לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2004

תחנות צ'יף, נגמר הלוף


מסיבות השמורות עימה מקפידה מכורתו של הצ'יף, מעת לעת, לזמנו לשירות מילואים. אין ספק, בכך נפתחות בפני טומבי אפשרויות מרתקות להרחבת אופקים, ועוד בחינם. כך, למשל, מיטיב הוא את שליטתו בדיאלקט המזרח-תיכוני ("איפתח אל באב, נחנו מן ג'ש איל דיפע" וגם "סקר אל מוטור, איפתח איל סנדו וכולו ברה"), או מחורר בנונשלנטיות מטרות קרטון בדמות בוטולזי חבוש קסדה, או סתם נגרר במשך שעות בבט"שית חורקנית ומנסה, ללא הצלחה, להבעיר איזו תקרית גבול עם צבאו של אסאד הבן. כל הפעילויות הנ"ל נעשות במחיצתם של אלמנטים מפוקפקים, שבהיעדר פיקוח נשי הופכים לצביר פרימאטים שעיר המהווה סכנה ברורה ומיידית לשכבת האוזון. הצ'יף, עקב טעות אחת גסה שבוצעה לפני שנים רבות - אחראי על כמה עשרות פריטים בלתי מגולחים כנ"ל, כולל דאגה לאספקה שוטפת של בננות ושימוש בשוקר חשמלי פה ושם, במקרה שעוברת בסביבה איזו חצאית.

 

 

כך שמחר בבוקר ידרים הצ'יף לנדוד, ובמשך השבוע הבא יהיה נתון לחסדיהם של מופז וחבר מרעיו; ובנוסף יפגוש שוב במח"ט הנוירוטי, ד. סטריינג'לאב. כבר עתה יכול טומבי לראות בדימיונו את המטורף, משוטט מול מפה גדולה וצורח -

 

,FURST, VI  VILL  BILT  ZI  ATOMIC  BOMB

 

- UNT ZEN

 

!!VI  VILL  DISTROY  ZI   VORLD

 

ומסיים, כמובן, במוווו הא הא הא הא הא הא. אך חולפות להן שעות מספר והאומלל שוב מתברבר ומטווח אש מרגמות צפופה על מדרשת שדה בוקר, בעוד הצ'יף ועמיתיו מתנחמים בקרטיב שוקו-שוקו, איש איש תחת גפנו ותחת גזלנו.

 

עם זאת, בשנים האחרונות חלה התקדמות מסוימת (או שנגמרו כל הקיבוצים בסביבה), ועכשיו פלוגתו של הצ'יף רק משחקת בנדמה לי ובמקום לירות היא משגרת קרני לייזר בשלוש מאות שישים מעלות. אומנם, הצ'יף תומך בטכנולוגיות מתקדמות - אך אבוי, המערכת המשוכללת ניחנה ביכולת להגדיר במדויק את מיקומו של טומבי בכל רגע נתון. כך יכול הוא לטעון בנחישות עד מחר שהמשימה בוצעה, אבל המח"ט הנבלה דווקא מצביע על המפה הדיגיטלית הענקית, שם הצלב האדום המסמן את הרכב של הצ'יף תקוע על הפיצה האט בקניון באר שבע.   

 

על התפתחויות נוספות באוהלי קידר ימסור הצ'יף ביום חמישי. עד אז, אמנדלה.

   

נכתב על ידי , 3/7/2004 23:03  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-5/11/2004 17:13




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)