לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

אס"ק


 

לכבוד

ראש הרשות הבושמנית בסוואנה, צ'יף בוטולזי ירום הודו

כאן

 

צ.נ.,

 

צ'יף טומבי, מנהיג המסאים, מודה לכבודו על ההזמנה להשתתף בטקס הסיום של קורס קציני המשטרה הבושמנית. הצ'יף ביקשני להעביר את רגשי תודתו והוקרתו נוכח המחווה הנאה, והוא סמוך ובטוח כי השתתפותו בטקס תהווה פתח להשכנת שלום בר-קיימא ושיתוף פעולה משגשג בין עמינו השכנים.

לצורך הסדרת בואו של הצ'יף לטקס, מצ"ב להלן רשימה הכוללת בקשה למידע נוסף, הסדרים ארגוניים נדרשים ועזרים טכניים:

1.      מיקום: אנא העבירו נ.צ. מדויק של מקום הטקס  (נודה על קואורדינטות בעשר ספרות). כדי להקל על התמצאותנו בשטח, נעריך מאוד אם תואילו לדאוג לסימון מתאים (עם זאת, אין בכוונתנו להקשות, חלילה. שרטוט צלב אדום בקוטר מאה מטרים על רחבת המסדרים יספק בהחלט).

2.      פירוט משתתפים: נשמח לנצל את הטקס לצורך קיום מפגש עם כל בכירי ההנהגה הבושמנית לדורותיה, ונודה מאוד על הזמנתם לאירוע המרגש. במיוחד נבקש לוודא את השתתפותו של דובר מסוים שלכם - אותו צעיר עז-מבט ומזוקן - שהופעותיו התכופות באמצעי התקשורת הרשימו מאוד את הצ'יף, המעוניין למסור לו את הערכתו באופן בלתי-אמצעי.   

3.      סקירה חגיגית: עקב גילו המופלג של צ'יף טומבי, ולנוכח התקף פודגרה קשה, נוותר לצערנו על סקירה רגלית של המסדר.  לחילופין, נציע כי בוגרי הקורס יעמדו צפופים ככל האפשר, כדי לאפשר לצ'יף הקשיש להתרשם מכולם בעת ובעונה אחת. עוד מומלץ לצייד את הצוערים במדים צבעוניים וזוהרים, כדי להבליטם כראוי על רקע הסוואנה (החד-גוני משהו, יש לציין).

4.     תשורות: מצ"ב קמע מסאי עתיק יומין מתוצרת MIO, כשי צנוע לצ'יף בוטולזי ירום הודו. לכבוד גדול יהא זה לנו אם יואיל צ'יף בוטולזי לענוד קמע זה לעת הטקס, ובמיוחד אם ישתדל להתעלם מדפוסי התנהגות מסוימים, המאפיינים קמעות מסאיים למן קדמת דנא - כגון השמעת צלילי ביפ-ביפ מעת לעת, ואף הפצת תשדורות עלומות בדבר תיקוני טווחים במעלות.  

5.     תחבורה: נוכח פמלייתו הענפה של הצ'יף, הכוללת רכב שרד לרוב, נודה לכם על היערכות מתאימה לצרכי תדלוק, ובכלל זה כחמש-מאות חביות בנזין 98 אוקטן שתרוכזנה בסככה צמודה ליציע המכובדים.

6.    חזרה גנרלית: אנו מודעים למורכבות הלוגיסטית, הנובעת ממכתבנו זה; לאור זאת, נציע קיום חזרה גנרלית בימים הקרובים, בהשתתפות כל המוזמנים הבושמנים. מטבע הדברים, רצוי לקיים את החזרה הנ"ל בתנאי מזג אוויר נאותים, הכוללים שמיים כחולים ונטולי עננות.

7.    מורל:  נתכבד להציע, כי לצורך הפגנת הידידות המחודשת בין עמינו - ינקטו הצוערים בדרך המסאית המקובלת לציון סיום קורס מפרך, דהיינו הפניית מבט נחוש אל-על והשמעת קריאות קצובות בנוסח BOMBS AWAY.

 

  בברכה והוקרה,

                                                                                                                    מובוטו ססה-סקו

  ראש מינהל הטקס המסאי 

                                                                                                                                                    

 

נכתב על ידי , 28/12/2008 13:21  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייפל ב-31/12/2008 10:58




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)