לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nathaniel's , Otaku? really? amm


אממ... הרבה ציורים הרבה מנגה , יאללה בואו מה אתם לחוצים?

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

ובצער רב...


טוב.. למי שכבר שם לב, אני כבר אינני מעדכן בבלוג בחודשים האחרונים מאז גיוסי לצה''ל, לצערי שירותי המרוחק מביתי (כ7 שעות נסיעה) אינו מאפשר לי להיות זמין למחשב, ובכללי לזמן פנוי.... כן כן, אין זהות לחיילים. בכל מקרה, כדי שכן אנשים, אם קיימים רוצים להמשיך לראות את הציורים (אני ממשיך לצייר בנוהלי שבת בבסיס, ובשמירות... אבל לא לספר...)  פתחתי deviantart חדש, שבו יהיה לי יותר נוח להעלות את הציורים במהירות ונוחות ולהשאיר בזמן המועט שלי מקום לישון לאכול ועוד מעשי זימה שונים שאני לא אפרט עליהן פה. אז הנה לכם הכתובת http://nathaniel-a.deviantart.com/  .
מקווה אולי להמשיך את הבלוג בעתיד, אולי בעוד איזה שלוש שנים ככה ^ ^. והנה לכם תקצירון על מה שעבר עד עכשיו, התגייסתי לחיל השריון, כן כן הזה עם הטנקים, שלחו אותי לחטיבה 188 שהנה, מה לעשות, החטיבה הכי טובה בחיל.מרכבה 3 החזק והאמין.

סיימתי זה עתה אחרי חודשיים וחצי טירונות מעייפת, וכרגע אנוכי מתחיל את המקצועות ב(תאמינו או לא) נהג טנק, כן כן אני הולך לנהוג על טנק לפני שאני אנהג על אוטו... כמה אבסורדי..... טוב נו.....



למרות שזה נחמד במובן, ככה אני אוכל ללמוד סוג של נהיגה בלי צורך בתיאוריה, או חוקי תנועה שונים....




ואם זאת, תמיד יהיו את האלו שינסו להוריד לך את המורל... מתרברבים בתפקידים הג'ובניקיים המאפנים שלהם... על היציאות הכל כך טובות שלהם... זה כאילו שהם מנסים להוציא לך את האויר, מנסים להפיל אותך...



אח שלי עזב את הבית, טס לו לארצות הברית. אני לצערי לא הספקתי להגיד לו שלום... הייתי בבסיס, והוא קיבל טיסת הפתעה כזאתי. הוא כבר שמה איזה חודשיים, נהנה מהחיים שלו, אז קינן, בהצלחה לך גבר, תהנה מכל רגע כי זכית בו ביושר ובעבודה קשה, חזק ואמץ.
מור בחודש התשיעי שלה, אוטוטו אני דוד, הבית שלה כמעט מוכן והיא ובעלה מתכוננים לתינוקת המיוחלת.
ההורים לבד בבית עם אחותי הקטנה והכלב החדש...
ואני בבסיס, נהנה ממיטב המאכלים (למי שלא שמה היתה לנו מגיפת שיגלה לפני כחודש שבגללה פינו את כל הבסיס ו11 איש אושפזו, סוג של דיזנטריה) נהנה מסופות החול, מהאוירה המלבבת שהמפקדים משרים, ומתנאי שירות שהולמים גם חייל בקריה....
אחרי שזיינתי את השכל בפינטוזים...... אני בהחלט יכול להגיד שעם כל החרא שריון יכול להיות למרות הכל מקום משעשע.
חוץ מזה אני נהנה מכל רגע בלטייל במקומות שלא חשבתי שאגיע אליהם... עכשיו זה אומנם שיזפון וסיירים בערבה כחצי שעה מאילת... אבל בשירות שלי אני אוכל להגיע למקומות מרתקים כמו עזה... או גבול סוריה לבנון.... בסך הכל הרפתקה ^ ^




בסך הכל אני מאוד מרוצה מזה שנחתתי בחטיבה 188... זה טנק אמיתי, אתה מרגיש שזה טנק, ואתה אשקרה פועל בתוכו. בהתחלה רציתי להיות במרכבה 4 ובחטיבה 401, ותכלס הבנתי שהכל שם ממוחשב, אין באמת עבודה שם וזה תכלס חסר תכלית כל מה שצריך לעשות שמה זה ללחוץ על פאקינג כפתור כמו חבורת רובוטים כוסיות....



ובסך הכל מרכבה 3 ממשיכה עם כל החידושים האחרונים בעולם, כל הזמן אפשר לראות המצאות מגניבות שמנסים על הטנקים, זה בסך הכל די מגניב, ומעשיר למידה...



אבל דוגרי, מה שאני הכי אוהב בצבא, זה החברה, זה כל כך מצחיק שמה... באמת חוויה, תקועים אחד עם השני ככה, באמת לומדים להכיר בן אדם. בכלל, ממש מצחיק ללמוד דברים על אנשים, ולהבין כמה מוזרים יש בארץ הזאתי, ואני הדוגמא המושלמת לכך, בוא נתחיל בזה שאני הצייר הפלוגתי, פאק, אני הצייר הבסיסי, אפילו הטבחים בחדר אוכל קוראים לי ''הצייר''. קורס מפקדים הזמינו אצלי ציור לחולצה שלהם, ואני לא מפסיק לרצות את המפקדים שלי בכל מיני שלטים ודגלים. אבל בסך הכל כולם מעודדים את זה, הם חולים על המנגה שלי ועל הציורים והסגנון, מצחיק אותם לראות אותי משחק גו עם עוז (יש איתי שחקן גו מדהים בפלוגה! דן 2! ואוטאקו) אבל נראה לי הכי הצחיק אותם לראות אותי מדגים קנדו חחח... זה בהחלט שעשע גם אותי, איזה אחד אפילו אמר לי שהוא ראה באינטרנט שאפשר לחתוך טנק עם קאטנה או משהו כזה...




טוב חברי היקרים, וקוראי היקרים... אני נראה לי יפרד ממכם לזמן מה, מי יודע כמה, אבל בסך הכל אני שמח שהיה אפשר ככה לכתוב איזה פוסט קטן אחרי כל כך הרבה זמן, למרות שזה קרה רק בזכות בריאותי הרעועה שבגללה אני בבית (תודה לאל לגימלים!). אממ....כל טוב ומי יתן וכל מאמצי לשמור על תחביבי יפלו לצד הטוב ביותר....

                            שלכם
                                נתנאל.א


נכתב על ידי , 28/10/2008 17:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,396
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNathaniel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nathaniel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)