לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

"just like a Cheshire cat only much more erotic"


טרי פראצ'ט כ"כ סגיד.

אם היה לי בלוג-סקס שכזה, זה כ"כ היה בתיאור/כותרת שלו.

 

[Mort, p.84]

 


 

בעוד פחות מ-12 שעות אני אצטרך לקום ליום הלימודים הראשון שאחרי השביתה. זה לא יהיה קל, אני יודעת. בתחילת הסמסטר, עד פסח, למדנו בקושי שבועיים, וכמו שכתבו באחד המיילים מתכן לוגי היום, זה אכן נראה כמו העידן הפרה-היסטורי במבט לאחור.

ואין כמו עכשיו, כדי לכתוב על מעללי הימים האחרונים (בקצרה, בקצרה, כי עייפתי מפוסטים ארוכים, וכי בכל זאת, אני צריכה לקרוא קצת דברים שקשורים לימודים בשעה הקרובה).

 


 

אירוע א': יום חמישי 24.5.07, אי שם בערב, אי שם בהרצליה פיתוח:

הוזמנתי באופן הזוי ביותר להופעה פרטית/סגורה של ג'קו אייזנברג (כן, אותו אחד שמיד אחרי הזכייה שלו ב"כוכב נולד 4" הספיק להיות מושמץ ע"י יותר מדי אנשים טיפשים, וללא סיבה אמיתית). מחובתי להודות שהיה מוזר, בעיקר בהתחלה, כי אני לא קשורה לחלוטין לקהל של אותו יום, ולא היה לי חשק לשום מינגלינג מעבר למינימום הדרוש. ההופעה גם התחילה קצת באיחור, כי הזמר המדובר הוא כנראה פרפקציוניסט בנשמה, ועשה המון חזרות, גם כשכבר הקהל שלו התמקם על ידית הדלת של המועדון (בחיי, אי אפשר לקרוא לזה אפילו מועדון. אני לא יודעת מה ההגדרה הרשמית למקום שכזה שהוא בעצם בר עם במה להופעות).

ההופעה עצמה הייתה טובה. כי בסופו של דבר ג'קו הוא זמר מוכשר, עם קול טוב ואחלה גיטרה והוא יודע לתת הופעה. בכמה שירים הצטרפו אליו 2 חברים טובים, שהם זמרים בפני עצמם (גיא, שחבר איתו בהרכב שלהם, ואון שאני לא יודעת באמת מה הקטע שלו, אבל אני כן יודעת שהוא גיטריסט מוכשר ברמות) - ולקבל הופעה אקוסטית עם כמה קטעי נגינה באמצע השירים של השלישיה הזו- היה בהחלט כיף. חוצמזה, שהחלק הכי שווה היה הקטעים בין השירים. נפלט לו תוך כדי משהו נוסח "אני לא סטאנדאפיסט", אבל קשה להסכים איתו, כי היה ממש מצחיק.

ההופעה עצמה לא הייתה ארוכה מדי, אבל גם לא כ"כ קצרה (שעה וקצת, כולל הקטעים בין השירים, שבין היתר נתנו לשאול אותו שאלות וכל מיני דברים כאלה..), הוא שר כמה שירים שיהיו בדיסק החדש (שאמור לצאת כנראה לקראת החגים.. (ואני שואלת: אילו חגים בדיוק?)), והממ... בסופו של דבר היה נחמד.

 

תמונות להמחשה:

 

 

 

 

 

עריכה, 17.9.07, יש עוד תמונות!

 

עבדתכם הנאמנה עם און (שמאל) וגיא (ימין):

 

 

 

ותראו למי יש אותם תלתלים P:

 

 

 

אירוע ב': יום חמישי 24.5.07, אי שם לפנות לילה (22:00), מקס ברנר, הרצליה פיתוח:

יאמי.

וזהו.

ואופן ההגשה של השתיה/מאכלים: מקורי וראוי לשבח.

אני ואימא שלי התיישבנו על קינוח זוגי ("תותי פרוטי") שכולל וופל בלגי עם תותים וסירופ שוקולד עליו, ועל הצלחת זה בא עם פצפוצי שוקולד, קצפת, מבחנה עם סירופ שוקולד ובננות בסירופ-טופי שכזה. וואו, זה היה כ"כ טעים! אפילו הבננות בסירופ, שפחדתי להתקרב אליהן, כי אני לא אוהבת בננות - אכלתי את כולן, כי הן היו כ"כ טעימות! (ותחשבו מה זה אומר מבחינתי על השאר, שמורכב מאוכל שבד"כ אני מאוד מעריכה ^.~)

אמא הזמינה איזה קוקטייל שוקולד לבן-פירות יער ווודקה (ואולי עוד משהו), שהיה טעים, והוגש, במקום עם עיטורי פירות כמקובל, עם 5 דובוני גומי על שיפוד! יואו, זה היה כזה ענק! אני בחיים לא ראיתי דבר מגניב שכזה! ושלא לדבר על מה-שזה-לא-יהיה שאני הזמנתי, שכלל טראפל שוקולד, שוט אספרסו, אייריש קרים (נראה לי, אם לא אז משהו בסגנון) וקינמון, שהוגש בתוך מיני-בקבוק שנראה כמו בקבוקי החלב העתיקים האלה, וכוס שוט ליד, שאפשר למזוג לתוכה.

מממ.. יאמי, כבר אמרתי?

 

 

נ.ב. קטנטן: כשרק התיישבנו שם, כבר הספקתי לזכות בעוד כמה אמירות של: "יש לך מבטא אמריקאי!" והחלטתי שביום שאני אעשה דוקטורט במשהו נוסח פסיכולוגיה, אני אעשה מחקר מעמיק על "מאיפה אותם עשרות אנשים עד כה, חשבו שיש לי מבטא אמריקאי כשהם פגשו אותי לראשונה?!"

 

 

תמונות להמחשה:

 

ה-יאמי:

 

המשקה של אימא, יחד עם חמשת הדובונים המשופדים:

 

המשקה שלי:

 

זו סתם הצלחת שלי, אחרי החלוקה של הקינוח ל-2, ואחרי חטיפת הדובונים אליי:

 

ואלו 4 הדובונים ששרדו, אחרי שדובון אחד הוקרב למען המדע (כלומר, טעימה שלו, וגילוי שזה שהם משופדים, לא אומר שהם פחות טעימים, אולי אפילו יותר.. כי הם נטבלו בקוקטייל):

(אם לרגע תהיתם, גם הארבעה האלה, לא שרדו זמן רב לאחר הצילום.)

 

 

 

 

תוספת קטנה (30.9.07):

מישהי הביאה לי באותו ערב קופסת פח יפה, ומה שהיה יותר יפה לגביה [חוץ מהסרט!] הוא שבתוכה היו שוקולדים טעימים (:

 



 

 

 

אירוע ג': יום שישי, 25.5.07 , 12:30 בצהריים, פלאשמוב בועות סבון:

ראיתי את ההודעה הזו בדיוק בשעה 11:30 בבוקר. התעוררתי לא הרבה לפני כן, וידעתי שאולי, מאוחר יותר, אני במילא אצטרך להיות בסביבה. אז הרמתי טלפון לליז, גיליתי שהיא אכן תהיה שם, ואמרתי לעצמי: יאללה, למה לא בעצם?

מחובתי לציין שלא הצטערתי. היה כיף אדיר, ומילאנו את האיזור בבועות סבון צבעוניות!

אמנם לא הגיעו הרבה אנשים, וזה חבל, כי בדברים האלה- הכמות כן חשובה, אבל זה לא משנה את העובדה שמי שבא- נהנה מאוד.

3 קטעים מבדרים וראויים לציון, בסדר כרונולוגי:

- אחד הבנים שהיו שם, מוצא סבתא זקנה ומושיט לה את קופסת-הבועות-סבון שלו, על מנת שתצטרף אלינו. סבתא עושה תנועה מוזרה שמטרתה לכאורה להוריד את הסל הכבד שלה מהיד, ולהצטרף אלינו, אך לא ולא! הסבתא מסתובבת, עם הקופסא ביד, וממשיכה ללכת! (אז אם נכד מאושר כלשהו קורא כאן עכשיו, רק שתדע לך, שהבועות סבון שסבתא נתנה לך אתמול - הן שלנו! P:)

- זוג רוסי, בשנות ה-30 המאוחרות, אולי תחילת 40, עובר לידנו, והאישה אומרת לבעל ברוסית (אני מניח שזה בעל, אולי זה אח, אני ממש לא יודעת.. אבל הם הלכו יד ביד, אז הגיון בריא וכאלה..): "תראה מה עושים פה, זה הכל בשביל יום ההולדת שלך!"

אני וליז שמענו את זה, ומיד הסתובבנו אליהם, וצעקנו לקראתם "יום הולדת שמח!". אני בספק אם הם שמעו אותנו -_-

- אמא ישראלית (אם אני אכתוב מרוקאית, יהרגו אותי?) עם הילד שלה, עושה קניות ועוברת לידנו, ומתחילה לשאול מה אנחנו עושים. "מפריחים בועות סבון, סתם בשביל הכיף". האמא משכנעת את הילד להצטרף, הוא מתבייש קצת.. אני מושיטה לו את אחת הקופסאות שהיו לי ביד (היו לי 2, כי הקופסא של ריטה "התקלקלה" ממקודם), והוא מצטרף אלינו ל-5 דקות לפחות, עד שהם צריכים להמשיך ללכת. זה היה נחמד (:

 

תמונות להמחשה:

 

המארגן:

 

 

 

האמא והילד שהצטרף אלינו:

 

 

וליז, בתמונה מאגניבה:

 

נ.ב. אמנם אני אעדכן על זה גם כאן, אבל לעדכונים על הנושא, ואירועים נוספים: >>> בלוג! <<<

 

 

ועוד תמונה של ליז [עריכה, 17.9.07]:

 

 

 

אירוע ד': יום שישי, 21:00 בערב, חיפה-ת"א, יום הולדת 20 למיקי!

מיקי סידר לי הסעה היישר מהבית עד אליו, בחסות שי ועמית (טוב, בעיקר בחסות שי, שנהג והכל [thanks]). היה מבדר אפילו בנסיעה, ותוך כדי שיחה של שניהם עם אורי (AKA הזרמושקה), אפילו זכיתי לגלות שעדיין זוכרים אותי (:

הקטע הכי מבדר בנסיעה הלוך: בתחילת הנסיעה, עמית מצא 2 כיפות בתא-הכפפות, ונסע כל הדרך עם אחת מהן על הראש, 2 דקות לפני שכבר הגענו לבית שבו הייתה המסיבה, היה ברדיו את "Crazy" של בריטני ספירס, שהוגבר לפול-ווליום. עמית, עם כיפה על הראש, התחיל לרקוד בישיבה לצלילי השיר, שכאמור היה בפול-ווליום. לא יודעת אם זו העייפות עוד מהיום הקודם- מצאתי את הסיטואציה נורא משעשעת.

במסיבה עצמה, חוץ ממיקי (מן הסתם) הכרתי רק את דאריה, וגיליתי שלמיקי יש יותר מדי חברים עם שם זהה. P:

בכל אופן, היה נחמד לפגוש את די שוב, ולהחליף חוויות מהתקופה האחרונה. היה קטע נורא מצחיק כשמישהו התחיל לתחקר אותנו מהיכן אנחנו מכירות את מיקי, וגילה את האמת ה"מרה", וזה די הפך לבדיחה סגורה שכזה, גם כשמישהו נוסף הצטרף ושאל את אותה השאלה, ואז שלושתנו (אני, דאריה, והיא ששאל את זה ממקודם) התחלנו לצחוק.

הנסיעה חזרה, הזכירה לי איך חזרתי הביתה אחרי המופע של קוקה-קולה בתחילת השנה (לא, לא היה שום גשם), כשהגעתי הביתה יחד עם ציוץ הציפורים והזריחה.

 

 

 

אירוע ה' ואחרון: יום שבת, 26.5.07, 18:30 בערב, מסעדת "דולפין", יום הנישואין של הדודים, ויום הולדת 90 לדוד (מחר):

סאשה חזר ממוסקבה חודש מוקדם מהצפוי כדי להפתיע את אביו, שחוגג מחר יום הולדת 90, ובכלל לדוד ולדודה יש היום יום נישואין 62, אם אני לא טועה. לדודה קצת קשה ללכת לאחרונה, אז היא נשארה בבית האבות, אבל הדוד הצטרף אלינו (סאשה, נטשה, אימא ואנוכי) ויצאנו יחד איתו כדי להגדיל את הכרס, ולחגוג את האירועים. אני אף פעם לא אוהבת מסעדות דגים (טוב, אני סתם לא אוהבת להתעסק עם דגים), אבל בהחלט היה טעים.

 

 

 

טוב, זהו לבינתיים, אם אזכר במשהו ראוי לאזכור נוסף, אני אוסיף.

שיהיה לכולם שבוע טוב, ולסטודנטים- חזרה מוצלחת ללימודים ^^

 

נכתב על ידי , 26/5/2007 21:50   בקטגוריות "אני מצלמה!", יום הולדת, ציטוטימים!, אופטימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/6/2007 23:23
 



Some shit I have to post


כן, זה ארוך, ועוד נטול חלקים עיקריים שיוספו בעריכה, ככה שהממ.. איש הישר בעיניו יעשה.

[ובכל מקרה, זה נהיה לא-רלוונטי יותר ויותר מיום ליום, ככה שזה עכשיו או אף פעם, ומשום מה אני מעדיפה את האופציה הראשונה. אחרת, לא הייתי יכולה לקרוא למקום הזה בלוג.]

 


 

פוסט זה התחיל להיכתב ב13/5/07, אז תסלחו לקטעים היותר/פחות רלוונטיים...

 

 

 

יום רביעי (9.5.2007) התחיל מוקדם מהרגיל (ורגיל זה אומר 10-11, כי אפשר לישון קצת בזכות השביתה), עם כוס קפה וסיום הפודינג של אימא, ונסיעה לטכניון. מעבדות זה נו כיף. מצד שני, הניסוי הכפול שהיינו צריכים לעשות עבר הרבה יותר בשלום ממה שציפיתי. וציפיתי להרבה כאבי גב וכאבי ראש שהיו חס וחלילה עלולים לשתק אותי להמשך היום וזה היה יכול להיות רע מאוד, בהתחשב בנסיבות של המשך היום, שכללו את פסטיבל הסטודנט המקומי.

אחרי המעבדה יצאתי עם סשה לכיוון אולמן ומשם, התכוונתי לחפש פינה חמימה בשמש כדי לחכות לבואו של קוויקי (שהיה אמור לבוא רק אחרי שעה-שעה וחצי), אבל... בצאתנו מאולמן (הלכנו לשם רק כדי לחפש את גליונות 'פקטור', העיתון המקומי, שהיה מבדר במיוחד, בעיקר לאור האיור בדף האמצע, עם הירידה על נינט וגבסו, שנראה כאילו קראו לי את המחשבות..) מצאנו את עצמנו באמצע מתחם הפסטיבל (ליתר דיוק במה שעתיד היה להיות רחבת הסלסה, אם אינני טועה)..

כמה דקות אחר כך, גיליתי שאין טעם להסיט עתודאים מדרכם הישרה.. ("אם לי לא היה כרטיס, והייתי מוצאת את עצמי באמצע מתחם הפסטיבל, הייתי נשארת פה!")

כמה דקות לאחר מכן, אחרי שיטוטים במתחם, מציאת ספסל נוח עם נוף לבמה, וצלילי "אשם" של סינרגיה ברקע (בלי השירה, הם כנראה סתם עשו חזרות/כיוון כלים וואטאבר), נאלצתי לצאת מהמתחם, עקב צבא מאבטחים שלם שהגיע, עם מישהו שצעק בכל מכשירי הקשר ברקע, להוציא את כל מי שלא שייך. מה שכן, זה היה בתזמון מושלם, כי קוויקי בדיוק הגיע, וכבר לא היה לי משעמם. לפחות היה לי למי להציק עם "נווווווווווו, מתי מכניסים אותנו כבר?"

 

 

ומכאן, אני אתן את הכבוד לקוויקי לכתוב על יום הסטודנט!

(זו אחלה דרך, אגב, להפיל על אחרים את זה שאין לי כוח לסיים דברים שהתחלתי!)

 

 

 

תמונות להמחשה: מוניקה סקס, במסיבת בריכה:

[כן, הן לא משהו. אבל זה מה יש.]

 


 


 



 

 

ו.. פוסטים אחרים מיום הסטודנט:

אוגי

טיטוס

ענת

 


 

 

וכעת, נעבור לפינת "'ידיעות אחרונות' כ"כ הולכים לתבוע אותי":

 

חלק א': "בועז ארד תעשה לי פ33ה!"

כמה ימים אחרי שקראתי את הפסקה האחרונה בפוסט שלו - התפרסמה במוסף "7 לילות" ביקורת על הדיסק החדש של אבריל לאבין, מאת בועז ארד. שמרתי את העיתון בשביל קוויקי שיקרא, והאמת, החלטנו שעלינו לשתף:

 

"

אם היינו פקאצות בנות 14 עם לק שחור על הציפורניים ואולסטארס אדומות היינו אומרים לכם שהדיסק השלישי של אווריל לאבין הוא מהמם, מדהים, מושלם ופ33ה. אבל אנחנו לא. ולמזלה של לאבין, יש יותר פקאצות ממבקרי מוזיקה – והפקאצות האלה הולכות להיגנב על הדיסק הזה בהמוניהן. בדיוק כמוהן, גם הדיסק הזה אנרגטי, קופצני, חצוף ומסריח מרוח נעורים. בדיוק כמוהן, גם הוא לא ממש ממוקד, קצת עילג ולרגעים פשוט מביך. בתחרות 'האלבום שהכי דומה לקהל היעד שלו' הוא לוקח בקלות את המקום הראשון. זה לא עוזר לו להיות אלבום טוב במיוחד.

כמעט כל שיר באלבום הזה יכול להפוך בקלות לרינגטון עם 20 מליון הורדות, וסביר להניח שזה גם מה שיקרה. להיטי אם.טי.וי אחד אחד, שלוש וחצי דקות מקסימום החתיכה, כולל פזמון חוזר, מפופ גיטרות מכוסח עם מחיאות כפיים וצרחות של צ'ירלידרז בפומפונים מהסוג שהפיקסיז המציאו וגוון סטפני שיכללה ('Girlfriend') ועד בלדות לחות וצווחניות שמתחננות שיכניסו אותן לפסקול של איזו דרמת נעורים אמריקאית. אבל את כולם מלווה אותה תחושה חמוצה שמסתובבת בבטן אחרי בליסה מהירה של ג'אנק בורגר: מעט מדי בשר, יותר מדי פלסטיק.

אווריל לאבין הייתה פעם מגניבה. באמת. אלבום הבכורה שלה היה מרענן כמו תחבושת היגיינית חדשה והביא איתו למצעדים, בצעד שתוכנן על ידי מיטב מעצבי התדמית, גירל פאואר מסוג שלא היה בהם קודם: סקייטרית קטנטנה בת 17 במכנסיים רחבים, קצת טום בוי, שעושה רוקנרול מתוק עטוף באריזת צלפון פופית מרשרשת. סוג של בריטני ספירס למתבגרות מתוחכמות. אחרי אלבום שני לא פחות מחוצ'קן היתה אמורה להגיע עכשיו קלישאת הפופ המכונה 'אלבום בוגר'. במקום זה קיבלנו את אותה ילדה קטנה עם אותה פוזה, שבמקום להיות זאת שמכתיבה את הטון נשמעת פתאום כמו חיקוי דהוי של קלי קלארקסון. על סקייטבורד.

"

 

ובזאת, בועז ארד נכנס רשמית לרשימת ה"כתבי 'ידיעות אחרונות' שאני מחבבת במיוחד".

 

חלק ב': "חנוך דאום והשאלות האסטרטגיות"

לחנוך דאום יש טור שבועי במוסף "7 ימים" והשבוע הטור התפרש על שני עמודים במקום אחד, ובו יש 59 שאלות אסטרטגיות, חלקן מעוררות תהיה בהחלט, וחלקן מבדרות (חלקן מבדרות וגם מעוררות תהיה.. J). בכל אופן, אם כבר לצטט עיתונים, אז החלטתי להעתיק לפה כמה מהשאלות:

 

"

  1. איך קוראים לזכר של הלמה? (אני יודע מה אתם חושבים, אבל לא. לא קוראים לו ככה).

4. ואגב אם מדברים על דברים שנחתו מן השמיים: האם לדוכני הפיס יש דלת, או שהם נפלו מן השמיים על אנשים שנאלצים לעבוד בהם עד אחרית ימיהם?

6. מדוע בשסק יש ארבעה-חמישה גרעינים, בעוד כל הפירות מסתדרים עם גרעין אחד? יש פה עניין אובססיבי?

10. מדוע המחשב מרגיש צורך לנגן מנגינה דרמטית, מעין אות פתיחה, כל אימת שהוא נדלק? כלומר, מה ההתלהבות? האם להידלק מבחינתו זה לא עניין טריוויאלי?

13. האם מערכת הקולנוע הביתית שהזמנתי, שעליה כתוב כי היא "תספק חוויית צפייה כמו בקולנוע", תגיע יחד עם שני צעירים אשר מדברים בסלולרי במהלך כל הסרט?

16. איך בכל המסעדות הקטנות הללו יוצא שאתה יושב תמיד בשולחן מס' 32, כשבכל המסעדה יש לא יותר מ-9 שולחנות?

22. מה קורה כששחקן נפצע בכדור מים, הוא טובע?

23. למה המומינים, שהולכים כל הסדרה עירומים, לובשים תמיד בגד ים לפני שהם נכנסים לשחות במים?

26. אני מבין שאי-אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אבל מדוע אי-אפשר לאחוז את החבל בשני קצותיו? מי שהמציא את הפתגם הזה לא ראה בחיים ילדה קופצת בחבל?

29. האם אי פעם היה מחבל שענה באופן חיובי על השאלה "יש לך נשק", ובכך נמנע פיגוע המוני?

30. למה כשהמחשב נתקע אנחנו הולכים, אינסטינקטיבית, למקרר?

31. כשאתם בקופה המהירה עם תשעה מוצרים במקום שמונה המותרים בחוק, ואתם מצופפים את החלב והקוטג' יחד, אתם באמת חושבים שמי שרואה את זה יגיד לעצמו שכל מוצרי החלב נחשבים כפריט אחד בגלל שהם מאותה משפחה?

36. למה הצלצול של הפקס נשמע כמו צרחה של תרנגולת שחוטה? להמציא פקס אפשר, אבל לאתר צלצול קצת פחות טראגי זה כבר יותר מדי מסובך?

37. איך מרגיש הטוקבקיסט שכתב הודעה "אני הראשון" וגילה אחר כך שהתגובה שלו היא רק תגובה מספר 7?

46. למה המכשיר הסלולרי מצפצף כל דקה כשהסוללה שלו חלשה? אדון מכשיר, אם הסוללה חלשה לא עדיף שתשמור אנרגיה לדברים חשובים יותר?

47. מדוע כשמישהו מקבל מכה אנחנו שואלים אותו אם הוא בסדר? מה הסיכוי שהוא יהיה בסדר אם הרגע הוא קיבל מכה?

52. הכתב הלא מובן של הרופאים, זה משהו שעובדים עליו בבתי ספר לרפואה?

53. למה אין כפתור שמצפצף כהתרעה כאשר אתה כותב שעה שמחשב אך בלי ששמת לב הכל יצא ג'יבריש באנגלית? ולמה אין כפתור שיכול להפוך את הטקסט, כמו שהוא, לטקסט בעברית? רובוט שמנקה בריכות אפשר להמציא ואת זה לא? למה, בגלל שזו לא בעיה של עשירים?

57. אם כספומט יוציא לי פעם פחות כסף ממה שביקשתי, הבנק יאמין לי?

58. אם אדם נעצר על ידי המשטרה וקיבל שיחת טלפון אחת, אך זה שאליו בחר לצלצל אומר לו שלא בא לו לעזור לו, הוא מקבל עוד שיחה?

"

 

 

חלק ג': מבקרי המדינה / המוסף לשבת

אם זה לא היה כ"כ נכון ועצוב, זה היה ממש מצחיק.

 

10 דברים

שלמדנו משביתת הסטודנטים

 

  • הכי כדאי לשבות רעב, גם אפקטיבי וגם נותן לכם צ'אנס להוריד את מה שהעליתם בתקופת הבחינות.
  • זה לא רעיון טוב להטריד את אולמרט בשבוע אחד עם שתי ועדות וינוגרד.
  • שוטרים תמיד יעדיפו להכות 20 סטודנטים מאשר אוהד אחד של בית"ר.
  • אסור לסמוך על החנונים מהטכניון. הם לא יכולים בלי ללמוד.
  • עליזה אולמרט לא מחלקת פיצות.
  • הסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב עדיין הכי כוסיות.
  • אי אפשר להגיד שהנהגת המאבק חזרה בלי הישגים. העתיד הפוליטי של הם מובטח.
  • השביתה חייבת להסתיים כי כבר אי אפשר עם המלצרים הממורמרים האלה.
  • לא חוכמה לחסום את הכביש בגינות סחרוב, המכוניות שם לא זזות גם ככה.
  • השביתה היא זמן מצוין לנקות בו בתים ולחסוך כסף.

 

 

 


 

 

ביום שבת שעבר, שידרו את "בתול בן 40" באחד מערוצי הסרטים. זו קומדיה, שהחלטתי להתיישב לראות כי לא היה לי משהו אחר לעשות, וראיתי את הפרסומת לזה, ואמרתי לעצמי "טוב, זו קומדיה, אז כנראה זה יהיה משעשע, וזה היה לא מזמן בקולנוע, אז מעניין מה יצא מזה..."

באותה מחשבה בדיוק, דקה אחרי תחילת הסרט, התיישבה לידי אימי היקרה, ובציפייה דרוכה לקטעים מבדרים, התיישבנו לנו לראות את הסרט.

כמה דקות אחרי תחילת הסרט, יש איזו סצנה שבה "חברים" של אותו מר בתול, גורמים לו לספר או להיזכר (אני כבר לא זוכרת) בעבר הסו-קולד מיני שלו, שלא כלל יותר מדי... אחרי 2 פלאשבקים של זכרונות לא מוצלחים מדי, אימא שלי קמה מהספה, עם שפת גוף ומבט מחאתי לחלוטין, והתחילה ללכת לכיוון החדר שלי (המחשב שם, והיא כמו שכבר אמרתי לא פעם, התחילה להיות יותר טינאייג'רית ממה שאני הייתי אי-פעם), בעודה אומרת בקול החלטתי: "תקראי לי כשהוא ישיג זיון אמיתי!".

באלו המילים.

בזו האימא.

הייתי בהלם, למשך כ-60 שניות. שלאחריהן, פשוט לא הפסקתי לצחוק במשך אולי 10 דקות לפחות...

ובהתחשב בעובדה שהיה שלב כלשהו שהסו-קולד קומדיה הזו אפילו הצליחה להרדים אותי קצת, זה היה הקטע המצחיק ביותר מכל הסרט!

 

 


 

20.5.07 בסביבות 23:45

 

מממ... גיחי.

 

 

 

אוגי says:

תגידי, את זה כבר יצא לך לראות:

אוגי says:

http://technionfun.blogspot.com/2007/05/new-statue-in-tech.html

Sky. says:

רגע... אם זה מה שאני חושבת, אז כן.. [הפסל לגן ע"ש אורי?]

אוגי says:

כן, בדיוק בכניסה למאייר

אוגי says:

עוד לא יצא לי להיתקל בזה. האמת, כבר חודש וחצי שלא התקרבתי לכניסה למאייר...

Sky. says:

ראיתי קצת מרחוק, אבל כן.. וממבט של כמה שניות, הוא נורא הזכיר לי לרגע את האיש עם החתול ייץ..

אוגי says:

הוא מתרבה. מה הוא עושה בלילות כשאין אף אחד מסביבו?

Sky. says:

השאלה היא "את מי" הוא עושה..

ואני מניחה שהתשובה המתבקשת היא: את החתול ייץ כמובן!

 

 


 

 

23.5.07 (לשם שינוי, הקטע הזה נכתב היום.)

 

 

נקפוץ לסוף השבוע האחרון.

גם עליו, אגב, אני אתן לקוויקי לכתוב, והפעם, כי הוא ביקש ממש יפה (עכשיו בואו נקווה שגם יהיה לו זמן..)

 

מה שכן, סגירת עשור שני לחיי (בערך כמו בעשור הראשון, רק ששם זה היה עם משפחה, ובאיזו מסעדה סינית "פשוטה" אך טעימה) התקיימה ביום שבת, 19.5.07 (כן, יום לפני, אבל אילוצי תזמונים, וכאלה..) ב-4 עיניים באחת המסעדות הטובות ביותר שיצא לי להיות בהן בחיי. 'Tavola' שבהרצליה פיתוח, היא פשוט התגלמות גן העדן לאניני טעם, שיצא לי להיות בו עד כה. כן, בדיוק ככה. עם מנת פתיחה שקנתה אותי מהביס הראשון (פטריות עם גבינה בפסטו), ומנות עיקריות שגרמו לי לרצות לחדש את השיר של פיל קולינס, ולשנות קצת ל- "I can't stop eating you".

אפילו הקינוח היה מצוין (פחזניות עם גלידת וניל, ושוקולד מעל, אם תהיתם).

בכל אופן הפינה המבדרת: מילוי כרטיס חבר שם, עד הפרט האחרון (וכן, מיום שבת, אפילו יש לנו תאריך ליום נישואין! :P), ותהיה לגבי האם השף נשוי (כי אם לא, I'll take one of these... ^.~)

 

 


 

 

 

והשבוע...

יום ראשון (20.5), מן הסתם היה מלא בטלפונים ו-SMSים, ובתור זונת צומי לא-בהכחשה, זה נחמד.

אימא חזרה מהעבודה עם פרחים, ועד שעות אחה"צ עוד הצליחה להחביא היטב את ההפתעה מקוויקי (שאני כנראה אצטרך לנצח לעבוד בבניית מסגדים מזהב עבורו)...

יום שני (21.5), היה מלא בהתבטלות, ונסיעה אח"כ לצורף עם אמא, שיום קודם עשתה הזמנה מיוחדת למתנת היומולדת ממנה – זוג עגילי יהלום, שגרמו לה להתרגש אפילו יותר ממני מהמתנה הזו, ומזה שהיא קלעה בול למה שהייתי בוחרת, לפחות בין כל האופציות שראינו, וההצעות ששמענו. (וכן, זו אמנם מתנה חומרית, but diamonds are forever, והיא חשבה אפילו 2 צעדים קדימה ממני לגבי מתנה שתישאר לכל החיים ותגרום לי להגיד: "הנה, את זה יש לי מיום הולדת 20 מאימא שלי", אז כבוד.)

אחרי זה נסענו לבקר את הדודים (האקס-מיקנעם) בבית האבות. הרבה זמן לא היינו אצלם, ולא יצא לשמור על קשר טוב כ"כ לאחרונה (כן, המשפחה שלי מתוסבכת), אבל הביקור הזה בא כאמור אחרי תקופת יובש ארוכה למדי בקטע, והיה יוצא דופן. אני זוכרת שבפעם-פעמיים האחרונות שהיינו אצלם, זה היה ל20-30 דקות בערך. הפעם, היינו שם קרוב לשעה וחצי. ודיברנו איתם די הרבה. הדוד חוגג יום הולדת עגול (90, בע"ה) שבוע אחרי (ב-27.5), ויום לפני כן, אם אינני טועה, זהו יום הנישואין ה-62 שלהם, מה שגרם לדוד לספר במשך דקות ארוכות על איך הם הכירו, ואיך הם נפגשו, וזה סיפור מאוד נחמד, שהיה פשוט כיף לשמוע. מה שעוד יותר היה כיף, זה לראות את העיניים של הדודה נוצצות ומוארות בזמן שהדוד סיפר את סיפורם, וזה היה פשוט מרגש ויפה. גם העיניים שלו נצצו, וכל שפת הגוף שלו הייתה כ"כ טובה במהלך הזמן הזה. גם הספקתי, בלי קשר, לגלות שלדוד יש צבע עיניים מעניין במיוחד של משהו כחול-ירוק-צהוב שכזה, שאני בספק אם ראיתי אצל עוד מישהו, משהו דומה, אי-פעם.

 

 


 

 

אז... מיום ראשון חוזרים ללימודים.

מישהו רוצה לחפור לי קבר? -_-

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/5/2007 23:20   בקטגוריות סיכומים ארוכים, שיחות משעשעות, "אני מצלמה!"  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Thomicy's Heart ב-29/5/2007 08:59
 



תשובות לשאלון השבועי [הארי פוטר]



 

איזה ספר הכי אהוב עלייך מבין ספרי הארי פוטר? מדוע?
ללא הבדלים גדולים מדי בהדפה בין הספרים - הרביעי, והשלישי אולי גם.
לא יודעת למה בדיוק, נהניתי יותר לקרוא אותם.

(בחמישי היו קטעים מטרידים, ובשישי הייתה לי חווית קריאה אחרת לגמרי, שנמשכה יותר מדי זמן, כי קראתי את זה מהמחשב, וזגיליתי שזו הפעם האחרונה שאני קוראת ספר במחשב.)

 



 


איזה ספר את פחות אוהבת מבין כולם, למה?
אולי את השני...
אהבתי קצת פחות את העלילה שלו, זה הכל..
וכמו שאמרתי מקודם - גם ככה ההבדלים בהעדפות בין כל הסדרה עד כה - לא גדולים במיוחד.

 

 


איזו דמות אהובה עלייך במיוחד, למה?
פרד וג'ורג', אני מניחה. הם הכי מבדרים (:

וסנייפ, כמובן, כי לשם שינוי הוא הדמות הכי מעניינת שם, בעיניי לפחות.



 


ואיזו דמות שנואה עליך?
אמברידג', בספר החמישי.
גאד, היא מעצבנת. מילא שהיא מעצבנת את הארי, פשוט המון קטעים איתה היו מעצבנים לקריאה אפילו... לא יודעת..

 



 


איך יסתיים הספר השביעי, לדעתך?
אני לא יודעת, אני רק יודעת שאם היא תבחר בסיום נוסח המטריקס, שבו הארי צריך להקריב את עצמו על מנת לנצח את וולדמורט, זה יהיה נדוש מדי.
מצד שני, להרוג את הארי יהיה מוזר (אבל לא שאני אתנגד או משהו! P: זה לפחות יבטיח שלא יהיו עוד ספרי המשך אח"כ.. כי אם יהיו, זה יהיה כבר רק מתאבת בצע, וזה בטוח לא יהיו טוב כמו ההתחלה..)

 



 


מה יותר טוב- הספר או הסרט, למה?
הספרים, ללא שמץ של היסוס. בסרטים יש לא מעט פרטים שנאלצו להשמיט עקב הזמן המוקצב לאורך הסרט.

הסרטים, בסופו של דבר, עושים את תפקידם, ואני לא רוצה להיכנס לביקורות של "הסרטים גרועים", כי זה לא קל לעבד ספרים לסרטים, ועוד ספרים ארוכים, כי מן הסתם אי אפשר להכניס את כל הפרטים..
אישית, אני מעדיפה לקרוא.

 





 


איזה סרט של הארי פוטר הוא הטוב ביותר לדעתך?
הראשון היה הכי חמוד.
ועוד ניסו לשמור שם קצת על המראה של הדמויות הראשיות בהתאם לספרים.

[מישהו מוכן להסביר לי למה ברביעי ובחמישי (לפי הטריילר), להארי יש תספורת קצרה, ולהרמיוני עושים גלים מוחלקים בשיער?!]

 

 


איזה תפקיד היית רוצה לשחק בנבחרת קווידיץ’, למה?
אני כבר לא זוכרת בע"פ את כולם oO

Chaser או Beater (לשם הוצאת העצבים P:)

 



 


באיזה בית היית רוצה להיות, למה?
רייבנקלו, אני מניחה..
[אין לי את האופי המתאים לגריפינדור, אז נסתפק באופציה הזו..]

 



 


באיזה בית הייתה משבצת אותך מצנפת המיון (לפי תכונותייך)?
כמה וכמה אתרים שונים, הספיקו לשבץ אותי בגריפינדור, משום מה.

 



 


האם יש ספר אחר, שאת אוהבת יותר מספרי הארי פוטר?
כמובן.

(עם כל הכבוד לזה שכיף לקרוא אותם, הם לא פאר היצירה, בסופו של דבר.)




 

 

נכתב על ידי , 23/5/2007 16:19   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן..  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/5/2007 13:38
 



Forever Young


 

וואו, גדלתי בשנה. ברגע זה, רשמית.

 

^^

 

 

אם אין לכם כוח לדבר איתי, זה בהחלט המקום הראוי לאיחולי מזל טוב, יום הולדת שמח, ושלל דברים נדושים יותר או פחות (רצוי פחות, זה יבדר אותי יותר. P:)

 


 

 

 

Forever Young / Alphaville

 

Let's dance in style, let's dance for a while
Heaven can wait we're only watching the skies
Hoping for the best, but expecting the worst
Are you gonna the bomb or not

Let us die young or let us live forever
We don't have the power, but we never say never
Sitting in a sand-pit, life is a short trip
The music's for the sad men.

Can you imagine when this race is won
Turn our golden faces into the sun
Praising our leaders, we're getting in tune
The music's played by the, the mad men

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?
Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever young?

Some are like water, some are like the heat
Some are a melody and some are the beat
Sooner or later they all will be gone
Why don't they stay young?

It's so hard to get old without a cause
I don't want to perish like a fading horse
Youth is like diamonds in the sun
and diamonds are forever

So many adventures couldn't happen today
So many songs we forgot to play
So many dreams swinging out of the blue
We let them come true

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?
Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever?

 

 


 

חלק פוסט זה מוקדש לקוויקי:

 

 

You're

Fucking

Crazy

! ! ! ! !

 

 

וכן, אני אוהבת אותך ככה.

 


 

 

תאמינו או לא, אבל ייתכן ולפוסט זה ייצורפו כמה תמונות בקרוב בחסות אריק (לא ברמן, הפלא' של אמא..)

 

 

ותודה לכל המברכים עד עכשיו, הרבה חיוכים הועלו על פניי במהלך היום (:

 

 


עריכה, 23:32

 

וכעת, תמונות.

 

סלחו לי על האיכות, אבל ככה זה עם פלאפונים שהם גם נגני MP3 ומצלמות והכל, כשמחברים כמה מכשירים לאחד, מקבלים את זה שהמצלמה היא לא הכי איכותית, והתמונות - להמחשה בלבד.

 

 

 

אז ככה,

זה כרטיס הברכה מקוויקי:

 

 

 

 

וזו התמונה המלאה של כרטיס הברכה:

 

 

 

 

וזה, מה שהתחבא (חוץ ממילים) בתוך הכרטיס:

 

 

 

[ומה שרשמית הפך למפרט האהוב עליי ביקום P:]

 

 

 

ואלו, החברים שלו:

 

 

(הוא סגול, והם צהוב, כתום ומעין צהוב-שקוף שכזה, כמו שאמרתי, המצלמה לא הכי איכותית וברורה. אבל היי - נכון שהם חמודים ביחד?)

 

 

 

ו.. שוב המפרטים:

 

 

 

וזו, המתנה עצמה, שעדיין אין לה שם, אבל אני מקווה שאני אמצא אחד בקרוב, וזו גם הסיבה לחלק העליון הענקי ההוא בפוסט:

 

 

 

 

וככל הנראה, השם שלה יתחיל באות V :

 

 

 

 

 

ואת זו לא הקטנתי, כי אהבתי אותה ככה (חדי העין, וגם אלו שלא, יצליחו להבחין בחלקיקי סקאי משתקפים עליה, אבל לא אכפת לי.)

 

 

 

 

תמונות של תותים וורדים יבואו מחר, כשיהיה לי כוח להקטין אותן כדי שיידחסו להן לדף הבלוג.

 

לילה טוב לכולם, ושוב- תודה לכולם!!!

 

 


 

 

עריכה נוספת (וכנראה שתהיה עוד אחת..), 21.5.07, 10:45 :

 

 

אז ככה מכינים את עוגת היומולדת המהירה ביותר שאמא הכינה בהיסטוריה:

 

 

קודם כל, השיגו לעצמכם צבא תותים נאמן:

 



 

 

כזה שיסתדר בשורות, ויחכה בתור כדי להיכנס לעוגה שלכם:

 


   

 

 

 

 

 

 

זו התוצאה של כל החברים של אותו צבא תותים, ביחד עם ליקר כלשהו, בבלנדר:




לחצי מאותו ליקר-תותים משודרג, מוסיפים שמנת מתוקה ופודינג וניל, ויוצא הדבר המוי-יאמי הבא:



 

ומפה זה די ברור:



 



 

 



 

 

עושים את זה על עוד איזה 2-3 שכבות, ולבסוף מפזרים את צבא התותים (ההוא מההתחלה), על משכנם הסופי:

 



 

טא-דא!



 

 

ולבסוף, מבט על חביב, שאפילו הפך לרקע של הפלא' של אמא:

 



 

wanna bite? ^.~

 

 

וכמה תמונות של הורדים (חלק צונזרו כי לא היה לי כוח לערוך ולמחוק שולחנות מבולגנים ורקע לא ראוי..)

 



 



 



 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/5/2007 17:20   בקטגוריות יום הולדת, "אני מצלמה!", שירים  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/5/2007 14:44
 



The week-before confusion


 

זה כ"כ לא הפוסט שהיה צריך להיות פה הערב, אבל סיכום אירועי השבוע/סוף שבוע האחרון יידחו אולי למחר..

 


 

אני שוכבת לי על המיטה בערב שקט שכזה, אחרי יום נטול פעילות לחלוטין (חוץ ממקלחת מרעננת, נסיון לצאת מהבית לטיול בקניון שנדחה ושתי חתיכות לזניה ביתית), בוהה בתקרה. עם כל המחשבות המבודרות-מהרעיון, אך יחד עם זאת מודחקות במעט, אני קולטת לפתע שבעוד שבוע בדיוק מהיום, ימלאו 20 שנה לקיומי בעולם הזה. ממרומי חדרי המשקיף יום-יום על האניות בנמל והמכוניות בדרכים, באופן מפתיע-לא-מפתיע שכזה, המחשבה הזו מצליחה להפחיד אותי.

רק לפני כ-3 ימים, ביום חמישי אחרי מסיבת הבריכה, הלכתי ביחד עם חבר שלי לביתי ברגל. מכיוון שהדרך הכי קצרה עוברת באיזור שבו גרתי כשרק הגענו לארץ, בערך מגיל 3 עד פחות או יותר 5 וחצי-6 (כיתה א'), הרגשתי צורך פנימי כלשהו להאריך בכמה צעדים את הדרך, ולהיכנס לסביבה של הבניין שגרנו בו וגם לגן השעשועים מעבר לכביש. זו הייתה חוויה מוזרה, כי אני זוכרת את הסביבה הזו מילדות, ולמרות שיצא לי לחזור לאיזור לא פעם ולא פעמיים, אף פעם לא נכנסתי פנימה.

באופן לא מפתיע במיוחד, למרות שלא השתנה הרבה, כמעט כלום לא נראה אותו דבר.. היו שם את אותן מדרגות כניסה, אותן כניסות, ואותן תיבות דואר קטנות וישנות (חוץ מאחת שאימצה לעצמה תיבות דואר חדשות ודלת כניסה נעולה). פעם הכניסה עצמה נראה יותר מזמינה ופתוחה, עכשיו יש שם עצים וצמחייה שמסתירים קצת את השביל לבניין. האכזבה, שלא הפתיעה אותי יותר מדי באה מרחבת הדשא הלא קטנה שיש ליד הבית ההוא, ולפני 15 (וואו.. 15..) שנים עוד הייתה מלאה בשיחי פרחים, ודשא ירוק מלבלב שהיה כיף לצאת לרוץ ולשחק בו. כיום הצמחיה די פרועה, עם עשב שגדל לגובה של חצי מטר בערך, בלי זכר לפרחים ולמרחב הפתוח יותר שהיה בזמנו..

השינוי הזה רק הדגיש את הרעיון שעבר בסופו של דבר לא מעט זמן, ודברים משתנים.. וזו תחושה.. מוזרה.

אפילו החתולים שהיו שם לא ענו לקריאות שלנו.. מנוכרים משהו.. בערך כמו הסביבה הזו עכשיו..

יצאנו מהצד השני, נראה לי שזו אותה הגדר שעוד הייתה פעם.. גן השעשועים, וזה כבר לא היה חדש לי מדי, השתנה כמובן.. התקינו בו מתקדנים חדישים יותר (דבר נחמד, אך מעורר תהיה במעט, שכן קודם היו יותר מתקנים, והם היו יותר כייפיים!) ואני כבר בקושי זכרתי איפה קודם היה מה..

 

 

 

 

 

 

ופתאום צצות לי בראש המחשבות הללו, על איך עוברות להן השנים כ"כ מהר.. ואיך רק לפני רגע רצתי על הדשא הירוק ההוא, ואיך אני נמצאת עכשיו במקום אחר כ"כ 15 שנה קדימה, סטודנטית, שעוד לא הכי יודעת מה יצא מהחיים שלה (בתקווה שבכלל יצא משהו), ועוד יותר לא יודעת, האם בעוד 10 שנים, שבוע לפני יום הולדת 30, אני לא אשכב לי ככה שוב על מיטה כפולה, אתהה על מה אני עושה עם עצמי, ולאן נעלמים כל הימים האלו, שלאט לאט הצטברו ל-30 (20) שנה.

 

אהבתי את יום הולדת 17, כי אהבתי את המספר. אחריו, הוספתי בצחוק '+1', למרות שגם את 18 אפשר להגיד שאהבתי (חוקיות, אלכוהול וכו'). קצת לפני גיל 19, זה נהיה מוזר, אבל עוד אז הודיתי, שגיל 19 מתאים לי בול. הוא הרגיש לי מאוד "נכון", והאמת, עדיין מרגיש הכי מתאים.

החלפת הקידומת ל-20, פשוט מוזרה לי. אולי גיל 20 גם מתאים לי, אם להודות, אבל אני יודעת שכל שנה אחרי זה, תהיה ממש, אבל ממש מוזרה.

עוד שנייה אני בת 20, אבל אי שם עדיין חיה לה הילדה הקטנה בת ה-5, שכל מה שהיא רוצה זה לרוץ על הדשא, לחייך, לצחוק ולהנות מהחיים. זה לא לגמרי מה שהחיים מעבר למחסום ה-20 מציעים בד"כ. (אני לא אחזור שוב לנושא של עד כמה אני לא באמת מוכנה ללימודים, ולעבודה שתבוא אח"כ).

אני אולי נראית כזו, ומתנהגת ככה בד"כ, ובהחלט יצא לי לשמוע את זה לא מעט, אבל כל ההתנהגות היחסית בוגרת שלי בד"כ היא לא בדיוק אני ב-100%. זה אולי 15-20% אני, והשאר תוצר של אותן 20 שנות חיים שנתנו לי לא מעט סתירות בכל פעם שניסיתי להיות אני.

אני לא אקנא בפסיכולוג שאולי יום אחד ישמע על הסיפורים שהוציאו ממני כל חשק למשחק (as in acting), יצירתיות (as in drawing.. למרות שזה עוד מילא, ניתן להבנה), השתלבות והסתדרות עם אנשים וכל מיני דברים שלפעמים (טוב, בסדר, תמיד) פשוט גורמים לי להיות הזו שיושבת בצד ושותקת, לא משתתפת עם כולם וכנראה סתם נראית מוזרה ולא שייכת. זו בעיה, כי ככה אני גם מרגישה, לא פעם.

השביתה הזו, שנמשכת כבר חודש ומשאירה אותי בעיקר בבית, היא אמנם כיפית, אבל היא גם גורמת לי לחשוב על הכלומניקיות שלי, ועל הימים שעוברים, ואני לא עושה בהם הרבה בשביל עצמי. אז אני מנסה לקרוא ספרים, אבל זה לא הולך בקצב שרציתי. אז אמרתי לעצמי שאני אחזור על חומר, ואנסה אולי להתקדם אפילו, ובסופו של דבר אפשר להגיד שלא נגעתי בכל פיסת נייר שקשורה ללימודים, וזה נורא.. כי אני יודעת שהחיים שלי לא ילכו לשום מקום אם אני לא אוביל אותם, אבל אני לא מסוגלת למצוא לעצמי את המוטיבציה להתקדם הלאה ולחיות כמו בן-אדם, מה ששם בסימן שאלה מאוד גדול את העניין של עד כמה אני באמת צריכה לחגוג 20 שנות קיום.. עד כמה זה באמת מגיע לי?

 

נשאלתי ע"י כמה אנשים מה אני מתכננת לעשות ביום ההולדת, ונאלצתי להגיד את האמת: אין לי שמץ קלוש של מושג.

אם הייתם שואלים אותי לפני פסח, הייתי שולחת הזמנה בזו הלשון "הנכם מוזמנים למסיבת יום הולדתי ה-20! בתכנית האומנותית: למידה קבוצתית ואישית לבחן האמצע בחדו"א שייערך מיד למחרת! תרגילים ממת'נט, תרגילים מחוברות מבחנים ומתרגולים! בואו בהמוניכם."

אז עכשיו יש שביתה, ובחן אמצע סביר להניח לא יהיה.. אבל עם כל העניין המעורער-משהו של השביתה, וכשל יומיים יש דיונים על המשך השביתה, והאם חוזרים או לא, אני לא יודעת מה יהיה איתי בעוד שבוע. אני יודעת שאם נחזור ללמוד, אני אהיה כ"כ לחוצה שספק אם אני בכלל אזכור בעצמי שיש לי יום הולדת.

אני לא יודעת אם בכלל לארגן משהו, ואם כן מתי בכלל (יש ליותר מדי אנשים יום הולדת באותו זמן בערך), ואם כן, ואני אכן אמצא מתי ואיפה, את מי להזמין, כי יש את החברות שלי עוד מהתיכון, ויש את החברים היקרים מישראבלוג, ויש אנשים שאני מכירה בטכניון ואולי איכשהו ירצו לבוא גם, ולהפגיש קבוצות אנשים מ-2-3 מקומות הכרות שונים זה פשוט לא מסתדר.

אז נכון שזה לא חידוש במיוחד, כי זה לא שאי פעם באמת חגגתי יום הולדת המוני, אבל לרגע קיוויתי, שיום הולדת 20 יכול דווקא להיות תרוץ טוב להתחיל.

היום גם נשאלתי ע"י אימא, מה אני רוצה במתנה ליום ההולדת. האמת היא, שאף פעם אין לי מה לענות על זה, ובמיוחד לה, הפעם.. התשובה שאולי הייתי צריכה לנסח היא "לא יודעת, אולי פעם לשם שינוי תפתיעי אותי, ואם את כ"כ חושבת שאת מכירה אותי, זה יהיה משהו מוצלח.".. אין לי מה להגיד לה, אני באמת ובתמים לא יודעת מה לבקש.. שנה שעברה היא ביקשה זר ורדים מהמורות שבאו לבקר אותה באישפוז (לא משהו רציני, אבל היא הייתה בבית חולים בתקופת היומולדת..), אז זו הייתה מחווה יפה, ואני מצידי לא התלוננתי על הריקנות של יום ההולדת, כי הבנתי את מצבה. ליום הולדת 18, היא חזרה הביתה עם משהו נוסח סלסילה/משהו לא מוגדר כתומה שהיא קנתה בסופר גדול ליד מקום העבודה שלה, ובאה עם "קניתי לך את זה ליום הולדת". במקום לזרוק את זה לפח, חשבתי אולי לעשות ממנה פח, אבל בסוף היא סתם עומדת על השולחן כשבתוכה זרוקים כל מיני דברים שאין להם מקום אמיתי בחדר שלי.. לפחות את זה היא הצילה עם זר ורדים יפה שבא בהפתעה (פעם ראשונה שבכלל קיבלתי אחד..)

אז נכון שיש דברים שאני "צריכה" ("לא אמרת שאת רוצה DVD למחשב?" ... "כן, אמא, אבל זה משהו שאני צריכה בין כה וכה למחשב, לא משהו שאני רוצה בתור מתנת יום-הולדת ממך -_-").. אבל מצלמה דיגיטלית הבנתי מזמן שהיא לא תקנה לי (זה גם יקר.. :/), ואמפי3 שהייתי רוצה גם מחוץ לתקציב בינתיים (בעיקר עם שביתות המורים שגורמות למשכורת לעשות דיאטה רצינית..) ושלל דברים אחרים שנמצאים ברשימת הקניות שלי, אבל אני לא באמת אקנה עד שאני אראה את החדר שלי מעוצב כמו שצריך, כי אני לא רוצה דברים זמניים שאני אח"כ אזרוק כי הם לא מתאימים..

ככה שכן, וואלה, אני באמת רוצה ממנה מתנה הולמת לשם שינוי, שלא תהיה אוכל (עוגה/שוקולד וכו') וגם לא פרחים (זה די מיצה את עצמו אחרי שנתיים רצופות, למרות חיבתי העזה לזרי ורדים, הם נובלים, ככה שזו לא מתנה שתישאר איתי להרבה זמן..), אבל אין לי מה לבקש.

 

בכלל, אני מתנהגת כמו איזו מטורפת בחודש האחרון, עם מצבי רוח עקומים לחלוטין, שמשגעים גם את הסביבה וגם אותי תוך כדי..

אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, ותוך כדי אני לא בדיוק יודעת מה אני רוצה מהסובבים אותי.. אז סליחה מכל אלו שהספקתי לשגע אותם..

 

זהו, אין לי יותר מדי מה להוסיף כרגע.. הייתי חייבת להוציא את כל העניין הזה ששבוע לפני, הכל מרגיש מוזר פתאום.. ואין לי מילה אחרת, חוץ ממשונה. אבל זה אותו הדבר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ממתק לקינוח:

 

השיר אמנם בצרפתית, ואני לא באמת יודעת מה שרים שם, אבל הקליפ, פשוט מקסים. רעיון כ"כ פשוט ויפה לא יצא לי לראות הרבה זמן..

 

 

[Les Enfoires - Aimer a Perdre La Raison]

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2007 23:09   בקטגוריות פסימי, הרהורים ומחשבות, מוזר לי..., לפעמים יש פה גם תוכן!  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/5/2007 21:17
 



תשובות לשאלון השבועי [מוזיקה]



מהי מוזיקה בעינייך?
אני לא חושבת שקיימות מילים שיכולות לתאר את זה, אבל אני פשוט אגיד שמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, וכשחושבים על זה, אני פשוט לא מצליחה לתאר לעצמי קיום בלעדיה.

אילו ז’אנרים במוזיקה מועדפים אלייך?
בעיקר רוק על כל מיני סוגיו, אבל זה שטויות, כי הכל עניין של מצב רוח, ואני יכולה לשמוע כל ז'אנר של מוזיקה, אם אני במצב הרוח הנכון, וכמעט-20 שנות חיי, הוכיחו לי שיכולים להיות מצבים שונים שאני יכולה לשמוע מוזיקה שאני לא שומעת ביום-יום.
הכל עניין של תזמון ומצב רוח בסופו של דבר.

מהו האלבום שהיית מגדירה אותו כ"האלבום הטוב ביותר בכל הזמנים"?
קטונתי מלחשוב על להגדיר אחד, אפילו..

האם יש זמר כלשהו או זמרת כלשהי שמעבירה בך צמרמורות בעת שירתו או שירתה?
לא מישהו שעולה לי בראש כרגע, ואם אין זמר/זמרת שעולים לי לראש ב-1 בלילה, כשאני ממש עייפה, ולא הכי בהכרה מלאה לגמרי, ולא מסוגלת לשלוף כזה מהמותן, כנראה שהוא פשוט לא קיים.

איזה שיר את שומעת כרגע?
אף שיר..

לא תמיד אני מדליקה מוזיקה בשעות האלה, ועוד רגע לפני שאני פורשת לישון..

אם את לא שומעת שום שיר, איזה שיר מתנגן לך בראש?
Comfortably Numb - Pink Floyd


(אוי, אלוהים, הדלקתי את המדיה פלייר על רנדום הרגע, סתם כדי לראות מה היה קורה אם כן הייתי מפעילה אותו קודם, וזה השיר הראשון שעלה!)

האם את מנגנת על כלי נגינה מסויים? כמה זמן?
ניגנתי על פסנתר בסביבות ה-10 שנים (אפשר לטעון ש-11, אבל זה לא עקרוני..).
פרשתי לפני כמעט שנתיים, אני מניחה שבעיקר מטעמי עצלנות להשקיע.. :/

מתי בפעם האחרונה עשית פעילות שקשורה למוזיקה? מהי הייתה?
להקשיב למוזיקה, ולפני דקה. [או לפני כמה שעות..]

מהי ההופעה האחרונה שראית? של מי היא? איך היא הייתה?
סינרגיה, מופע הארנבות של ד"ר קספר וברי סחרוף ביום הסטודנט ברביעי.
אה, וגם מוניקה סקס בחמישי..

היה מעולה ^^
[~סגידתי הנצחית לקספרים |מאוהב|~]

כמה זמן ביום את חושבת על מוזיקה?
רוב הזמן.. לפעמים גם אם אני לא שמה לב, ולא חושבת על דברים מסוימים, פשוט מתנגנים לי שירים, אז זה או שיש לי שירים ברקע, או שהם בראש, בכל מקרה, אפשר להניח בקלות שבסביבות 70-75% מהיום..
[הנחה פרועה..]

האם יש לך קשר למוזיקאי כלשהו? (לא בהכרח מפורסם.)
ממ.. טוב, בואו נתחיל לחשוב, חוץ מהמורה שלי למוזיקה, יש את אמא של ליז, שעד כמה שידוע לי ניגנה בלהקה בברה"מ (תקני אותי אם אני טועה..)..
ובן דוד מדרגה שניה/שלישית (רביעית/חמישית/עשירית, לא יודעת בדיוק) מנסה לפרוץ את דרכו בארה"ב, ואני מקווה שילך לו, כי יש לו קול מצוין.

למה לדעתך מוזיקה תופסת עניין כה רב בימינו, ובכלל בחיים?
כמו שעניתי לשאלה הראשונה, נסו רגע לדמיין את החיים בלעדיה.. רק תנסו..
מוזיקה, בסופו של דבר, מביאה הנאה לחיים, ומהם חיים ללא הנאות?

האם את כותבת או מלחינה שירים?
כותבת, פה ושם.. פעם ב-200 שנה גם יותר מ-2-3 שורות ברצף..
מלחינה- פחח, הלוואי עליי כישרון הלחנה -_-

האם יש לך להקה? מה שמה וכמה זמן היא קיימת?
לא.

ולסיכום, מה דעתך על אופרה ומוזיקה קלאסית ישנה?
מוזיקה מצוינת (כן, כן, גם אופרה) שלא יוצא לשמוע כמו את הז'אנרים היותר פופולריים, אבל אני נהנית ממנה לא פחות.

 

 



 


 

 

 

יהיה עדכון בקרוב, יש דברים לכתוב עליהם ^^


 




נכתב על ידי , 13/5/2007 01:20   בקטגוריות שאלונים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מכור לאשליה ב-15/5/2007 21:14
 



[as if you didn't know]


 

 

I'm the kind of girl who thinks about how her shoes will get dirty, before she goes for a midnight walk on the sandy beach.

 

 

 

[yeah, the not-fun & not-spontanios type.]

 


 

.אל תגיבו, זה לא בשבילכם, וכנראה שגם ככה אני היחידה שבאמת תדע על מה היא מדברת

.רק פריט מידע, שאם כבר יש לי בלוג שאמור לדבר על עצמי מדי פעם, כדאי שיעשה את זה

נכתב על ידי , 7/5/2007 23:52   בקטגוריות מוזר לי..., פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליאנורה ב-12/5/2007 00:48
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)