לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

מילים


כתבתם לי הרבה מילים יפות.

אמנם אמרתי שאני אחכה 20 שנה, אבל אתמול הספיקו לי רק 5 כדי לגלות שאף אחת מהמילים, אמיתית ככל שהיא לא הייתה אז, לא עמדה במבחן.

ואני יודעת שאני בנאדם מחורבן ודפוק מהיסוד בקטע הזה. אבל הייתי מצפה שלפעמים כשהיד תושט יהיה מי שיתפוס אותה. מסתבר שטעיתי.

 

אני תוהה מתי ייגמר המעגל האכזר הזה בו בסוף כל סיבוב הרוב המוחלט של הקשרים ייפרמו ועם כל סיבוב חדש המאבק יחל מאפס.

כי למען האמת, קצת נמאס לי מסגנון החיים הזה.

ולא תמיד זו רק אני, רק שזה כל מה שנשאר.

 

 


 

 

כתבת לי הרבה מילים יפות.

אמנם אמרת לי לקרוא אותן כשאני עצובה, אבל אתמול הספיקה לי רק הסקרנות. ויחד עם עוד משהו שאמרת לי לפני שבוע, גיליתי שאני אוהבת אותך אפילו קצת יותר מקודם.

 

 


 

 

שהחלק הראשון לא יטעה אתכם, היה לי סופ"ש שנושק למושלם.

זה רק מרפי שדורש ממני תמיד לאזן את זה עם נפילה אחר כך.

נכתב על ידי , 13/9/2011 23:44   בקטגוריות מוזר לי..., הרהורים ומחשבות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-18/4/2014 23:55
 





39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)