדר..]

אז חזרתי הבייתה וסידרתי לי אלבום עם פורים ומסיבות אצל אלן החל מכיתה י' ועד השנה. יצא נחמד. אני עוד צריכה לקחת עוד פילם אחד, שנתתי אתמול, והוא קודם יותר, יש שם תמונות מוזרות מביצפר, מהסיור בירושלים ועוד כמה.

נראה לי שהפילם הזה [הסוג לפחות] ממש טוב, כי יצאו אחלה תמונות. נראה לי שיותר אני לא קונה פילמים באיכות 100, למרות שהם בסדר, אלא רק 200, יצאו תמונות שוות לחלוטין!

*מקפצצת בהתלהבות*

סידרתי גם את כל הפילמים שיש לי במעטפה אחת, ככה שעכשיו זה מסודר.

זהו, אתמול היה יום עקום שכזה.

 

היום גם יהיה יום עקום.

אין לי כוח לזוז, ולא ישנתי הלילה מספיק [למרות שקמתי לקראת 10 וחצי].

גיליתי שהולמרק משדר את בנות גילמור. קול! פרק שלם ללא פרסומות באמצע. נייס!

וזהו להיום...

אחרי הכל הוא רק התחיל..

 

 

נכתב על ידי , 18/4/2005 14:14   בקטגוריות סיכומים ארוכים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sky ב-20/4/2005 17:54
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)