לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2004

על טיימינג וחתונות


אחוזתו הדומסטית של הצ'יף מהווה עדות ניצחת למיזוג גלויות. על-פי רוב, יחסי שלווה ואידיליה שוררים בין שלוחותיהם המשפחתיות של הצ'יף וקיזי, אשת חיקו הנצחית; ברם, אין להתעלם ממספר הבדלים זעירים, שלעתים יש בהם כדי להתניע איזה טייפון קטן בכוס התה של טומבי - ככה לשמירת הגחלת.

 

העניין המספרי, למשל. בני הצד של הצ'יף, שוחרי הגפילטע, דגלו תמיד בצומוד; ובמיוחד כשמדובר בוורשה או לודז'. כך נשארו הם במקומם גם כשההורים של פרנץ בקנבאואר וקרל היינץ רומיניגה קפצו לביקור נימוסין בתחילת שנות הארבעים של המאה הקודמת, ולכן חיש קל נטמעו כולם בתעשיית התמרוקים הטבטונית. הצד של קיזי, לעומת זאת, נאחז בגדות החידקל מאז גלות בבל, נהנה מאספקה סדירה של סמבוסק, קובה חמוסטה וטְבִּית, וכך פרח ורבה ושיגשג ופרה עד מאוד כחול אשר על שפת הים לרוב, ובתחילת שנות החמישים נדד לארץ הקודש ומאז הוא ממלא ארבעה בנייני משרדים אצל פקיד שומה חמש. עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שאלפי בני משפחתה של קיזי לא מפסיקים להתחתן, וללדת, ולהתברמצוו, או סתם לערוך חפלה ככה סתם, ואז נוהגים הם לשלוח הזמנות לארבע כנפות תבל כולל תיבת הדואר של הצ'יף, שנושא עיניים לשמיים ומקלל חרש. מהצד שלו נוהגים ביתר התחשבות, ורק אחת לכמה שנים נדרשת התכנסות קצרצרה כדי לטמון באדמה עוד איזה שארית פליטה קשיש, שבזמנו לא הגיב כמצופה לציקלון בי.

 

אלא שביום חמישי האחרון הגיעו מים עד נפש. אחת מבנות דודתה מדרגה שבע עשרה של קיזי החליטה ברוב חוצפתה להיכנס מתחת לחופה, בדיוק בשעה שפיגו ובקהאם הולכים ראש בראש בשידור ישיר. עד כאן, אמר הצ'יף, הקשיח את ליבו ואף התכופף בדיוק בזמן כדי לחמוק מכפכף מטווח היטב.

נסעה, איפוא, קיזי בגפה.

ישב הצ'יף מול הטלויזיון, כסס ציפורניו ובסוף רצה למות, כרגיל.

 

הגיעה קיזי למקום השמחה ומה רבה הייתה הפתעתה, כשבמקום לשאול למה הצ'יף לא בא ולהיעלב קשות - אמרו לה כל גברברי משפחתה בהבעה קדורנית "יא אללה, איזה גבר זה, למה באנו למה" ונעלמו מיד כדי להצטופף מול מסך טלוויזיה 14 אינץ' במשרדו של בעל האולם, ולא נראו עוד עד הפנדל האחרון. 

   

נכתב על ידי , 26/6/2004 10:11  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-5/11/2004 16:43




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)