לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

הקוּביוסטוס


 


פעילות חברתית. ראשונה מימין: ש. כהן מזגנים

 

 

הימים המתארכים מציבים אתגר לא פשוט בפני צ'יף מסאי קשיש, הנאלץ למלא שגרת יומו בפסאודו-פעילות נמרצת לכאורה - שאם לא כן תשית עליו רעייתו מיני מטלות מתישות, המאפיינות את בנות מינה בהתרגש אותו חג אביבי מאוס. אי-לכך, נאלץ טומבי לוותר על אמריקן קומפורטו ולהימלט לביקתתו של צ'וקודי, שם יתרועע עם חבריו ויעביר זמנו בהלצות תפלות. כזו היא למשל אותה הלשנה טלפונית אנונימית לחיל אוויר של מדינה מסוימת במזרח התיכון, בדבר כלי-תובלה חשוד מאוד העושה דרכו בניחותא אי-שם במדבריות סודן. ואכן, הדי פיצוצים עמומים -  כמו-גם פטריית עשן רבת-הוד שעלתה באופק תוך דקות מעטות -  העידו על כך, שמשאית הובלת הרהיטים לדירתו החדשה של בוטולזי תתעכב מעט, עקב נסיבות אובייקטיביות. 

מצחיק מאוד, רטן נמסיסו הוותיק של הצ'יף, עת הופיע בחלוף כשעתיים בחזות מרוטה ומפויחת מעט. חכו חכו כשיסחבו גם אתכם לאיקאה, כלב מת מי שלא נותן לכם קודם כל להרכיב את הארונית מדפים ורק אחר כך מפציץ.  

נמלאו הצ'יף וחבריו כבוד ויראה והודו, כי אכן בתוכנית שטנית במיוחד מדובר.

נו אז מה נעשה עכשיו, למלם מוגאבה. משעמם לי.

 פוקר, הציע צ'וקודי. טקסס הולדם נו-לימיט!

מה זה, תמהו כולם.

הבהיר צ'וקודי ואמר, ששיגעון הטקסס הולדם שוטף לאחרונה את קהילות חיוורי-הפנים כמעיין המתגבר. מדי ערב, מסתבר, נוהגים הם להתכנס איש בסלון רעהו ולהנעים זמנם בפעילות חברתית קלילה בסגנון עדות הז'יטונים, עד כי תיקבצנה עליהם נשותיהם ומערוך בידן.

רגע, התעורר אופיו המסאו-פולני של הצ'יף, זה על כסף?

שטויות, הרגיעו צ'וקודי בבת-צחוק קלילה. העיקר הבילוי בחברותא! וכי מה הם כמה שקלים זניחים בין חברים?

בדיוק, הסכימו כולם. יש לך קלפים?

כעכע צ'וקודי בגרונו ואמר, כי במקרה יש עימו חפיסת קלפים נשכחת. אה, וגם שולחן ייעודי. טוב, ובדיוק אתמול הוא מצא, הפלא ופלא, מפת לבד ירקרקה. ומערבב קלפים חשמלי. ומזוודת ז'יטונים. וגם איזה קרופייה נודניק שמאז גר אצלו בבוידעם וישמח לתעסוקה זמנית. וסווטלנה, תביאי בבקשה כמה דרינקים און דה האוס -

הסיבובים הראשונים אכן עברו בנעימים; אך ככל שחלף הזמן חלה תפנית מסוימת במהותו של טומבי, האלטרואיסטית מיסודה. כמה טוב לבלות עם חברים, חשב בעודו מהמר ברוחב לב על זוגיים אס, אמנם, מעניין מאיפה שלף מוגאבה החביב שלישיית נסיכים, אבל לבריאות, שישמח, מה יש, כולנו אחים פה, זה לא שאכפת לי להפסיד פה ושם, מה פתאום. העיקר הבילוי החברתי! שווה השקעה של עוד חמישים שקל, לי זה עולה יותר. בעצם, לי זה באמת עולה יותר, הממממ. אבל רגע, הנה הגיע רצף נאה, ג'קפוט? דווקא לא, כי פלאש לבוטולזי, כל הכבוד, קשישא, כל הכבוד, הא הא, נייס פליי, לבריאות, אם כי יש לתהות מאיפה לעזאזל - לא חשוב, אהא, זוג קינגים, קאם טו פאפא בייבי, רייז, רייז, רייז, נראה מה יש לך להגיד על זה, מובוטו! רביעיית תשיעיות הוא שולף לי, אף פעם בעצם לא השתגעתי על הפרצוף המפוקפק הזה, "חברים" זה מושג יחסי מסתבר. ובוטולזי, בי נשבעתי לעקור לך את הכבד בושמני מסופלס, ערימת הז'יטונים שלו כבר מזכירה את אריאנה מלמד, איך, איך, אבל עכשיו מול שלישיית המלכות היפהפיות האלה אין לכם שום - פול האוס! מה פול האוס! איך פול האוס! הגם נ'קומבה בכרישים?! טוב אז נבלף, אל תשווה, צ'וקודי, אל תשווה נבלה, מי נתן לך שמונים פעם אליבי כשביקרת בדיר העזים, כן השווה, הלו, איפה הז'יטונים שלי, איך נגמר, מה נגמר, נבלות, חולירות, שונא את כולכם, תתפגרו אמן, עם חברים כמוכם מי צריך סורים -

המשחק הגיע אל קיצו באווירה ידידותית, אם כי מהורהרת מעט. אז נתראה בשבוע הבא, הציע בוטולזי תוך ספירת חבילה נאה של שטרות, היה כיף!

בטח, אישר הצ'יף בשיניים חשוקות, למה לא.

ומאוחר יותר התקשר לאותו חיל אוויר פעלתן ועדכן בדבר פלוני בוטולזי, שמחביא צנטריפוגות אורניום במטבח. 

                                                                                                                                                     

 

 

נכתב על ידי , 2/4/2009 09:23  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפי טומבי ב-13/5/2009 07:55




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)