לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

האושר, אין לו סוף




 

אמר פרימאט  שחור וצהוב:
ירושלים שלי
מסע לבלומפילד, הלוך ורהוב

אך בדרך הביתה קשה המכאוב -

שתי חתיכות מחלוץ ערבי

סעיף עצבני מאוד זה מביא!

כמו נבוט בראש ומקלחת מדלי

ירושלים שלי.

 

אמר הגזען משכונת רמות:
ירושלים שלי
היא שירי נאצה, קללות ונהמות
שריפת שערים ויריקות נזעמות

בוקה ומבולקה, מכות ומהומות -  
אבל מול הפועל? שתיקות נדהמות!

כי שש חתיכות, אף הן בשבילי
ירושלים שלי.

אמר הבוגד, בלם מצ'וקמק:
ירושלים שלי
היא סטיפות דולרים ממר גאידמק
דריכה על הסמל, מצפּוּן חמקמק,
אז מדוע הכל נהיה ממוּקמק

ועתידי נראה ריחני כפּוּזמק?

שלושים שקלי כסף, אף הם בשבילי

ירושלים שלי.

 

אמר אז הצ'יף, ברקיע שביעי:

זאת הפועל שלי!

טוב שהפגנתי שיקול עילאי

רביעייה לבבונים זה לא אקראי -

נשארתי בבית בחוש נבואי

וכך לא אירע ניחוס נוראי!

לחשים וקמעות, אף הם בשבילי

למען הפועל שלי.

 

נכתב על ידי , 10/2/2009 15:29  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפי טומבי ב-4/3/2009 13:28




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)