לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

אז ובכן...


 

אני שוב בבית.

 

למשך זמן לא ידוע.. oO

 

וויהי.

 

שוב אווירת אקשן לא נורמלית.

 

:S

 

 

היה נחמד לחיות בבועה 10 ימים. היה ממש ממש נחמד.

 

גררר.

 

אהמ.

 

זהו.

 


עריכה:

31.7.06 12:20

 

אז אולי לא אקשן לגמרי...  אם יש 48 שעות של שקט, אולי הייתי צריכה לחזור קודם, אולי השקט היה מתחיל לפני ^.~

 

ממחר חזרה לשגרה. פויה. :/

 

 


 

 

 

 

V V V V V

 

היי, תראו, פוסט עם תוכן שאתם רוצים להגיב לו, למטה!

 

V V V V V

נכתב על ידי , 31/7/2006 00:17   בקטגוריות פוסטים מטומטמים, סתם כי בא לי לעדכן..  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BoR|S ב-11/8/2006 14:57
 



10 דרכים לא לטבוע בקערת שמנת (מוקדש לחתולים בלבד!)


 

 

 

אז ככה, בתור פליטה מהצפון, אין לי יותר מדי מה לעשות במרכז. את מה שיש לעשות, אני לא אפרט כי זה לא מעניין [אתכם.].

אז כשמשעמם, זה מה שקורה:

 

 

[פינת הסליחה: ממנולייט, כי רק איתה אני רגילה לעשות את השטויות האלה. אבל מסתבר שזה מדבר קצת... אז אהמ-]

 

NightSky & co. present:

שיתוף פעולה חדש [וישמצב שחד פעמי, ברגע שקוויקי יבין שיש דבר כזה פרסום רע, לא שאני מזלזלת בשטויות האלה, אני אישית מתה עליהן, אבל ובכן, יש אנשים שלא.] מבית היוצר של NightSky & Quicksand :

 

 

10 דרכים לא לטבוע בקערת שמנת

 

[ואנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם חתולים, כי אם אתם לא, אתם לא שווים את זה. P:] (שמנת מתוקה, לא חמוצה, לא שזה משנה, אבל אתם יודעים, מתוקה שווה יותר, וחמוצה זה איכסה.)

 

 

 

  1. לאכול את כל השמנת (ולהיזהר לא לטבוע בקערת אוויר).
  2. לשפוך את כל השמנת (לא בוכים על שמנת שנשפכה, מלקקים את השמנת מהרצפה J).
  3. להזמין חתולים אחרים לאכול את השמנת במקומך / איתך (מי שאוכל לבד, טובע לבד).
  4. להטביע חתול אחר בקערה, בתקווה שלך לא יישאר מקום בפנים, ואז ללקק את השמנת מהפרווה של החתול הטבוע. :P  (שימו לב: חתולים סיאמיים לא יתאימו למשימה).
  5. ליצור רפסודת Hairballs שתגן עליך מפני טביעה.
  6. לעשות מהשמנת אורגזמה / פינק סקווירל / באנשי / רוסי לבן / טוב אנחנו מקווים שהבנתם את הנקודה (ולהשתדל לא להתקרב לעוד קערות שמנת אחרי ששתיתם את זה. כי אז כבר תטבעו בטוח. מצד שני- סעיפים 1-5 עדיין בתוקף גם במקרה הזה ^.~).
  7. להשתמש בגבינת שמנת בתור מצוף, או בחורים של גבינה צהובה להכנת גלגל הצלה (ולקוות לטוב... אחרי הכל, הרעיון הזה עלה לנו אחרי שיישמנו את רעיון מס' 6)
  8. לתת את הקערה לסקאי או לקוויקי (אנחנו בהחלט מתנדבים להציל חתולים מטביעה J)
  9. להקריב את השמנת כעולה לחתולים הגדולים (זה אנחנו... טוב, אנחנו רוצים שמנת, בסדר?)
  10. ללמוד לשחות (תתפלאו כמה זמן לקח לנו לחשוב על הרעיון הזה!).

 


 

 

מציטוטי הימים האחרונים (ולעזאזל, אנחנו זקנים, וסניליות זה רע, היו המון יותר!)

 

קוויקי: "תמצאי את קיבת הקינוחים שלך!"

אני: "אני נרדמת בחלקים, אתה לא זוכר? עכשיו היא נרדמה!"

 

***

 

קוויקי: "ותרשמי 'קיבת הקינוחים', ולא 'הקיבת קינוחים'!"

אני: "אבל למה?!"

קוויקי: "כי ככה זה עברית!"

אני: "אוף, מי האדיוט שהמציא את השפה הזו?!" >.<

 

***

 

שיחת מסנג'ר:

דר: "למה את כ"כ מסתורית?"

אני: "מה את רוצה, שאני עכשיו אתפשט וזהו?"

דר: "כן!"

אני: "אבל... את מסתכלת! אני מתביישת :("

~אחרי פאוזה קצרה של כמה רגעים~

אני: "וגם קוויקי כאן! גם הוא מסתכל!"

דר: "אם את רוצה, את יכולה להוריד את החולצה ולזרוק אותה עליו, הוא לא יראה כלום!"

קוויקי: "לי דוקא אין בעיה עם זה.."

אני: -מכות-

 

 

 

ותסתמו, אותנו זה שיעשע באותו רגע.

 

 


 

 

וכי ביקשו ממני כ"כ יפה, וכי זונות צומי עושים טובות לזונות צומי-

 

~פינת הפרסום הסמוי~

 

 

הופעה של Forbidden Fruit!

 מוצ"ש  05.08

 פתיחת שערים ב21:00

 מועדון הפטיפון- יצחק שדה 32

 שפע של חניה בחינם ליד הלינקולן

 מחיר כרטיס 35 שקלים

 בואו בהמוניכם!

 

ותביאו תחתונים ספייר לזרוק ^.~

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2006 20:52   בקטגוריות NightSky over Quicksand, That was Funny XD, ציטוטימים!, שיחות משעשעות  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-11/8/2006 12:45
 



הזמן טס כשנהנים


אתם יודעים, אני כבר שבוע שלם לא בבית, שבוע בדיוק.

וזו הפעם הראשונה מזה הרבה זמן ששבוע רחוק מהבית מרגיש לי שעבר כ"כ לאט, ולא כי הוא היה רע, נראה לי שלהפך, הוא היה גדוש בכ"כ הרבה דברים שנעים בין "לישון יותר מדי" ל"לעשות יותר מדי", ונראה לי שבשבוע הזה עבר חודש.

שבוע של בועה, בהחלט, קצת לא-מעט דרומית לחיפה. שם בצפון נופלים טילים, ויש סירנות כל כמה שעות או דקות, ואני זכיתי לשבוע נפלא של שקט.

וכ"כ טוב לי עכשיו. עד כדי כך טוב, שאני כבר מרגישה את הרע שיבוא, והוא יבוא, מתישהו.. אני יודעת שבימים הקרובים אני רוצה לחזור הביתה (שתבינו, במקור נסעתי בכלל לאיזה יומיים...), אני יודעת שבימים הקרובים יש לי גם מחויבות די דחופה למלא [לסדר לעצמי דרכון..] ותוך כדי, אני בכלל שמה לב לתאריך. חה, תאריך. יום.. שעה.. כבר איבדתי תחושבת זמן בימים האחרונים...

אני פתאום מגלה שיולי עומד להיגמר..

אמא'לה.

אני לא רוצה שיולי יגמר, כי כשיולי נגמר, מתחיל אוגוסט.

ואוגוסט, פתאום אומר שהזמן עובר מהר מדי.

אני עוד זוכרת את הפוסטים של סוף אוגוסט לפני שנה בדיוק, איך שלא רציתי שהקיץ יגמר כי ידעתי טוב מאוד מה בא אח"כ, ופחדתי מזה. אבל פתאום במבט לאחור, הכל היה לא רע לגמרי, ובכלל, השנה האחרונה עברה די מהר, למען האמת, כמעט כמו כל השנים מאז התיכון, שפשוט עוברות לי בטיל (אה, רגע, טיל זו מילה שצריך להוציא מהלסיקון לאור המצב, אופס.)

ואוגוסט... עוד מעט הוא מתחיל, וזה רק חודש... אם שנה עוברת לי מהר, איך אני בכלל אשים לב לחודש הזה, איך אני אנצל טוב זמן של חודש, כשלא הצלחתי לנצל זמן כמו שצריך של כמה חודשים, של כמעט שנה?

אני לא רוצה שאוגוסט יתחיל בעיקר כי זה אומר שעוד מעט זה הטיסה לחו"ל, אם הכל יהיה בסדר, אני מקווה. ולא שאני לא רוצה לטוס, אלא שזה פשוט אומר שכשאוגוסט ייגמר, זה כאילו כבר ספטמבר נגמר, כי רובו יהיה השהות בחו"ל... ואחרי שספטמבר נגמר- יתחילו הצרות (שזה אומר טכניון, וההכרה הכמעט סופית ש"היי, אני בנאדם בוגר שאמור לעמוד בפני עצמו ולנהל ת'חיים של עצמי לשם שינוי"). מה שאומר בסה"כ, שזה שיולי נגמר, לא משאיר לי הרבה זמן להנות מהחיים נטולי ה"דאגות" שהתרגלתי אליהם בשנה האחרונה, שלא לדבר בכלל, על השבוע האחרון..

וזה קצת מפחיד... אני לא רוצה שהזמן יטוס כ"כ מהר, שלא יעבור...

כי זה לא שהייתי מוכנה לבאות קודם לכן, וזה לא שעכשיו אני פתאום מוכנה...

זה לא הוגן..

איפה הכפתור של ה-Pause כשצריכים אותו נגד העולם? :/

 

 

סקאי, שבינתיים היא מושי-בסדר, אבל לכו תדעו מתי זה ייגמר, INC

 

נ.ב.

לילה טוב ושקט לכל תושבי הצפון.

 

 

 

נכתב על ידי , 27/7/2006 23:01   בקטגוריות אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, הרהורים ומחשבות, מוזר לי..., Sky vs. Hell  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BoR|S ב-3/8/2006 22:19
 




ו.... אני ממשיכה לעשות שלישיות..

הפעם זה לפחות רק במסנג'ר....

 

 

 

Sky. אומר/ת:

טוף, האייסי שם לא עובד אז השתלטתי על המסנג'ר

Sky. אומר/ת:

תות?

Lizabeth אומר/ת:

לאאאא.... אמרתי פסיפלורה...

Sky. אומר/ת:

אוי, סליחה... זה אני והזיכרון הקצר שלי...

Lizabeth אומר/ת:

סולחת...

Sky. אומר/ת:

האייסי נתקע בול כשקוויק השתלט לי עליו והתחיל לכתוב לך שהוא לא מרשה לך לבצע בי מעשים מגונים

Sky. אומר/ת:

[עצרתי אותו בכך שאמרתי לו שהוא מסתכן בתושבה נוסח: "אבל אנחנו יכולות לעשות שלישיה "]

Lizabeth אומר/ת:

בלללעעע.... פסיכים... אז שניכם רוצים לאנוס אותי?

Sky. אומר/ת:

רגע, ומה אם כן?

Lizabeth אומר/ת:

אני פתוחה להצעות....

Sky. אומר/ת:

וואלה...

Sky. אומר/ת:

אני אזכור לך את זה

Sky. אומר/ת:

רגע, יצא לך להיות בבסיס לאחרונה?

Lizabeth אומר/ת:

לא... רק בחמישי אני שם....

Sky. אומר/ת:

נו אז יופי. בואי לחדרה

Sky. אומר/ת:

האביזרים עלינו...

Lizabeth אומר/ת:

אווו קינקי.... על מה חשבתם יקירים שלי....

Lizabeth אומר/ת:

דרך אגב - בא לכם רבעייה? יש פה עוד מישהי שרוצה להצטרף...

Sky. אומר/ת:

על מה את חושבת? ^.~

Sky. אומר/ת:

יאללה, the more the merrier

Sky. אומר/ת:

מי הרביעית?

Lizabeth אומר/ת:

אני בלונדינית (אומנם, מנטלית בלבד) - אני לא חושבת!

Lizabeth אומר/ת:

ריטה

Sky. אומר/ת:

השורשים שלך ג'ינג'יים! [ושקט! אז מה שהם לא.] את צריכה לחשוב יותר ממני!

Sky. אומר/ת:

ד"ש לריטה, קודם כל

Sky. אומר/ת:

ויאללה, קחו את עצמכן לפה. גיליתי שיש לנו פה גם את עדן ואלן... ;(

Sky. אומר/ת:

Lizabeth אומר/ת:

אווווו אז מה זה כמה אנחנו כבר?

Sky. אומר/ת:

נראה לי שמספיק. אלא אם כן בא לך להביא איתך גם את לנה

Lizabeth אומר/ת:

ברור.... כבר מזמן בא לי עליה....

Sky. אומר/ת:

שבע זה מספר מאגי..

Sky. אומר/ת:

אני יודעת, בגלל זה אני מציעה לך להביא אותה!

Lizabeth אומר/ת:

אווווו... אני חולה על הראיונות שלך... תעשי לי מיאו כאן ועכשיו...

Lizabeth אומר/ת:

רעיונות*

Sky. אומר/ת:

*מיאווווווו*

Sky. אומר/ת:

purrrrrr

Sky. אומר/ת:

[זה פה שנינו עושים לך מיאו בתורות ]

Lizabeth אומר/ת:

אוווווו אאאאהההההה!!!!!!! אוווו את גם עושה פרררפפפרפפררר...

Sky. אומר/ת:

אני גם עושה כל מיני דברים אחרים ~סמיילי עושה עיניים~

Sky. אומר/ת:

Lizabeth אומר/ת:

את חייבת לגרות, הא?

Sky. אומר/ת:

ברור!!!

ככה את מכירה אותי?

Lizabeth אומר/ת:

אווו כןןןןןןןן....

Sky. אומר/ת:

נו, אז מתי אתן באות?

Lizabeth אומר/ת:

עוד לא החלטנווו...

Sky. אומר/ת:

תחליטו מהר, יו נואו... יש אנשים בתור וזה... אני פונה קודם לאיכותיים יותר, אבל זה לא שאם אני אלך להציע עכשיו לאחרים הם לא יסכימו...

ואחרי הכל, אולי החדר פה גדול, אבל יש גם כמות מוגבלת של אנשים שאפשר להכניס...

Sky. אומר/ת:

[מה זה השקט הזה... הלכת לתפוס אוטובוס? ]

Lizabeth אומר/ת:

מעפנים...... אנחנו הכי שוות!!!! ואנחנו גם משלמות יותר מאחרים!!! אז יש לנו פריווילגיות!!!

Lizabeth אומר/ת:

לא... לתפוס לקוחות...

Sky. אומר/ת:

הופה, אני לא אמרתי כלום על תשלום... אם כי... אם בא לך...

Sky. אומר/ת:

אני יודעת שאתן הכי שוות בגלל זה אמרתי שאני פונה אליכן קודם

Lizabeth אומר/ת:

אז את יותר זולה ממה שחשבתי?

Sky. אומר/ת:

תפסו תפסו, כמו שאמרתי - the more the merrier

Sky. אומר/ת:

רגע.... כמה חשבת באמת?

Lizabeth אומר/ת:

עוד לא יודעת..

Sky. אומר/ת:

שאלת אם אני יותר זולה ממה שחשבת, אז אני רק רוצה לדעת כמה חשבת, כדי לענות כן או לא.. ^.~

Lizabeth אומר/ת:

ואני חוזרת על הצהרתי מזה כבר - הרי אנוכי בלונדה מבחינה נפשית - משמע אני אינני חושבת.... אנא הגיעו למסקנה המתאימה... בהצלחה ותודה על ההקשבה....

Sky. אומר/ת:

ארג.

Sky. אומר/ת:

אז לא, אני לא זולה כמו שחשבת!

Lizabeth אומר/ת:

תודה שהתקשרתם לבזק..... אנחנו מספקים את השרות הטוב ביותר

Lizabeth אומר/ת:

בכל התחומים....

Sky. אומר/ת:

ממתי את עובדת של בזק?

Sky. אומר/ת:

והשרות הטוב ביותר בכלל לא קשור לבזק, את זה אני יודעת.

Lizabeth אומר/ת:

מאז בריאת העולם הלא ידעת?.....

Sky. אומר/ת:

כמה המניאקים משלמים לך?

Lizabeth אומר/ת:

למי את קוראת מניאקים?! אני כבר מתה להגיע אלייך ולשטוף לך ת'פה עם סבון... קראמה בטעם שוקולד...

Sky. אומר/ת:

לבזק...

Sky. אומר/ת:

שתדעי לך, שהסבון הזה מריח כ"כ טוב ואמיתי, שלפעמים מתחשק לאכול אותו במקום קרם שוקולד...

Sky. אומר/ת:

ככה שאת לא מאיימת עליי יותר מדי

Lizabeth אומר/ת:

תמיד ידעתי שיש לך קינק מוזר....

Sky. אומר/ת:

חיבתי לשוקולד אינה חדשה, ובכלל- אינה מוסתרת מעיני כל..

Lizabeth אומר/ת:

לא דיברתי על השוקולד... דיברתי על הקינק הרציני הזה שיש לך.....

Sky. אומר/ת:

O_O

שו קינק רציני שיש לי?

[wanna tell me something I don't know? .... about myself? ...]

Lizabeth אומר/ת:

אם את לא יודעת, אני לא אגיד לך!

Sky. אומר/ת:

tbh tcfv/

Sky. אומר/ת:

*אני אבכה

Sky. אומר/ת:

you're mean

Sky. אומר/ת:

אני לא אזמין אותך לחדרה!

Sky. אומר/ת:

טוב, ראי את עצמך מצוטטת בבלוג שלי. ושלא יהיו תלונות אח"כ .

 

 


 

אז כן, היא נטשה אותי, מה שאומר, עוד מישהו רוצה להצטרף ל...אהמ... לא משנה מה... פה בחדרה? ^.~

 


 

אה, אגב, אנוכי בסוף רחוק מהבית, אי שם דרומית לחיפה.

עד להודעה חדשה, או משהו כזה...

=]

נכתב על ידי , 24/7/2006 21:39   בקטגוריות פוסטים מטומטמים, שיחות משעשעות, סתם כי בא לי לעדכן..  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/8/2006 01:06
 



אז קצת כדי לסכם את השבוע


 

 

 

השבוע הזה מתחיל ביום חמישי שעבר. כשעוד לא נפלה רבע קטיושה בקריות, ואפילו לא בחיפה, בכביש המוביל לאיזור עם הבסיס שג'ולייט משרתת בו.

ביום רביעי, אחה"צ היה יום נחמד בסה"כ שכלל אירוע חביב כלשהו שאני לא אדבר עליו, אבל אחריו עוד יצא לי לפגוש את די במרכזית חוף הכרמל. אני לא זוכרת כמה זמן ישבנו שם, לא יותר מדי זה בטוח, אבל במקרים של אנשים שהגורל [גם אם הוא בא בדמות צה"ל] שולח אותם לסביבה שלי אני לא מתבכיינת יותר מדי ואומרת תודה על כל דקה שיוצא לי לבלות בחברתם. בדרך לתחנת הרכבת, עוד יצא לה לשמוע על כך שהבסיס שלה נסגר ומשאירים אנשים כי יש כוננות בצפון. ביום רביעי, הכל עוד נראה רחוק.. משהו שקורה שם בגבול.. בין אם בדרום ובין אם בצפון.. נפרדנו תוך כדי חיבוקים והבטחות מצידי לבוא לת"א בקרוב, אולי אפילו בשבוע שלאחר מכן [כלומר, עכשיו.]

ביום חמישי קמתי עם חרא של הרגשה על הבוקר. משהו באויר פשוט לא הריח טוב, ולזכותי ייאמר שדווקא הוצאנו את הזבל. במהלך היום, כמו שכתבתי, מפת הצפון התחילה להיראות כמו משחק מאוד לא מוצלח של צוללות, כשעם השעות עוד ועוד ישובים סומנו עליה עם סימן הפיצוץ. זה לא היה נעים, וזה לא היה סימפטי, וכשהתחלתי לראות משטרות/אמבולנסים נוסעים לכיוון ההפוך מהקריות, למרות שאז דיווחו רק על נפילה שם, ידעתי שמשהו לא בסדר. ואז גם הכל התחיל להיות לא בסדר. אז כן, הנפילה ביום חמישי נמצאת מספיק רחוק מהבית שלי, אבל זה עוד מקום שאני יכולה לראות מהחלון, ועל ההר, בינינו, המרחק האווירי ממקום למקום קטן ביותר. רק במציאות לוקח ליסוע ממקום למקום חצי שעה. ככה, הכל קרוב.

ושתבינו, יום לפני, עוד הייתי קצת אופטימית. כמה שעות לפני,  עדיין הייתי מספיק אופטימית כדי לרצות להיפגש עם הבנות על חוף הים בערב. אחרי הכל, נראה לי שלא ראיתי אותן קרוב לחודש. זה די הרבה זמן בשביל לא לראות את החברים היותר ותיקים וטובים שלך (וזה שהיו תקופות ארוכות יותר מזה, זה לא דבר טוב בפני עצמו..). ככה שלמרות ההרגשה הגרועה, רציתי לעשות לפחות את זה. כי את הסיבוב בחנויות בעקבות המצלמה הדיגיטלית שרציתי לקנות (בינתיים, לא שאני לא רוצה, פשוט ירד כל החשק והמצברוח להתעסק עם זה בכלל :/) כבר לא עשיתי וויתרתי, למרות שאחה"צ עוד הכל לכאורה היה בסדר.. אז בסוף גם לא הלכתי לחנויות כשעוד האיזור היה בטוח, וגם הערב התבטל, כי אף אחד לא רוצה שתיפול עליו קטיושה כשהוא בחוץ (וגם לא בפנים, מן הסתם). במקום זה, בילינו את הזמן בלנסות לקבל סימני חיים מכל מי שידענו שנמצאת באיזור חיפה. את ג'ולייט דווקא תפסתי בין האחרונים, אבל די במזל היא בכלל חזרה מקורס בי-ם באותו יום והייתה רחוק מכאן.

כל הערב והלילה עבר מוזר יחסית, כי אחרי הכל זה באמת לא המקום שהתרגל לחטוף קטיושות פתאום. אבל אחרי שיום חמישי עבר בביטול תכניות מוחלט, הגעתי עם עצמי למסקנה שיום שישי ושבת לא צריכים להיפגע, במיוחד שלאור העובדה שחיפה נכנסה למעגל הפגיעות, לא יזיק לי לבלות סופ"ש רחוק מכאן.

[יום שישי 14.7.06]

אז לעומת הפעם הקודמת, כל הבוקר עבר בעצלתיים, בערך. כלומר, התעוררתי שעה מאוחר מדי. מסתבר שקמתי שעה לפני, וגיליתי שעוד מוקדם, המשכתי לישון בידיעה ששעה לאחר מכן אמור לצלצל השעון המעורר ולהעיר אותי. הוא כמובן לא צלצל. אין לי שמץ קלוש של מושג מדוע ולמה. אני רק כן יודעת שקמתי שעה אחרי שהייתי אמורה לקום, וגם זה בזכות כלב שהחליט לנבוח פה למטה ברחוב, מבלי להפסיק במשך כמה וכמה דקות. דבר שגרם לי: א. מאוד מאוד לכעוס עליו. ב. לתהות על האם כלב נובח הוא אכן אינו נושך. ג. לתהות למה לבני אדם אין אטמי אזניים טבעיים לפחות לשעות השינה. ד. לפקוח את העיניים. ה. לראות טיפת אור נכנסת דרך התריסים. ו. להתסובב ולבהות בבהלה קלה בפלא' שהציג בפניי את מה שכל מאחר-סדרתי שונא לראות. "וויהי, לא רק שהשארת את כל ההתארגנות לבוקר, אלא גם קמת שעה מאוחר מדי! מוהאהאהאהאהא!" טוב, זה לא מה שבאמת היה כתוב בו, אבל אם פלאפונים היו יודעים לשלוח SMS במקום להציג את השעון הארצי, זה בערך מה שהיה כתוב שם.

טוב, אז אני אחסוך לכם את כל שלבי ה"יומני היקר, יום שישי, 14.7.06, קמתי בבוקר, צחצחתי שיניים, הסתרקתי, אכלתי ארוחת בוקר מ-2 ביצים, סלט וקפה עם עוגה, עשיתי מקלחת וניסיתי להתלבש, כשזה לא הצליח, הבנתי שכדאי לי גם לנסות להכניס בגדים לכל העניין הזה, ורצוי גם נעליים, המדרכה בחוץ כואבת. ובכלל, אם אני כבר יוצאת, רצוי לקחת את התיק שלי איתי, זה לא מזיק בד"כ. זה מזיק רק כשאני שוכחת דברים. אבל אני לא שוכחת הכל וזה כבר משהו. מסרק זה לא דבר שטוב לשכוח. גם לא את הנעלי עקב דמיט! אני לא אלבש חצאית עם נעלי ספורט. אולי אם ישלמו לי. אבל מי האידיוט שישלם לי בכלל.. טוב, לצאת מהבית זה אומר לרוץ מהר לתחנת אוטובוס, אני גם ככה מאחרת."

אז כן, רצתי לתחנת אוטובוס, ודווקא חשבתי שאני יוצאת בזמן. שבועיים לפני כן התייצבתי בתחנה בשעה 13:00 בדיוק, ומיד הגיע אוטובוס, מה שגרם לי להגיע לתחנת רכבת לפחות 20 דקות לפני שהיא יוצאת, וכשאני נטולת תעסוקה במשך 20 דקות זה לא כיף. (זה גם גורם לי לעבוד על אנשים מסוימים שאני עדיין בבית ובכלל לוקחת את הרכבת האחרונה, וזה, מסתבר, משעשע רק אותי.) אז יצאתי מנקודת הנחה שאם זה קו שעובר אחת לרבע שעה, אני יכולה להיות בתחנה בסביבות 13:10-13:15 ולהספיק לאוטובוס הבא, שיגיע בול לתחנת הרכבת, בשעה מספיקה כדי ללכת אליה, להוציא כרטיס ולהיכנס לרציף. אך למה שהמציאות תעבוד לפי ההיגיון של הראש שלי? בדיוק בשנייה שכבר נלחצתי (זה היה בסביבות 13:27, פחות מרבע שעה לפני שהרכבת יוצאת) והתחלתי לחייג הביתה שאולי אימא תהיה נחמדה וידידותית ותסיע אותי בעצמה, הגיע אוטובוס. עליתי עליו כבר מן הסתם, ובשיחה כבר התחלתי לבקש שתבדוק מתי הרכבות הבאות, כדי לוודא עד כמה אכן מר גורלי ואאלצה לי להתייבש בתחנה. הייבוש כלל אגב חצי שעה בלבד אחרי שהרכבת המתוכננת יוצאת, אבל עדיין באסה. השלמתי עם העובדה והלכתי לי לרכבת. השגתי לעצמי כרטיס והכנסתי אותו בעצלתיים למכונות האלה שנותנות לעבור לרציף. אני בד"כ לא מסתכלת לשם אפילו, אבל פתאום אני רואה שכתובה עליה השעה 13:40. "הכצעקתה?", תהיתי ביני לבין עצמי. האוטובוס נסע 10 דקות? איך לכל הרוחות הצלחתי להגיע בזמן באופן כה חסר סיכוי? לפתע ראיתי שאכן, הרציף מלא בלא מעט אנשים, שמן הסתם לא היו נמצאים עליו אם הרכבת כבר הייתה עוברת. ונרגעתי מעט. זה עדיין היה מאוד מוזר, שהצלחתי להגיע בזמן.. זה גם היה מספיק מוזר שבדיוק גם הרכבת איחרה ב2-3 דקות, שככה אפילו אני חיכיתי לה.. ברגעים שכאלו ממש, אני יודעת שהרכבות מופעלות ע"י איזה כוח עליון בלתי ניתן לשליטה. הוא אוהב אותי, כנראה, הכוח הזה, אבל כפי שיתברר לי בשבוע שאחרי, כנראה לא מספיק. אז מן הסתם גם הגעתי בזמן, ואפילו יצא לי להיתקל בשומר נחמד ביציאה מתחנת הרכבת בהרצליה שאמר לי לחכות בפנים כי יש מזגן, בעודו פוסט בחוץ הלוך ושוב ומפזר מים על המדרכה. פעולה, שביום שמש יותר-מדי-חמים ויותר-מדי-לא-נעים מתפרשת באופן בלתי ניתן לפירוש. ואז הגיעה ג'ינה [טוב נו, קוויק בעצם, אבל הייתי צריכה שם שם של נקבה. :P] וייסורי הגיעו לקיצם. פחות או יותר. לא חיכיתי יותר מדי שתגיע הערת ה"את לובשת חולצה ורודה!!!!111 @#$%$#@" אבל לא היה לי אכפת כ"כ..

מפה לשם, אני גם אקצר לכם את אירועי השעות הבאות, שכללו בעיקר בהייה בסדרת אנימה יפנית כלשהי.. (שיט, זה באמת היה קיצור. כמה לא טיפוסי לי..)

אח"כ נסענו לבית מאוד יפה וחביב בחדרה, שבמקרה שייך לאבא של המארח שלי לאותו סופ"ש. גם שם היה חביב ביותר. ארוחת שבת נורמלית זה מסוג הדברים שראויים לציון במחוזותיי, שכם לא יוצא להיות כמעט בכלל בכאלה. אז יאפ, היה נחמד. (כן, אני תמציתית..)

הדרך חזרה כללה הרבה חושך וכביש ישר כמעט לכיוון דרום.

21:00 לערך. או מתקרב לשעה הזו..

חיוך נפרש על הפנים.

רק בחושך, כשאף אחד כמעט ולא רואה, הוא מעז לצאת ולהתוודות שהוא שם.

כי אני רחוק, וזה מסוג הדברים שתמיד יעשו לי טוב. המצב בסביבה בבית היה גם שקט, ככה שפחות דאגתי. ובחושך, יש מן שלווה כזו.. שבצירוף עם הדרך דרומה, פשוט עושה לי טוב. מבחינתי, הנסיעה הזו מהבית הייתה יכולה להסתיים אפילו אז, זה פשוט היה שווה את זה.

אי שם כשחזרנו, עוד יצא לי לטעום דבר כזה העונה לכינוי קפה עם ליקר שוקולד. משום מה שכחתי שליקר שוקולד זה דבר חזקו מתוק בפני עצמו, ככה שעוד נחכו בכוס גם כמעט 2 כפיות סוכר. מי שעוקב אחרי ה2 שורות האחרונות ומכיר אותי, אמור להפיל כרגע את הלסת למטה. כמות מכובדת יחסית של סוכר, עם ליקר (אלכוהול) ושוקולד.. דמיט, זה היה טוב! זה אמנם היה גם מתוק מדי וגרם לי לתהות למה לעזאזל אני כ"כ אוהבת מתוק, אבל.. זה פשוט היה טעים ברמות! *יאמי* J

המשך הערב, היה אמור להיות באיזה מקום מסוים, שהגענו אליו מוקדם מדי. חיכינו בחוץ תוך כדי תהיות על החיים, היקום וכל השאר (כל השאר זה ליתר דיוק- "מה זה לכל הרוחות חול זיפזיף?" ו-"למה חייזרים מנסים לתקשר איתנו ולשלוח סימנים מלמעלה?" ולא! לא דמיינתי, היו שם אורות מוזרים נטולי מקור הגיוני כלשהו.). כשגילינו את התשובה הנדרשת (11:42 –למתקשים ביניכם- הבדיחה מסתתרת בתוך השעה..-) ניסינו להיכנס לאותו מקום, אך אבוי! אנוכי אינני מספיק לא-קטינה בשבילם. לא מספיק שעברתי את טראומת ה"אני כבר לא מתחת לגיל 18!" ומיד אחריה את טראומת ה"אבוי, אני אפילו לא בת 18 יותר!", עכשיו מסתבר שאני לא מספיק זקנה בשבילם. שנה אחת הבדילה ביני לבין הכניסה הרצויה, ויען כי לא הייתה לי שום כוונה לחכות ליד הדלת משך זמן של שנה שלמה (טוב בסדר, 10 וחצי חודשים) ניסינו להמשיך הלאה. "הלאה" היה בעצם המרינה בהרצליה. עוד משהו שאני עושה פעם ראשונה וזה לדרוך על אדמת הקודש של המרינה. נו, זה לא שאני עד כדי כך מתלהבת, אבל סה"כ מקום מספיק מפורסם במרכז שעולה על פיותיהם של כמה וכמה אנשים שאני מכירה מדי פעם, אז סתם היה נחמד להסתובב שם קצת. כמו שזה היה אחרי שכמעט נכנענו למחסור במקומות חניה, ואחרי שסופית נכנענו מלחפש מקומות נטולי תור, ורצוי כאלה שגם יכניסו אותי מבחינת הגיל [רמז: לא היו שם יותר מדי..]. כשגילינו שכבר אחרי חצות, ויתרנו אפילו על לרדת דרומה יותר בשביל מקומות בילוי. K מי שלא רוצה להכניס אותי- לא שווה שאני אהיה שם, נקודה. :P

כשחזרנו, למדתי לא לזלזל בוודקה, במיוחד אם היא בריח (וטעם!) וניל, כי במינונים הנכונים עם משקאות קלים כמו ספרייט, זה דווקא יכול לצאת מתקתק וטעים למדי. J

אה, וגם קצת מרדים. כי אלכוהול זה דבר שאני בחיים לא אבין איך הוא משפיע עליי. יש את האנשים שזה ממסטל אותם לגמרי, יש אנשים שזה סתם מעודד, יש את האנשים שזה מדכא אותם לגמרי ויש אנשים שבכלל לא מסוגלים לגעת בו. אצלי זה כנראה תלוי במצב עוד לפני, כי הייתי קצת עייפה, אז זה הרדים. אבל אז נזכרתי גם שבכל פעם לאלכוהול יש השפעה אחרת עליי, אז עכשיו סתם מוזר לי לגלות למה זה ככה. oO

ויהי ערב, ויהי בוקר, יום שבת. [15.7.06] [אחח... אני טובה בלתמצת, הא? ^.~]

ביום שבת היה הפיקניק יומולדת/פרידה של אליאנורה. וגם הוא כלל מעין מיני מפגש בלוגרים יחד עם החברים שלה. בכל מקרה, אני אתמצת גם כאן, ולו רק כי אם אני אתחיל להרחיב, זה ייקח עוד עמוד וורד שלם [ואולי לא רואים את זה בבלוג, אבל מילאתי כבר יותר משניים כאלה עד כה.]. היה משעשע, היה מגניב, היה טעים והיה כיף. גיליתי שצ'רנובוג הוא אדם שרוט בשכל, אחד הקוטלים שאני מכירה, יצא לי לפגוש את הזוג המלכותי [AKA אראמיס ובימבה], אם כי לא יצא לי להחליף איתם יותר מדי מילים, ויצא לי לקבל מסאז' אלוהי מצ'ר! [וויהי! עכשיו אני יכולה לשים את הכפתור שהכנתי J] מה שכן, במשך כל היום שלמחרת, עוד כאב לי הגב פי 10 ממה שהוא כאב קודם. אני לא מאשימה את המסאז', כי הוא באמת היה טוב לאותו זמן, משום מה ככה הגב שלי מגיב לדברים טובים שעושים לו. הוא כפוי טובה ואני כבר מזמן לא שולטת בו. :/

קוויק ואנוכי נטשנו לפני שהכל נגמר כי חשבנו לתומנו שעוד יצא לנו לראות את "שודדי הקאריביים 2" בהמשך הערב. מה שלא ידענו לתומנו זה שמחדל המקומות-שהתאחדו-כנגד-התכניות-שלנו עוד לא נגמר. ההקרנה הקרובה [ועוד חזרנו יחסית מוקדם] הייתה רק בחצות. ואהמ, אני לתומי תכננתי לחזור הביתה קצת לפני זה.. אבל לא נורא.. לפחות קיבלתי טרמפ ישיר עד הבית, ועוד הצלחתי לנמנם קצת בדרך (וזה נדיר, כי אני לא מהאנשים שמצליחים ממש להירדם בנסיעות).

מסקנות מוזיקליות כלליות: * לד זפלין ממש טובים לנסיעות. * אנשים שעושים סדר בחדר ומוצאים דיסקים שהם לא רוצים זה דבר מאוד נחמד, במיוחד אם מדובר בדיסק של אירוסמית' [מי לייקס!] J

ויהי לילה ויהי בוקר... יום ראשון. [16.7.06]

בבוקר, הכל נראה חביב ונחמד כרגיל. אולי חוץ מהפרט השולי שהייתי צריכה לחזור לשגרה. אבל הסופ"ש היה שקט בחיפה, וחשבתי לתומי שאני מתחילה עוד שבוע שגרתי. מסתבר שלאנשים מסוימים בלבנון היו תכניות אחרות בשבילנו.

המתקפה הראשונה על חיפה, שהתחילה לקראת השעה 9 בבוקר, תפסה אותי במקום השני בעיר שלא הייתי רוצה להיות בו ביום שנופלים טילים. (הראשון הוא כל איזור המפרץ, אגב).  2-3 הקטיושות הראשונות שנפלו בכלל לא הכניסו אותי ללחץ, כי רק שמעתי משהו, שבכלל לא ידעתי שזה זה. עד שאחד האנשים, היותר רגועים ומשעשעים בד"כ יצא עם מבט איום בעיניים, והראה מהחלון שלו 2 מקומות שנפלו בהם קטיושות. יקיריי, כשאתם שומעים בום ורואים עשן עשרות מטרים ספורים מכם, זה ובכן, מלחיץ במעט. ואני עוד מנסה לנסח את זה בעדינות. סיבוב קטן הראה שיש עוד נפילה ממש קרוב, ופה כולם כבר התחילו להיכנס קצת ללחץ. אני ועוד חברה (שאגב, עוד התקשרה אליי יום קודם בשאלה של האם כדאי לנו לבוא למחרת או לא, ואני עוד עניתי שכן, כי היה שקט ולמה לא..) ברחנו מהר במדרגות למטה (ולמטה לא היה קומה או שתיים).. האסוציאציה הראשונה הייתה לאסון התאומים, ושאם משהו פוגע פה, מאוד כדאי לנו להיות בקומת הכניסה כדי שנברח ישר. אנשים לחוצים בכל מקום.. חשבנו מהר, ואימא שלה הייתה בבניין סמוך כלשהו. הגענו גם למסקנה שעדיף להיות שם מאשר כאן. יצאנו מהבניין. מה זה יצאנו, רצנו בטיל, כשעוד מסביב ממשיכים לשמוע "בומים" בכל מיני מקומות. לא, נעים זה לא היה, בכלל לא. גם בבניין ההוא היו לא מעט אנשים היסטריים למטה, אחת התחילה לייבב כמו ילדה קנה, ואני לא צוחקת או משהו, אני מבינה אותה.. רק שאנשים כאלה יכולים להלחיץ גם את אלו שלא לחוצים לגמרי עד עכשיו..

מפה לשם, הזמן עובר מאוד לאט במצבים האלה.. אף אחד לא סגור על מה בדיוק לעשות ומתי להיכנס למרחבים המוגנים, לחדרי מדרגות וכל מיני כאלה ומתי לצאת. בין לבין, שתבינו, גם נפלו הרשתות הסלולריות. ככה שגם אם ניסינו ליצור קשר עם העולם החיצוני, כמעט ואף אחד לא הצליח. אני חושבת שעברה לפחות שעה וחצי עד שהצלחתי לשלוח הודעות. שיחות זה היה סיפור אחר ולקח עוד יותר זמן עד שזה הצליח. בקושי גם קיבלתי הודעות, נראה לי רק מ-2 אנשים. כל ההודעות שנשלחו לי אז, התחילו לבוא רק אחרי 13:00, שאז כבר הייתי בבית. מצב מלחיץ ביותר, שכן אני מכירה את אמא שלי. אני עוד הייתי בסדר, אבל היא הייתה בבית, ואני מכירה אותה ככה, שברגע שהיא יודעת שאני בסכנה, היא יכולה לעוף בטיל ולחפש אותי בכל העיר, זה שלא הצלחתי ליצור איתה קשר, הלחיץ אותי בעיקר בגלל זה. בין לבין, בשעה הראשונה בערך, עוד רצו שמועות (ככל הנראה נכונות) על מקומות שבהם נפלו קטיושות.. חלק מהאנשים אמרו שזה מקרי, אבל מבט כללי יראה שהמניאקים האלה, יודעים טוב מאוד לאן הם מכוונים! גם כשהם לא פוגעים בבסיסים צבאיים, הם יודעים לפגוע לא רע במקומות מרכזיים בעיר, כאלו שאם ממש יסגרו אותם, זה די אסון לתחבורה ולמעבר בעיר. (אמנם לא הסתובבתי פה יותר מדי לאחרונה, אבל הבנתי שבסופו של דבר, לפחות בנקודה הזו הכל בסדר..) עם הזמן עלינו למעלה, מצאנו את האמא של החברה, ועם הזמן, למרות שהיו עוד אזעקות ועוד נפילות, איכשהו הכל נראה קצת יותר בטוח... הצלחתי ליצור עם אנשים רק בסביבות 11:30-12:00 ואז כבר כשראיתי שכמעט ואין אוטובוסים, אין לי הרבה ברירות, ואני די חייבת לשים פס על הדאגה לאימא ולנצל את הכמה זמן של השקט כדי שהיא תבוא ותיקח אותי..

בערך מאז, הרחובות והכבישים בהחלט נראים שוממים.. וכמו שכבר אמרו לפני, זה מצב די לא רגיל כאן.. נדמה לי שהמשך אותו יום מאוד מעורפל אצלי בזכרון, במיוחד כי הבוקר היה חזק מספיק..

יום שני [17.7.06]

5:55 בבוקר, סירנה שמעירה אותי תוך שנייה. יש כאלו שמתלוננים על העוצמה שלה או על האורך שלה, או בכלל על קיומה, אבל כפי שיצא לי לראות אסור לזלזל. גם הכמה שניות שהיא נותנת, מספיקות כדי לברוח למקומות מוגנים יותר מאלו שאני ישנה/נמצאת בהם, והעוצמה שלה מצליחה להעיר אפילו משינה עמוקה יחסית. מה שכן, הדבר הראשון שעבר לי בראש זה "פאקין שיט, אפילו לישון הנסראללה הזה לא נותן לי! >.<" כל אחד והאינטרסים שלו אני מניחה..

מאותו יום, אני בבית. קיבלתי אישור רשמי לא לזוז לשום מקום כל עוד המצב בחיפה ככה..

השגרה היומית כוללת שעות של שקט, ושעות שכל כמה זמן יש סירנות, וכמו שאתם מן הסתם רואים בחדשות, בין היתר גם נפילות..

הבומים האלה נשמעים מפחיד, אני חייבת לציין. אני ממש לא רוצה לגלות מה זה הטילים היותר חזקים שלהם, אבל גם ככה הם מצליחים להרעיד את האדמה יופי. בין כל הנפגעים, אני פתאום גם מרחמת על הטבע.. כ"כ הרבה שריפות וכל נפילה הורסת משהו, שלא לדבר על הרג ופציעות..

זה פשוט עצוב. :/

ובין היתר גם מפחיד. כי גם כשלא מדווחים מכאן שיש משהו, עדיין שומעים בומים מהאיזורים הקרובים.. ולכו תנחשו ממה זה.. אני די רגילה לרעשים שיש באופן יומיומי מהנמל והסביבה, אבל הם הפסיקו פעילות, או צמצמו אותה, ככה שהאופציה הטבעית יורדת ומה שנשאר זה לנחש..

ומטוסים.. מצד אחד, מרגיע לשמוע אותם, כי הנה, לפחות רואים שגם אנחנו עושים משהו.. מצד שני, בתוך כל אחד מהם יושב בנאדם, מישהו שלנו, שהולך לסכן את חייו בגלל כמה טרוריסטים מפגרים.

ואני גם דואגת לאנשים.. לאלו שבצפון, ואני מכירה לא מעט כאלו, לאלו שנמצאים על הגבול, לובשים את מדי הצבא שלנו ומגנים גם ברגעים אלו ממש על כל אחד מאיתנו. מי יתן וכל אחד מהם יחזור לביתו בשלום.

שגרת היום הזו, של לחיות קצת כרגיל, וגם זה בכאילו, ואז לשמוע פיצוצים או סירנות (מה שבא קודם, אם כי נראה לי שמאתמול תיקנו את משהו במערכת האזעקה ושומעים אותה הרבה יותר טוב, מכמה איזורים..) זה מתיש, פיזית ונפשית. ללכת לישון עם עיניים אזניים פקוחות לכל הבומים, שאני כבר לא יודעת אם אני מדמיינת מרחוק, או שהם באמת נופלים להם שם, זה מתיש בפני עצמו..

אפילו היום הייתה השכמה חביבה ב5:30 בבוקר...

ועכשיו, בעצם לא כ"כ מעכשיו, זה די כמה ימים מאז שגיליתי שיש לי את האופציה באמת, אני תוהה לגבי כל עניין הנסיעה למרכז. אני עוד אקרא לזה "לברוח" בהמשך.. אני מצד אחד רוצה ליסוע, כי היה כ"כ נחמד רחוק מכאן בשבוע שעבר, ואם באמת ימשיך להיות שקט שם, זה יהיה פשוט משהו שאני צריכה, אפילו בשביל עצמי.. מצד שני, אני אדאג לכל מה שקורה כאן בבית.. אני אדאג להאם אמא שלי באמת בורחת עם כל אזעקה (כי עד עכשיו, זה קצת נדמה שהיא עושה את זה בעיקר בשבילי..), ואם חס וחלילה יקרה משהו, אני בכל מקרה ארצה להיות ליד הבית.. משהו בפנים ימשוך לכאן בכל מקרה, כי אחרי הכל, הבית שלי כאן.. זה דבר אחד להתארח אצל אנשים לכמה ימים, אבל להיות בסביבה ה"טבעית" שלך, אפילו כשהיא מותקפת, זה בכל זאת משהו אחר..

ובכלל, זה גם עושה אסוציאציות של שואה. לפחות בשבילי, קצת.. הורים שנפרדים מילדיהם רק כי הסכנה קרובה, שולחים אותם רחוק, כי מרגישים ששם יותר בטוח (והארץ שלנו קטנה, בינינו, אין פה הרבה "בטוח".. :/) ולכו תדעו מה יהיה בהמשך..

פחדתי מהאופציה שיהיה קשה לחזור. כי עוד מיום ראשון ביטלו את הרכבות לכאן. אך תוך כדי כתיבת שורות אלו, אני מגלה שהחזירו את הרכבות, לפחות אחת לשעה, ולפחות עד לחוף הכרמל. זה גם משהו. לפחות יהיה לי יותר קל לחזור בשעת הצורך..

אז כן, הרומנטי כאן עוד מאתמול, מתנדב במד"א כי הם צריכים כאן כוחות תגבור, והערב הוא חוזר, ועד כה זו די הייתה האופציה היחידה שלי בכלל לברוח מהעיר (כן, יש אוטובוס, אבל אפילו אוטובוס לתחנות וזה.. זה מסוכן קצת) ואני כנראה אנצל אותה.. ככל הנראה, אני אהיה בחדרה, עוד כמה עשרות קילומטרים דרומה, גם משהו.. אולי אפילו יצא לי לבקר את עדן.. (:

אמא שלי אפילו לא שמה לי דד-ליין לחזרה. כמה שאני ארגיש צורך להיות רחוק מכאן, ומצידה שאני אסע אפילו עד ת"א או פ"ת או כל מיני ערים אחרות במרכז..

נראה לי בכל זאת, שאם הכל יהיה בסדר, אני אחזור בשבת או ראשון בבוקר... נראה..

 

סקאי, קצת על השבוע, והמשך מן הסתם יבוא, INC

 

נכתב על ידי , 20/7/2006 14:22   בקטגוריות שחרור קיטור, סיכומים ארוכים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/8/2006 11:45
 



תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על מכת הסלולרי? האם את דבוקה לפלאפון?
ממש לא, למען האמת.
[זה שאני בודקת האם יש שיחות או הודעות כל שתי שניות זה כבר סיפור אחר. ובכלל, אני רק מסתכלת מה השעה... ~מבט תמים~]
טוב, למען האמת, הוא באמת משמש אותי יותר בתור שעון...

האם אי פעם "שכחת" בכוונה את הפלאפון בבית?
בכוונה- אף פעם לא..
אבל בפעמים ששכחתי אותו בבית, זו קצת הקלה שכזו, שגם אם מישהו מחפש אותך הוא לא ימצא.. *מוהאהאהאהאהא*

מה היה חשבון הסלולרי הכי גבוה שקיבלת?
פחח... נראה לי איזה 80 ומשהו ש"ח [אם כי פספסתי את החשבוניות, לפני כחודשיים הייתי אמורה לקבל אחד עם 140, אבל שיהיה...] ויחסית אליי זה המון...

האם את משלמת מכיסך את חשבון הפלאפון, או ההורים / עבודה / בעל?
נופ.. אמא...
ונראה לי שכשזה ייגמר, לא יהיה לי סלולרי, ככה ש...

כמה טלפונים סלולריים החלפת בחייך?
משלי- קיים רק הנוכחי [שחוגג שנתיים וחצי + לקיומו..]

קחי את הסלולרי, כנסי להודעות נכנסות, מהי ההודעה האחרונה וממי קיבלת אותה?
הודעה אחרונה.. ססמ"ב
קוויקי, 10:19, 20.7.06:
"ואני תוהה לאן נכנס הבורג הזה ואיך אני הולך להבריג אותו בלי מברג פיליפס... some people have all the luck"

צרות של אנשים מהמרכז.. (זה אחרי שאני תהיתי האם לקום בבוקר או לא, אחרי שבמילא העירה אותי סירנה ב5 וחצי בבוקר..)

ועכשיו אותו הדבר בשיחות נכנסות, שיחה אחרונה וממי?
הנ"ל מהתשובה הקודמת, ב12:00 היום


מהו השימוש העיקרי שלך בסלולרי? (שיחות, משחקים, הודעות, שעון מעורר?)
בדיוק מה שכתוב כאן...
שעון מעורר, הודעות ושיחות, בעיקר..

נכתב על ידי , 20/7/2006 13:23   בקטגוריות שאלונים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/8/2006 01:08
 



אז זה מה שאני עושה עם הזמן הפנוי שלי בממ"ד


 

 

[שהוא במקרה החדר שלי, ככה שבמילא זה מה שאני עושה עם הזמן הפנוי הלא מנוצל כהלכה שלי]

 

כן נו, עוד שאלון לאוסף.

היישר מכאן.

 

 


-זה או זה:
1.יומולדת או חתונה?

יומולדת
2.מוזיקה שקטה או קצבית?
כרגע, שקטה [אבל זה עניין של מצב רוח]
3.אהבה ממבט ראשון,או כזאת שנבנית לה בשלבים?
בשלבים (כי לא יצא לי עדיין לראות אהבה ממבט ראשון שהחזיקה יותר מדי מעמד :/)
4.קינוח-גלידה או עוגה?
עוגה עם כדור גלידה בצד!   
5.עוף או המבורגר?
עוף
6.תכניות רדיו או תכניות טלוויזיה?
תכנית טלויזיה   [למרות שאין לי שומדבר גם נגד רדיו]
7.בילוי-פאב או טיול בפארק?
טיול בפארק בבוקר ופאב בערב
8.שמש או ירח?
ירח (למרות שאין העדפה חד משמעית)
9.מוקה או וניל?
וניל
10.דבש או ריבה?
ריבה
11.ענווה או גאווה?
תלוי בנסיבות
12.דנה או דני?
אין העדפה
13.להיות גבוה או בינוני?
גבוה [למרות שלא תמיד זה משנה]
14.שכל או מזל?
מזל ושכל
15.קניון-עזריאלי(ת"א) או עילון(רמת גן)?
לא הייתי בר"ג- אז עזריאלי..
16.לונה-פארק תל אביב,או סופרלנד?
לא הייתי בסופרלנד אבל גם בלונה-פארק בת"א ממש נחמד.
17.ריצה או הליכה?
הליכה
18.לעבוד כל היום,או לא לעבוד בכלל?
לא לעבוד בכלל. [אבל אף אחד משתי האופציות היא לא הדבר הכי טוב שיש...]
19.סתיו או אביב?
אביב
20.בלינצ'ס או עוגת שוקולד?
ררר.... שניהם!
21.להסתובב בעיר או בחייק הטבע?
בחיק הטבע
22.מים או מיץ?
מיץ (אין שומדבר נגד מים, אני פשוט שותה אותם גם ככה יותר מדי..)
23.שפיים או ממדיון?
לא הייתי באף אחד מהשניים
24.אורז או פתיתים?
פתיתים! [אבל אוהבת גם אורז..]
25.מלחמה או שלום מזוייף?
שלום מזוייף..
26.אסרטיביות או תמימות?
no choice for now
27.אופי חזק או רגשנות?
רצוי שילוב מוצלח בין השניים.
28.מונית שירות או אוטובוס?
אוטובוס
29.תל אביב או חיפה?
חיפה, עם העדפה לביקורים סדירים בת"א
30.בית ספר או צבא?
בית ספר.

-כללי וזורם:
31.צופה בעונה הנוכחית של השיר שלנו?

כן (בבקשה אל תרביצו לי..)
32.אוהב אותה?
אני חושבת שהיא מאוד פתטית, עלובה, לא מקורית ודי טיפשית למען האמת, אבל זה מסוג החומרים העלובים והממכרים שהטלויזיה מוציאה לאור.. אז אין תשובה כ"כ..
33.מה הם תחביביך העיקריים?
תזכירו לי מה זה תחביבים.. (בעיקר מחשב וקריאה.. אפילו את הכתיבה זנחתי |מכות עצמיות|)
34.מה הם הדברים שהכי נותנים לך תחושת סיפוק?
לכתוב משהו מוצלח, להנות מדברים שאני עושה...
35.מה הם הדברים שהכי מבאסים אותך ופוגעים בך?
שקרים, הסתרת מידע לא סימפטי, יש יותר מדי דברים, למען האמת -_-
36.אם היתה לך היכולת להמציא איזה משהו,כיד הדמיון,כל מה שעולה על רוחך-מה היית ממציא?
מכונה לאהבה עצמית. [כי גם אני, וגם לא מעט אנשים שאני מכירה מאוד זקוקים לאחת כזו..]
37.איך אתה מפנק את עצמך?
נותנת לעצמי אקסטרא שעת שינה.   ובגדול- גם זה מסוג הדברים שאני לא עושה מספיק.
38.מה משמח אותך?
זה מסוג הדברים שאף פעם לא עולים לי מיד לראש ואני נזכרת בהם הרבה יותר מאוחר, אז נשאיר את זה ללא תשובה.
39.האם אתה אופטימי לגביי עתיד מדינתינו?
ברגעים אלה ממש, לא עד כדי כך..
40.למה?
תראו מה הולך פה לאחרונה ותבינו..
41.תן דוגמא לחלום שחלמת פעם ושלא תשכח לעולם.ספר לנו עליו קצת...
yeah, right. נקסט.
42.ספר לנו בקצרה על יום שעבר עליך ושלא תשכח לעולם
אני חושבת שיום ראשון, עם כל ההתקעות במקום מאוד לא סימפטי בזמן ההפגזות על חיפה. [ויש לא מעט ימים כאלה, דווקא.. שאני לא אשכח, לטוב ולרע..]
43.מה היית מגדיר כרגע השיא בחייך(לטוב או לרע)?
גם את זה אני אשאיר לאח"כ...
44.בן כמה אתה?
את, תודה, ו-19 אביבים אנוכי קיימת בעולם זה.
45.כמה חברים ממש טובים יש לך?
בסביבות 2 [אבל זה משתנה בתקופות..]
46.האם הם חשובים לך?
החברים שממש חשובים לי מהווים אפילו כמות יותר נכבדה מ-2, ככה שכן, מאוד.
47.היית רוצה עוד חברים או שמסתפק במה שיש?
מסתפקת במה שיש, אחרי הכל מדובר באנשים איכותיים, והרי זה יותר חשוב מהכמות. אם כי אני כמעט מעולם לא אומרת לא לאנשים חדשים.
48.סוג המוזיקה האהוב עליך?
רוק, לרוב סוגיו..
49.מה אתה אוהב בו במיוחד(בסוג מוזיקה הנ"ל)?
את המוזיקה.
50.מה גורם לך יותר להמשך למישהי/ו-המראה החיצוני או התכונות אופי?
אופי בעיקר, אבל אם זה בא בשילוב עם מראה חיצוני טוב- מי אני שאתנגד
51.תן שתי תכונות אופי שלדעתך הן הכי חשובות שיהיו לאדם בחייו
נאמנות ופתיחות [כי גיליתי שבלעדיה קצת קשה להנות מהחיים...]
52.מה היא המשאלה הכי גדולה שלך?
להיות מאושרת ונטולת דאגות.
53.מה הוא הכשרון הכי גדול שלך?
חחח... שאלה טובה באמת. אני בספק אם יש לי אחד...
54.אתה אדם מאושר בדר"כ?
לא יותר מדי
55.ושאלה אחרונה-איך היה השאלון?
נחמד ביותר.

 

 

 


 

כי היא למשל, עושה דברים טובים יותר באותו הזמן.

 



 

קרדיט-קרדיט-קרדיט

 

נכתב על ידי , 19/7/2006 17:10   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/8/2006 01:10
 



לדף הבא
דפים:  

39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)