לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


 

ב8.6 הבלוג חגג 5 שנות קיום.

 

אני מצידי, מתחילה להרגיש שקצת מיציתי.

 

ימים יגידו.

נכתב על ידי , 13/6/2009 01:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-31/10/2009 13:19
 




 

 

צריך לישון יותר.

 

>.<

נכתב על ידי , 11/6/2009 08:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-9/7/2009 23:47
 



נשבר לי השוקולד!


 

"רוצה לאכול גלידה?", אימא שאלה.

עניתי שכן, ללא היסוס מרובה. בכל זאת, צריך לעזור לפנות מקום במקרר ובמקפיא, אחרי שהוא התמלא באופן מסתורי בימים האחרונים. (ככה זה כשקונים הרבה דברים ואין זמן לאכול אותם כי אני לא נמצאת מספיק בבית).

זה היה מגנום (מריר אקוודור), שתוך כדי אכילתו, התעוררה בי השאלה: אז איך אתם אוכלים את המגנום שלכם?

 

אני בד"כ בכלל לא מורידה את כל העטיפה ואוכלת אותו די לאט. מה שהכי מציק לי - זה השוקולד הזה, שנשבר! בדיוק בגלל שאני אוהבת לאכול אותו לאט, ולשמור כמה שיותר מציפוי השוקולד לסוף, כל פעם שהוא נשבר, זה הורס, כי פתאום צריך לאכול את החתיכה שנשברה, אחרת היא תיפול מהר.

זו רק אני?

 

 


 

סקאי, במצב רוח מוזר ונטול חומר אמיתי לפוסטים.

 

אה כן, אימא רוצה לשלוח אותי להופעה של מדונה, כי היא לא תוכל להיות שם. היא פשוט הולכת ל-Faith No More.

oO

 

 

נכתב על ידי , 6/6/2009 19:07   בקטגוריות פוסטים מטומטמים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LoveKitty ב-11/6/2009 08:50
 



מקבת


 

היה מגניב לראות גרסא מיוחדת הכוללת אש, אופנועים ורצח מאסיבי.

המיעוט בטקסט, בסופו של דבר היה יתרון (אבל רק בגלל המבטא הכבד כשהם דיברו באנגלית).

המוזיקה, והסולנית סופרן - מעולים!

הרעיון הביצועי עם האופנועים, האש ושלל האפקטים - מגניב נורא!

[נו, לא באמת ציפיתם לביקורת נורמלית ב-2 וחצי בלילה...]

 


 

בפינת הישראלי המכוער:

חהחה, צילמתי כשהיה אסור.

 





 

ובפינת הקארמה:

חה חה, בלי פלאש הכל יוצא מטושטש במילא.

 

 


 

מסקנת היום:

זה לא ילך ככה, בפעם הבאה, לפני שהולכים לראות מחזה שייקספירי כלשהו, לקרוא אותו קודם!

(גם רפרנס מויקיפדיה לתזכורת פרטים קטנים זה בסדר.)

 

סופ"ש נעים!

נכתב על ידי , 5/6/2009 02:22   בקטגוריות "אני מצלמה!", אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/6/2009 19:07
 





39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)