לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדלת



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

מוות


היי

 

אחרי שנה שלמה שבה

יצאתי למעודונים

יצאתי עם נשים מפוקרות

יצאתי לבארים

יצאתי מהכלים

שתיתי

עישנתי

דפקתי את המוח

עזבתי את הבית

עזבתי את האישה

עזבתי את עצמי

עזבתי את אלוהים

עזבתי הכל

חטאתי

אני כבר לא מאמין להורים המפגרים שלי

לאמא הצעקנית

לאבא שחזר לבית ויושן מדוכא בסלון

אחריי ש5 שנים נעלם מהחיים שלנו

לאחי האדיוט...הנצלן

לחברים המפגרים שלי

בצבא ובבית

לעצמי

בעיקר אני לא מעמין לעצמי ובעצמי

שותה עוד וויסקי מהארון  שבסלון

מנגן עוד אקורד

רואה עוד סרט חסר משמעות

לא משתתף בשיחות

ניהיה מדוכא...

הצבא...מה הוא נותן לי?

פעם היה לי זיקה לארץ

היום שהכל ישרף מילא אני ימות עוד מעט

אני ימות...וכולם יידברו דברים יפים על חיי...

רק אז כנראה  אשמע אותם....

נמאס מהחיים

 

נכתב על ידי , 1/3/2009 01:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 16

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbarak_alf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על barak_alf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)