לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אנשים טובים...


הם נכס כ"כ יקר.

אני מודה ומתוודה שלפעמים אני שוכחת את זה.

כי הכי קל לראות את הרע מסביב, כשבעצם לא הכל כ"כ אפור.

השבוע האחרון היה קשה.. החל מיום ראשון ועד לרגע כתיבת שורות אלו.

אבל אחת לכמה זמן צצו לי פה ושם אנשים, שאני לא יודעת מה הייתי עושה ללא קיומם.

חשבתי לי אתמול, שהיום אני אשב ואכתוב פוסט לא קטן שמסכם את כל השבוע הארוך הזה (וכן, אפילו עכשיו, על כל יום שאני אחשוב, יראה לי כאילו נצח עבר מאז). אבל אני לא אעשה את זה.

הפוסט הזה, הולך להיות מוקדש למספר אנשים שעשו לי את הרגעים הקטנים והגדולים בשבוע המזוויע הזה.

 

אני אתחיל מיום שבת.

ביום שבת שעבר היה היומולדת שלי (אני לא כותבת את זה מתוך רצון לצומי הפעם, כי קיבלתי מספיק). כל טלפון, כל הודעה, כל תגובה, אפילו מספר שורות בפוסט או פוסט שלם וכל סימן חיים מכל מי שזכר אותי, בין אם זה אז ובין אם זה במהלך השבוע שאחרי (כי אפילו היום הספקתי לקבל טלפון מקרובת משפחה כלשהי) - פשוט עשה לי אז את הרגע, ואפילו את היום.

אז תודה ענקית, וחיבוק וירטואלי ענקי (מי שממש רוצה אמיתי מוזמן לבוא ולקבל P:) לכולם!  3>

 

יום שני היה יום מזעזע בפני עצמו. לקבל ביקורות (אפילו לא ישירות כלפי, אלא כאלה שמתייחסות לקבוצה שאני חלק ממנה) לא נעימות, במיוחד אם הן לא באמת מוצדקות, זה פשוט מעליב. מעצבן ומעליב. חזרתי הבייתה עם מצברוח לכלום, ובכל זאת הצליחו להציל לי את הערב הזה. הלקח נלמד. אם היה יום גרוע, זו לא סיבה שיהיה גם ערב גרוע. גם אם יודעים שהיום למחרת יהיה מזעזע (והוא אכן היה לא נחמד ביותר) וגם אם יודעים שאין מצב רוח, לפעמים כדאי להתעלות על עצמי. (היי, בסוף עוד אפשר לגמור עם אורגזמה ^.~)

 

זה אולי לא קשור לרעיון הכללי של הפוסט הזה, אבל גם הלילה בין שלישי לרביעי היה לא משהו. אמנם הלכתי לישון די מוקדם, אבל התעוררתי באמצע הלילה כי היה לי חם מדי. בעצם, לא. התעוררתי אי שם ב-2 וחצי כי היה לי חלום מזעזע על ידיד טוב שקורה לו משהו, אני לא זכרתי אז מה בדיוק, וגם לא נראה לי שראיתי את זה בחלום ההוא. אבל אני זוכרת את הפנים, המבט הזה בעיניים של סוף העולם, ואת שני הדפים שהוא הגיש לי. הייתי צריכה לחתום (יחד עם שאר החברים שלו, הם לא היו בחלום אבל הבנתי משם שהוא עובר מאחד לשני ומחתים את כולם) על מעין הצהרת סודיות, וגם על משהו שמחייב אותי להתרחק, משהו שאומר שהוא הולך ולא יחזור יותר, ושלא ננסה ליצור קשר או לחפש אותו.. דברים כאלה... הכל היה אפוף בסודיות ואנרגיה רעה שכזו. חלום לא נעים בכלל. הרס לי את כל הבוקר למחרת, כי דאגתי.. וזה שהבנאדם בטירונות עכשיו לא עוזר כ"כ, אמנם הכי קלה ולא עושים שם כלום, אבל עדיין... לא נעים..

 

זה אולי נשמע קטן ולא חשוב, אבל ברביעי עוד הספקתי לפטפט קצת עם ליאת. זה לא קורה הרבה, כי כמובן אני יודעה בהיותי גרועה בשמירה על קשרים, אבל הייתה שיחה שנורא בידרה אותי, ולדבר עם אנשים שלא דיברת איתם די הרבה זמן, זה תמיד כיף. (:

 

יום חמישי.. 25/5 זהו יום ההולדת של מיקי.

איש יקר שכל משפט שאני אנסה לכתוב עליו יתגמד מול המציאות.

כל היום היו לי ייסורי מצפון לגבי זה שאין לי איך להתקשר אליו, או אין לידי מחשב נורמלי שיאפשר להקדיש פוסט שלם.

רק אי שם בלילה שלחתי הודעה, וזה נראה לי פשוט לא מספיק. :/

בכל מקרה, אם אתה קורא את זה, אני מקווה שנהנית ביומולדת, ובכלל בסוף השבוע.

שיהיה לך מזל טוב והצלחה בכל מה שתעשה.

וכמובן, בריאות (כי אי אפשר בלי), כסף (כי זה שימושי) וים בחורות יפות ואנשים טובים סביבך  (:

3>

 

יום חמישי היה גם בסימן של שיפור מצב רוח כי זה כבר סוף השבוע, ונסיעה לת"א למטרות טעם העיר ופגישת אנשים טובים.

אז לא את כולם יצא לפגוש, וחבל.. אבל כן יצא לי להתסובב עם קוויקי ברחבי ת"א (ואפילו להיכנס קודם ל"מקס ברנר", מקום שאם תשאלו אותי "מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?" - אז להיות בעלת מקום שכזה תהיה בול התשובה), לדרוך על אדמת הסנטר ולהוכיח כושר התמצאות קל במקומות לא מוכרים (וזה לא קורה תמיד, במיוחד לא בת"א!).

בטעם היער יצא לי לפגוש על ההתחלה את סר חופש, ולקבל 2 ספרים בהשאלה לזמן בלתי מוגבל P: ("פרא" ו-"דרקונים של שחר האביב" אם ממש דחוף לכם לדעת..). סר חופש המליץ ישר על תותים עם שוקולד וקצפת, ואין כמעט turn on טוב יותר עבורי במקום שמכיל הרבה אוכל. פגשנו בפנים את אליאנורה ועוד כמה חברים (מגניבים!) שלה ויצאנו לצוד את התותים, שלאכזבתי הרבה כללו רק קצפת, בלי שוקולד, אבל למזלי הספיקו לי בול כדי להגיד שהיה שווה לבוא לשם.

חיפשנו אוכל, מצאנו סלבז שמוכרים אוכל, מצאנו גם אוכל שאשכרה קנינו ואכלנו והלאה סתם היו קטעים משעשעים מדי פעם, ובסה"כ היה די נחמד. כי אני עצלנית לפרט, תוכלו למצוא עוד כמה נקודות ממש כאן, זה אמנם ממש לא הכל, אבל נו, לא לשם כך התכנסתי כאן כרגע. בשלב כלשהו, כשכבר היה מספיק חשוך והלכתי לאיבוד מבחינת לנסות לעקוב על מה מדברים האנשים סביבי (כן, זה כנראה תמיד יקרה לי בחבורות של אנשים מגניבים שאני לא מכירה :/), שמתי לב לשיחה שלא נענתה מדי. טלפון קצר הבהיר שהיא אכן באה לשם גם, והלכתי לחפש אותה.

פגשתי אותה (וזו הייתה משימה שלמה למצוא איפה היא, ואיפה אני..) וגם את יובל (עם מדים!), והם פשוט גרמו לי לחייך. (:

לא ראיתי אותם מלא זמן, ובהחלט התגעגעתי. בכלל, התזמון שלה לבוא היה פשוט מושלם, לפחות מבחינתי, והיה ממש נחמד להתסובב איתם, למרות שהם באו לממש קצת זמן..

קצת אחרי שחזרתי לחבורה המקורית הם התחילו להתקפל, ומן הסתם שיתפתי פעולה, בניסיון להספיק לרכבת הלפני-אחרונה לצפון. מיותר לציין שלא הספקתי. ולא רק בגלל ששוב פעם יצאתי מהמתחם ביציאה הלא נכונה, בכיוון הנגדי לגמרי מאיזור תחנת הרכבת (רק מזל שהפעם שמנו לב לזה ממש מהר). התייבשתי לי קצת בתור לכרטיסים וגם בתחנה עד שהגיעה הרכבת, ואם זה היה סיוט, אז העלייה אליה הייתה בכלל נוראה יותר (ים של ילדים קטנים וגדולים בכל הצורות ותווכי המשקל דוחפים אחד את השני, זה לא דבר טוב.) למחרת רגל שמאל שלי צלעה לגמרי כי עיקמתי אותה, ולמחרת גם גיליתי סימן כחול (בעצם צהוב) באמצע גב כף היד (זה לא ממש כואב, אלא סתם משעשע אותי להסתכל עליו מדי פעם.).

וחוצמזה, למרות שהיה ערב די טוב, ועצם זה שהוא היה רחוק מהבית הפך אותו לכזה מראש (האנשים מסביב רק עזרו קצת), חזרתי דווקא עם מצב-רוח לא משהו. מעין נפילה דרסטית כזו.. מרגעים שלמים עם לא מעט אנשים סביבי, ישר ללהיות לבד בתחנה ובנסיעה חזרה.. זה שינוי ישיר מדי עבורי כנראה, ואני בספק עם הרגשת הדכדוך בבוקר יום שישי נבעה רק מזה שבכל זאת, חזרתי עייפה משבוע שלם, ולא רק מאותו יום..

 

בשישי נסענו לדודים בבית אבות. היה להם אתמול יום נישואין, והיום לדוד יש יום הולדת. אז קנינו פרחים, והבאנו עוגת תפוחים והיה נחמד להעלות להם קצת חיוך על הפנים..

ישר אח"כ נסענו לקריות, יש קרובי משפחה מחו"ל שמבקרים בארץ, ונסענו אליהם עוד בשבת שעברה. אתמול נסענו כדי להיפרד (הם טסים היום בלילה) יפה, וגם כדי להחזיר דיסק. הנכד שלהם, הוציא לאחרונה דיסק ראשון וחמסתי אותו לפני שבוע. היה משעשע שאז הסבא שלו (הם לא כאלה זקנים.. זו פשוט עובדה שהם הסבים..) ישר עושה לי "אני יכול להכיר ביניכם" עם קריצה. זה משעשע סתם כי דברים כאלה תמיד משעשעים אותי, וכי בת'כלס הבחור אכן מוכשר (רק שלטעמי הוא צריך לגוון לקצת מעבר לבלדות דביקות על אהבה), וגם, כי כמה שניות אח"כ הסבתא הביאה לי את הדיסק.. לא שלא ידעתי שזה בלתי אפשרי להגיד עליו שהוא נראה רע.. אבל מסתבר שבין התמונות הקודמות שראיתי לבין מה שמופיע בעטיפה של הדיסק, שלא לדבר על התמונה בעטיפה הפנימית ~מזילה ריר~ עבר כמה זמן.. ואהמ... בואו נגיד שבשניה שפתחתי את הדיסק, תהיתי מאיזו דרגה גילוי עריות הוא חוקי ביהדות. ~יאמי~

וברגעים אלה ממש אני שוקלת בין האם לשים קישור לאתר שלו שתראו גם לבין לא לעשות את זה. (כי האמת היא שעל נייר העטיפה של הדיסק זה נראה הרבה יותר טוב מבמחשב.. ולא, אין לזה שום קשר לכך שאני רוצה לשמור את הכל לעצמי P:)

יום שישי, בכלל, התאפיין בזלילת יותר מדי אוכל לא מזין ולא בריא שמוגדר תחת הכותרת "עוגות, מאפים ושוקולד".

שוקולד עם ליקר תפוזים זה יאמי.

אם לחזור לנושא הפוסט, אם יש משהו שאמא שלי יודעת לעשות ומעלה לי חיוך, זה דברים מתוקים.

אז כן, יום שישי היה חביב בתחום הזה.

 

 

וכן.. יום שישי...

הסיבה העיקרית, הראשית והכי חשובה שבגללה בכלל רציתי והתחלתי לכתוב את הפוסט הזה...

הסיבה העיקרית לכמה השורות הראשונות בפוסט היא ליז.

שותפה נאמנה לתאים האפורים, הכחולים וצבעוניים במוח שלי, ואם להיות קצת יותר רצינית (למרות שגם תחילת השורה הזו היא אמיתית לחלוטין) - חברה טובה ויקרה, שאתמול הצליחה לגרום לי לבכות (נו, להזיל דמעות, אמיתיות כאלו, מהעיניים) מרוב התרגשות, ולהיזכר שיש אנשים בעולם, שבעד שום הון שבעולם אני לא אחליף, לא ארצה לנטוש, תמיד אהיה שם בשבילם לא משנה מה. אנשים שאין להם תחליף, וככל הזמן עובר והשנים חולפות, ככל שאני מכירה אותם יותר ויותר זמן, אני לא אוכל בלעדיהם.

ההקדמה הוואנאבי-דרמטית הזו (שהיא בעצם לא כ"כ וונאבי בהתחשב בעובדה שהערב אתמול אכן הרגיש מאוד דרמטי עבורי), נובעת ממתנת יום-הולדת שהיא עשתה לי.

כן, אני מזל שור, אני אוהבת את הדברים החומריים, זה הטבע שלי וזה לא תרוץ זה ככה. אבל [ואבל גדול] קיימת אצלי הערכה עצומה ביותר למילים.

מילים שמופנות כלפי (זה יכול להיות בעייתי לפעמים, אבל זה נושא כבר לפוסט אחר..).

או סתם דברים שאני יודעת שעשו במיוחד בשבילי.

חוץ מתמונת הכותרת היפיפיה שיש אצלי עכשיו בבלוג, שגם אותה היא הכינה, ליז הקדישה לי סיפור.

אני מכירה כמה וכמה אנשים מוכשרים.

אבל את הסגנון שלה אני אוהבת במיוחד.

היא גם הראשונה שמקדישה לי סיפור שלם פרי עטה.

ואין, פשוט אין מילים בפי לתאר את ההתרגשות שדבר כזה יכול לעורר אצלי.

לא רק זה, אלא שגם בתוכן הסיפור, אפילו בדברים קטנים, היא קלעה כ"כ בול לתוכי, דברים לגבי שאני בספק אם היה לה מושג כמה עמוק היא קולעת. יש שם כמה פרטים קטנים שאת חלקם אולי ציינתי פה ושם, אבל יש משהו אחד (אני לא אכתוב כאן מה..) שאף אחד לא ידע עליי, לא היא ולא אף אחד אחר, וזה מופיע בסיפור. ברגע שהגעתי לשורות האלה, התחלתי לבכות. קשה לתאר את התחושה הזו, שמישהו כותב עליך, ופשוט קולע לתוך דברים שאין סיכוי בעולם שהוא היה יכול לדעת עליי. גם לא מהיכרות של כמעט 7 שנים כמו שלנו..

בשלב הזה כל הבדיחות על חלוקת מוח משותף מתחילות להיות ממש קריפיות. לא שאין לנו המון טלפתיה גם ככה, ולא שחוט המחשבה שלנו די דומה לגבי הרבה דברים, אבל לרגע מסוים, פשוט הבנתי שבאמת משהו השתבש אי שם בחלוקת המוחות העולמית, ותאים מאותו חומר גלם מצאו את עצמם ב-2 מקומות שונים.

 

זה סיפור קצר, שנכתב עבורי ע"י חברה טובה שאין כמוה, וילדה מוכשרת מעבר לכך.

קוראים לו "אגדת רוח הלילה"

ואני אודה לכם אם תקדישו כמה דקות מזמנכם לקריאה, וגם השארת רשמים בתגובות.

 

וליז, את כתבת את זה קודם אליי, אבל אני אכתוב את זה אלייך עם שינוי קל בניסוח- הוא שלך לא פחות משהוא שלי.

אני אהבתי אותו, לא יודעת אם אחרים אהבו או יאהבו, אבל אני אהבתי אותו, והפעם, ורק הפעם, אני חושבת שזה הכי חשוב (:

 

תודה ענקית, כי אני בספק עם בשפה כלשהי יש משהו שבאמת יבטא את מה שמגיע לך.

תמשיכי להיות מי שאת, כי ככה בדיוק אני צריכה אותך (:

אני אוהבת אותך המון, ואני מקווה שאת יודעת את זה. 3>

 

 

 

זהו, אין לי מילות סיום מיוחדות הפעם.

לכל האנשים הטובים סביבי, חיבוק ונשיקה ענקיים.

אני אוהבת אתכם, גם אם לא תמיד אני מראה את זה או לא תמיד נראה שאני שם.

3>

שלכם, תמיד,

סקאי.

 

נכתב על ידי , 27/5/2006 19:23   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-14/6/2006 19:28
 



אז... יומולדת, הא?


 

17:20

אני מתחילה להפוך את זה למסורת של כתיבת פוסט יומולדת בדיוק בשעה הזו.. ^.~

 

זהו, אין יותר תירוצים והתחמקויות.

 

19.

 

באופן הכי רשמי שיש.

 

ואני חייבת לציין, שעם כל כמה שמוזר היה לי לחשוב שאני אגיע למספר הזה, דווקא נורא נחמד לי איתו, בינתיים לפחות (וכן, יש לי שנה שלמה להתחרט על כך ^.~)

זה באמת גיל אמצע שכזה... אני לא שם ולא שם... צריך להנות מהעובדה הזו. =]

 

אז וול, יומולדת שמח.. לי!

 

 

 

תודה רבה לכל אלו ששלחו איחולים עד כה, פשוט המון תודה לכולם!

 

אלו שעוד רוצים להרעיף עליי צומי וכאלה, מוזמנים לעשות בפוסטיומולדת הרשמי הזה.

~סמיילי מוציא לשון~

 

 

נכתב על ידי , 20/5/2006 17:20   בקטגוריות יום הולדת  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/6/2006 18:16
 



השבוע האחרון של גיל 18...


היה חביב (:

הממ...

 


 

כשתיבת המייל שלי מוחה בשתיקה רועמת ש"אין הודעות חדשות בתבת הודאר הנכנס" זה סימן מובהק שצריך לעדכן את הבלוג, ומהר.

 

אז הנה, עידכון.

 


 

לשבת חצי שעה מול דף כמעט ריק, עם רצון לעדכן ו-0 כוח לעשות את זה, זה לא בסדר.

אבל לא אשמתי. יש לי שירים יפים מדי ברקע. אני מעדיפה לשבת ולשיר אותם בחדר הסגור שלי, בתקווה שאף אחד לא שומע, מאשר להתרכז בהקלדת מילים.

 


 

וול, נמשיך מאיפה שעצר בערך הפוסט הקודם... [שזה יום שני עד כמה שזכור לי...]

 


 

יום שלישי מסתכם בנוסחה פשוטה מאוד:

 

beer + cocktails +   =   

 

 

מאז ומעולם הערכתי אנשים שניסו לחנך אותי. P:

 



יום רביעי

 

מזה כמה חודשים אני מנסה להוכיח איזה משהו, או לפחות לעלות סופית על העובדה המדעית שאם אני לא ישנה 8-10 שעות, זה יכול להיות רע, אבל אם אני ישנה פחות מ-6 שעות בלילה (וככל הנראה שללכת לישון ב1 וחצי בערך ולקום ב-6 בגלל קרני השמש ולפני השעון המעורר פאקינדמיט >.< זה נחשב לפחות מ-6) אני ערנית בבוקר.

 

אפילו נחתה עליי מוזה משומקום, והחלטתי שיש איזה מקום בעיר שאני חייבת לצלם, פשוט כי יש לי כותרת דו-משמעית לתמונה הזו, וזה יכול לצאת יפה. eh אם רק זה היה יוצא טוב במצלמה שלי, זה היה מעולה. [אבל זה לא יצא טוב. אני יודעת את זה עוד לפני שצילמתי. הממ, אבל ננסה בכל זאת] זה אפילו איזור שלם, שאני רוצה איכשהו יום אחד להסתובב שם סתם ככה, ואולי לעשות מזה סדרת תמונות יום אחד. ~הולכת להשיג כישרון מהיכנשהו~
 [מיותר לציין שלמחרת, כשרציתי לקחת ת'מצלמה, שכחתי אותה בבית? -_-]

 

הדבר היחיד שממש הרס לי את יום רביעי, אבל לגמרי הרס, הוא איש אחד שגר בבנין שלי ועצם נוכחותו מטרידה אותי מאוד.

רוצחים סדרתיים פוטנציאליים מוזמנים לקבל מידע על מיקום באופן פרטי.

יצא לי להתקל בו השבוע במעלית, וזה מעצבן כי חשבתי שהגעתי לקומת יציאה ובאתי לצאת מהמעלית כשהוא נכנס. אני שונאת שזה קורה לי עם אנשים שמזמינים מעלית מהקומות התחתונות. אח"כ, עליתי על אוטובוס שאני לא ממש אמורה לעלות עליו. גם לא היה הרבה מקום אז ישבתי במקומות ההפוכים בצפיפות עם אשה גדולה וחייל עם מלא חפצים. פתאום אני רואה דמות מתקרבת מאיזור סוף האוטובוס ונעמדת מעלי. לעזאזל, אותו בנאדם עומד וכאילו-מחכה שאני אזוז ואפנה לו מקום לשבת בריבוע האומלל והצפוף הזה. פאקאיט. ואח"כ, בסוף היום, במעלית הביתה, עליתי מקומות תחתונות יותר, ופתאום הוא שוב נכנס, דמיט. וכל פעם זה מלווה בפרצופים מוזרים ועצם הבהייה בי פשוט מטרידה >.< ארג. ~תדמיינו סקאי מחטיפה בוקסים למשהו כבד, ואח"כ מפילה משהו כבד על מישהו שזה ממש מגיע לו~

הממ, יותר מדי שורות על נושא מציק, אז נקסט.

 


 

יום חמישי

לעומת שלישי ורביעי, היום הזה כלל קצת פחות "חופש" ובכל זאת היה די נחמד יחסית בטח למה שיהיה שבוע הבא.

 

פרט מרתיח ביותר מיום חמישי:

בעודי עולה במעלית הביתה, היו כמה אנשים איתי.אחת מהם מועד הבית.

נשמעים רעשים מבחוץ.

אני: "מה זה?"

אישה מועד: "אה, מחליפים ריצוף במעלית למשהו יפה יותר"

אני: "O_O"

אויש, לעזאזל.

מסתבר שלועד בית שלנו אין עוד על מה לבזבז את הכסף. פתאום בא להם להחליף ריצוף במעלית.

לא יאה ולא נאה להם מה שהיה שם, מסתבר.

ולמה החליפו?

למשהו שבכלל לא מתאים לעיצוב של המעלית, ולעיצוב של הבניין.

הם חשבו לרגע שברגע שאדריכל מתכנן בניין, הוא חושב על זה שהריצוף במעלית מתאים לקונספט של כל העיצוב הפנימי. שלא צריך מרצפות שחורות בבניין בהיר? אני בספק.

הם חשבו לרגע שזה גם די מטוטמם להחליף ריצוף רק במעלית אחת ולא גם בשניה? אם כבר, כאילו...

אגב, זה מצטרף להחלפת דלת הכניסה לבניין לפני כמספר חודשים. כן, גם אז זה היה ל"משהו יפה יותר". מיותר לציין שגם צבע הדלת החדשה לא מתאים בגרוש לבניין שלנו? הדבר היחיד לזכותם במקרה ההוא, הוא שהדלת הקודמת באמת הייתה מפגרת ולא נסגרה טוב. אבל לפחות תתאימו ת'צבע של הדלת החדשה..

ג'יש... ממש התעצבנתי על זה. אנשים מטומטמים. >.<

 

מקרה משעשע/הזוי/מוזר מיום חמישי:

9 בערב.

אני אחרי נימנום קל של לא-זוכרת-כמה-זמן מנסה לקום כדי לראות קצת טלויזיה ולהירדם שוב.

לפתע טלפון.

לפני כן נציין שבכמה ימים אחרונים אנשים מתקשרים כל כמה זמן כדי לדבר עם אמא וכאלה... אבל זה בהחלט בשעות מוקדמות יותר.

אני: ~תוהה מי זה יכול להיות~ "הלו.."

אישסקרים: "שלום אני אישסקרים [אופסי, לא הקשבתי לכל המשפטים הראשונים ככה שפספסתי ת'שם] היית מעוניינת לענות על מספר שאלות? *בלהבלהבלהפקהפקהפקה*...."

אני -אוף בלאט, יש לו דווקא קול חמוד- : "אהה....לא....אני לא עונה לסקרים וזה..."

אישסקרים: "אבל..אבל... זה הסקר האחרון שלי! אם את עונה אני יכול ללכת הבייתה! בבקשה? זה סקר ממש מעניין וקצר!"

אני -משחקת אותה קשה להשגה- :"אהה... לא. נו, תתקשר למישהו אחר.." P:

אישסקרים: "אבל...אבל...בבקשה! בבקשההההההההה!!! אל תהיי רעה! אם את עונה לי עכשיו אני יכול ללכת הביתה! ואם את לא עונה לי, זה יהיה על המצפון שלך!"

אני -ענייני מצפון זה נושא רגיש- : "אני רעה? וזה שאתה משחק לי על המצפון זה לא רשע מצידך?"

אישסקרים: "נו,בקשה, פליז אני אעשה לך ילדים וכאלה" -> טוב זה לא ניסוח מדויק, אבל עד עכשיו הבנתם ת'רעיון...

אני ~כמה שניות של שתיקה~ : "נווווווו...." -ארג,בלאט,דמיט-

* השורה האחרונה נובעת מהפרט הבא: די, ואם אינני טועה גם בולי, עבדו בעבודת השטן של הסקרים. ב2-3 דקות של השיחה עד כה עם איש הסקרים, התרוצצו לי בראש כל הסיפורים שלהם על איזה באסה זה להגיע לסוף המשמרת עם לא מספיק סקרים, ואיזה באסה זה להישאר עד שמסיימים את הכמות שצריכים, ואיך לפעמים כולם מתגייסים כדי לעזור, אבל זה לא תמיד קורה וזה... קיצר, כשאישסקרים ניסה לשבת לי על המצפון, לא היה לו שמץ של מושג עד כמה זה הלך לו.

וככה, לראשונה בחיי מצאתי את עצמי עונה על סקר טלפוני.

אני חייבת לציין שבשיתוף רוח השטות שלי וגם של אישסקרים שתקוע לקראת סוף היום, היה אפילו קצת משעשע, אבל שיטפתי פעולה, ועניתי על הכל כמו ילדה טובה.

[הידעתם, קווי זהב רוצים גם הם להתחרות בבזק? -כן, גיליתי את מי אותו אישסקרים קילל במשך כל אותו הערב ^.~-]

אפילו קיבלתי "מזל טוב" כתגובה לשאלה של "בת כמה את?"... "אממ.. 19... עוד יומיים.. oO"

אניווי, זה בהחלט מוכתר כמשהו שימלא את "פינת המעשה הטוב ה..." הממ יומי זה לא... גם לא שבועי... גם חודשי לא כ"כ. אוף, אני אנטיפתית. שיהיה, פינת המעשה הטוב, נקודה. P:

 


 

יום שישי

נסיעה לקניון כלשהו בתקווה להיתקל במבצעים שווים במובטח. לא משהו מעניין.

השלל מהיום: עגילים+ שרשרת ועוד עגילי חישוק.

הנזק לכיס: 0 שקלים ו-0 אגורות. כפרה על העיניים היפות שלי. ^.~

עוד שלל בא בתור זר ורדים ענק ומקסים, שנקנה בת'כלס עבור אמא שלי מהביצפר שלה [בטח יש להם איזה "ועדת ביקור חולים" או משהו], רק שהיא החליטה להגיד שיקנו ורדים, והביאה ת'זר לי.

-note to myself: חובה,חובה,חובה לצלם אותו מחר. חובה!-

אה, ויש גם שקית. כן, שקית. אבל היא פשוט מתוקה ומקסימה וחמודה למרות שהיא בכלל שקית ניילון. הדפסים חמודים זה שווה! P:

 


 

אי שם בתחילת שבוע, או שמא סופ"ש שעבר, אני כבר לא זוכרת, קיבלתי ת'לינק לדבר הזה.

 

זה נורא משעשע, ואני אשמח את תציירו ותשתפו בתוצאות.

[התמונה שלי עם התוצאות תעלה מחר מטעמי עצלנות בלבד.]

 


 

 

הממ... המשך יבוא כנראה... יש דברים לעדכן, אבל כבר מחר...

 

 

-עשרה לחצות. כן, הגיע הזמן לסיים ת'עדכון הזה סופסוף-

 

סוף שבוע נחמד וכייפי לכולכם.

=^_^=

 



נכתב על ידי , 19/5/2006 22:22   בקטגוריות שחרור קיטור, סתם כי בא לי לעדכן..  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/5/2006 19:21
 



חג פירומניה שני שמח לכולם!


[למי שלא יודע- הראשון הוא חנוכה.]

 


 

עד שנזכרתי לקחת היום אדוויל, אי שם בסביבות הצהריים, הרגשתי שיושבים לי על הצוואר והכתף הימנית לא פחות מ-50 פילים ושני היפופוטמים.

לא יכולתי לשבת ולנשום מבלי שיכאב לי כל הצד הזה של הגוף, שלא נדבר על זה שכל תנועה גררה "אאוץ'" כזה או אחר ממני.

לזכותי ייאמר שאני לומדת מכל מיני אנשים וקולטת שלקחת איתך בתיק לכל מקום חצי ארון תרופות יכול להיות דבר מאוד יעיל. טוב, אז לא חצי ארון תרופות, אבל קופסא קטנה עם משככי כאבים זה מעולה [זה גם די ממכר'ממסטל אם אתם בסיטואציה שממש ממש רע לכם וזה..].

אחרי שהאדוויל התחיל להשפיע, והכתף התחילה לכאוב הרבה פחות, התחיל לכאוב לי הגב. (!)

איפה ההגינות?

לעזאזל, אני מתפרקת.

הו הזיקנה.

>.<

 


 

היום שיחררו את אימא מהבית חולים.

אתמול עוד הספקתי ללכת לבקר אותה אחה"צ.

וואו, רמב"ם זה מקום ענקי! oO

הייתי אמורה לבוא אליה שוב היום אחה"צ, כי היא חשבה שישחררו אותה בסביבות 1-2 ואז אני אבוא אליה ואעזור לה להתארגן וכאלה, אבל שיחררו אותה כבר בסביבות 10-11 בבוקר, מה שאומר שאני לא יכולה לבוא בשעות כאלה, והיא חזרה לבד הביתה.

נו טוב, ילדה גדולה, אני מרשה לה ליסוע לבד באוטובוס.

אז לכל אלו שדאגו, היא בסדר.

לבינתיים לפחות.

יהיה טוב =]

 

אתמול כשהייתי אצלה היה אפילו ממש משעשע. על ההתחלה היה נראה שיש לה מצברוח די טוב יחסית לבנאדם שתקוע בבית חולים, אבל אני לא מתווכחת עם אנשים שמחים אז סתם ציינתי את זה לעצמי ועברתי הלאה.

היה לה סיפור ממש משעשע עם המנתחים.

[משהו בסגנון של-

"מה כתוב פה אצלך בתיק? מה זה אומר?"

"אני לא יודע, אין לי שמץ של מושג מה זה" -תודו שלא הייתם רוצים לשמוע דבר כזה מרופא

לקח להם טיפה זמן לקלוט, ואני לא מספרת פה פרטים, אבל הקטע הזה היה משעשע, trust me]

 

מישהי שהייתה במיטה לידה גרה במקום שאמא שלי עובדת בו, בעלה היה תלמיד שלה לפני 10 שנים ועדיין זוכר אותה. XD

 

הגעתי בערך בשעה שהגישו להם ארוחת ערב (ארוחת ערב ב5?! אני אז אוכלת רק צהריים! oO) אניווי, היא התעקשה לחלוק את זה איתי, ובמיוחד שלא הרבה אנשים היו במחלקה אז נשארו המון מגשים לא מנוצלים, ובכלל לא היו הרבה אנשים בסביבה.

בכל מקרה, the point is שהגעתי למסקנה שאוכל של בית חולים לא חייב להיות כזה גרוע. היה ממש בסדר אתמול. וגם הגעתי למסקנה שלהתאשפז שם רק בשביל לאכול לפי איך שמגישים שם - יכול להיות ממש אחלה בשביל לרזות קצת.

 


 

כהמשך ישיר לקטע הקודם- כשחזרתי הבייתה, הגעתי לעוד מסקנה-

כדורי שוקולד עם אגוזים בפנים, לחם עם נוטלה וכוסית אייריש קרים - הם לא ארוחת ערב!

bad סקאי, פויה!

 

[ולחשוב שאשכרה כמות האוכל הנורמלי והטעים שנשאר במקרר פשוט אבסורדי.]

 


 

הא, נזכרתי בעוד משהו, אתמול אמרתי לאמא שלי שתעשה ילדים חדשים.

היא החליטה לסלק אותי בסביבות 6 וחצי כי היא לא רצתה שאני אחזור בחושך. אמרתי לה שיש לפחות עוד שעת אור אחת, אבל היא התחילה לחקור את השכנים שלה איך אומרים בערבית "לכי מכאן", "תחזרי הבייתה" וכאלה, ככה שדי התחלתי להבין את הרמז.

"נעלבתי קשות" ושלחתי אותה לעשות ילדים חדשים במקומי. (זה היה טיפה לפני שעשינו טיול בכל מיני מקומות בבית חולים ופתאום הגענו לאיזה מקום עם שלט של "הפריה חוץ גופית" וחץ, זה היה די משעשע ביחד.)

P:

 


 

אם אנשים שולחים לי הודעה ושואלים אותי אם בא לי לדבר, ובתגובה, כשאני מתכוונת לענות להם "לא, אני כבר ישנה שעה וחצי ואמורה לישון עד הבוקר", אני מתקשרת אליהם בעצמי ומפטפטת איתם קרוב ל-45 דקות - עד כמה אני יוצאת מוזרה?

 


 

המממ. היום ל"ג בעומר!

חג פירומניה (2) שמח לכולכם!

וכן נו, בתור זקנה מתפרקת אני גם אגיד לכם להיזהר וכאלה, כי קרשים עם מסמרים זה מסוכן.

אש זה לא.. בתנאי שמדברים אליה יפה. ^.~

 


 

בתור פציינטית כמו שצריך, אמא שלי מקשיבה לרופאים ולא סוחבת שומדבר כבד.

רק משום מה בתוכניות שלה להערב מופיעה לקיחת חלק במדורה המסורתית עם החברים מתחת לבית שלנו.

למה יש לי תחושה שהכתף שלי עומדת לחזור לכאוב מאוד מהר?

 

אני בעצמי עוד לא יודעת אם לבוא או לא. כאילו, זה כולה לידי כאן, אבל אני ממש לא מתכוונת לסחוב קרשים, ממש לא מתכוונת לשבת ליד מדורה מסריחה, וממש לא מתכוונת לעשות את זה כשמחר יש לי להתעורר מוקדם, רצוי בלי ריח של עשן לקילומטרים ממני.

מה שאני כן רוצה זה אוכל ועל-האש ושלל דברים טעימים לכאורה שאמורים להיות שם.

הממ.. דילמה...

 

בכל מקרה,

באמת תהנו לכם, איפה שלא תהיו ומה שלא תעשו.

סקאי, הלכתי לקנות פיתות וכאלה, INC

^_^

נכתב על ידי , 15/5/2006 17:13   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן..  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/5/2006 19:11
 



ווהו.


 

 

 

אימא בבית חולים.  

 

 

 

מה? יש לי בית ריק P:

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2006 12:31   בקטגוריות מוזר לי...  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-16/5/2006 07:48
 



"אני שפוי, עמוק בפנים... מ-מ-ש עמוק." או: נסיון No 1 לעשות אותי


למי אין זנב, למי?

P:

 


 

חול אחד, מאוד מאוד מהיר, כמו שאוהבים לקרוא לו, החליט להיות הראשון שמתארח אצלי, כחלק מהפרויקט המאוד נחמד הזה.

אז... בלי הקדמות מיותרות, הנה מה שהגיע אליי (ואתם מוזמנים לקחת חלק גם!):

 

 


 

 

1.ירוק או טכלת? טכלת? אני מעדיף קחול. או עדום.

2.חלבי או פרווה? בשרי, ורצוי לא מבושל ומורכב מחתלתולים חמודים (בלי הפרווה, אל תהיו מגעילים).

3.חלבה או ריבה? רימל. למה? כי ככה.
4.
שיער קצר או בינוני? על הגב? ארוך (אפשר לעשות ראסטות). על חתולים- קצר (לחתולה שלי יש שיער דליל, הוא פשוט מפוזר על כל החפצים, רהיטים, בגדים ואנשים בבית).

5.שוק או סופר? שילוב של השניים- שוקר. fun fact: אחרי 7 שניות רצופות של שוקר חשמלי, הבן אדם מאבד שליטה על הפעילות המוטורית. ואני לא יודע מנסיון, התיק נסגר מחוסר ראיות!
6.
מי מנצח בקרב-הרקולס(הגיבור המיתולוגי),או מוחמד עלי(מתאגרף גדול מהעבר)? הרקולס מת, מוחמד עלי חולה פרקינסון... Tough call.
7.
שעון יד או קיר? מגדל שעון. ועדיף עם עוזי ומגאפון, שאני אוכל לצעוק "You know what time it is? Time to die!"  
8.
מגפיים או סנדלים? לצבא מודרני שישתלט על העולם- מגפיים. לצבא עתיק שישתלט על העולם- סנדלים.
9.
חביתה מקושקשת או ביצת עין? עין מקושקשת...יאממ.

10.סגול או אדום? שגול.

11. קלמר עם כמה תאים או של תא אחד? מאז שאמרו לי להפסיק לגדל תרביות בקלמר שלי הפסקתי ללכת עם אחד...
12.
שירה או קריינות? הסאדיזם שלי מכריח אותי לומר שירה.

13.חבר טוב או בן זוג? אולי די כבר עם ה"בן זוג" הזה? אמרתי לכם, זאת הייתה פעם אחת, הייתי קצת שיכור...
14.
איכות או כמות? בנשק - איכות. בכדורים- כמות.
16.
כסף רב,או כבוד רב? כסף יביא לי כבוד, אבל אני בכל מקרה אשיג את שניהם כשאני אשתלט על העולם.
17.
חילזון או צב? צו (מניעה. זה מה שאנשים מוציאים נגדי).
18.
מסנג'ר או אייסי? שניהם כל כך מרושעים, קשה לי להחליט איזה יותר...

19. נשק קר או נשק חם? קר... חם הוא יותר מדי מנותק לטעמי, אין כמו לראות מבט על פנים של מישהו שנדקר ע"י קאטאנה.... אממ, או ככה שמעתי!
20.
משיכה מינית או חיבור בין הנשמות? מין בין נשמות זה דבר סקסי.

21.משחק טניס שולחן-עד 21 או עד 11? אם על כל נקודה כורתים אצבע: 11 אם עוקרים שן: 21. (ועדיך 32)

22.להיות בריא וללכת לבי"ס או להיות חולה ולהשאר בבית? אני חולה (נפש) והולך לטכניון. בעצם, אני הולך לטכניון, השאר כבר ברור מאליו.
23.
דנה ברגר או גלי עטרי? לקחת את הגיטרה של דנה ברגר ולעשות איתה סמאשינג על גלי עטרי.
24.
כבד או תפוח אדמה? מורשתי הרוסית אומרת תפוח אדמה, ומורשתי הקניבלית אומרת כבד... הממ...
25.
צ'יפס-החטיף או המטוגן? אני לא אעשה צ'יפס מהחטוף שלי, אתם חולים! מקסימום צלי!

 

 

 

 

Alluring Quicksand  says:

תוסיפי בסוף: "ותזכרו: בן אדם הוא שפוי עד שהוכח אחרת, או משהו כזה!"

 

 

הנה, הוספתי.

J

 

 

נכתב על ידי , 11/5/2006 00:47   בקטגוריות פרויקטים מיוחדים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקאי ב-14/5/2006 08:52
 



הודעה שאלון ושורות עם מילים.


 

נתחיל מהודעה קצרצרה ונמשיך כרגיל:

אנשים כבר הספיקו לפתח ציפיות מההודעה שלי במסנג'ר, אבל אני פשוט אפנה את תשומת ליבכם לכפתור החביב בפינת הפרסום הסמוי ברשימות אצלי.

אני לא חושבת שיש לי את היצירתיות או את הזמן והכוח כדי להתארח אצל אחרים (אם כי בטח יפול עליי איזה רעיון גאוני דווקא כשלא אחשוב על כך), אבל מה שכן, עקב מחסור בחומרים לבלוג הזה בזמן האחרון (או כתשובה לאחת השאלות בשאלון השבועי האחרון- כן, אני מצנזרת את עצמי המון), אני אשמח לארח את כל מי שרק ירצה.

אז כן, לכתוב במקומי תשובות לשאלונים זה לא נחשב, אבל היי, לפני שנה עוד הייתי בי"ב ואשכרה היה נדמה שיש לי קצת חיים, אז רעיונות לפוסטים ו/או סגנון (לא שיש לי אחד, אבל פה נכנס הדמיון שלכם) ניתן למצוא בארכיון של הבלוג.

תודה מראש למשתפי הפעולה.

[את אלו שלא, אני אמשיך לאהוב בכל זאת. יו נואו, בדרכי המיוחדת וזה.. P:]

 


 

משהו שלא היה פה המון זמן- שאלון !


1.ירוק או טכלת? תכלת
2.חלבי או פרווה? חלבי
3.חלבה או ריבה? ריבה
4.שיער קצר או בינוני? בינוני
5.שוק או סופר? נמנמ, שיהיה סופר.
6.מי מנצח בקרב-הרקולס(הגיבור המיתולוגי),או מוחמד עלי(מתאגרף גדול מהעבר)? הרקולס לא אמיתי, אז אני מניחה שמומחד עלי. oO
7.טונה או ביצה קשה? טונה. למרות שברוב הסלטים היותר טעימים מערבבים את שניהם P:
8.מגפיים או סנדלים? מגפיים
9.חביתה מקושקשת או ביצת עין? חביתה
10.סגול או אדום? XD שניהם!
11.רפי רשף או רפי גינת? רפי גינת (יצא לי לראות כמה תכניות עם רפי רשף לאחרונה והוא ממש גרוע..)
12.שירה או קריינות? לוידעת. שירה?
13.חבר טוב או בן זוג? שניהם.. oO
14.איכות או כמות? איכות
15.טווס או נשר? נשר
16.סנדוויץ או חתיכת עוגה? עוגה! P:
17.כסף רב,או כבוד רב? עם כבוד לא קונים לחם בסופר, אבל הממ, צריך את שניהם בחיים :/
18.חילזון או צב? צב
19.להיות בבית או להיות בחוץ? להיות בחוץ
20.דודים או דודות? בתור אחת עם משפחה לא נורמלית כ"כ- אממ.. מה ההבדל בת'כלס?
21.משיכה מינית או חיבור בין הנשמות? שניהם.
22.משחק טניס שולחן-עד 21 או עד 11? 21
23.להיות בריא וללכת לבי"ס או להיות חולה ולהשאר בבית? להיות בריא
24.מערכת סטיראו או דיסקמן? דיסקמן, למרות שתלוי במצב..
25.דנה ברגר או גלי עטרי? דנה ברגר
26.כבד או תפוח אדמה? תפוח אדמה [איכס כבד >.<]
27.צ'יפס-החטיף או המטוגן? שניהם!
28.חידה או בדיחה? שניהם..
29.מגלשה או נדנדה? נדנדה [אמרה הנדנדופילית ^.~]
30.בילוי מועדף-לונה פארק או פיקניק? שניהם.


 

 

 

וזוהי יקיריי דרך חביבה וקלה להעיף פוסטים למטה.

 

 

 


 

הגעתי למסקנה שהית' לדג'ר נראה לא רע בכלל.

 


 

אתמול היה יום ארוך-מדי שעבר בעיקר בנסיעות לרופאים (בשביל אמא.. :/) ובתי חולים (לבקר מישו..).

ובלעכס.

כן. בלעכס. מילה מושלמת לתיאור ההרגשה הכללית.

 

 

וויפי ייאי, וכאלה.

(או בתרגום: לילה טוב וזה.)

נכתב על ידי , 9/5/2006 22:22   בקטגוריות שאלונים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-13/5/2006 11:33
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)