לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מילה ותמונה


מתחילים ממקום מסוים, ואז הולכים. אף פעם לא יודעים לאן באמת נגיע. אפשר לנחש, אפשר לכוון, אי אפשר לדעת.

Avatarכינוי: 

בן: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יום הולדת 25


בד"כ כשאני כותב, אין לי הרבה טיוטות.

אני פשוט מוציא החוצה, ומה שנשפך על הדף, זה מה שאתם קוראים בסוף.

 

עכשיו אני יושב כאן חצי שעה, כותב ומוחק, ושום דבר לא נראה לי ראוי.

 

מה ששונה היום, זה שיש כמה דברים שמאוד חשוב לי לומר אבל אני לא רוצה להחטיא את המטרה.

יש רק יום אחד בשנה שיש לי בו יומולדת, ואני נוטה... להרוס דברים בימי הולדת.

תמיד דברים משתבשים בהם.

אני מרשה לעצמי לומר את הדברים כמו שהם ואז הם מובנים לא נכון.

אני מצפה מאלה שמגדירים עצמם כחברים שלי שלא יתנו לי להיות לבד.

אני לא רוצה שזה יקרה גם השנה.

 

השנה אני רוצה שתדעו שאני שמח, בפעם הראשונה אחרי שנים.

עדיין לא בשיאי, עדיין לא עם מי שהייתי רוצה להיות, עדיין מפחד לפעמים מהצל של עצמי, עדיין מפחד לטעות ולהיכשל, עדיין לבד, אבל כבר לא בודד ולא עצוב.

 

השנה גיליתי שאני יכול להגיע רחוק יותר משהרשיתי לעצמי לחלום.

גיליתי שאני יכול להגיע לאנשים שחשבתי שלעולם לא יפנו מבטם אליי.

גיליתי שלמרות שאני יושב בפינה, כן רואים אותי וכן שומעים אותי.

גיליתי שאני יכול לכתוב שוב.

"גיליתי" אנשים מדהימים שגרמו לי לכתוב כמו שלא כתבתי מעולם http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=426887&blogcode=6980240

גיליתי שיש בי יותר משחשבתי.

 

חלק מזה קשור לבלוג הזה שנתן לי את המקום לפתוח את הפה ועזר לי להגיע ל-ג', שהיא אחד האנשים המדהימים שהכרתי בחיי (הקטע למעלה הוקדש לה, אגב).

אני חושב על מה אוכל לאחל לעצמי, ואני די יודע את התשובה.

אני רוצה מישהו שיאהב אותי כמו שאני אוהב אחרים.

אני רוצה להסתכל במראה ביום נוראי ולדעת שיש מישהו ששומר עליי, שלא ייתן לי ליפול.

אני יודע שאני יכול להיות נוראי לפעמים. אני יודע שאני יכול להיות עקשן וקשה, אבל בסופו של דבר, יש 3 אנשים בעולם שאם יקראו לי בכל זמן ולכל מקום, לא אהסס לרגע.

אני רוצה להיות כזה עבור אותם 3 אנשים.
אני רוצה שהם ירגישו כשאני לא כאן.

 

אז זה מה שאני מאחל לעצמי ליומולדת.

להיות עבור מישהו מה שהוא עבורי.

 

אני לא צריך לקבל מתנה ולא צריך לקבל זר פרחים ויותר מ-2 טלפונים כדי שהיום הזה יהיה היומולדת הכי טוב שלי אי-פעם.

אני רק צריך שכמה אנשים יבינו שגם אם הם פה תקופה קצרה, הם פה הרבה יותר מזה.

הם פה אחרי שעשיתי צעד והלכתי אחורה, ופחדתי וחשבתי ותהיתי.

ייתכן ופיספסתי כמה מהם. ייתכן שכמה מהם פיספסתי בכמה ימים, אבל בסופו של דבר, כל מה שאני רוצה זה שהם ישמחו בי כמו שאני

שמח בהם.

אני רוצה הכרה, לא הוקרה.

זה מה שיהפוך עוד יום של חול ליום עם משמעות.

 

אז אחרי 1000 טיוטות, אני עדיין לא בטוח שזה-זה, וקרוב לוודאי אערוך את זה עוד 1000 פעם במהלך היום.

אני מניח שלעולם לא אוכל למצוא את המילים המושלמות שיגדירו אותי ומה אני עבורי, אז זאת רשימה שלעולם לא תהיה מושלמת כמו שקיוויתי שתהיה.

 

happy birthday to me...

 



 


נכתב על ידי , 2/8/2007 08:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנווד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנווד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)