בעקבות בקשת הצופים והשעמום החוגג בחיי החלטתי לעדכן. באמת שמזמן כבר לא ביקרתי פה ודי הרבה דברים
הצתברו.
אז מה... חופש? נעעע...
הבצפר ותוכנית הלימודים ומשרד החינוך ==> כולם מפגרים. עובדה זו מוזכרת כל יום בחדשות
רק שהשרים שלנו מתנגדים לעובדה זו ומסרבים להתפטר. לכן, אנכנו התלמידים נשארים לסבול את ההשלחות.
עד שמגיע החופש המיוחל, עם התכניות הגדולות וימי השינה הארוכים, מחליט בית ספרינו היקר למשוך לנו את שנת הלימודים ( לא תאמינו ) לעוד חודש!!! בטח!!! למה לא??? למה שהתלמידים ינוחו (או במקרה שלי יעבדו ויחסכו כסף) ?!! הם לא צריכים את זה בכלל!!! לחרוש! לחרוש! לחרוש!
הרכז האהוב עליי במיוחד הכריז על כך שאני ומריה (חברה שלי) צריכות ללכת ==כל יום=
לבית ספר שנמצא מרחק עצום מאתנו במשך חודש על מנת ללמוד לשון והבעה!!!
מריה שבכלל כותבת כמו עולה חדש עם משכנתה ענקית ודוחפת "י'" לכל מילה, ואני שבכלל למדתי חצי מהחומר בשבוע. ולא רק זה אלה שאנכנו צריכות לשלם 400 ש"ח על העינוי הזה. אותו סכום שיכולנו לבזבז
ביציאות והנאות למיניהן.
זה אבסורד. מטביעים אדם בגוש חרא והוא אומר תודה ועוד משלם על זה. זה נראה הגיוני???
לאחר שיחות ארוכות עם המחנכת (המסכנה שכבר מפחדת מאתנו) מהרכז (שכבר אין לו מה לומר)
והמנהלת שלא רואה שום דבר שרחוק יותר מהמשקפיים והאף שלה, לא הגענו להסכמה דו-צדדית.
כל צד- עם ההסכמה שלו עם עצמו. נחשו מה הייתה ההחלטה שלנו...
ת'אמת חשבתי ללכת לשם כמה פעמים לדבר עם המורה ולומר שאני יודעת ת'חומר.
ותמיד תשאר אפשרות השוחד...
חינוך גופני גם אחרי סיום שנת הלימודים
לאחרונה עלה במוחה של מריה רעיון. להתחיל לעשות ריצות. לאור עובדת העישון הכבד (אני כבדה פסיבית),
וצריכת האלקוהול המרובה כל יום חמישי שישי שבת, להתחיל סגנון חיים בריא, איך לומר את זה, היה קצת מוזר.
אבל אני מסתכלת על החיים מנקודות מבט- למה לא?
אז באמת, למה לא? אני לא יודעת מה אנשים שונאים בריצות, אבל הריצה של אתמול הייתה נפלאה. הרגשת הריצה נגד הרוח או עם הרוח פשוט מהממת.כף הרגל עוד לא נגעהבאדמה
ואת כבר חולפת עוד 2 מטר וכן הלאה...
אבל, (תמיד בא האבל) אל תחיו באשליות. במקביל עם ההרגשה הנפלאה הזאת הייתה הרגשת חנק קלה והתעייפות ברגליים. מה גם שאחרי כמה כפיפות בטן על הדשא, כל חלק קטן בעור החשוף היה מושחט ע"י היתושים. בהליכה המהירה הביתה לא הרגשתי את זה. אבל לקראת הלילה התחלתי להרגיש ועוד איך.
כך שאם מסתכלים על זה מנק' מבט של מטמתיקאי יוצא 3\2 רע כנגד 3\1 טוב.
אבל כמו שתשמעו רק בישראל- יהיה טוב.
הפרספקטיבה (הרעיון, כ..?) לחזור לשנת הלימודים הבאה בכושר מעולה ולהראות למורה שושי (השם כבר אומר הרבה גחח....) למה אנכנו מסוגלות, העלה ניצוץ בעיניים.
רק לשנייה מי היא שושי ==>
המשפט- "אם לא למדת, אין לך תעודת בגרות, אין לך עבודה ואין לך עתיד- לך תהיה מורה", תקף לגביה בכל צורה שהיא.
גם נעלי הספורט של פומה מהשוק, הגרביים האדומות עד חצי הברך, מכנס ה-4\3 שמתחיל בחזה, וימי השיער הרעים הקבועים שלה, משקפים לגמרי את מהותה הפנימית והחיצונית.
גם שהתוספת -נא- הקבועה שלה מראה על רמת האינטליגנציה הגבוהה. הרי היא מלמדת בנות, ולמרות שהיא
מורה בספורט בתיכון המכבד את עצמו (ואף אחד יותר בעיר לו מכבד אותו), צריכה גם להיראות ולדבר ברמת
שפה גבוהה.
אפילו אם היא אומרת-בנות היא חייבת להוסיף ת'נא התמידי שלה. כך שבד"כ זה נשמע כך-
"בנותנא, גשונא הנא". כן כן.. אני יודעת זה נורא.
אני לא אתחיל לתאר את שאר המורים כי הפוסט גם כך כבר ארוך מדי, ואני יכולה להתערב שעשיתם לפחות 2 הפסקות באמצע. לכן אני אעצור בשיאי ואפרוש להיום.
מסר למורים:::

שלכם אלין.