לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוקה של אלה הבאקה


I just need a little of your time To say the words I never said

Avatarכינוי:  אלה הבאקה

בת: 33

ICQ: 177370638 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


צבע שיער: שחורשטני
צבע ציפורנים: טיבעי
צבע קיר בחדר: תכלת מרוח XD
צבע מצעים: ג'ינס כהה\ כחול משובץ XD

צבע מקלדת: שחור

צבע טלפון: שחור
צבע פלאפון: לבן\תכלת\סגול\מכוער
צבע בלוג: לבן ^^

צבע חולצה: לבן
צבע מכנס: שחור דהוי

צבע תחתונים: תכלת עם פס ירוק XD
צבע גרביים: לבן עם טורכיז [ממממ מרתק]
צבע חזיה: שחור

צבע רקע במחשב: צבעוני XD

 

האם יש לך:

אח/ים/יות: 2 אחים ואחות גדולים
דיסקמן: כע

חיית מחמד: ג'ינג'י מיאו!
טלוויזיה בחדר: נופ
מחשב בחדר: אכן
חברים סטרייטים: כע
חברים הומוסקסואליים: רק רוני XD
מערכת סטריאו: לא בחדר

 

האם אי פעם:

התחבקת: דהה
נמשכת למישהו\י פנוי: דהה
התאהבת קשות: דהה
התאהבת בידיד\ה: נמממ לא
נמשכת למורה בבצפר: HELL NO!
ניהלת רומן סודי: אם אני אגיד שכן זה כבר לא יהיה סודי... דהה
ראית חדשות מהתחלה עד הסוף: יש מצב
אכלת משהו למרות שידעת שפג תוקפו לפני יום: ברור =]
הלכת מכות: כע =]]]
קיבלת פנס בעין: כע XD בכיתה ג' במשחק הזה שאומרים אות ומספר ואז השניים צריכים לרוץ לקחת תכדור מהאמצע...  התנגשנו XD 
הרכבת עדשות: לא.
דחפת מזלג לשקע חשמל: עדיין לא.
הרבצת למכשיר חשמלי כי הוא לא פעל: אני לא מאמינה באלימות כלפי מכשירים
בישלת: אכן

עשית בייביסיטר: פעם אחת בלבד
הרגת מישהו: ששש..
פגעת במישהו: כניראה
מישהו הציל את חייך: יש מצב
איחרת לבית-ספר: אוהו XD
הברזת מבית-ספר: אני? לאאא

הבנאדם שאתה הכי אוהב: ג'ינג'י XD

החג האהוב עלייך: חנוכה =] ויום העצמאאות
הסרט האחרון שראית: "כוכב נולד" עם סטיבן סטרייט! רררררר...

הסדרה האחרונה שראית: ס-ק-ר-א-ב-ס-!-!-!
הדבר האחרון ששתית: קפה שוקו

המחשבה האחרונה שלך: "למה השורה למטה קופצת למעלה כל פעם שאני מוחקת את התשובה של נופר?"
השיר האחרון ששמעת:  ביוטיפול גירלז =]

 

עוד קצת עלייך:

שתית אלכוהול: כע.
נסעת בכבאית: לאXDD אבל זה יכול להיות מגניב.
אוסף משהו: נשמות של מלחים תמימים
מאוהב/ת: אכן 3>
אכלת כלי כתיבה: מי עושה דברים כאלה?

נפגעת מאוד ממישהו: כן><
זרקו עלייך מאכל: הגיוני מאוד שכן

ובכללי: שייסה היא עשתה לי גם חשק לסושי ><
שם: אלה הבאקה נייס טו מיט =]

גיל: 17 3 חודשים 15 יום ושעה וחצי בול =]
מאכל אהוב: ספגטי בולונזזז
שתיה אהובה: פאנטה שוקטה ז"ל

כיתה: י"ב1 כי אין פה אפחד.. מעניין... חוץ ממני ומדור P=
לאן יוצא בדרך כלל: רחובות XD
מה סגנון המוזיקה שאתה אוהב: הכל חוץ ממזרחית Xג בעיקר מיוז
מה היחס עם ההורים: מעולה =] איך שלך?
היית אצל פסיכולוג? אני? לאאאא
היית אצל פסיכיאטר? עוד לא
חשבת על התאבדות? לא מה אני אימו?

הרגשת דחוי? לצערי
נכשלת במבחן? נכשלת??? אנייי?!@# XDDDDD -מה שהיא אמרה-
כתבת שיר? כע =] זה היה על עז מים XD
ניגנת על משהו? אוהו =]
אם כן, על מה? צ'לו, חליל, סקסופון, תופים ועצבים =]
איך מצב הרוח שלך בדרך כלל? קופצני ושמח ושניצלים

מקלל הרבה? לא ניראלי ><

ישן הרבה? כע

אוכל הרבה? או יא.....
אוהב שוקולד? לא הרבה
מה דעתך על הומואים ולסביות? פוואר טו דה הומוז!

נכתב על ידי אלה הבאקה , 23/10/2007 08:47  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היידי-הו ביצ'יס =]


נממ... מחר בצפר =\

קיוויתי שתיהיה מחר שביתה כי אמור להיות לי בוחן במתמטיקה =[[

ואוף יש יומורים עוד 4 ימים =\\\

אולי לא נספיק להגיע כי מאמא חוזרת באותו יום [הלוואי אמן אמן]

אבל בנתיים אני צריכה תירוץ לא לעשות את הבוחן מחר!! מהר מהר!

-ועכשיו לקטע שזה לא רק דיבורים שלי עם עצמי-

אתמול קמתי מוקדם יחסית כי החלפתי את המנקה תמורת 2 שליש ממה שהיא מרוויחה [מאה שקל במקום 150]

אז אני מנקה, מנקה ופתאום! ~בוף!~ בובי מתקשר אלי ואומר לי שהוא מגיע עוד 10 דקות.. טו הוא הגיע והוא החליט שאני באה איתו, אם פאפא שלו וחבר של אבא שלו לצפון לשישבת ואני כולי "אבל רגע... הספונג'ה! הספונג'ה!"

אך לא עזר לי כלום, כי כשבובי אומר משו, זה מה שיהיה [גיליתי את זה בדרך הקשה P=]

והיה מוי כיף! ישבנו באמצע שומקום של הר מרון מול המדורה ושתינו קפה וצחקנו וראינו שר המלחמה XD

-כמה שעות לאחר מכן-

ישבתי עם בובי באוהל והוא עושה לי "רדי לי מהרגל" 

אז אני "אני לא על הרגל שלך..."

והוא "נו חלאס... רדי לי מהרגל"

ואני -בפאניקה כבר- "אני לא נוגעת לך ברגל!!"

והוא "WTF?!?!" ודופק קפיצה לצד השני של האוהל

ואני גם תוך כדי שני התקפי לב, שבץ מוחי, 5 התקפי אפלפסיה ופלוץ [חחחחחחח לא באמת הפלצתי אבל פחדתי מוצ'ו מאצ'ו]

ואז הוא מתחיל לצחוק... זה היה בצחוק!!! ואני כולי בפלאשבקים של פרוייקט המכשפה מבלייר!!

היינו באוהל באמצע היער!!! עדיין לא סלחתי לו... גררר...

ואז לא הצלחתי להרדם והייתי רעבה אז שיחקתי ארץ עיר עם עצמי ונירדמתי בעודי מנסה לחשוב על דומם בכף.... [כף!]

 

היום בדרך הביתה ראינו באוטו לידנו ילד קטן בלונדיני עם עניים כחולות כזה חמוווודדד!!!111

אז אמרתי לבובי שאנחנו חייבים לעשות ילדים! השיער שלי והעניים שלו, הם יצאו כוסוני-על סגוליים!!!

אז הוא אמר שנכון... ושהם יצאו מפגרים אחושרמוטה XDD לפחות הם יהיו דוגמנים טובים =]]

 

יש לי תמונות בפלא מהדרך חזרה שהוא עשה קוקו גבוה מצחיק אבל הם לא מוכנות להשלח לשומקום =\

גם עשיתי לו שני קוקואים חמודים אבל הוא לא הרשה לי לצלם ><

 

טו אני עפה להתקלח ולישוניישן =]

ולא חשבתם "חורף" חזק מספיק!! תחשבו חורף!

ותעזרו לי לחשוב על תירוץ למחר!!

ליל"ט =]

 

עריכונת:

עיצבתי מחדש ^^ איזה חמוד יצא לי XD

איך זה שאני מעצבת מחדש תבלוג רק בימים שאני לא הולכת לבצפר ומשעמם לי בבית?

נכתב על ידי אלה הבאקה , 6/10/2007 21:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,021
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלה הבאקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלה הבאקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)