לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

My oh My


 

או: סיכום חודש מאי

 

יש חודשים שעוברים לי מהר מדי.

יש חודשים שעוברים לי לאט מדי.

והחודש הזה, כמה אופייני לי, עבר לי פשוט רגיל.

אני לא יכולה להגיד שהזמן עבר כמו שבוע [מה שאני בהחלט יכולה להגיד לפעמים על חודשים מסוימים], אבל אני גם לא יכולה להגיד שהוא עבר מאוד לאט, כי זה כ"כ לא נכון.

תאמינו לי, שאפילו בשביל להיזכר על מה שהיה בזמן האחרון, אני חייבת לדפדף בבלוג של עצמי, דבר שבד"כ אני לא עושה.

 

וול, אז ממבט-על על החודש האחרון, אני יכולה להגיד שהיה טוב, וטוב שהיה.

אי שם בתחילת החודש, אם אני לא טועה ה3/5, הייתה לנו מסיבת סיום, והיה ממש נחמד. המופע היה אחלה, היו פאדיחות מן הסתם, אבל זה מה שמשעשע. האורקית אנסה אותי [נישקה אותי לפני שהספקתי להגיד לא], אימא שלי שכחה את תעודת הגמר שלי באולם ונותרתי ללא מסמך המאשר את עצם סיום לימודי, אבל ממש לא אכפת לי. אח"כ גם הייתה מסיבה חביבה באחד המועדונים בעיר. יש תמונות. צריך לפתח פילם.

 

קיבלתי 100 בבגרות באנגלית בע"פ, שזו כבר התחלה נחמדה ללוח הבחינות.

גם הבגרות בהבנה והבעה מאחורי.

כמו גם הבגרות במחשבים, באנגלית, ובפיזיקה-מעבדה. זה די נחמד לגלות. J

גם המתכונות בתנ"ך, פיזיקה ואזרחות עברו להן, בלי יותר מדי הצלחה, אבל  העיקר שעבר.

 

התחלתי לקרוא את סדרך "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה", וראיתי את הסרט. היה שווה לחלוטין!

 

הורדתי מלא מלא מברשות ופונטים למחשב, והתחלתי להשתעשע ביתר רצינות בפוטושופ, אם כי בזמן הממש אחרון לא נגעתי בזה, בחוסר זמן/מוטיבציה/מוזה.

 

היה יום העצמאות, אותו העברתי בלא לעשות שומדבר מעניין, בערך כמו את ל"ג בעומר.

 

ואז... הגיעו להם השבועיים הלחוצים ביותר בהיסטוריה. בתוך כ11 ימים, נאלצתי לכתוב 3 מתכונות ו3 בגרויות. בררר.... יצאתי סחוטה מתקופה הזו, וכרגע אני בתהליכי שיקום שלא ממש מצליחים, עקב משהו אחר שמלחיץ אותי, אותו אני לא יכולה לפרט עד שיהיה טוב. ויהיה טוב אולי מחר, אולי עוד שבוע, ובעיקר, עוד שנתיים ומשו.

 

הו, והיה לי יומולדת! עכשיו אני בוגרת באופן רשמי, יכולה לאנוס קטינים באופן הכי לא חוקי שיש, וגם לשתות אלכוהול ולשאת נשק. הרבה כיף מעבר לזה, בינתיים לא מצאתי. בכלל, ימי הולדת איבדו אצלי את המשמעות, עצוב שכזה...

ליומולדת, קיבלתי בערך שבוע מראש, שרשרת [שמן הסתם לא תילבש] ו200$ מהדודים ביקנעם. וגם ורד מהגינה שלהם. שעד כמה שזה משעשע, דווקא הורד המקסים הזה היה החלק הכי יפה במתנה. לדעתי לפחות. קיבלתי גם צ'ק עם 200$ מהקרובים באמריקה, יחד עם כרטיס ברכה. ושוב, הכרטיס ברכה גרם לי לחייך הרבה יותר מהכסף. אני לא אכחיש שזה מאוד סבבה לקבל כסף [במיוחד שאני מתחילה לחסוך למצלמה דיגיטלית נורמלית וטובה], אבל אני עדיין חיה אי שם בבועה שלי מדי פעם, וורדים וכרטיסי ברכה שבאים מהלב, עושים לי את זה יותר מכסף.

 

עוד אנשים עם יומולדת: מיקי, הדוד מיקנעם, אימא של ליז, אור, ג'ני ואני יכולה להתערב שיש עוד 3, אבל אני משום מה לא זוכרת אותם כרגע.

כן, אנשים נולדים בתקופות. יש לי שבועיים באוגוסט עם לפחות 6 אנשים שאני ממש מכירה שיש להם יומולדת. אי שם בחורף גם יש תקופה כזו.

 

אמממ... נראה לי שזהו.

חודש מאי שכזה (:

 

*מחזיקה לעצמי אצבעות למחר.*

 

 


 

אה, ואני שומעת רובי וויליאמס.

וגם קיילי.

ויש לי שיר של ווסטלייף ברשימת ה4-5 כוכבים (Soledad, לאלו מביניכם שלא מתעניינים.).

וכל מי שרע לו עם זה, מוזמן לקפוץ לי.

 

באמת...

לפני כמה זמן, כשרק הורדתי את הגרסה החדשה של המסנג'ר שבה היה אפשר להראות את מה שמתנגן אצלי במדיה פלייר, פתאום אנשים התחילו איתי שיחות במשפטים נוסח: "וואו, אחלה מוזיקה/טעם/רשימה יש לך". אז בעיקר התנגנו אצלי Nightwish, Within Temptation ועוד כמה שניתן למצוא באגף המוזיקה ברשימות. בכמה ימים האחרונים, המצב רוח שלי סביר מדי. אין לי ממש איך להגדיר אותו. הוא לא טוב ולא רע לגרי. אז סתם מתנגנת לי רשימה שהדירוג של השירים שם זה 4-5 כוכבים אצלי. וכן, יש שם גם פופ מעבר לכל הרוק והשאר.. וכן, אני אוהבת גם את זה.

אם ישאלו אותי מה סגנון המוזיקה המועדף עליי, זה יהיה מן הסתם רוק (לכל סוגיו, אני מודעת לקיומם של עשרות תת-סוגים בתחום, אני אוהבת להכליל, תודה.), אבל זה לא ממש נכון, כי אני אוהבת לא מעט שירים אחרים. ואפילו סתם מנגינות, שלא הייתי קוראת להן מוסיקה קלאסית, אבל זה רק כלי נגינה בלי ממש שיר. המוזיקה שלי הולכת לפי מצב רוח. ואם יש לי כוח לשירי פופ, אני אשמע אותם. וכן, אני חושבת שהשירים של רובי וויליאמס טובים. [לגבי קיילי אני מאשימה את אימא שלי בהימצאותו של דיסק שלה אצלי, אבל גם שם יש שירים חביבים].

אני שומעת מוזיקה לפי מצב רוח. נקודה. יהי זה מצב רוח לפופ, לרוק כזה או אחר, למוסיקה שחורה, אירית, טיבטית ותהי זו אפילו שירה ווגונית. K אני אשמע את זה, אם בא לי.

ולכל מי שהפלייליסט שלי עושה רע על הלב, שיגביר את שלו ויתן לי לחיות בשקט.

 

 [אגב מוזיקה, תודה לדי שהעשירה ובונה לי בימים אלה את תיקיית האביב גפן (: מוצ'וס גראציאס!]

 

 


 

ולסיום, בהשראת הכותרת והקטע האחרון:

 


 

Aqua

 

My Oh My


 

My oh my do you wanna say goodbye?
To Happy Kingdom, baby, tell me why
My oh my do you wanna say goodbye?
To rule the country, baby, you and I?
If you were my King...

My oh my do you wanna say goodbye?
To Happy Kingdom, baby, tell me why
My oh my do you wanna say goodbye?
To rule the country, baby, you and I?

Little princess in a terrible mess,
a kingdom alone, with no love to confess
Dreams of a prince on a tall white horse,
runs like a spirit by the castle walls.

Gotta steal from the rich, when they don't know I'm coming,
gotta give to the poor, no time for lovin'
My oh my don't you cry, 'cause there's no way I'm staying,
I will leave
Say bye-bye
I'm going my way...

My oh my do you wanna say goodbye?
To Happy Kingdom, baby, tell me why
My oh my do you wanna say goodbye?
To rule the country, baby, you and I?

If you were my King...
I would be your Queen....
If you were my King...
I would be your Queen....

Mystery deep in the royal heart
Crying at night, I wanna be a part
Prince, oh, prince
Are you really sincere
That you one day are gonna disappear?

Gotta steal from the rich, when they don't know I'm coming,
gotta give to the poor, no time for lovin'
My oh my don't you cry, 'cause there is no way I'm staying,
I will leave
Say bye-bye
I'm going my way...

My oh my, ohhh
My oh my, ohhh
My oh my, ohhh
My oh my!

My oh my do you wanna say goodbye?
To Happy Kingdom, baby, tell me why
My oh my do you wanna say goodbye?
To rule the country, baby, you and I?

My oh my do you wanna say goodbye?
To Happy Kingdom, baby, tell me why
My oh my do you wanna say goodbye?
To rule the country, baby, you and I?

If you were my King...
I would be your Queen....
If you were my King...
I would be your Queen...


 

 



נכתב על ידי , 31/5/2005 22:00   בקטגוריות שירים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-1/6/2005 20:02
 



עוד שאלון לאוסף...



שם -  סקאי
גיל -  18
מקום מגורים - החדר שלי
רווק/ה - מעדיפה רווקים, תודה.

מה יותר עדיף  :  


בריכה / ים ?  ים
נחל / מפל ? מממ... נחל עם מפלים, הכי יפה!
הכנרת / ים המלח ? כנרת
הים התיכון / ים סוף ? ים סוף

אילת / תל - אביב ? אילת
תאילנד / הודו ? כשאני אהיה בשניהם, אני אדע.
ניו יורק / פריז ? כנ"ל
אירופה / אסיה ? אירופה

לישון / להיות ער ? לישון P:
לקרוא / לכתוב ? לקרוא [אבל גם לכתוב]
לשתות / לאכול ? לוידעת

ג'וק / עכביש ? עכביש
חתול / כלב ? חתול
עכבר / אוגר ? עכבר [צריך קשרים עם היצורים שישתלטו על היום]
סוס / חמור ? סוס
דג / תוכי ? מממ... דג. [אפשר לאכול בשעת הצורך oO]

תה / קפה ? קפה
קולה / ספרייט ? קולה
מים / מים בטעם אפרסק ? מים. יש לי תחושה שטעמתי את השני פעם, וזה ממש לא משו  
וודקה סמירנוף / אבסולוט ? אבסולוט [אם כי וודקה זה וודקה, ובכל מצב שזה רק וודקה, זה מגעיל.] 
  

סנוקר / באולינג ?  לא יודעת לשחק סנוקר, עוד משהו שצריך ללמוד... שניהם נראים כיפיים בסה"כ
כדורגל / כדרוסל ?  כדורגל oO
כדורעף / טניס ? טניס
שחייה / ריצה ? שחייה

חברים / סיינפלד ?  חברים
ארתור / המלך ארתור ? ארתור
סרט אימה / קומדיה ?  קומדיה
המומינים / דרדסים ? מממ שניהם P:
היפים והאמיצים / ימי חיינו ?  אפחד מהם.
החטא ועונשו / חלומות בהקיציס ? אני בטוחה שראיתי את שניהם, ושניהם היו משעשעים...

יהונתן גפן / אביב גפן ?  אביב גפן
שלמה ארצי / בן ארצי ? נאדה.
אגם רודברג / פלג רודברג ? כנ"ל
אהוד בנאי / מאיר בנאי ? כנ"ל


רוק לועזי / ישראלי ? שניהם (:
היפ הופ / פופ ? אין ממש העדפה...

ג'אז / קלאסי ? ג'אז
מוסיקה אירית / סקוטית ? שניהם, על מגש מוזהב בבקשה (: 
מוסיקה שחורה / מוסיקה קלאסית ? שחורה
ראפ ישראלי / לועזי ? לועזי
אביב גפן והתעויוט / היהודים ? היהודים [אבל אני אוהבת גם את אביב oO] 
מוניקה סקס / שייגעצ ? מוניקה סקס
חמי רודנר / שחר אבן צור ? חמי רודנר
רוני / מאיה בוסקילה ? שתיהן לסקילה, תודה.
כלא 6 / סאבלימינעל והצל ? אין העדפות...
יהודה פוליקר / שלמה ארצי ? כנ"ל
ריטה עם עברי לידר / ריטה עם רמי ? כנ"ל 

יאיר לפיד / יצפאן ? יצפאן
קיציס ופרידמן / אלי ומריאנו ? קיציס ופרידמן
בראד פיט / וין דיזל ? בראד פיט
קמרון דיאז / דרו ברימור ? דרו בארימור
רם אורן / אתגר קרת ? אתגר קרת

פסח / חנוכה ? פסח בגלל החופש,
סוכות/ יום העצמאות ? סוכות [חופש ארוך יותר]
פורים / שבועות ? פורים

קיץ / חורף ?  אביב
יום / לילה ?  לילה
שישי / שבת ?   שישי [יש תחושה של "מחר יום חופש", מה שאין בשבת..]
יום גשום / יום חם ?  גשום, אפשר להתכרבל בבית
פורומים בתפוז או בנענע? תפוז

זה די מסביר מאיפה השאלון הזה נגנב.....

גרסא טיפה מלאה יותר

נכתב על ידי , 30/5/2005 14:22   בקטגוריות שאלונים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-31/5/2005 17:35
 




אממ...

אני צריכה איכשהו להוציא עצבים, אז אני כותבת פוסט. כמו לקודם, אתם לא באמת חיייבים להתייחס, זה רק כדי להפעיל איבר כלשהו בגוף שלי, והפעם זה האצבעות.

 תודה.

 

אגב, תודה גם ל3 אנשים שהחליטו לדבר איתי כרגע (ליז, מוח ויוני), ככה שאני די נוטשת את הרעיון של כתיבת הפוסט.

טוב, בעצם לא.

 

 

אז הנה: פוסט.

 

טוב, סתם.

 


 

היום נגררתי לביצפר שלי בעל כורחי על מנת ללמוד תנ"ך ולקבל את המתכונת שלי בתנ"ך חזרה.

זה היה לפחות התכנון המקורי.

האמת, התכנון המקורי היה לצאת בערך ב10 ומשו, להספיק לאוטובוס ואפילו להגיע מוקדם כדי לצעוק על ליז שהיא שוב ג'ינג'ית [כן, תודי לכוחות העליונים שזה נמנע ממך!]

אבל, נבצר ממני לבצע כל זאת.

חוץ מהדבר הראשון- להתעורר לקראת 9 בבוקר.

אני אשכרה קמתי בזמן!

אבל... לא זוכרת מה עשיתי, שאיכשהו רק ב10 ומשו נזכרתי שאני צריכה להחליף בגדים ולצאת מהבית לפני 5 דקות.

אז חשבתי לעצמי שאני אספיק לעוד אוטובוס.

ואז ליז התקשרה, ובישרה לי שהיא בעצמה תאחר ושאני אשמור לה מקום כי היא פספסה את האוטובוס שלה. צחוק הגורל נשמע באיזור, ויצא כך שגם כשאני יצאתי מהבית, האוטובוס היחיד שמגיע לסביבה של הביצפר שלי נסע לי ממש מול העיניים. אז נאלצתי לקחת 2 אוטובוסים, לא שבד"כ יש לי בעיה עם זה, פשוט לא היה לי זמן להחליף אוטובוס באמצע, לעבור תחנות וכאלה... גם ככה איחרתי. אגב, את האוטובוס לקחתי רק ב11. בול השעה שבה התחיל השיעור. נחמד לגור חצי שעה נסיעה מהביצפר oO

הגעתי לכיתה אי שם ב11:35  חטפתי מבטים תמוהים מהמורה... אבל גם הספקתי לקבל מתכונת (90... זה בסדר..). ו3 גופיות מליז (תודה =]) ו... אממ... זהו נראה לי. אה, ולהציץ על הMP3 החדש של לנה. ו.. טוב, הפעם באמת זהו. סיימתי בספריה את העבודה באזרחוי, הגשתי למורה שאמרה ששכחה מקיומה בכלל, שיהיה. אני מקווה שהיא לא שכחה מהעובדה שזו עבודת בונוס ושאם הציון שלי נמוך מדי [לא השקעתי בה ממש כמו תמיד..] היא לא אמורה להחשיב אותה. עם המזל שלי, היא בטוח תשכח מזה. -_-

בלעכס. לקחתי אוטובוס חזרה לקניון, אחרי טלפון לאימא שאמרה שתבוא עוד שעה. עד שאני אגיע לקניון, עובר אותו זמן אז קבענו להיפגש ישר שם.

זה היה מהיר.

ויש לי קליפס חדש בצורת תות. בערך. האיכות לא משו ,וחשבתי לקחת אחד אחר, אבל שיעשעה אותי העובדה שעוד יהיה לי קליפס שדומה לתות. אז יש לי. (:

 

וזהו. בלעכס.

טלפונים עקומים. שונאת.

יש לי גם אופי עקום.

בלעכס.

*מחזיקה לעצמי אצבעות שהכל יהיה בסדר..*

 


 

יש אנשים מוזרים בעולם. תודה על קיומם:

 

 

מוח(17:34) :

חחחחחח זנות!

אני חוזר לשחק במחשב....

תהני לך בעבודותייך:-P

פינקי (17:36) :

נטשן... :-P

תודה.

תהנה גם אתה.

מוח(17:37) :

חחח משו

מוח(17:37) :

כמעט כמוך

ואני לאנטשן פשוט אין לי כוח לאנשים לא משו אישי

פינקי (17:38) :

אה, תודה. ולעכברים?

מוח(17:38) :

חחחח יפה יפה הבנת אותי בסופו של דבר:-P

מוח(17:38) :

וסתם בא ליל שחק במחשב אסור ?:-P

פינקי (17:38) :

מותר.

לך לך לדרכך, ושל נעליך מעל רגליך או משו כזה

מוח(17:44) :

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

להשיל את בייצי מעל איברי מה על מה את מדברת יא סוטה

פינקי (17:45) :

מה לעזאזל ודרך איפה לעזאזל אתה קורא?!?!?!?!

מוח(17:45) :

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

פינקי (17:46) :

ועוד אני סוטה... כן... ממש...

 

 


 

 

נכתב על ידי , 29/5/2005 17:07   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן.., שיחות משעשעות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/5/2005 19:58
 



note to myself


 

[כי כשלא רוצים לרשום הכל על היד, רושמים בבלוג, תודה ליוני.]

 

 

my mini-2-do list

- עבודה באזרחות (!)  

- לשאול את ביפ האם ספר מתמ' אדום/כתום שלי אצלו (עוד מלפני שנה-שנה וחצי.. פתאום נזכרתי בזה...)

- לקחת את הסרגל שנתתי לכבשה במבחן בפיכסיקה.

- לקחת מליז תמונות שאני פיצית.

- להביא לאלן עודף ביום ראשון. 

- לברר אצל האורקית מה עם התעודת גמר שלי.

- להביא לאורקית חולצות בי"ס.

- להתקשר לזאתי מהשירות.

- לקחת מאימא את ה100 ש"ח שנתנו לי היום ולהחביא יחד עם שאר הכסף המצטבר שלי.

- להחליף ת'בייבי דול למידה גדולה יותר [ניתן לאמא לעשות את זה..] 

- להתחיל להקשיב (ולפעול לפי) לעצות של עצמי. [מוגש בחסות סר חופש]

- לבכות.

 

 

(כל אלו חייבים להיעשות בטווח המאוד-מאוד-מאוד קצר, ולא אין לי איפה לרשום את זה)

 


פוסט זה ישמיד את עצמו אחרי שאני אבצע את כל המטלות הללו..

נכתב על ידי , 28/5/2005 00:47   בקטגוריות מוזר לי...  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-25/9/2006 22:08
 



לנשום?


הפוסט הזה נכתב תוך כדי מצב רוח "מרוויני" לחלוטין.

זה היה אמור להיות יום לא רע ודי שמח.

אחרי הכל, היום שבו כל הלחץ של השבועיים האחרונים, הולך לעולמו ונגמר, ומפנה את המקום לשבוע-שבועיים של שקט ושלווה יחסית [יחסית זו מילה מאוד חשובה פה!].


יופי. היום אי שם בצהריים, לא מספיק שאימא שלי חזרה הבייתה סופר-מוקדם, מה שדי הרס לי את הסדר של הימים האחרונים שכלל שקט בבית, ואופציה לנמנום בזמני החופשי, כל עוד זמני החופשי הוא עד 5 בצהריים, היא החליטה לחטוף קריזה, על שטות פצפונת, שבכלל לא כוונה נגד אף נפש חיה. כן, אני בטוחה שגם ההורים של כל אחד מהאנשים פה עשה/עושה לו מדי פעם צרות, אבל להישאר בבית אני אוימא שלי, באווירה שאפשר לחתוך אותה בגרזן, עם תחושה של "טוב, נותר לי רק לקפוץ מהמרפסת שאת מנקה עכשיו", ולסבול את ההתנהגות המפגרת והאדיוטית שלה, זה באמת לא אחד התחביבים שלי.

מה לעזאזל לא בסדר בהערה קטנה על כך שהגברת התיישבה לי על הפלאפון, אז אמרתי לה את זה ורמזתי שתזוז טיפונת, המיטה שלי במילא ריקה, ולכולם יהיה נוח יותר.

לא...

חייבים להתפרץ בהיסטריה לא נורמלית בגלל זה.

>.<

אני שונאת שהיא עושה את זה.

כאילו, אוגרת בתוכה את כל העצבים שלה על כל העולם [ותודה לשרת החינוך שבתקופה האחרונה בהחלט "תורמת" למצבם הנפשי של מורי ישראל] ואחותו, ומוציאה את זה עליי, בהזדמנות הכי פצפונת שיש לה.

זה פשוט טיפשי ולא נורמלי!

 

אני עדיין כועסת עליה.

כי חוץ משקרים, אין דבר שיותר מעצבן אותי מאנשים שכועסים/צועקים/מתעצבנים/נעלבים עליי סתם ללא סיבה.

אוף איתה.


אה, וכן, אני יכולה לכאורה לנשום, למרות שאני לא, כי יש לי עבודה באזרחות להגיש ביום ראשון, שבה אני לא יכולה להרשות לעצמי פחות מ100 [לתקן את ה80 הקיים..], עבודה ענקית לכתוב למגמה, ו... לנסות לנשום בכל זאת, כי לא עשיתי את זה הרבה זמן.


היום הייתה המתכונת באיכסיקה. חוץ מטעות אווילית בסעיף של 5 נקודות, עבר מצוין. אפילו לא למדתי הכל. הספקתי לקרוא באוטובוס תרגיל על זרם חילופין, שבול היה במתכונת. אני מתה על המתכונות והמבחנים שלנו בפיסיקה. את כל השאלות, כבר עשינו במהלך השנה. כמה שימושי (:

בחלק הראשון גם היה קליל. קראתי תרגיל דומה אתמול בספר בגרויות.

ככה שפחות מ90 בסופו של דבר, לא אמור להיות לי.

נייס.


זייהו.

היום הוא חג הפירומניה הלאומי.

האם ניתן להתעניין מה אתם עושים/עשיתם בערב חמים זה?

 


 

Your Icecream Flavour is...

Cookies 'n Cream!

 

Smooth and creamy with a few rough bits mixed in, you are a real treat! You are probably very popular amongst your friends. Remember too much of a good thing is not always good! Don't lay it on too thick!

[רוצים לענות גם?]

נכתב על ידי , 26/5/2005 17:50   בקטגוריות שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/5/2005 09:34
 



עדכון לילה מהיר


אין כל דרך לעשות את זה בצורה נורמלית [חוץ מאולי ביום שישי] אז נסכם את תקריות הימים האחרונים, ממש במהרה:

 

היום:

בגרות בפיכסיקה מעבדה.

פאק, זה היה קל!

במיוחד לאור העובדה שהבוחן היה בחדר למשך 30 שניות בדיוק, לחץ ת'יד לאחד המורים וברח למקום לא ידוע.

אני מתה על המורה שלי לפיכסיקה שבשלב כלשהו פשוט באה לבדוק אם עשיתי הכל בסדר, ובין לבין אישרה לי תשובה ובדרך גם סיפרה לי מגילה שלמה לגבי שאר התשובות בבגרות.

שלא לדבר על עבודת הצוות המסורתית שלי עם לנה.

אניווי, (טפו טפו טפו), אמור להיות בסדר.

הבגרות היחידה שיצאתי ממנה עם חיוך.

 

בדרך לתחנות ניסיתי לתפוס אנשים. שוקי נתקע בכימיה, וליז לא ענתה. אבל היא התקשרה אליי.

"היי, משו מנגן פה מאחוריי" [זאת אני, לא קולטת שהתיק שלי מנגן]

"היי, ממתי התחת שלי מתחיל לנגן שירים יפים?" [יש לי תיק על צד אחד, בגובה המתאים, וצלצול של boulevard of broken dreams בפלאפון]

"אוי, שיט, זה מוכר מדי! זה הפלאפון שלי!"

*מוציאה פלאפון*

"או, ליז! ווייי... שיט -_- הפסיק לצלצל."

*טלפון לליז*

-אין קליטה.-

אני כבר בתחנה, קוראת רומח הדרקון! [הא, חזרתי לזה!!]

"מעניין עם עוד אנשים ניסו להטריד אותי טלפונית" [אני עדיין באשליה שיש מישהו שיעשה את זה.. :/]

-שיחה שלא נענתה מליז-

 

אחרי זה קיבלתי הפצצה מהאייסי שלה [לפלאפון, תחי הטכנולוגיה המתפתחת], לגבי חוסר הקליטה [של הפלאפונים!] וכו'.

 

אבל קראתי 20 עמודים שלמים ברוסית! וואו לי!

 

בית. כלום.

אה!

רשיון!

סוף סוף הביצ'ס ממשרד הרישוי הואילו בטובם לשלוח לי את הרשיון הנורמלי (:

אז יש לי כרטיס פלסטיק חדש עם תמונה מזעזעת שלי עליו!

 

והזמנה לאיזה מופע מוזר שאני לא בטוחה שאצליח לגרור אליו אנשים.

 


 

אתמול, בגרות באנגלית, השווינו טיפה תשובות, חוששני שהלך לי טוב.

E ו-F היו פשוט קלים מדי. G היה גם סביר ביותר.

אני ממש מקווה לא לפתוח פה לשטן, אבל באמת שהיה נחמד מדי.

 

קיבלתי חיבוק מאלן!

מסתבר שהיא השתכרה ביום שישי ולא הייתה במצב המתאים לאחל לי מזל"ט, אז היא החליטה לחבק [חיבוקי אלן=חניקה] אותי למוות, אבל היא נחמדה, אז אני מקבלת את זה (:

גררתי אנשים למקדונלד'ס אח"כ.

שוקי הקפיץ אותי ואת אלן. ליז ועדן הלכו ברגל.

עדן מתחילה להיעלם (להתכווץ). אבל שיהיה לה בהצלחה (:

בינתיים אנוכי ואלן ברחנו למקדונלד'ס עצמו והזמנו אוכל. בבוקר אימא שלי פשוט החליטה לתת לי את הכרטיס וכמה קופונים לארוחת ילדים. נייס לי.

קיבלתי צעצוע שדומה לא פחות ולא יותר לויברטור.

הוא עבה.

בערך עגול, לא ממש ארוך, אבל נגיד ש..

יש לו ראש מסתובב

ואם היינו שמות בפנים מילקשייק, אז הוא גם היה יכול להוציא נוזלים סמיכים כשמוצצים אותו.

 

אהה.. האם שכחתי לכתוב אזהרת "לא לילדים מתחת לגיל 18" קודם?

סוררי, אין לי כוח לחזור למעלה P:

 

אה, אגב, זה סתם מיני בקבוק עם ראש גורילה.

אפילו ראיתי ילד אחד מתעסק איתו אח"כ ברחוב.

כן. צחקנו עליו.

 


 

אמממ...

זהו.

הייתי צריכה לטוס לישון מוקדם.

יום חמישי מתכונת בפיכסיקה על פרקי בחירה.

אני לא קולטת כלום!

המוח שלי כיבה את עצמו, וזה לא בסדר, כי אחרי יום חמישי אני במילא אוכל לנשום.

עכשיו זה סתם רע.

הלוואי ואני אספיק לפחות חצי מהחומר מחר..

ררר...

 

אמממ... זייהו!

 

לילה טוב לכולם!

אני ללכת נומי!

 

 

 

 

 


 

נ.ב.

 

בהקשר שונה לחלוטין:

 

מזל טוב למיקי!!!!!

[יומולדת 18. כסילים!]

נכתב על ידי , 25/5/2005 00:31   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/5/2005 09:31
 



תשובות לשאלון השבועי


מתי יחול יום הולדתך?

 

עוד שנה פחות 3 ימים P:

 

 

מה המתנה שקיבלת ליום ההולדת, שהכי אהבת אי פעם?

 

מממ... וואו... שאלה קשה. אני אוהבת את כל המתנות שנתנו לי בעצם...

אם אני אזכר במשהו ממש מיוחד, אני אעדכן

 

 

מה המתנה שאת הכי רוצה לקבל, אך מעולם לא קיבלת?

 

אי בודד עם טירה ועוד כמה פרטים מצונזרים

 

 

איך חגגת את יום הולדתך האחרון? איך את מתכננת לחגוג את יום ההולדת הבא?

 

עם מחברת וקלסר אזרחות! וווייייי!

 

[אה וליקוק שוקולד מהעוגה שאימא עבדה עליה]

 

הבא?

מעניין באמת...

 

 

מאיזה יום הולדת הכי התאכזבת? מדוע?

 

היום שבו נולדתי, אבל לא הייתי מודעת לזה, רק עכשיו אני יודעת.

ובעצם- האחרון.

18.

לא רוצה.

לא צריכה את הגיל הזה.

וגם לא עשיתי שומדבר מיוחד כדי לחגוג.

בהחלט מאכזב

 

 

האם יש גיל, שממנו לא צריך לחגוג יותר ימי הולדת?

 

תלוי בבנאדם.

אני אישית הפסקתי לחגוג , לפחות נפשית לפני שנים רבות. לצערי הרב יום הולדת פשוט לא מלהיב אותי כמו פעם.. קצת איבדתי את ההתרגשות מזה.. :/

 

 

וכמובן, איזה יום הולדת היה השמח ביותר אי פעם? ב

 

ררר... לא זוכרת.

 

 

אוף יש לי תשובות מעאפנות הפעם. סוררי. :(

 

 

 


 

שאלון [ליתר דיוק תחקיר] שלינה (החמוטה) שלחה לי כדי לדעת עליי יותר מידע, אבל לא היה לי כוח לענות ככה:

 

i'm a dov says:

יש לך כבלים?

i'm a dov says:

[כלומר מעבר ל-1,2]

(תות) says:

אכפת לך להביא לי את התחקיר המלא מראש, זה יהיה קל יותר

i'm a dov says:

חחחחחחח קיי.

יש לך כבלים?

יש לך יס/הוט/אינלך?

יש לך מכונת כביסה?

אם כן, באיזה מרכך כביסה אתם משתמשים?

מה נטייתך המינית? [נו.. אז מה אם זה קצת פרטי מאוד..]

האם את דו מינית?

איך בכלל הגעת לבלוג שלי?

את אוהבת פרג?

איזה סרט דיסני את הכי אוהבת?

יש לך בע"ח?

יש לפסנתר [זה היה פסנתר, נכון?] שלך שם?

כמה זמן את מנגנת?

מה הדבר שאת הכי אוהבת לנגן?

ולסיום, מה יותר כיף סאדו או מאזו?

טוב... זה התחקיר הדבילי שלי

(תות) says:

מממ המצאת את זה לבד הרגע?

i'm a dov says:

יאפ

i'm a dov says:

מקורי לגמרי [לא ברור למה אני מתגאה בזה.. חחח]

(תות) says:

טיהי. אני שוקלת לענות על זה בבלוג פשוט...

i'm a dov says:

תעני בשמחה ((=

(תות) says:

סבביישן

i'm a dov says:

וואעהאה... אבל גמפה..

(תות) says:

אהה... אינלי זמן לשניהם אני צריכה לעוף ללמוד

i'm a dov says:

קיי

 


 

יש לך כבלים?

יאפ

יש לך יס/הוט/אינלך?

הוט

יש לך מכונת כביסה?

כן

אם כן, באיזה מרכך כביסה אתם משתמשים?

אינלי שמץ *הולכת לבדוק*

מה נטייתך המינית? [נו.. אז מה אם זה קצת פרטי מאוד..]

סטרייטית עד כמה שידוע לי

האם את דו מינית?

בינתיים לא [אני צריכה ממש ממש ממש להתייאש מהמין הגברי]

איך בכלל הגעת לבלוג שלי?

אהה... די במקרה, בערך כמו שאני מגיעה ללא מעט בלוגים

את אוהבת פרג?

בתוך עוגות פרג, ובתור אופיום (:

איזה סרט דיסני את הכי אוהבת?

מלך האריות!!!

יש לך בע"ח?

לא. רק בובות פרווה oO

יש לפסנתר [זה היה פסנתר, נכון?] שלך שם?

חחח, כן זה היה פסנתר, ולא אין לו שם. [כנראה שאני לא אוהבת אותו מספיק]

כמה זמן את מנגנת?

מכיתה ב' באופן רשמי. ת'כלס מכיתה א'. נגיד קרוב ל11 שנים...

מה הדבר שאת הכי אוהבת לנגן?

דברים שאני מסיימת ללמוד ויודעת לנגן, לשם שינוי oO

ולסיום, מה יותר כיף סאדו או מאזו?

סאדו מאזו [ורדים בתחת, בקיצור. אז מה שזו בדיחה פרטית]

 

 

נכתב על ידי , 23/5/2005 21:25   בקטגוריות שאלונים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-25/5/2005 13:27
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)