לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

For a Want of a Nail


 

For Want of a Nail

For want of a nail the shoe was lost.
For want of a shoe the horse was lost.
For want of a horse the rider was lost.
For want of a rider the battle was lost.
For want of a battle the kingdom was lost.
And all for the want of a horseshoe nail.

 

 


 

אם אימא שלי לא הייתה מאבדת לפני כמה זמן דף נייר שהדפסתי לה מבעוד מועד, יום חמישי שלי אולי לא היה הופך לאחד הימים הגרועים והלא מוצלחים בהיסטוריה (שלי). מ-9 וחצי בבוקר עד 2 בלילה שום דבר לא הלך כמו שצריך.

נכתב על ידי , 17/7/2011 23:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של og211 ב-18/7/2011 09:52
 



תשובות לשאלון השבועי


1. הכנתן נקניקייה בתוך קומקום?
לא.
בעיקר כי אני לא מאמינה בקומקומים חשמליים.
או בנקניקיות.
:)

2. פיתחתן שיחה עם ה- "skipe test call"?
לא באמת.

3. נשכבתן על הכביש באמצע הרחוב?
עדיין לא.
צפו להתפתחויות בנושא.
אולי יותר לקראת החורף כשהכביש לא יהיה לוהט כל כך מהחום.

4. ניסיתן לקנות אבטיח במסגרת בי"ס?
לא.
אבל הייתה לנו קפיטריה מסריחה, זה לא נחשב.

5. שפכתן על חברה שלכן תה מהחלון של הכיתה?
היי, הן לא היו עד כדי כך גרועות.
(:

6. מישהי סיבכה לכן מטרף ביצים בשיער?
נחשוב על זה בפורים הקרוב אם אני ארצה להתחפש לליידי גאגא.

נכתב על ידי , 17/7/2011 23:19   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-18/4/2014 23:33
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מגדירה את עצמך כבנאדם חברותי?
כן.
אבל אני לא כלכך טובה בזה.
אז כנראה שלא.
oO

עם כמה מהחברים שלך את בקשר יום-יומי קבוע?
1-2
(לא כולל ה+1.)

בעינייך, חברות היא דבר טוב או רע? מתי חברות מגיעה למצב של תלות?
חברות היא דבר נהדר.
לא טוב היות האדם לבדו. (ידה ידה ידה)

אני מניחה שזה מגיע למצב של תלות כשזה כל מה שיש בחיים, ואין תחביבים אישיים או חברים אחרים או פשוט חיים מעבר לזה.

האם התלות בחבר מסויים, היא דבר רע כשלעצמו? או שאולי דבר טוב?
שאלה טובה.. oO

קרה לך פעם שפחדת להתחבר לאדם מסויים מהחשש לתלות בו?
לא.

האם תלות באדם מסויים היא בעצם לאבד את העצמאות ואת ה"אני" הפנימי שלי?
תלוי עד כמה התלות הזו עצמוקה, אני מניחה.
כנראה שזה לא חד משמעי, ואפשר למצוא את עצמנו תלויים במישהו אחר, במצבים מסוימים, בלי לוותר על הצמאות האישית באופן כללי.

אם היה קורה לך מצב של חברות שהיא תלות, איך את היית נוהגת? האם את חושבת שהיית מסוגלת להמשיך בקשר התלותי הזה, ובכך לאבד את ה"אני" העצמי שלך, או שמא היית חותכת את הקשר, עם כל הקושי שבדבר?
אם זה היה מגיע למצב מוגזם, כנראה שהייתי חותכת.
מצד שני, אני לא לגמרי מבינה את הרעיון של השאלון הזה, אז כנראה שאני לא לגמרי מבינה את כוונת המשורר עם התלות הזו.

האם את חושבת שבחברות צריך להיות תלותיים, להשרך אחר החבר ולעשות ככל העולה על רוחו מבלי להתנגד לו ואף לומר את דעתך האישית?
חס וחלילה.
מצד שני זה לא אומר להיות אנטי לכל דבר אחר או שונה שחברים מציעים.

בהכרות שלך עם עצמך, האם את חושבת שאת אדם תלותי? לאו דווקא בחברות, יכול להיות גם בזוגיות?
קצת כן וקצת לא.

נכתב על ידי , 6/7/2011 10:45   בקטגוריות שאלונים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sahar_K ב-18/7/2011 11:40
 





39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)