לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פרידה היא מוות קטן... כמה זה כואב להפסיד בן אדם....

כינוי:  Just MySelf

בת: 36

ICQ: 314954816 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי


התנשקת?
אממ כן...
אבל ממזמן :\\
(אוח עכשיו 'ני רוצה איתו!)

אכלת?
לפני חצי שעה בערך תפוח
ועכשיו גרעינים(נחשב...?)

צחקת?
(:
לחייך כי ראיתי מישהו אז לפני כמה שעות..
ולצחוק אממ אתמול עם כמה ידידים שלי אוח איזה מצחיק היה
אבל הכי הכי בהופעות בעיר איתו (כל ההופעה צחוקים)

נפגעת?
כן...


פגעת?
לא שאני יודעת...
אבל נראה לי בבן דוד שלי :'(

בגדת/בגדו בך?
אממ בגדו...):
חברה טובה שלי וידיד טוב שלי..


בכית?
כן...
לפני שבוע...

התאהבת?
ברור
עכשיו אני מאוהבת!!


התאכזבת?
כן...

היית בדיכאון?
כן...
מאוד אפילו

נכתב על ידי Just MySelf , 12/8/2007 23:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוףףףףףףף איזו עייפות


סופסוף מצאתי עבודה

בדואר וחוץ מזה  הכל רגיל וטוב

וטוב נעדכן מחר...

מואההההההההה

 

ואני מאוהבת בו כל כךךךך

 

רן

3>

נכתב על ידי Just MySelf , 12/8/2007 23:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

322
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust MySelf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just MySelf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)