לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

סתם, דברים..


היום היה נחמד.

נו, סתם, כי הוא עבר פשוט לא רע, וזה לא תמיד קורה.

 

התכנסתי כאן היום, מהסיבה הפשוטה שמשעמם לי בטירוף, ואני צריכה להעסיק את עצמי, וזה הבלוג שלי. והבלוג שלי צמא למילים כתובות מעבר לשאלות ותשובות, גם אם אין לי באמת ע"י מה להרוות את צמאונו.

בכל מקרה, אני סתם מנסה לתרץ את אוסף ההגיגים והשטויות הבא בכך שבאמת משעמם לי, ובא לי למלא את הדף הריק של העריכה באותיות מילים ומשפטים. רצוי בעלי סדר הגיוני ומשמעות כלשהי, אחרת תלכו לאיבוד, הלא כן? [טובנו, בפעם הבאה אני אצרף מפה.]

 

אז וול, בואו נעשה את זה כמו שצריך. (כשאני אקרא את זה אח"כ, אני כ"כ אצחק על עצמי שזה נשמע כאילו שאני מדברת עם עצמי, אבל אני לא! באמת שאני לא! אני לא מעניינת את עצמי, וככל הנראה גם לא הרבה אחרים, אבל זו בעיה שלכם. כאמור, זה הבלוג שלי, ו-as my hostage הוא יסבול כל מה שאני אצרוב על עורו הלבנבנן (בינתיים, עד שלא החלפתי עיצוב, וגם זה יקרה רק כשנועה תחילט שהמחשב שלה קם לתחיה) בכל מקרה? איפה הייתי? -אה, אני עדיין בתוך הסוגריים? דמיט, אני כותבת הרבה. שמישהו ישתיק אותי.- אה, נזכרתי! כן, אני אני נשמעת כאילו שאני מדברת עם עצמי כשאני כותבת ככה, אבל אני בעצם מנסה לתקשר איתכם, הקוראים הדמיוניים או שלא של הבלוג. וכן, אני יודעת שחלקכם אמיתיים ביותר, אני לא מזלזלת או משהו, סתם מציינת עובדות ידועות וכאלה. נו, להיתלות על אילנות גבוהים זה כיף. הא! גם להשתמש בביטויים מוזרים שלומדים בשיעורי הבעה זה כיף. בערך. רק תזכרו שלהיתלות על אילנות גבוהים יכול להיות מאוד מסוכן אם לוקחים את זה literally, אפשר ליפול וכאלה. ואם למטה יש אבנים, או סתם אדמה קשה, זה באמת כואב. ובכלל, אם למטה יהיה רוטווילר, או פיטבול, נניח, סתם לשם הדוגמה, זה יכול להיות מאוד לא נעים. או טעים [במקרה הזה זה יהיה סתם חרוז] תלוי אם אתם הכלב או לא. וול, מיציתי. סוגריים, אני עדיין בתוכם דמיט >.< זהו, מפסיקה!) <- הא הא הא! אני מחוץ לסוגריים! ~סמיילי מוציא לשון לכולם~

אז הממ, נחזור למטרה ההתחלתית-

מה שלומכם אנשים?

איך עוברים עליכם החיים?

וואו, הרגע קלטתי שזה עומד להיות הפוסט האחרון לחודש אפריל. וויהי. [או שלא, תבינו אח"כ.]

אז רגע, זה אומר שהפוסט הזה אח"כ יהיה הכי למעלה בחודש.

צריך לעשות ממנו משהו איכותי ומעניין!

רגע, אני כבר לא זוכרת איך עושים את זה, דמיט. -_-

הו, וול, לא שאי פעם ידעתי. אז לא הפסד גדול, הא? ^.~

טוב, ויתרתי.

פאק, אני כ"כ גרועה. מה נסגר איתי? סה"כ רציתי לכתוב פוסט שכלל בתוכו בערך 3 שורות. או 3 קוים מפרידים. אני כבר לא זוכרת, אבל אני עוד אזכר! מבטיחה! סה"כ, אני צריכה איכשהו למלא את הדף הלבן הזה.

*מציצה למעלה*

וואו, הוא כבר לא כ"כ ריק. איך הספקתי?

לומשנה.

הממ.. מחר. לא רוצה לחשוב על מחר (וגם זה רק כי יש לי טלפונים לעשות לטכניון אחרת אימא שלי תהיה לא מרוצה בכלל.), אבל מחר ה-1 למאי. זה איזה חג קומוניסטי או משהו, אני סנילית כרגע אז תסלחו לי. אבל זה גם אומר שיש לי בערך 4 חודשים להנות מהחיים. אל תשאלו אותי למה, כי אני לא אענה. אבל בהתחשב בעובדה שאח"כ (טפו טפו טפו) אני לא אהיה בארץ, ואחרי אח"כ אני אכתוב צוואה, ואחרי זה אני אתחיל ללמוד, אפשר לגלות שאין לי הרבה זמן לנצל את מה שנקרא "התקופה היותר טובה של החיים", וזה ידידיי, sucks.

אז.. לא מחר. היום!

היום.. הממ...

היום יום ראשון, והיום בעצם, לא כ"כ מעניין.

אז קחו את מחולל הזמן (ככה קראו לדבר הזה בה"פ?) הקרוב אליכם ותחזרו איתי שבוע אחורה. יום ראשון, רק לפני שבוע. לא כזה קשה, נכון?

וול, בבוקר, רצתי לתחנת אוטובוס (שוב, אל תישאלו למה, כי מעבר ל"גם ככה אירחתי לאוטובוס" לא תקבלו הרבה כתשובה) וליד המדרגות בירידה קלה (זה שטח כמעט ישר, הוא רק טיפה בירידה, וגם יש קצת מדרגות) חלפתי בצעדים פזיזים (צעדים פזיזים, AKA ריצה איטית AKA הליכה מהירה הוא סגנון הליכה/ריצה/גמיעת מרחקים שלומדים אך ורק כשיש לכם אנשים כמו ליז בכיתה, וכמעט מדי יום היא הבנאדם שאיתו אתם הולכים/רצים לתחנות האוטובוס שנמצאות בראש ההר שבתחתיתו בית הספר שלכם ממוקם.) על פני זקנה קטנה (קטנה במובן של קופמקטית, נו, נמוכה וזה..) עם תיק גדול. כשרק עברתי אותה, שמעתי שהיא קראה לי (זה לא כלל צעקה נוסח "סקאאאייייייי!" כי מן הסתם היא לא יודעת שקוראים לי סקאי, היא גם לא יודעת ת'שם האמיתי שלי, אבל אני מניחה שזה כלל איזשהי מילה שגרמה לי להסתובב) וביקשה שאני אעזור לה לסחוב את התיק עד לסוף הירידה עם המדרגות וזה. עכשיו, מדובר פה סה"כ בשביל די קצר שלוקח פחות מדקה לעשות, אולי אפילו חצי דקה, אבל נראה לי שהייתי שם לפחות 5 דקות. במהלכן ניסיתי ללכת מאוד לאט כדי לא להקדים אותה יותר מדי (נו לא יפה, וזה..). במשך כל הזמן הזה, הזקנה החליטה שאני צדיקה כלשהי ובירכה אותי בהמון ברכות של "כפרעליך איזה פראיירית שסחבת לי ת'תיק פספסת 3 אוטובוסים ועוד הלכת ממש אבל ממש לאט כשהתכוונת לעבור מהר כדי להגיע לשטח של מטר על מטר עם השמש בקצה השביל! *מוהאהאהאהאהא* ", טוב זה לא ממש היה ככה. זה כלל בעיקר "תבורכי! שה' ישמור עלייך! שתזכי למצוות! שתגיעי להיות זקנה כמוני! oO" וכהנה וכהנה... הוי. זה היה מוזר.

אבל היי, לעזור לזקנה לסחוב תיק זה כמעט כמו לעזור לזקנה לעבור ת'כביש, נכון?

אממ, בכל מקרה, נראה לי שעשיתי משהו טוב.

אז ייאי, I'm not a selfish bitch בסופו של דבר.

האמת, התמורה לא איחרה לבוא, כי באותו בוקר, הפלא' שלי הופצץ בהודעות מ-3 אנשים שהחליטו להיזכר בקיומי, וזה היה ממש כיף (:

[ציטוטי הודעות יבואו בהמשך עקב היעדר זמן מוחלט.]

-ישמצב שאני אפילו אמשיך ת'פוסט הזה אח"כ! באמת!-

 

 


 טוב, הבטחתי קוים מפרידים , הלא כן?


 

כשבערב אחד (הייתי כותבת רגע אחד, אבל אני יודעת שלוקח הרבה יותר מרגע אחד לעשות את זה), קאונטר החיבוקים קופץ מ500 ומשו, ל->

 

[כן, זה אלף O_O]

 

זה סימן שאני מכירה אנשים מטורפים.

 


 

כל אחה"צ המדיה פלייר שלי החליט למצב רוח של "הא הא! בואו נשים לה שירי oh please, I gonna puke! ברצף במשך שעה וחצי", באופן די לא תואם למצב רוח המעט היפראקטיבי (נראה לי שרק עכשיו אני מבינה מה קרה פה בתחילת הפוסט) שחזרתי איתו הבייתה.

אך לא נורא! הוא עובר חינוך מחדש כעת.

ילד טוב וממושמע שכמותו.

 


 

מחר, אני הולכת להיפטר מכל חשבון הבנק שלי לטובת מקדמה לטכניון, and it feels so bad, במיוחד שזה בת'כלס כסף שחסכתי לדברים שאני רוצה לקנות בסופשנה.. >.< בלאט.

אני חושבת שהגיע הזמן לדרוש מאימא שלי את הכסף המובטח על עשיית-פסיכומטרי-ללא-קורס. :/

 


 

כשאני לא יכולה לכתוב בבלוג הזה את כל מה שמתחשק לי, המצב באמת רע. :/

תוסיפו לכך את המרכיב הנסתר שאני פרנואידית מדי כדי לפתוח עוד בלוג.

אז הממ. בלעכס.

 


 

אני זוכרת שהיה עוד קו מפריד שרציתי לכתוב בתוכו משהו, אבל את זה כבר באמת שכחתי.

אז זה יהיה פה סתם, עד שאני אזכר. P:

תתמודדו.

 


 

הא, נראה לי שנזכרתי.

 


 

מדי פעם בתקופה האחרונה יוצא לי לצרף איזה בלוג או שניים לרשימת הקבועים.

אבל מטריד אותי משהו אחר.

פעם, למשך הרבה זמן, הרשימה הייתה די בסדר. היא הייתה מסודרת לפי סדר המספרים של הבלוגים מהקטן לגדול והתרגלתי לזה, זה לא היה מבולבל מדי.

בכמה חודשים האחרונים (במיוחד מאז שישרא התאחד עם נענע, אם זכרוני אינו מטעה אותי) הרשימה הזו מבולגנת לגמרי! ועד שהתרגלתי לבילגון, אז בימים האחרונים, עם כל בלוג שאני מוסיפה אליה, היא מתבלגנת רנדומלית מחדש! >.<

ארג.

 


 

הממ.

כל השבוע שעבר, במיוחד שבת עד חמישי, עבר בחוסר עצום במחשב. אימא ישבה עליו המון בניסיון להתמודד עם מלא מטלות מהטכניון שיש לה. בחלק מהימים עזרתי לה, אבל לקראת סוף השבוע פשוט נמאס לי. נמאס לראות את זה, נמאס שהעיניים כואבות מלהסתכל על המסך המון זמן תוך כדי אימוץ המוח (כי כמובן כשאני יושבת מול המחשב אין אפילו תא חי אחד במוח שלי שאשכרה עובד) ובכלל, נמאס לעשות את מה שהיא צריכה לעשות. אז כן, אני גם רעה, וכן, אני יודעת שכשאני מקלידה דברים זה לוקח פי 3 פחות זמן מאיך שהיא תעשה את זה לבד, אבל כשהולכים לישון ב12 ומשו בלי שאמורים או רוצים או לא יודעת מה, זה ממש לא כיף.

 


 

ידידיי, אני חושבת שבזה הרגע שברתי שיא בכמות הסוגריים שאני שמה בפוסט אחד (ולכו תבדקו את זה! [כי אני ממש לא מתכוונת לבדוק. P:])

 


 

עשיתי ת'שאלון הזה, עם המוזיקה הרנדומלית לפני כמה ימים.

יצא דווקא די מגניב.

עכשיו רק צריך למצוא ת'קובץ ששמרתי את זה בתוכו. oO

נאמ, מצאתי! ->

 

 

איך העולם רואה אותי?

 Draw me – sonata arctica

 

 - אם תציירו אותי, תראו אותי. :P

 

האם יהיו לי חיים מאושרים?

When I need you- rod stewart

 

 - רק כשמישהו יצטרך אותי? הממ, קצת הגיוני..

 

מה אנשים באמת חושבים עליי?

Make believe- angra

 

- מדי פעם צץ אצלי דבר כזה שנקרא "כושר שכנוע", ככה שאני טובה בלגרום לאנשים להאמין בכל מיני דברים. הממ.. אם אנשים חושבים עליי שאני גורמת להם להאמין בכל מיני דברים אז הממ, טוב, שיהיה. oO יצא מוזר אבל מתאים.

 

האם אנשים חושקים בי בסתר?

Purify – lacuna coil

 

- השיר הזה היה צריך לצאת בשאלה הבאה, ווהו.

 

איך אני יכול לעשות את עצמי מאושר?

Radio – the corrs

 

- להקשיב לרדיו? תודה באמת. הזה שיש לי בבית מת לפני כמה שנים טובות. והזה שתקוע אצלנו על גלגל"צ במשך רוב היום גורם לי לשנוא שירים שאחרת הייתי אוהבת. איפה ההגיון?

 

מה אני צריך לעשות עם חיי?

Nymphomaniac Fantasia - Nightwish

 

 - המדיה פלייר שלי נהנה לשלוח רמזים סמויים לדברים שלא ידעתי על עצמי אפילו? ^.~

 

האם יהיו לי ילדים?

Know why the nightingale sings - Nightwish

 

 - נראה לי שיש פה טעות בציפור. אמור להיות שיר על חסידה או משהו, לא?

 

עצה טובה בשבילי:

עוד מעט - היהודים

 

- בטח. כשמדובר בעצות או דברים טובים, עוד מעט. Yeah, I'll wait forever. טוב, זה קצת מתאים כי אם נגיד אני צריכה לתת עצות או סתם לשלוף משהו, אני לא מסוגלת. זה תמיד יהיה אחרי איזה "עוד מעט" שכזה.

 

מהו שיר הנושא שלי, לדעתי?

מקום אחר- היהודים

 

 - וול, פה החלפתי ת'שירים של השאלה הזו והשאלה הבאה (הסבר אח"כ) אבל כן, זה די מתאים, לא מעט פעמים אני מוצאת את עצמי רוצה להיות במקום אחר.

 

איזה שיר יתנגן בהלוויה שלי?

Our Farewell – Within temptatioin

 

- הא, זה היה תזמון מעולה של שיר ושאלה. כי אם יש איזשהו שיר ששמעתי פעם וישר ידעתי ש"הנה, אם יש שיר שאני רוצה שישימו בהלוויה שלי זה זה!" יאפ, התאמה מופלאה. (וכן, בגלל זה הייתי חייבת להחליף למרות שזה צץ בשאלה הקודמת.) 

 

איזה סוג של אשה אני אוהב?

Embrace the Storm – Stream of passion

 

 - יען כי אני משעממת, stormy people לא מזיקים אפעם (טובנו, כמעט.)

 

איך יהיה לי מחר?

אתה נולדת לאהוב – אביב גפן

 

- הממ. OK.

 

למה אני כאן?

Time - angra

 

- כן, אין לי תשובה, ואני מסכימה שכנראה רק הזמן יגיד למה לעזאזל אני כאן. 

 

בתור מה אנשים יזכרו אותי?

Wonderwall - Oasis

 

- XD מגניב שכזה.

 

איזה שיר יתקע לי בראש מחר?

I'm on my way – Rich Price

 

 - זה דווקא ממש לא נתקע לי בראש למחרת.. אבל שיהיה.

 

האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי?

Holiday – Green Day

 

-  רק בחופש/חג? L נוט פאן.

 

איך תהיה השנה הזאת?

Final Answer – The Calling

 

- וול, למען האמת, תשובות סופיות או דברים שיתבהרו או ישתנו זה ממש לא יזיק לי.

 

 


 

 

הגיע זמני להתעופף מכאן. :/

 

היו ילדים טובים, וזה. (:

נכתב על ידי , 30/4/2006 19:00   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., שאלונים, Sky vs. Hell, סתם כי בא לי לעדכן..  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-4/5/2006 22:04
 



תשובות לשאלון השבועי


מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי?
בעיקר לחפש מה לעשות בשעות הפנאי.
וול, הזמן הפנוי שלי הושחת לחלוטין בתקופה האחרונה, וכבר המון זמן שאני לא מתעסקת במה שנהוג להיקרא "תחביבים".
וכן, חבל.
הזמן הפנוי מתחלק באופן בלתי שווה בעליל בין המחשב, הספרים והמיטה (וגם זה רק לצרכי שינה בלבד, למקרה שהתחלתם לחשוב יותר מדי. או פחות מדי.. oO)

האם את מגדירה את עצמך כטיפוס של בוקר או טיפוס לילי?
יותר לילה.
בוקר זה פשוט לא הזמן שלי :/

איזה סוגים של מוזיקה את אוהבת לשמוע?
כל מיני.

(ובמצב רוח מספיק שיכור/לא מודע לסביבה אני יכולה לשמוע גם מזרחית וגם טראנסים, כמו שכולם נוהגים לציין ברשימת ה"so totally not" שלהם. אבל כן, זה קורה בערך ל-10 דקות בשנה בבמוצע.)

האם את נוהגת לשיר כשאת שומעת אהוב?
כן!
ואפילו לסגור ת'חלון בחדר כדי לא להפחיד את השכנים מהקומה מתחת! P: (כמה מתחשב מצידי, הא? ^.~)

האם התחביבים שלך גורמים לך להיות יותר רגועה או יותר תוססת?
לכו תראו ת'תשובה הראשונה.
אני כבר לא זוכרת מהם התחביבים שלי :/

[וכן, אני מודעת לכך שזה רע.]

האם חשוב לך לדעת מה אחרים חושבים עליך?
הייתי רוצה לענות כאן "לא" מוחלט ולהיות שלמה עם התשובה הזו, אבל זה לא נכון.
לפעמים אני באמת מתנהגת ככה, כאילו שלא אכפת לי מאפחד.. אבל בד"כ זה פשוט לא מצליח לי ואני מתחילה למתוח על עצמי ביקורת עוד לפני שאחרים חושבים על משהו..
אז כן, לא משנה כמה נכחיש, תמיד יהיה מעניין איך אנשים אחרים תופסים דברים שאני עושה. לפחות במידה כלשהי.. גם אם לא תמיד אני ארצה לדעת הכל Oo

האם את נהנית יותר בסביבת אנשים או בסביבה מבודדת?
מאוד תלוי במצב הרוח..
תמיד יהיו לי את הימים/הרגעים שאני צריכה את הלבד שלי.
אבל מרוב להיתקע לבד בזמן האחרון, אני פשוט נהנית יותר כשאני עם אנשים.
ואני מניחה גם שאם תהיה לי תקופה של להיות בחברת אנשים במשך הרבה זמן, אני גם ארצה הרבה יותר את ה"לבד" הזה..

כמה מהצלחתך תלויה, לדעתך במשפחה? האם את מרגישה תלויה במשפחתה?
אני מניחה שחלק לא מבוטל..

וכן.. ת'כלס..



האם את נוהגת להציק לאחרים? כיצד?
אני? להציק? *מבט תמים*
אני לא מציקה לאחרים...
*blink blink*

[אני מציקה? ~מבט תוהה~]

האם את טיפוס עצבני?
לא. :/

[עד שממש מעצבנים אותי. אבל ממש ממש ממש מעצבנים אותי.]

 

נכתב על ידי , 27/4/2006 21:05   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/4/2006 19:55
 



סיבות טובות להתחבר אחרי חצות


מצב כפית אמרת?

 

רקע כללי: המסנג'ר שלי מאוד, אבל מאוד רשע לאחרונה. הוא לא נותן לי להוסיף סמיילים לאוסף המספיק לא-קטן שכבר יש לי. היו בערך 3 פעמים בחודשיים האחרונים שהוא איפשר לי להוסיף איזה 2-3 סמיילים חדשים, ופעמיים מתוכן היו עם ג'נה.

 


 

Lucid Nightmare says:

ישלי 7985894 אייקונים

Lucid Nightmare says:

Sky. says:

O_O

Sky. says:

למסנג'ר כאילו?

Lucid Nightmare says:

XD

Lucid Nightmare says:

נו לא כ"כ הרסה

Lucid Nightmare says:

*הרבה@#@!$%

Lucid Nightmare says:

אבל כן יש לא מעט בכלל

Sky. says:

חחח...

Sky. says:

שלי עדיין ממשיך בשלו :/ לא רוצה לצרף

Sky. says:

ורק היום התקנתי מסנג'ר מחדש!

Lucid Nightmare says:

XDDD

Lucid Nightmare says:

הוא אוהב רק אותי

Sky. says:

כי את מיוחדת

Sky. says:

Sky. says:

אבל המסנג'ר שלי, גם לא תמיד אוהב אותך

Sky. says:

אפילו עכשיו הוא לא מצרף חדשים

Sky. says:

Lucid Nightmare says:

Lucid Nightmare says:

הוא אהב אותי........

Lucid Nightmare says:

כנראה שהוא גילה שבגדתי בו

Sky. says:

את בגדת בו?

Lucid Nightmare says:

אה לא ידעת?

Lucid Nightmare says:

*

Sky. says:

לפני כמה שורות אמרת את זה במפורש!

Sky. says:

Lucid Nightmare says:

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Lucid Nightmare says:

פליטת פה^^

Sky. says:

נה-אה

לכל פליטת פה יש רקע מציאותי!

Sky. says:

המסנג'ר שלי דורש לדעת עם מי את בוגדת בו!

Lucid Nightmare says:

עם הספר

Lucid Nightmare says:

אני תמיד בוגדת עם ספרים.....

Lucid Nightmare says:

ספרים הם החברים הכי טובים שלי

Sky. says:

אבל ספרים!!!

Sky. says:

זה...

Sky. says:

נייר!

Lucid Nightmare says:

מסנג'ר זה.......

Lucid Nightmare says:

מה זה?

Lucid Nightmare says:

תוכנה

Sky. says:

וטקסטים כתובים שחור על גבי לבן/צהוב!

Lucid Nightmare says:

אי אפשר לדעת בה

Sky. says:

זה... זה... אמיתי!

Sky. says:

איכס דברים אמיתיים!

Sky. says:

*מסנג'ר מתעטש עקב אלרגיה לספרים*

Lucid Nightmare says:

*לגעת

Lucid Nightmare says:

XD

Sky. says:

את יכולה לגעת במסך

Sky. says:

ספרים זה... כ"כ... מעלה אבק!

Lucid Nightmare says:

ספרים הם הכלP=

Sky. says:

מתפוררים!

Lucid Nightmare says:

לא בזמן שאני חיה^_^

Sky. says:

חח.. וטוב שכך

Lucid Nightmare says:

Sky. says:

*מסנג'ר הולך הצידה ובוכה*

Lucid Nightmare says:

Lucid Nightmare says:

אתה לא אוהב אותי

Lucid Nightmare says:

בגלל זה בגדתייייי

Sky. says:

הוא בוכה כי בגדת בו!

Lucid Nightmare says:

אני בוכה כי הוא לא אוהב אותי

Sky. says:

הוא לא אוהב אותך כי בגדת בו!

Lucid Nightmare says:

הוא לא ידע שבגדתי בו0:

Sky. says:

את אמרת לו!

Sky. says:

כלומר, אמרת לי, אבל זה הוא זה שהעביר את המסר!

Sky. says:

איך את מצפה ממנו לא לגלות את זה?

Lucid Nightmare says:

הוא הפסיק לאהוב אותי כבר לפני שבוע

Lucid Nightmare says:

אני בגדתי בו רק שעה לפני! היוםP:

Sky. says:

תגידי תודה! אותי הוא לא אוהב כבר חודשיים!

Lucid Nightmare says:

XD

Lucid Nightmare says:

אז ישלי הצדקה למה בגדתי!

Sky. says:

איזו הצדקה בדיוק?! זה אותי הוא לא אוהב! לא אותך...

אותך הוא כנראה לא אוהב כי את בגדת בו!!! בגדת בו!!!!111!!!11111אחדאחדאחד

Lucid Nightmare says:

אבל הוא הפסיק לאוהב אותי לפני שבוע היה מותר לי לבגוד בו -היום-!!!!!1אחדאחדאחדשתים!

Sky. says:

אבל אבלאבל... איך את בכלל יכולה לדעת שהוא הפסיק לאהוב אותך?

הוא לא אמר לך את זה :/

Lucid Nightmare says:

את אמרת לי

Lucid Nightmare says:

שאת לא מצליחה לגנוב ממני סמייליםXD

Lucid Nightmare says:

וקודם הוא כן1

Lucid Nightmare says:

!

Sky. says:

אבל לא אמרתי לך את זה לפני שבוע

Lucid Nightmare says:

אוקי, לפני 5 ימים

Lucid Nightmare says:

P:

Lucid Nightmare says:

לפני 4

Lucid Nightmare says:

או 3

Lucid Nightmare says:

אבל לא היוםP=

Sky. says:

לא... בלע... הם...

Sky. says:

*המממ

Lucid Nightmare says:

XDDDDD

Lucid Nightmare says:

הלכתי לשחק טטריס

Lucid Nightmare says:

|מכורה|

Sky. says:

המסנג'ר שלי ממש, אבל ממש נעלב, את יודעת :/

Lucid Nightmare says:

תכף באהXD

Sky. says:

הנה!

Sky. says:

בלע!

Sky. says:

את בוגדת בו במפורש!

Sky. says:

ככה?

Sky. says:

מול עיניו התמימיות?

Lucid Nightmare says:

XDDDDDDDDDDDD

Sky. says:

איך את מעזה?

Lucid Nightmare says:

אני גם נעלבתיייייייייי

Sky. says:

הוא העניק לך כמה רגעי חסד! כמה סמיילים שהרשה לקחת אך ורק ממך כשלכולם הוא הפנה את הגב!

Lucid Nightmare says:

איך הוא מעיז?!

Sky. says:

וככה את בתמורה?

Lucid Nightmare says:

אבל הוא הפסיק לאהוב אותייייייייי

Lucid Nightmare says:

אזס נעלבתייייי

Lucid Nightmare says:

ובגדתייי.....................

Lucid Nightmare says:

כי נעלבתי

Lucid Nightmare says:

ונפגעתי.

Lucid Nightmare says:

וזהXD

Sky. says:

"ונפגעתי וזה. "

XDDDDD

Sky. says:

הוא לא הפסיק לאהוב אותך!

Sky. says:

היה לו.. אהמ.. כשל תפקודי!

Sky. says:

זה כמו אה... *תעצמי עיניים/אזניים* אימפוטנציה?

Sky. says:

כבר ברחת לי, הא?

Lucid Nightmare says:

XD

Lucid Nightmare says:

שיחקתי טטריס!

Sky. says:

אה.. חראשו...

Lucid Nightmare says:

D:

Lucid Nightmare says:

אוקי.מסנ'ג'ר. אני מטצערת! נורא נורא נורא! לא אבגוד בך שליש...שנית!D:

Sky. says:

ah tak!

מתי הייתה הפעם השנייה?

Lucid Nightmare says:

עכשיו?XD

Lucid Nightmare says:

חכי שניה הוא קורט לי.....D:

Lucid Nightmare says:

*קוראאאאא

Sky. says:

XD טוב... זה לגיטימי.. המסנג'ר חשב שהלכת לבכות בצד כי הוא נעלב עלייך...

Lucid Nightmare says:

XDDD

 


 

ג'ן, המסנג'ר שלי באמת אוהב אותך, מכל הלב. גם אם לפעמים הוא לא מראה את זה. ^.~

 


 

נו, ביקשו כ"כ יפה.

נועה וקוויק החליטו לריב עליי *אגו טריפ*

 

 

Sky. says:

חח.. טוב..

[אני כ"כ רואה אותך עכשיו מתחיל להחביא סכינים וכאלה ]

Alluring Quicksand  says:

למה להחביא? הכי טוב ללכת איתם גלויים

Alluring Quicksand  says:

אה, אני מתכוון, אין לי סכינים!

Alluring Quicksand  says:

למה שיהיו לי?

Sky. says:

הם יעילים לחיתוך בשר?

Alluring Quicksand  says:

אני תמים! מיאו!

Sky. says:

זה שאתה מוסיף מיאו לא הופך אותך לתמים, יו נואו?

Alluring Quicksand  says:

בטח שכן... תגידי שזה לא תמים:

Sky. says:

החתול תמים, זה לא הופך אותך לכזה.

 

הו, אנשים כבר מקנאים->

 

העולם התקדם הלאה says:

מה אתעושה? את לא שולחת הודע,ה נכון?

אל תשלחי. שלחי בבוקר או משו.

 

ואם את מדברת עםמישהו אחר, תגידי לו שאת רק שלי.

שיקפוץ לשלולית.

 

Alluring Quicksand  says:

תגידי לה שאמרתי

Sky. says:

לכתוב לה: "שלחו לי סמיילי אדום וכועס"?

Alluring Quicksand  says:

גררר (עם 4 ר')

Sky. says:

אהה

Alluring Quicksand  says:

תגידי לה שאני מוכן להזמין אותה לדו קרב עליך

Sky. says:

הופה.. לא להיסחף...

Sky. says:

העולם התקדם הלאה says:

יאי!

שלחת לו    באמת מגיע לו. פוי עליו

Sky. says:

למה פוי עליו?

העולם התקדם הלאה says:

יאללה. אני נענית לאתגר

העולם התקדם הלאה says:

כי הוא לוקח אותף ממני

העולם התקדם הלאה says:

 

 

XD *משעשע לי*

Alluring Quicksand  says:

 

Alluring Quicksand  says:

יש לך דברים להוסיף לפוסט

Sky. says:

אתה בטוח שאין לך סכינים? [זה יכול להיות די יעיל לדו קרבים וכאלה ]

Sky. says:

אילו רק היה לי כוח לערוך...

 


 

וול, טכנית אתמול, ה-21/4/06 היה מומולדת לליז!

 

אז הנה, עוד מקום שעוד לא ניצלתי כדי להגיד מזל טוב-

 

יום הולדת שמח ליז!!!

3>

 

[תגידו מזל טוב גם, ביצ'ס.]

 

 


 

26/4/06   20:05

~עריכה~

זה מתאים לתוכן של הפוסט, ובהחלט לא ראוי לפוסט משלו לבד (P:)

 

אה, וזה באמת נמשך יותר משעה! oO

 

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

how dare you!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

אני חייבת לציין שזו השיחה הכי מרתקת שהייתה לנו בזמן האחרון

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

science says:

אני יודע

science says:

בטח תצטטי אותה בבלוג

Sky. says:

i love you too darling

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

XD

עכשיו כשאתה אומר, ישמצב שאני בהחלט אצטט אותה!

You have just sent a Nudge!

science says:

מה עשית???????

science says:

עשית שני נידנודים אחד אחרי השני!!!

science says:

וזה בכלל תורי!!!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

כי באמצע שלחתי משהו!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

science says:

זה לא משנה!

science says:

לא לימדו אותך את החוקים??

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

טוב סליחה, לך תעשה פעמיים

Sky. says:

אני לומדת מניסיון!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

יופי, עכשיו תורי?

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

science says:

  You may not send a Nudge that often.

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

היי, עכשיו אתה היית פעמיים!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

מן הסתם

science says:

אני בן

Sky. says:

לא הוגן

science says:

לבנים מותר הכל

science says:

לבנות מותר רק להכין אוכל

Sky. says:

מה הקשר?

science says:

לא לימדו אותך את זה בכיתה אלף??

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

בכיתה א' לימדו אותי לכתוב אותיות בעברית

science says:

You have just sent a Nudge!

science says:

רואים שאת מרוסיה

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

מה הקשר שוב?

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

את כולם לימדו לכתוב אותיות בכיתה א' :/

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

חשבתי שאת הרוסים מלמדים איך לפתוח בקבוק עם השיניים

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

זה לא מלמדים, כל מה שקשור באלכוהול בא built in עם שאר הגנים...

You have just sent a Nudge!

science says:

חחחחח

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

שאני אשלח עוד אחד כדי באמת להעיר אותך?

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

  You may not send a Nudge that often.

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

ממש לונה פארק פה

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

ואפילו לא צריך לשלם בכניסה, או לחילופין- לסבול צעקות של ילדים קטנים שאיבדו ת'הורים שלהם

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

חם היום

Sky. says:

חם?

Sky. says:

לא הייתי אומרת...

science just sent you a Nudge!

science says:

חם חם

science says:

ממש חם

Sky. says:

אז תפסיק להתנענע כ"כ הרבה!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

מישהו פה מנדנד אותי

Sky. says:

זו לא אני *מבט תמים*

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

כמה זמן את חושבת שזה ימשך?

Sky. says:

לא יודעת, אבל שמתי לב שזה נמשך כבר שעה לפחות

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

Sky. says:

נראה לך שש רעידת אדמה או משהו?

Sky. says:

*שיש

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

אולי ביבס ורוקסטדי נתקעו למטה

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

מי?

You have just sent a Nudge!

science says:

אלו שעובדים אצל שרדר

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

אהה.. oO

[אני אמורה לזכור את זה לבד?]

הממ.. מה שזה לא יהיה, זה כבר די מעצבן :/

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

צבי הנינג'ה.........

Sky. says:

די >.<

אתה התחלת!

science just sent you a Nudge!

You have just sent a Nudge!

science says:

טוב אז להפסיק?

science just sent you a Nudge!

Sky. says:

כן!

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

science says:

טוב

science says:

הנה

science says:

אחרון ודי

You have just sent a Nudge!

science just sent you a Nudge!

  You may not send a Nudge that often.

Sky. says:

מה מבטיח לי שלא יהיו עוד?

science just sent you a Nudge!

science says:

כלו

science says:

ם

science says:

סתם, אני זז לראות חדשות

science says:

(:

science says:

יומטוב

Sky. says:

אינג'וי

Sky. says:

ביי.

נכתב על ידי , 22/4/2006 01:01   בקטגוריות שיחות משעשעות, יום הולדת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SK ב-30/4/2006 19:21
 



החופש הזה...


 

פשוט עבר לי מהר מדי.

 

שיעמום מוחלט ואח"כ עד שאני מתחילה להנות הוא כבר נגמר?

גרר.

>.<

 

טובנו, מחר חוזרים לשגרה אבל אח"כ יש יומיים חופש. נחמד שכזה.

 


 

לסיכום מהיר של החופש:

יום רביעי (לילסדר) - לשבת בבית, לא לעשות כלום חוץ מלקרוא ולראות את Kill bill שטוף הדם.

יום חמישי - בית, בהייה בקירות ואי עשיית כלום חוץ מלצאת לכמה דקות החוצה ולגלות שיש ורדים (וזה כבר סיבה מצוינת להתעורר ליום חדש)

יום שישי - וול, גם אז לא עשיתי יותר מדי..

יום שבת - נסענו ליקנעם, הפעם לא נהגתי (עד שהאוטו לא יעבור תיקון נורמלי במוסך מפחדים פה לתת לי אותו :/) היה חביב. בדרך חזרה עצרנו בבית אבות שנמצא ממש קרוב לבית הראשון שלנו בעיר. יום לפני, בשישי הדודים עברו לשם.. אז קפצנו לבקר. הממ.. נושא טעון, אני יכולה לפרט על זה יותר, אבל אולי בהזדמנות אחרת.

יום ראשון - כלל כאב ראש מנטלי של לנסות לשלב כמה תכניות לשני ושלישי שממש לא ידעתי איך לשלב אותן. בסוף איכשהו הכל הסתדר לפי הימים (רק חבל שלא הכל ממש יצא לפועל..). מאוחר בערב עוד ניסיתי לעזור לאמא עם עבודה בפיזיקה, אבל גיליתי שלמרות הנושא הקל, יש שם פרט אחד עיקרי, שפשוט לא למדנו בביצפר ובלעדיו אי אפשר לפתור את זה. יחד עם הכל, היה לי כאב ראש אמיתי. וברוב טיפשותי לא לקחתי כדור לפני השינה גם כשתגובה עתיקה של די הדהדה לי בראש. (כן, אני שומעת אותך כל פעם שכואב לי משהו ואני מתלבטת בין לקחת כדור או לא, ובד"כ אני מקשיבה לאותם קולות, לוקחת כדור והכל נגמר בשלום) הלילה הזה, בין ראשון לשני הפך לסיוטי ביותר, כשכל כמה זמן התעוררתי והרגשתי שהכל לא בסדר, שהראש כואב, שהכרית מרגישה כמו אבן וניסיתי להירדם שוב. אי שם בלילה, נמאס לי וקמתי לקחת אדוויל. היה מאוד לא נחמד לגלות שהשעה הייתה 5 בבוקר. מה שאומר שנותרו לי בערך שעתיים לישון. ~עוד תגלית: ב-5 בבוקר מאוד קשה להירדם. מסתבר שהציפורים מתחילות לצייץ ממש אז.~

יום שני - בית קברות על הבוקר (נייס, הא?), ריב "קטן" עם אמא בדרך לרכבת (וורי נייס, הא?) ורכבת. אני כמעט בטוחה שברכבת לכיוון דרום התיישבתי ליד יוני. oO (אם אתה קורא את זה- התוודה!) כאילו, ישר נכנסתי וראיתי מקום אחד ורצתי להתיישב שם.. מימיני ישב איזה חייל עם נשק (מפה התחילו התהיות כי אנ'לא יודעת אם הוא הולך תמיד עם נשק) שלכמה רגעים סובב ת'ראש אליי, רק שכבר התחלתי לקרוא ספר. רק כשקמתי, ראיתי שמהצד הוא מאוד דומה. בבנימינה החלפתי רכבת ונראה לי ששם ראיתי את זרמושקה עולה oO אם כי אני ממש לא בטוחה. ברביעיה שישבתי בה התישבה שם וגם ליד איזו משפחה עם ילדים שנורא שיעשעו אותי. הם ניסו לחנך את אחד הילדים לחלוק בצ'יפס שלו בדרכים אכזריות. והיה גם ילד קטן ואובססיבי לניקיון שלקחת את המגבון לח שנתנו לו, והתחיל לנקות את כל השולחן, במשך רוב הנסיעה. XD

ברוב שאר היום וול, הברזתי ממפגשישרא, לטובת מיני-מפגש-ישרא (כי כשמפגישים 2 או יותר בלוגרים זה כבר נחשב למפגש, לא? P:) אחר ולא פחות מהנה שבהחלט היה שווה את כל הרעיון של לתת לי חופש בפסח.

-פה אולי יתווספו קטעים בעריכה-

בבית, כשחזרתי, היה על הפנים. הריב ה"קטן" מהבוקר גדל למימדים מאוד לא נעימים שאני לא חושבת שאי פעם הגענו לזה. אז כן, אני לא אומרת את כל האמת לאמא שלי, וכן אני לא יכולה לסמוך עליה, וכן אני יודעת שצריך לשנות את זה כי אין לה עוד כלום מלבדי, וגם לי אין הרבה משפחה מעבר לה. והממ, היה המון איכסה באותו ערב. אבל איכשהו קצת השלמנו בסוף.. אם כי כעת הכל עומד למבחן..

יום שלישי - (התכנון המקורי היה ליסוע עם ליז וחברים שלה לעולמות. התבטל עקב השתפנות בעקבות הפיגוע בת"א ביום שני :/) היום כלל בעיקר לקום מוקדם אחרי היום הקודם והמתיש. נפגשנו עם רומה וזינה והסתובבנו בערך מ-10 עד 2 אחה"צ בין כל מיני חנויות עם קרמיקה ואביזרים לאמבטיה. צריך להתחיל לרהט ת'דירה ה"חדשה" אז מתחילים מזה, והעניינים מתחילים להתגלגל. משום מה, לא הייתי מותשת יותר מדי מהטיולים האלה. וזה מפתיע לאור העובדה שלעולם אני לא שורדת 'שופינג' שכזה. אח"כ חזרנו אליהם לארוחת צהריים אנד סטאף. המשיכו קצת שיחות לגבי מבנה ותכנון של האמבטיה וסתם דברים אחרים.. היה די נחמד.. בעיקר בזכות איזה סריג ענקי ששימש לי כאחלה שמיכה כשניסיתי לנמנם. הוי, וממש מאורח, הגיעו הילדים/נכדים שלהם והיה קצת יותר רועש, אבל עדיין נחמד. התעסקתי בעיקר בלברוח לחדרים אחרים או להמשיך לנמנם. עד שהצלחתי למצוא אחלה זוית נמנום שאפילו כללה את הרגל של אמא. ואז.. הו אז, הכלב שלהם, כנראה החליט שאני מתה או משהו, וברגע שעצמתי עיניים הוא פשוט ניגש, וליקק לי את האף O_O קפצתי בבהלה וזה היה די מפדח, ואפילו קצת מפחיד בהתחלה (כאמור, הפשע היחיד שלי נגד האנושות היה לנסות לישון) והממ.. כן. אני מעדיפה לשכוח את זה.

נקסט.

יום רביעי- AKA היום, כלל המון כלום. כלום רגיל כזה..

ועוד כמה שעות אני צריכה לחזור לכל מה שהיה לפני פסח, וממש, אבל ממש לא מתחשק לי.

:/

 

 

זהו, סיכום יחסית מאוד תמציתי של חופש שעבר מהר מדי ולא נוצל כראוי בכלל, וחבל.

מקווה שלכם היה נחמד יותר (:

 

לילה טוב עולם.

=^_^=

נכתב על ידי , 19/4/2006 23:43   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/4/2006 17:20
 



פסח שמח!


 

חג שמח לכולם (:

 

 


1.שעת התחלה: 23:59
2.יום התחלה: חמישי
3.תאריך התחלה: 13/4/06
4.שם: סקאי
5.תאריך לידה: 20/5/1987
6.ארץ לידה: ברה"מ
7.צבע אהוב: כחול (ומשתנה לפי מצב רוח)
8.מאכל אהוב: זה כבר משתנה לפי רמת רעב.
9.מזל: שור
10.ארץ אהובה: אין
11.עיר אהובה: בהתחשב בעובדה שלא הייתי בהרבה, אילת.
12.שחקן אהוב: ג'וני דפ (ויכול להשתנות לפי הסרט האחרון שראיתי)
12.זמר אהוב: רובי וויליאמס
13.דוגמן אהוב: הו הממ.. לוידעת oO
14.שחקנית אהובה: לוידעת.
15.זמרת אהובה: כנ"ל
16.דוגמנית אהובה: כנ"ל
17.סרט אהוב: מלך האריות (ורשימה ארוכה אחריו)
18.תוכנית טלויזיה אהובה: חברים, מופע שנות ה-70, עקרות בית נואשות, ארץ נהדרת, משחק מכור (שאני אמשיך?)
19.ספר אהוב: הנסיך הקטן
20.משקה אהוב: תירוש! P:
21.חג אהוב: החופש הגדול! (לכו תגידו שזה לא חג)
22.בעל חיים בבית? אמא?
23.מס' נפשות במשפחה: המאוד מצומצמת- 2.
24.אוהב את הסדרה פלוריסיינטה? שטו? לא רואה את זה בכלל...
25.השיר שלנו? ראיתי פרק וחצי הממ... זה בסדר.
26.המורדים? לא
27.מה עדיף?קולה או פנטה? קולה
28.קולה או ספרייט? קולה
29.ספרייט או פנטה? פנטה
30.מים או סודה? מים
31.פיצה או המבורגר? פיצה
32.צ'יפס או פוטטו צ'יפס? צ'יפס
33.מקדונלדס או בורגראנץ'? מק'דונלדס
34.מקדונלדס או בורגרקינג? מק'.
35.בורגרקינג או בורגרסבאר? שטו?
36.הצ'יפס של מקדונלדס או של בורגראנץ'? אממ. אין העדפה ממש, נראה לי..
37.ארוחת ילדים או ארוחה בינונית? ילדים (כי אף פעם לא נדחס לתוכי יותר וגם מקבלים צעצוע P:)
38.ארוחה בינונית או ארוחה גדולה? גדולה. נו, אם כבר אז כבר.
39.מיץ ענבים או תפוזים? ענבים
40.מיץ תפוזים או מיץ תפוחים? תפוחים
41.סרט מצויר או לא? בטח, למה לא?
42.תוכנית מצוירת או לא? לא נגד בכלל
43.אבא או אמא? אמא
44.אח או אחות? האמת, כרגע לא יזיק לי משהו מהם.
45.דוד או דודה? דודה
46.זכר או נקבה? oO
47.אלי יצפאן או יאיר לפיד? יאיר לפיד (רק כי נמאס לי לגמרי מיצפאן)
48.פיספוסים או ארץ נהדרת? ארץ נהדרת
49.שירים ישראליים או לועזיים? לועזיים
50.פורום או אתר? מה השאלה? הם משמשים למטרות שונות... פורום, שיהיה.
51.חו"ל או הארץ? חו"ל. כרגע מאוד בא לי ליסוע רחוק מכאן.
52.מטוס או מסוק? מטוס
53.אל-על או ארקיע? מעצם היותי בתולת-טיסות, אין לי כרגע העדפה מסוימת
54.חיילת או שוטרת? שוטרת (בחיי שאני שונאת חאקי)
55.=] או =) ? =]
56.:) או =) ? :)
57.מה אתה לובש עכשיו? בגדים
58.לובש גרביים? כן. צבעוניות. עם אצבעות. וויהי.
59.איזה צבע? צבעוניות, אמרתי. יש פסים מפוספסים בצעים שונים
60.מעשן? hell no
61.אלכוהול? yes please
62. או ?
63.אוהב בננות? לא!
64.וקופים? אממ.. הם בסדר החבר'ה האלה
65.מה נשמע? בסדר אבל לא משהו, תודה ששאלתם.
66.באיזה שעה ישנת אתמול? הלכתי לישון ב2 וקצת בלילה.
67.באיזה שעה קמת היום? אממ.. 11 בערך...
68.אתה ישן בצהריים? בד"כ לא..
69.באיזה שעה אתה ישן בדרך כלל? מסביבות 12 בלילה עד 6 וחצי
70.ובאזיה שעה אתה קם בימי בצפר? 6 וחצי. וזה לא ביצפר. P:
71.ובשבתות וחגים? החיים טובים. עד 10-11 לפחות
72.יום אהוב בשבוע: חמישי/שישי
73.מקום בילוי מושלם לחבר'ה לשישי בערב: נכון לעכשיו, אני במצב מספיק משועמם שכל מקום נראה לי טוב
74.אתה אוהב את הים? מתה עליו
75.את מי היית לוקח איתך לאי בודד לחודש שלם? הו. הממ. זה ישמר חסוי במערכת.
76.לאן היית רוצה לטוס עכשיו? לגרמניה (אני אסתפק גם בלחכות עד לספטמבר) או לתאילנד, או כל מקום אחר עם חופים ענקיים, ים כחול, שקט ואנשים טובים מסביבי.
77.איפה היית רוצה להיות כרגע? ע"ע תשובה לשאלה קודמת.
78.באיזה פורומים אתה נמצא? -
79.באיזה קומונות אתה נמצא? -
80.איך קוראים להורים שלך? -מצונזר-
81.פעם טעמת קרח? נראה לי שכן..
82.היה טעים? היה קפוא!
83.פעם אכלת את הקליפה של הגרעינים? לא. אני מקווה שלא. oO
84.טעמת פעם מסטיק בטעם אננס? לא
85.ובטעם לימון? יש לי לימון-פטל, זה כמעט ^.~
86.ובטעם נענע? איכ. לא.
87.מה הדבר שבחיים לא תעשה? אני מניחה שיש דברים כאלה, אבל לא עולים לי בראש עכשיו...
88.תספר בדיחה: אני בדיחה? ככה? יה. רייט.
89.מה הפדיחה הכי גדולה שקרתה לך אי פעם? כן, זה ממש מה שמתחשק לי לספר עכשיו בבלוג!
90.האם אתה חורני? שטו?
91.אתה בצופים? לא
92.אתה בתנועת נוער כלשהי? אפשר להגיד שהייתי לתקופה מאוד קצרה , אבל כבר לא, מן הסתם.
93.אתה בחוגים? לא
אם כן,איזה?
94.אוהבים שעווה? כשהיא בתוך נרות.
95.הייתם פעם במוזיאון השעווה? לא
96.הכנתם פעם יד משעווה? לא..
97.שיחקתם פעם עם שעווה של נר חם? כן!
98.היה כיף? כן.. די...
99.משעמם לך? טיפונת.
100.אתה רוצה לגמור כבר את השאלון הארוך הזה? לא ממש, זה בסדר.
101.כמה עוד שאלות כבר חסר לדעתך? לא מעט..
102.רוצה להפסיק? לא, זה בסדר, באמת
103.אתה יודע שאתה בנאדם ממש סובלני אם הגעת כבר עד לפה? כן. אחת התכונות של מזל שור היא סבלנות. בשנים האחרונות אני תוהה לעצמי מי האדיוט שאמר את זה, כי אני מאבדת אותה מהר מדי, אבל כן, יש לי מאגר סודי של זה.
104.אתה מודע לכך שאתה בשאלה ה-104? משום מה זה שכתוב לפניה "104" לא עורר בי את החשד הזה..
105.האם פגשת פעם מפורסם מחו"ל? לא..
106.אם כן,את מי?
107.ומהארץ?
כן, אפשר להגיד..
108.איפה פגשת את המפורסם מחו"ל? בחלומות שלי?
109.ואת זה מהארץ? באיזה הפסקה/סוף של איזה מופע. ג'יש הייתי קטנה מדי...
110.מה תרצה להיות שתהיה גדול? להיות קטנה שוב, אני מניחה
111.תרצה להיות גנן? לא, אולי פעם בתור תחביב.. נו, לגדל דברים בגינה... אב לא בטוח..
112.מנקה רחובות? לא
113.מוכר שטיחי קיר סינים? לא
114.אתה ארתור? XD הו, תודה לאל שלא!
115.אבודים? ראיתי את הפרק הראשון, ומאז כוח עליון גורם לי לפספס את כל שאר הפרקים ולא לראות את הסדרה.
116.השמיניה? פה כבר ראיתי פעם רבע פרק ופשוט לא חזרתי מסיבות לא ידועות.
117.הוט או יס? כרגע יס. ואחרי שהיה לי קודם הוט, אני יכולה להתרגל לכל אחד מהם. שניהם די בסדר.
118.מה אתה חושב על הסרט "מולאן"? הדבר היחיד שאני חושבת זה שלא ראיתי אותו.
119.אתה מזדהה עם סינדרלה? לא ממש
120.טי-שירט או חולצת פולו?

121.פולו ראלפלורן או טומי הילפיגר?
122.אתה אוהב חולצות פולו?
123.או שאתה מעדיף את הטי-שירט הפשוט?
אני מרגישה מיחזור שאלות פה.
124.ג'ינס או טרנינג? ג'ינס. טנינג לבית. P:
125.עלית או אסם? אין העדפה
126.איזה דאורדורנט אתה משתמש? יש לי פה כלמיני.. oO
127.שם בושם? דא
128.אם כן,איזה? גם, כלמיני. פתוחים כרגע אולטראוויולט ועוד אחד. כשזה יגמר אני אפתח את הבי-דלישס *יאמי יאמי*
129.כמה חדרים יש לך בבית? 4
130.אתה בחדר לבד או עם אח/אחות? לבד
131.צימחוני? לא
132.לאיזה קניון אתה הולך בדרך כלל? אני לא הכי הולכת לקניונים.
133.פרצו לך פעם לבית? לא. *טפו טפו טפו*
134.מדגסקר או עידן הקרח? את מדגסקר עדיין לא ראיתי :/
135.מה אתה מעדיף-כוסות פלסטיק חד פעמיות,כוסות מצויריות,כוסות זכוכית? מצוירות
136.כוסות יין ארוכות ודקות או כוסות בירה רחבות וקצרות? כוסות יין. (נראה לי שאני מפתחת פטיש לכוסות כאלה)
137.האם שתית אי פעם אלכוהול? כן
138.האם אי פעם ענית על שאלון כזה ארוך? ארוך יותר, אפילו.
138.מה השאלון הכי ארוך שחיברת אי פעם? עם כמה שאלות? אממ.. אני מניחה שזה זה. ויחד עם מונלייט, כמובן.
139.פסח מתקרב..אתה אוהב מצה? לא.
140.אתה קונה מותגים? לפעמים

141.בילהבונג או בלובירד? בילבונג oO
142.פוקס או הוניגמן? הוניגמן
143.קסטרו או ליקופר? קסטרו
144.דיזל או קרוקר? לאמשנה
145.שטר או מטבעות? מטבעות
146.חמוץ או מתוק? מתוק
147.אוהב את בית הספר שלך? כבר אין ביצפר. אל תגרמו לי להתגעגע יותר מדי!
148.מה אתה עושה כשמשעמם לך? חושבת על למה לעזאזל משעמם לי, על כמה לבד לי, על משמעות היקום וכל השאר.
149.אתה לומד ביסודי/תיכון/חטיבה/צבא/לא לומד? לא לומדת. P:
150.רוצה להמשיך ת'שאלון הזה? נו, הגעתי עד הלום, לא תתנו לי להמשיך?
151.כי לי אין בעיה לסיים איתו...לך יש? dude, do whatever you like
152.מה הצבע השולט בארון הבגדים שלך? אין צבע אחד....
153.ובמגירת הלבנים? כנ"ל
154.מה הפחדים שלך? יש יותר מדי, נראה לי
155.מה אתה שונא? יש רשימה חלקית פה ברשימות בצד
156.מה אתה אוהב? כנ"ל
157.למה התחפשת בפורים? לכלום.. :/
158.קיבלת משלוח מנות שווה או עלוב? קיבלתי סוכריה מסהר! P:
159.שלחת משלוח מושקע? לא.
160.אצל מי בדרך כלל אתה חוגג את פסח? אפחד..
161.כמה בקבוקי ספריי אתה משרפית ביום העצמאות? לא נוגעת בהם.
162.מניף דגלים כמו כולם? לא ממש
163.הולך להופעות? מדי פעם
164.ספריי חוטים או ספריי קצף? חוטים
165.מה עדיף-ספריי קצף ענקקקקק ב-50 שקל,או 6 ספריים קצף קטנים ב-40? אויש, גו טו הל.
166.ליד מי אתה יושב בכיתה? אפחד. אין כיתה. אין ביצפר. P:
167.בן או בת? אני בת, תודה ששאלתם רק עכשיו.
168.אתה שומע שיר ברקע? כן
169.אם כן,איזה שיר? במהלך כל השאלון הזה הספקתי לשמוע לא מעט שירים...
170.אתה טיפוס של ספורט? חה. לא. אם כי לא יזיק לי קצת..
171.אוהב לצייר? בעיקרון, כן. זה שאין ממש כישרון זה סיפור אחר.
172.מה הכישרון שלך?(ציור,כתיבה,פיסול,התעמלות קרקע,ניגון על כלי נגינה כלשהו)? אין לי מושג. אני אשמח לגלות אותו יום אחד..
173.מנגן על כלי נגינה כלשהו? ניגנתי..
174.אם כן-על איזה? פסנתר
175.אם לא-למה? כבר לא כי פרשתי בסוף י"ב כי תמו הכוחות להשקיע
176.יש לך פלאפון? כן
177.צבעוני? כן..
178.של איזו חברה? telit
179.כמה עלו השיחות שלך בחודש האחרון? חח.. הממ.. לא הרבה, ממש לא הרבה...
180.מה התשלום שיחות הכי גבוה שלך?  145 ש"ח, לפני כמה חודשים...
181.והכי נמוך? אממ... משהו קרוב לאפס?
182.אוהבים תותים עם קצפת? הו, כן!
183.תותים עם שוקולד? למה לא?
184.איזה ארטיק אתה הכי אוהב? אין אחד אהוב...
185.איזה טעם גלידה? כנ"ל...
186.בוופל או בכוס? וופל!
187.איזו גלידה הכי אוהב? כל משהו טעים (בן&ג'ריס עשו לי את הקיץ האחרון!)
188.אתה אוהב לשיר? כן
189.ולרקוד? בעיקרון כן..
190.איזו מפלגה רצית שתנצח? לא הצבעתי.. לא ממש רציתי שאפחת תנצח
191.עבודה או הליכוד? -
192.הליכוד או קדימה? -
193.קדימה או עבודה? -
194.גם לך כואב עכשיו הגב? זו שאלה רטורית? תמיד כואב לי הגב >.<
195.אתה אוהב את הכתב יד שלך? לא ממש
196.ימני או שמאלי? ימנית
197.צבע שיער: חום
198.צבע עיניים: ירוק
199.צבע שיער אהוב: אין
200.צבע עיניים אהוב: גם אין.


 

עכשיו 01:01 (יום שישי רשמית. 14/4/06) ונו, זמן טוב להתחיל פוסט, לא?

לא.

 

איך עבר עליכם הסדר אנשים?

מקווה ששרדתם.

אני אישית לא עשיתי שומדבר מיוחד.

ישבתי בבית, שמעתי קולות של שכנים שמנסים להכריח ת'ילדים שלהם לשתף פעולה ולשיר, לרגע קט הרהרתי על כך שוואלה, יכול להיות שמח ואני משועממת, אבל זה עבר. פתחתי טלויזיה וישבתי מולה בריתוק במשך 4 שעות. Kill Bill שני החלקים ברצף. תודה ליס. טרנטינו גאון, נקודה.

אחת הסיבות שהחלטנו לא ללכת לאף בנאדם לארוחת ליל הסדר זה בעיקר אני עוד מנסה לעכל את סוף השבוע האחרון.

ביום שישי, באו אלינו סשה ונטשה (בן דוד של אמא ואשתו) והמורה שלי למוזיקה ובעלה. מפגש מוזר לצרכי היכרות בין 2 הזוגות למטרות עבודה בעתיד שככל הנראה לא ממש יצאו לפועל. כל העניין בכלל נפל עלינו בצהרי יום חמישי, ככה שבכלל לא היה הרבה זמן להתכונן. אבל לא התראה מאוחרת תמנע מאמא שלי לצחצ כמעט הכל בבית ועוד להספיק להכין ארוחת גורמה ב-4 חלקים. היה נחמד, היה משעשע מעט ("אני מרגיש שמשהו מתחיל לעלות פה... אה.. זה רק הכולסטרול" -נשמע סופר-מצחיק ברוסית, עמכם הסליחה.-) ובעיקר היה טעים ומפוצץ. מאוד מפוצץ. הלכתי לישון עם ייסורי מצפון שכן למחרת, ביום שבת, חיכה לנו פיקניק בחיק הטבע שמטרתו העיקרית הייתה לחגוג יומולדת לאבא של התאומים, חברים די ותיקים שלנו. האמת, שם לא אכלתי יותר מדי, אם כי היה לא מעט אוכל טעים, מאוד טעים (!) אבל פשוט כבר לא היה מקום. את רוב הזמן ביליתי על השק שינה של אנה בקריאת cosmo וניסיון למציאת זוית רחוקה מקוצים, אך גם ידידותית למשתמשת בעלת הסופר-בטן-ענקית-שפותחה-תוך-פחות-מ24-שעות. oO במשך כמה ימים הרגשתי כמו מישהי בהריון עם שלישיה, בחודש השביעי. ודאמ, זה לא כיף.

אחת לכמה זמן מתחשק לי לחזור לנגן, או ללמוד משהו חדש, כמו גיטרה. אפילו אז בשבת אנה סיפרה על זה שהיא אולי תקנה גיטרה ותתחיל ללמוד והופתעה מזה שאני לא יודעת לנגן. "וואי, את דווקא נראית כמו אחת שמנגנת על גיטרה" XD. heh :/

בדרך חזרה מהפיקניק גרמתי לעצמי להיראות כמו הומלסית בעודי מסתובבת עם בקבוק יין כמעט גמור. הסיבה העיקרית לזה הייתה שלאפחד לא נשארו ידיים/כוח /רצון להיגרר עם הבקבוק עד למכוניות והוא נותר לו בודד על שולחן האבן. בצעד נחרץ הודעתי על כך שלא מזניחים קברנה-סוביניון טעים באמצע היער ופשוט נגררתי איתו עד האוטו. (כן, אנשים צחקקו, וכן, היין יותר מדי טעים מכדי לזנוח אותו ככה סתם. ושכל העולם יקפוץ)

 

היום, לעומת כל שאר הימים, ממש התחלתי להתחרפן מלשבת בבית ולא לעשות כלום.

גאד דמיט, בזמן האחרון אין לי חיים ברמות מפחידות. עצם זה שאני אשכרה כותבת את זה אפילו מראה עד כמה המצב גרוע.

דרושים: תכניות לחופש, ודחוף. עכשיו. מיד.

>.<

 

אפילו מלקרוא נמאס לי מהר. אמנם צופן דהוינצ'י פשוט מרתק, אבל אי-השקט הפנימי הזה משתלט עליי ולא נותן לי לעשות כלום. אני צריכה לצאת ולעשות עם עצמי משהו.

 


 

14.4.06

תאריך נחמד... 3 שנים..

 

היום ,כבר רשמית, יש לאלן יומולדת. מזל טוב.

ועכשיו דילמה, לא דיברתי עם הילדה יותר מדי זמן. זה יהיה נורא מוזר להתקשר אליה פתאום רק בגלל שזה היומולדת ולאחל מזל טוב.

בלעכס, אני שונאת שמתנתקים קשרים.

וזה קורה לי יותר מדי בזמן האחרון......

 

אני אשתפר.

אני מבטיחה את זה לעצמי (ואפילו לאחרים) יותר מדי זמן, אבל אפעם לא עושה כלום.

feeling useless and it's damn not fun at all.

 

 

לילה/בוקר טוב. (אני אפילו משאירה לכם את זכות הבחירה.)

Sky.

 

 

נכתב על ידי , 13/4/2006 23:57   בקטגוריות שאלונים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/4/2006 20:12
 



תשובות לשאלון השבועי


האם אי פעם רקדת?
לא.

סתם.

כן, כמובן.

מתי היתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה?, האם קמת לרקוד או שהעדפת לשבת בצד?
הממ. זה מסוג השאלות המבישות שעדיף לא לענות עליהן.

מסיבת סיום י"ב נחשב?
רקדתי. רק כי ה"מקומות לשבת בצד" במילא היו תפוסים. וכי במילא העדפתי לרקוד עם חברות שלי במקום לשבת לבד בצד.

מהו סוג הריקוד האהוב עלייך?
היפ הופ לירי.
XD

^.~

האם את רוקדת כיום, או נהגת לרקוד בעבר, בסטודיו, להקה או בחוג מקצועי?
חוג ריקודים ביסודי נחשב?
שגם אליו די הוכרחתי ללכת כדי לא להיות בטטה מוחלטת (למתעניינים- לא, זה לא עזר :/)

כיום זה מסתכם ב"ריקודים" רנדומליים שתלויים ביחס ישר בכמות הזמן שבו הבית שלי ריק (וזה שואף למספר כלשהו בקרבת האפס)

האם ביקשו ממך פעם לרקוד וסירבת? האם ביקשת ממישהו לרקוד והוא סירב? מדוע?
אממ.. שטו?
וול, פה ושם במסיבות ממש מזמן פשוט אמרתי לא כי אני ביישנית בטירוף, אבל זה סתם כי אני מטומטמת.

האם היית אי פעם בהופעת מחול? אם כן של איזו להקה? נהנת מההופעה או שנרדמת כבר בהתחלה?
הו, כן!
האחרונה הייתה די מזמן, נראה לי בכיתה י'.
הלכנו לSpirit of the Dance, מופע מחול אירי, והיה שווה ביותר!

 


 

אני מדמיינת כל יום, שזה יום חמישי, רק כדי להרגיש יותר טוב שהסופשבוע מתקרב. אבל זה לא כ"כ עובד. כי למחרת יש עוד יום מתיש ועוד יום ועוד יום ועוד... ויש רק יום חמישי אחד בשבוע. :/

נרדמתי אתמול ב7 ומשו בערב כי פשוט לא יכולתי יותר. ואפילו שישנתי 11 שעות, לא הצלחתי לקום בבוקר.

מזג האויר הקר משפיע עליי יותר מדי.

אני צריכה שמש.

pretty please?

 

נכתב על ידי , 5/4/2006 23:37   בקטגוריות שאלונים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/4/2006 01:00
 



דברים.


 

הראש שלי עובד שעות נוספות וגיליתי שזה רע.

 


 

לנה ממשיכה עם מסורת הבזבוז שיחות טלפון צבאיות, ואני מתה על זה.

 

תותים...

תותים והרבה מהם, בשילוב עם קצפת ודברים אחרים, פשוט עשו לי את היום.

 

וגם גור קטנטן של לברדור, שמישהו החליט להוציא לטיול בגן ליד הבית שלי.

 

וגם החתול הלבן-בז' שהחליט להשתלט על הספסל בתחנת האוטובוס בבוקר.

 


 

יש לי אופציה ליסוע לסיני אחרי פסח. אני לא סגורה לגבי זה, אבל זה מפתה מדי. מצד שני זה לא יבוא כ"כ בקלות כי יש לכך מחיר, מעבר לסכום הכספי...

 


 

אני מאוד מקווה, שהרעיון לטוס לגרמניה יתממש בסוף הקיץ. אני מאוד רוצה את זה...

אני אפילו די צריכה את זה. ואם זה יהיה כמו שהתסובב לי בראש באוטובוס היום, אז בכלל יהיה נחמד.

רעיון בהתהוות. תחזיקו לי אצבעות.

 


 

הו, הממ.. התקבלתי לטכניון.

וויפי ייאי? :S

אבל הם טיפשיםעילגיםכסיליםומפגרים.

לא רשמו לי פיזיקה בתור מקצוע בגרות ועכשיו דורשים שאני אעשה מבחני סיווג. מטומטמים. >.<

העניין בטיפול, דונט וורי.

 


 

היום, אחרי שחזרתי יחסית מאוחר כי פספסתי טרמפ בטוח, אמא שלי החליטה לספר לי על מה שקרה לה אתמול וזה די מפחיד.

מזל שהיא בחיים.

אנשים, תיזהרו בכביש. מכוניות הן לא דבר כ"כ בטוח. פשוט תיזהרו, תעשו טובה.

 


 

משפטים שבאים מהאנשים היותר מדי נכונים, ברגעים ה.. עזבו, אין לזה רגע נכון או לא נכון.. זה פשוט משהו נכון לגבי, בכ"כ הרבה תחומים.. זה דפק לי ת'הרגשה אתמול. וגם היום למען האמת. לא שזה עשה כ"כ רע. זה מסוג הדברים הנכונים האלה, שאני יודעת שהם באמת נכונים לגבי, אבל לשמוע אותם ממישהו מהצד עם נימה שדורשת שינוי, ואני יודעת שהשינוי הזה צריך לבוא, זה פשוט... וול, אני בטוחה שהייתם בסיטואציות דומות. אם לא, אז תהיו. קשה לתאר את זה מבפנים.

 

 

he who must not be named(20:26) :

נמ.... בהצלחה יקירתי....

 

אין לי הרבה מה להגיד חוצמזה שהגיע הזמן שתלמדי לעשות דברים בזמן....

NightSky (20:28) :

כן... אני יודעת שאתה צודק..

הקטע הזה ממש דפוק אצלי :/

oh well

מצד שני, משום מה דברים איכשהו מסתדרים בסוף...

he who must not be named (20:29) :

יבוא יום ולא יהיה לך כל כך הרבה מזל

NightSky (20:30) :

כבר היו כאלה..

וגם אחריהם דפקתי ת'ראש חזק בקיר (אבל מסתבר שהאופן המטאפורי לא כ"כ מספיק)

he who must not be named (20:31) :

נקווה לטוב כמו תמיד

 

 


 

אפילו מקלחת סופר ארוכה לא תעזור לי עכשיו.

 


 

אני צריכה מקור טוב לאנרגיות, וקשה לשמור על מצב רוח כייפי ומרומם כשאין זה בנמצא.

 

מחר יום חדש?

 


 

אפריל כבר כאן.

הזמן טס...

פשוט טס...

נעלם לי מהר מדי.

לפעמים אני מרגישה כאילו אני במרדף אחריו. אני הולכת בקצב שלי וממש לא רע לי ככה, אבל פתאום אני פוקחת את העיניים ומגלה שהוא כבר הרבה לפני, ואני צריכה איכשהו להשיג אותו. וחוסר התיאום הזה פשוט רע.

 

 

תחליטו לבד אם אני אופטימית או פסימית.

כי לי לא מתחשק לחשוב על זה יותר.

 

 

די, זהו, יותר מדי מידע לא נחוץ עבורכם בפוסט אחד.

צ'או ולילה טוב.

שמרו על עצמכם, עשו לי טובה.

 

 

 

13000 כניסות?

וואו, אתם משהו.

נכתב על ידי , 3/4/2006 23:02   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/4/2006 01:19
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)